Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Summeer said:

Jeg kommenterte at det ikke er bedre å ta på huden i ansiktet og strikkene, enn å ta på munnbindet. La inn lenke til lokalavisa hennes om akkurat det: https://www.f-b.no/korona-tips-hold-hendene-borte-fra-ansiktet/o/5-59-1793053

Kommentaren min er slettet og jeg ble blokkert gitt 😆

Knallbra respons på det å få saklige tilbakemeldinger på innlegg om "folkens ta på dere det j*@@#a munnbindet" 😂😂😂

Tviler på at hun vasker det der paljett-stoffet sitt på minst 60 grader mellom hver gang heller... 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun ikke liker konstruktiv kritikk ang munnbind så bør hun kanskje ikke bruke et som ikke kan vaskes på 60°C samt ta bilde av feil bruk bare for popularitet. Det er ikke som at det er påbudt med munnbind for å ta selfie. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (4 timer siden):

Jeg kommenterte at det ikke er bedre å ta på huden i ansiktet og strikkene, enn å ta på munnbindet. La inn lenke til lokalavisa hennes om akkurat det: https://www.f-b.no/korona-tips-hold-hendene-borte-fra-ansiktet/o/5-59-1793053

Knallbra respons på det å få saklige tilbakemeldinger på innlegg om "folkens ta på dere det j*@@#a munnbindet" 😂😂😂

Du er ikke den eneste som har blitt blokkert 🙈 Aner ikke hvorfor, men jeg har vel likt en kritisk kommentar 😅 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva "dere" gjør for å bli blokkert🤔 Jeg har ved flere anledninger stilt henne kritiske spørsmål, og følger henne enda. Både i kommentarfelt og på DM. Hun kunne sikkert svart enda hyggeligere, men hun er ikke spydig. Er ikke kanskje måten "dere" skriver på, da? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (17 timer siden):

Så rart....🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hva "dere" gjør for å bli blokkert🤔 Jeg har ved flere anledninger stilt henne kritiske spørsmål, og følger henne enda. Både i kommentarfelt og på DM. Hun kunne sikkert svart enda hyggeligere, men hun er ikke spydig. Er ikke kanskje måten "dere" skriver på, da? 

Jeg har heller ikke blitt blokkert etter kritiske spørsmål, men det er en stund siden jeg har engasjert meg så hun kan ha blitt strengere i det siste 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som la merke til at hun i dag vant en konkurranse på Instagram hvor premien var valgfri fotoshoot? Hun har kommentert at hun ønsket å vinne gravidfotografering 🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonies skrev (3 timer siden):

Flere som la merke til at hun i dag vant en konkurranse på Instagram hvor premien var valgfri fotoshoot? Hun har kommentert at hun ønsket å vinne gravidfotografering 🤔

Dette må du linke til for ellers blir det bare spekulasjon. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (14 timer siden):

Jeg ble fjernet som følger en gang for å skrive: hvorfor er ikke denne merket som reklame?

I mine øyne er ikke det så ille at jeg burde bli fjernet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (11 minutter siden):

Dette må du linke til for ellers blir det bare spekulasjon. 

Hun vant konkurransen hos «Fairytalesbyemma».

D72C079A-84A0-4933-B611-DB14401C120D.jpeg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at hun skrev det fordi noen hun kjenner er gravid og vil gi premien videre til noen hun kjenner

Jeg kan ofte skrive på konkurranser om barneleker osv enda jeg ikke har noen planer om barn 😄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonies skrev (54 minutter siden):

Hun vant konkurransen hos «Fairytalesbyemma».

D72C079A-84A0-4933-B611-DB14401C120D.jpeg

Gravid          fotografering 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man legger to og to sammen så kan det gi mening at hun er gravid... 

Wenda skrev (1 time siden):

Kan være at hun skrev det fordi noen hun kjenner er gravid og vil gi premien videre til noen hun kjenner

Jeg kan ofte skrive på konkurranser om barneleker osv enda jeg ikke har noen planer om barn 😄

Ja, men dette er Helene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lirah skrev (12 minutter siden):

Om man legger to og to sammen så kan det gi mening at hun er gravid... 

Ja, men dette er Helene. 

Samme tenkte jeg. Premien er verdt 9000kr, må være en veldig god venninne som skal få den gravidfotograferingen av henne da i så fall 🤪

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folkens.. Er dette virkelig noe å sladre om? Om så hun er gravid da - kan hun ikke fortelle det selv når det passer for de? 

Samtidig så skal man være forsiktig med å spekulere i sånne ting, for det der kan være et ekstremt sårt tema for mange. Skjerp dere. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonies skrev (1 time siden):

Samme tenkte jeg. Premien er verdt 9000kr, må være en veldig god venninne som skal få den gravidfotograferingen av henne da i så fall 🤪

Ja om man ikke trenger det selv så hvorfor ikke gi det bort? Jeg har deltatt på konkurranser selv med verdi på noen tusenlapper, jeg vant og ga premien videre til noen som hadde behov for det. Jeg trengte jo ikke premien

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (8 timer siden):

Men folkens.. Er dette virkelig noe å sladre om? Om så hun er gravid da - kan hun ikke fortelle det selv når det passer for de? 

Samtidig så skal man være forsiktig med å spekulere i sånne ting, for det der kan være et ekstremt sårt tema for mange. Skjerp dere. 

Nå legger jo HD greit opp til spekulasjon selv da! Og vet at det blir skrevet om her inne..* all PR er god PR *...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (30 minutter siden):

Nå legger jo HD greit opp til spekulasjon selv da! Og vet at det blir skrevet om her inne..* all PR er god PR *...

Så hun skal ikke gå lov å delta i en konkurranse uten at hun da er ute etter spekulasjon? Ærlig talt.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (31 minutter siden):

Så hun skal ikke gå lov å delta i en konkurranse uten at hun da er ute etter spekulasjon? Ærlig talt.. 

Da kunne hun likegjerne skrevet : gravidfotografering til min venninne, enn jeg ønsker meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...