snowbreeze Skrevet 10. januar 2021 #5181 Del Skrevet 10. januar 2021 Elisiaflisa skrev (21 minutter siden): Da er graviditeten bekreftet! Så koslig 🥰 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 10. januar 2021 #5182 Del Skrevet 10. januar 2021 Så koselig for de ❤️. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 10. januar 2021 #5183 Del Skrevet 10. januar 2021 Så koselig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 10. januar 2021 #5184 Del Skrevet 10. januar 2021 Så koselig for dem. Det unner jeg begge to;) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. januar 2021 #5185 Del Skrevet 10. januar 2021 Gratulerer til Helene og Mats! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 10. januar 2021 #5186 Del Skrevet 10. januar 2021 Ååå så koslig 🎀 det tror jeg blir veldig bra for henne/dem. Få tankene over på noe uselvisk etter så mange år i rampelyset hvor all fokus har vært på kropp og ego. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 10. januar 2021 #5187 Del Skrevet 10. januar 2021 Gratulerer så mye til Helene og Mats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. januar 2021 #5188 Del Skrevet 11. januar 2021 Gratulerer 🌸 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 11. januar 2021 #5189 Del Skrevet 11. januar 2021 Clara80 skrev (9 timer siden): Ååå så koslig 🎀 det tror jeg blir veldig bra for henne/dem. Få tankene over på noe uselvisk etter så mange år i rampelyset hvor all fokus har vært på kropp og ego. Ååååå så nære du var å kunne skrive noe positivt uten å vinkle det over på noe utrivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 11. januar 2021 #5190 Del Skrevet 11. januar 2021 Skikkelig koselig! Dette var velfortjent og en veldig hyggelig nyhet på deres vegne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 12. januar 2021 #5191 Del Skrevet 12. januar 2021 Operert nov 2018, skriver hun har hatt spiral i 2 år etter operasjonen. Men har prøvd å bli gravid i nesten ett år 🙈 2 år og 2 mnd siden operasjonen.. Vanskelig å holde telling på alle årene 🤣😎 spiralen satt nok inne bare ett år før prøvingen begynte. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 12. januar 2021 #5192 Del Skrevet 12. januar 2021 Nå er jeg faktisk litt spent på å følge Helene videre. Jeg er glad på deres vegne og syns det er kjempe fint at de skal bli foreldre, ettersom dette er noe de ønsker. På en annen side skjønner jeg ikke hvordan hun skal klare å holde ut med sosiale medier, når det allerede virker uutholdelig for henne å motta kritikk og tilbakemeldinger på det hun publiserer. Som "offentlig mamma" vil man få ganske mye dritt uansett hvor bra man gjør ting, og der er stadig noen som vil kritisere hvordan en oppdrar barna sine og stille spørsmål ved valgene man tar. I tillegg har hun et "kontroversielt" kosthold og skal gå gravid mens hun har dette kostholdet. Dette er det alltid noen som reagerer på og henger seg oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 12. januar 2021 #5193 Del Skrevet 12. januar 2021 Lirah skrev (2 minutter siden): Nå er jeg faktisk litt spent på å følge Helene videre. Jeg er glad på deres vegne og syns det er kjempe fint at de skal bli foreldre, ettersom dette er noe de ønsker. På en annen side skjønner jeg ikke hvordan hun skal klare å holde ut med sosiale medier, når det allerede virker uutholdelig for henne å motta kritikk og tilbakemeldinger på det hun publiserer. Som "offentlig mamma" vil man få ganske mye dritt uansett hvor bra man gjør ting, og der er stadig noen som vil kritisere hvordan en oppdrar barna sine og stille spørsmål ved valgene man tar. I tillegg har hun et "kontroversielt" kosthold og skal gå gravid mens hun har dette kostholdet. Dette er det alltid noen som reagerer på og henger seg oppi. Håper veldig at hun klarer å la være å eksponere barnet 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 12. januar 2021 #5194 Del Skrevet 12. januar 2021 Pantoten skrev (6 minutter siden): Håper veldig at hun klarer å la være å eksponere barnet Det kan faktisk hende. Hun er jo vandt til å være i sentrum og ønsker oppmerksomhet selv. Så tviler på at hun vil bruke barnet sitt til å tiltrekke seg denne oppmerksomheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 12. januar 2021 #5195 Del Skrevet 12. januar 2021 Lirah skrev (1 time siden): I tillegg har hun et "kontroversielt" kosthold og skal gå gravid mens hun har dette kostholdet. Dette er det alltid noen som reagerer på og henger seg oppi. Kostholdet er jo ikke så kontroversielt at det skal være noe negativt for svangerskapet. Å ha ett kosthold uten sukker og alt for mye karbohydrater er jo bare bra, om man er gravid ellee ei. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 12. januar 2021 #5196 Del Skrevet 12. januar 2021 Lirah skrev (1 time siden): Nå er jeg faktisk litt spent på å følge Helene videre. Jeg er glad på deres vegne og syns det er kjempe fint at de skal bli foreldre, ettersom dette er noe de ønsker. På en annen side skjønner jeg ikke hvordan hun skal klare å holde ut med sosiale medier, når det allerede virker uutholdelig for henne å motta kritikk og tilbakemeldinger på det hun publiserer. Som "offentlig mamma" vil man få ganske mye dritt uansett hvor bra man gjør ting, og der er stadig noen som vil kritisere hvordan en oppdrar barna sine og stille spørsmål ved valgene man tar. I tillegg har hun et "kontroversielt" kosthold og skal gå gravid mens hun har dette kostholdet. Dette er det alltid noen som reagerer på og henger seg oppi. Hva er kontroversielt med det kostholdet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panfobi Skrevet 12. januar 2021 #5197 Del Skrevet 12. januar 2021 Pantoten skrev (3 timer siden): Håper veldig at hun klarer å la være å eksponere barnet De vurderer jo allerede å bruke spons med tanke på barneprodukter, og vil derfor tjene penger på det, så jeg holder ikke pusten for at barnet blir skjermet hvis de først får smaken på det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 13. januar 2021 #5198 Del Skrevet 13. januar 2021 Tessa12 skrev (7 timer siden): Hva er kontroversielt med det kostholdet? Mange som mener sitt om lavkarbo og det høye fettinnholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 13. januar 2021 #5199 Del Skrevet 13. januar 2021 Som om lavkarbo eller ikke har noe å si. Selvfølgelig vil Helenes følgere lete med lys og lykter etter ting å kritisere også tilknyttet mammarollen hennes og *spoiler alert* alt kommer til å være galt, uansett hva hun gjør. For eksempel: Om hun har en aktiv graviditet og barselstid, så kommer mange brukere her inne til å være dypt bekymret for at Helene er for ego, at hun bare fokuserer på treningen, at hun trener på "feil" måte (dette betyr vanligvis annerledes enn avsender gjorde, eller vennene hennes), at hun ikke prioriterer å bruke tiden sammen med baby eller nyte graviditetstiden. Om hun har en roligere graviditetstid, trapper ned og har et klistremerkebarn man sitter og ammer i sofaen døgnet rundt, så vil de samme brukerne være dypt bekymret for at alt det gode arbeidet Helene legger ned vil bli reversert, at hun skal falle tilbake på gamle vaner, at hun hadde kommet seg bedre til hektene med mer aktivitet og noen vil også bare for sikkerhets skyld skrive at de er redd at hun har en barselsdepresjon, bare fordi de er så bekymret altså. Ikke for å drive med ondsinnet spekulasjon 😄 Det finnes ikke et liv som er streit og ukontroversielt nok til å ikke før eller siden trigge "griset i vesken ser ut som Pepsi Max-gjengen" uansett, og Helene har nok, med rette, funnet ut at denne gjengen kan man ikke vinne over, og da er det bare å kjøre på. Og da har man ikke vært borti problemstillinger som amming, soverutiner ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huffda Skrevet 13. januar 2021 #5200 Del Skrevet 13. januar 2021 Lirah skrev (På 8.1.2021 den 21.53): Denne "feminin fysikk" har fått kritikk tidligere av Maksprestasjon på instagram. Saklig og velformulert kritikk. Han ble ikke truet med advokat. Dobbeltmoralsk av Helene som er SÅ utseendefiksert å kritisere feminin fysikk. Det er en overfladisk bedrift hvor utseende og kropp, og som går godt fordi mange mennesker dessverre ER overfladiske. Kom ikke her å fortell meg at noen med helse som førsteprioritet går til feminin fysikk for treningsprogram og kosthold. Dit går du kun om målet er å se bra ut naken... Skremmende at han er så stor innen sitt felt som han er. Men folk gjør som de vil. Jeg bare syns det er dumt med det overfladiske fokuset. Out of topic, men han der han er vel noe av det mest ille som finnes i den bransjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå