Gjest CecilieX Skrevet 19. mai 2020 #3621 Del Skrevet 19. mai 2020 8 timer siden, Miranda16 skrev: Nei, siterte ikke deg. Hvor mange ganger må jeg si det? s 181, innlegg 3615. Blir jo helt Trumpske tilstander dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. mai 2020 #3622 Del Skrevet 19. mai 2020 5 timer siden, FlikkFlakk skrev: Hun hadde med seg hunden som har gips på det ene beinet og bør IKKE gå 3km når den halter som den gjør, jeg fikk helt vondt av hunden da jeg leste at hun hadde tatt hun med på 3km tur 😩 Også være sååå stolt over å gå en tur med hundene på 3km, det er jo bare barnemat i forhold til det de burde ha fått, spesielt den rasen de er. Hun hadde sett så mye freshere ut hadde hun kommet seg ut på tre gode turer hver dag, som faktisk er normalt i de fleste hundehold. Å jaggu se der var det ennå mer å klage på. Jeg blir matt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superrosa Skrevet 19. mai 2020 #3623 Del Skrevet 19. mai 2020 Ja, de kan sitte på millioner og allikevel ved full rett kunne opprette en spleis. Jeg mer mer opptatt av lovnadene hun gir, og sitter med en forventning på oppfølging på det som blir sagt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. mai 2020 #3624 Del Skrevet 19. mai 2020 7 timer siden, FlikkFlakk skrev: Hun hadde med seg hunden som har gips på det ene beinet og bør IKKE gå 3km når den halter som den gjør, jeg fikk helt vondt av hunden da jeg leste at hun hadde tatt hun med på 3km tur 😩 Også være sååå stolt over å gå en tur med hundene på 3km, det er jo bare barnemat i forhold til det de burde ha fått, spesielt den rasen de er. Hun hadde sett så mye freshere ut hadde hun kommet seg ut på tre gode turer hver dag, som faktisk er normalt i de fleste hundehold. Skjerp deg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 19. mai 2020 #3625 Del Skrevet 19. mai 2020 12 timer siden, FlikkFlakk skrev: Hun hadde med seg hunden som har gips på det ene beinet og bør IKKE gå 3km når den halter som den gjør, jeg fikk helt vondt av hunden da jeg leste at hun hadde tatt hun med på 3km tur 😩 Også være sååå stolt over å gå en tur med hundene på 3km, det er jo bare barnemat i forhold til det de burde ha fått, spesielt den rasen de er. Hun hadde sett så mye freshere ut hadde hun kommet seg ut på tre gode turer hver dag, som faktisk er normalt i de fleste hundehold. Får inntrykk av at du er hundeeier selv, og jeg tipper du er langt ifra perfekt. Det er ingen som er det. Å snakke ned om andre på den måten du gjør i innlegget ditt, syns jeg ikke er greit. Å være kritisk og stille spørsmål, være uenig osv er helt innafor, men jeg syns du håner henne og latterliggjør. Hadde ikke hunden tålt å gå den distansen, så hadde hunden lagt seg ned. Den hadde blitt aggressiv. Den hadde gitt uttrykk for at det her, det er ikke greit. Kanskje Helene måtte bære den litt også. Det vet vi ingenting om. Min erfaring er iallefall at hunder som ikke ønsker det jeg selv vil - de legger seg ned, begynner å bjeffe, gir tydelige tegn på at det her er ikke ålreit. Jeg tenker mitt også om at hun tok med en hund med gips på 3 kilometers tur. Men nå er det en stund siden hunden ble operert og hunden trenger å trenes opp igjen. Så jeg tipper Helene har hatt kontakt med veterinær og vet hvor grensa går for hunden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 19. mai 2020 #3626 Del Skrevet 19. mai 2020 Nå reklamerer hun for neglene uten å merke med # eller annen måte som viser om det er sponset.. syns mannen hennes skrev at han skulle videreformidle beskjed til henne om at merkingen må bli bedre?? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. mai 2020 #3627 Del Skrevet 19. mai 2020 1 time siden, Finnwife skrev: Nå reklamerer hun for neglene uten å merke med # eller annen måte som viser om det er sponset.. syns mannen hennes skrev at han skulle videreformidle beskjed til henne om at merkingen må bli bedre?? Han kan vel ha gjort det, selv om hun ikke tar det til etterretning? Hva mer skal han gjøre mener du? Det er bare å rapportere alt som ikke merkes riktig, en eller annen gang MÅ jo forbrukertilsynet bry seg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlygirl9 Skrevet 19. mai 2020 #3628 Del Skrevet 19. mai 2020 Lenge siden jeg har sett Helene nå, og hun har blitt sinnsykt mye slankere! 🌸 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. mai 2020 #3629 Del Skrevet 19. mai 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 19. mai 2020 #3630 Del Skrevet 19. mai 2020 5 timer siden, Finnwife skrev: Nå reklamerer hun for neglene uten å merke med # eller annen måte som viser om det er sponset.. syns mannen hennes skrev at han skulle videreformidle beskjed til henne om at merkingen må bli bedre?? Hvor ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 19. mai 2020 #3631 Del Skrevet 19. mai 2020 Hun var fin i bunad:) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. mai 2020 #3632 Del Skrevet 19. mai 2020 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 19. mai 2020 #3633 Del Skrevet 19. mai 2020 17 minutter siden, Pollen skrev: Hun var fin i bunad:) Ja om skjorten hadde vært hvit og ikke gul😒 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. mai 2020 #3634 Del Skrevet 19. mai 2020 👆🏻 Jeg orker ikke..🙄🙄🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlygirl9 Skrevet 19. mai 2020 #3635 Del Skrevet 19. mai 2020 27 minutter siden, mumrikk1 skrev: Ja om skjorten hadde vært hvit og ikke gul😒 «Hmm Helene har blitt slank?!? Men hva skal jeg klage på nå?!?!? Ahaaa jeg vet det: 👆🏻« 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 19. mai 2020 #3636 Del Skrevet 19. mai 2020 28 minutter siden, mumrikk1 skrev: Ja om skjorten hadde vært hvit og ikke gul😒 Kanskje den skal være sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 19. mai 2020 #3637 Del Skrevet 19. mai 2020 36 minutter siden, mumrikk1 skrev: Ja om skjorten hadde vært hvit og ikke gul😒 Men den er jo ikke gul en gang?! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 19. mai 2020 #3638 Del Skrevet 19. mai 2020 1 time siden, Girlygirl9 skrev: «Hmm Helene har blitt slank?!? Men hva skal jeg klage på nå?!?!? Ahaaa jeg vet det: 👆🏻« Jeg syntes hun kledde bunaden godt, men man kan vell være enig om at en bunadskjorte skal være hvit? Som om det norske flagget er rødt, hvitt og blått..😁 jeg syntes Helene var veldig fin i bunaden sin, og det er fint å se henne bære den med stolthet😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19. mai 2020 #3639 Del Skrevet 19. mai 2020 3 timer siden, mumrikk1 skrev: Ja om skjorten hadde vært hvit og ikke gul😒 På min tlf er skjorten hvit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 20. mai 2020 #3640 Del Skrevet 20. mai 2020 6 timer siden, Tessa12 skrev: På min tlf er skjorten hvit. Om du så snappen hennes her om dagen var den helt gul foran😊 Men det spiller egentlig ingen rolle. Hadde jeg hatt bunad hadde hvertfall jeg gjort noe med det. Hva hun velger er opp til henne👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå