Beatbox Skrevet 7. januar 2021 #5141 Skrevet 7. januar 2021 Birdo skrev (1 time siden): Så hun skal ikke gå lov å delta i en konkurranse uten at hun da er ute etter spekulasjon? Ærlig talt.. Ærlig talt; å skrive at man ønsker å gi den gaven til noen for å unngå spekulasjon...det burde være veldig enkelt. HD elsker oppmerksomhet og hun er smart nok til å vite at det blir spekulasjon av sånt.. 11
Beatbox Skrevet 7. januar 2021 #5142 Skrevet 7. januar 2021 Elisiaflisa skrev (1 time siden): Da kunne hun likegjerne skrevet : gravidfotografering til min venninne, enn jeg ønsker meg. Nemlig!! 2
Jaymie Skrevet 7. januar 2021 #5143 Skrevet 7. januar 2021 Nå er det vel ikke bedriften som har deltatt i konkurransen, men Helene som privatperson. At dere igjen spekulerer i graviditet synes jeg blir for dumt, hvis det viser seg å være tilfellet får Helene dele dette når hun selv ønsker. Dette er et sårt tema for mange og har vært fjernet flere ganger her inne. 12
cerruti Skrevet 7. januar 2021 #5144 Skrevet 7. januar 2021 Jeg synes igjen det blir for dumt å kalle en slankeoperasjon «et lite dytt». Jeg tviler på at velferdsstaten Norge hadde brukt masse ressurser på dette hvis ikke resultatet stort sett ble vellykket. Jeg synes heller ikke telling av kalorier bør omtales i så negative ordelag. Veldig mange normalvektige har en viss kaloritelling for å holde vekten. 13
Andromeda Skrevet 7. januar 2021 #5145 Skrevet 7. januar 2021 Caram skrev (10 timer siden): Gravidfotograferinga er vel tiltenkt henne som hun hadde tagget i innlegget? Som er født i 64? Trenger kanskje ikke gravidfotografering når man fyller 57 iøpet av året... 11
Jaymie Skrevet 7. januar 2021 #5146 Skrevet 7. januar 2021 cerruti skrev (6 minutter siden): Jeg synes igjen det blir for dumt å kalle en slankeoperasjon «et lite dytt». Jeg tviler på at velferdsstaten Norge hadde brukt masse ressurser på dette hvis ikke resultatet stort sett ble vellykket. Jeg synes heller ikke telling av kalorier bør omtales i så negative ordelag. Veldig mange normalvektige har en viss kaloritelling for å holde vekten. Dette er jeg enig i. Forskning viser at slankeoperasjon har 90% suksessrate over 5 år i forhold til ca 10% på vanlig måte hos ekstremt overvektige. Mye pga leptinresistens som reverseres kjappere via operasjon. Kaloritelling er absolutt ikke for alle, men mange har hatt god hjelp av det og det er en god metode for de som ikke har veldig forstyrret spisemønster i form av kontrollbehov. 3
Caram Skrevet 7. januar 2021 #5147 Skrevet 7. januar 2021 Andromeda skrev (15 minutter siden): Som er født i 64? Trenger kanskje ikke gravidfotografering når man fyller 57 iøpet av året... Er jo ikke sikkert 64 er fødselsåret. Jeg har 22 i min, men er hverken 22 år eller født i 1922☺️
Moonies Skrevet 7. januar 2021 #5148 Skrevet 7. januar 2021 Caram skrev (10 timer siden): Gravidfotograferinga er vel tiltenkt henne som hun hadde tagget i innlegget? Den ene som er tagget er moren til Helene. Den andre (Interiorgubben) er jo mannen til Helene. 5
cerruti Skrevet 7. januar 2021 #5149 Skrevet 7. januar 2021 Ingen skriver slik offentlig hvis vedkommende ikke ønsker spekulasjon. Derfor er hun vel gravid eller tenker å bli. 10
ignore Skrevet 7. januar 2021 #5150 Skrevet 7. januar 2021 cerruti skrev (54 minutter siden): Jeg synes igjen det blir for dumt å kalle en slankeoperasjon «et lite dytt». Jeg tviler på at velferdsstaten Norge hadde brukt masse ressurser på dette hvis ikke resultatet stort sett ble vellykket. Jeg synes heller ikke telling av kalorier bør omtales i så negative ordelag. Veldig mange normalvektige har en viss kaloritelling for å holde vekten. Enig! «Et lite dytt» er en kraftig underdrivelse. 14
keiserenernaken Skrevet 7. januar 2021 #5151 Skrevet 7. januar 2021 Ganske omfattende gjennomføre operasjon for å oppnå "et lite dytt". 10
Wenda Skrevet 7. januar 2021 #5152 Skrevet 7. januar 2021 En slik operasjon er jo på mange måter en dytt i riktig retning. Det er mye jobb før og etter en slik operasjon. Selv fedmespesialisten i tbg sier jo at en operasjon er et hjelpemiddel, en dytt, noe som gir motivasjon til å fortsette med gode valg fordi man ser resultater 1
Caram Skrevet 7. januar 2021 #5153 Skrevet 7. januar 2021 Moonies skrev (56 minutter siden): Den ene som er tagget er moren til Helene. Den andre (Interiorgubben) er jo mannen til Helene. Ok, viste ikke hvem de var☺️
Andromeda Skrevet 7. januar 2021 #5154 Skrevet 7. januar 2021 Caram skrev (1 time siden): Er jo ikke sikkert 64 er fødselsåret. Jeg har 22 i min, men er hverken 22 år eller født i 1922☺️ Jeg søkte henne opp på Instagram, denne dama er født i 64. Tror det er moren til Helene.
Jaymie Skrevet 7. januar 2021 #5155 Skrevet 7. januar 2021 Wenda skrev (1 time siden): En slik operasjon er jo på mange måter en dytt i riktig retning. Det er mye jobb før og etter en slik operasjon. Selv fedmespesialisten i tbg sier jo at en operasjon er et hjelpemiddel, en dytt, noe som gir motivasjon til å fortsette med gode valg fordi man ser resultater Selvfølgelig er det ment som en dytt i riktig retning, og det krever en del jobb ved siden av for operasjon er langt fra en quick fix. Allikevel synes jeg hun gir lite kredit til operasjonen i forhold til FUS fordi operasjonen er nok mye av grunnen til at hun har klart å holde dette kostholdet, men nå har hun jo et samarbeid og da er det vel ikke så lønnsomt å nevne operasjonen hele tiden. De fleste kraftig overvektige har en grad av leptinresistens som gjør at metthetsfølelsen er svekket, dette er noe av det første som reverseres med operasjon og det største årsaken til kraftig vektnedgang. Samtidig senkes andre risikofaktorer som påvirker hormoner i kroppen osv så vil nok heller si at operasjonen var en stor dytt, og kostholdet har hun tilpasset så det passer bedre til hennes behov. 10
irevin Skrevet 7. januar 2021 #5156 Skrevet 7. januar 2021 (endret) Fikk med meg storyen hennes på IG ikveld hvor det var snakk om blant annet bedriften «feminin fysikk» og markedsføringen der hvor «en trent kropp er mer attraktiv...osv» (var noe i den duren det sto mener jeg...). Jeg er helt enig at slik markedsføring er veldig uheldig; der følger jeg Helene 100%. MEN, med alle «posinger», selfier, fokus på synlige kragebein, undertøysbilder, før/etter bilder, «MEG, MEG og MEG», så syns jeg HUN har så stort fokus på utseende om dagen, spesielt etter vektnedgangen at hun også må vel føle seg mer «attraktiv» nå eller? Det voldsomme fokuset på utseende, konstant, med bilder hvor hun «poser» i speilen fra toalettet eller garderoben, på det som sikkert er arbeidsplassen hennes, så tenker jeg det går med mye tid til alt dette også, for det er sikkert ikke første bildet som blir tatt på kamerarullen som blir lagt ut...;) Syns også at hun ikke behøver å påpeke hvor dårlig de er til å følge kritikk når hun selv er usmakelig på det området..At slankeoperasjonen var et lite dytt....VEL, det er vel som var det største dyttet tenker nå jeg...;) Endret 7. januar 2021 av irevin 27
Fredrikstad71mod Skrevet 7. januar 2021 #5157 Skrevet 7. januar 2021 Andromeda skrev (3 timer siden): Som er født i 64? Trenger kanskje ikke gravidfotografering når man fyller 57 iøpet av året... var min tanke å 🙈
cerruti Skrevet 8. januar 2021 #5158 Skrevet 8. januar 2021 irevin skrev (15 timer siden): VEL, det er vel som var det største dyttet tenker nå jeg...;) Det sier seg selv! Og gjør det selvfølgelig lettere å forholde seg til et nytt kosthold. 2
irevin Skrevet 8. januar 2021 #5159 Skrevet 8. januar 2021 cerruti skrev (37 minutter siden): Det sier seg selv! Og gjør det selvfølgelig lettere å forholde seg til et nytt kosthold. Skulle ønske det fantes et preparat jeg som demper sultfølelsen (for min egen del altså)...Jeg er ikke stor nok til slankeoperasjon, men burde likevel få av 10 kg;))) 1
slipset Skrevet 8. januar 2021 #5160 Skrevet 8. januar 2021 irevin skrev (3 timer siden): Skulle ønske det fantes et preparat jeg som demper sultfølelsen (for min egen del altså)...Jeg er ikke stor nok til slankeoperasjon, men burde likevel få av 10 kg;))) Det finnes både tabletter og sprøyter som gjør det nå. Mye bivirkninger da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå