FotbaIlflua Skrevet 18. mai 2020 #3601 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) 13 minutter siden, Infinity skrev: Det er ingen lov som sier at en PT skal være trent. For å sette det litt på spissen; Nils Arne Eggen pleide å stå med siggen på sidelinjen, men ble vel allikevel sett på som en av de bedre fotballtrenerne ? 😉 Det har du helt rett i 🙂 Nils Arne Eggen var selv aktiv spiller i mange år og vant både cup og seriegull som spiller, selv om han som trener pleide å stå med siggen på sidelinjen. Han har altså walked the walk, han har ikke bare vært trener 😉 Hun kan være så trent/lite trent som hun ønsker, men hun bør uansett klare å fullføre iallefall noen av målene hun setter seg for trening og kosthold. Hun har utdannelse i dette, og har derfor forutsetninger bedre en de fleste for å klare det. 3k er ikke uoverkommelig, selv for utrente. Endret 18. mai 2020 av FotbaIlflua Lagt til info 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 18. mai 2020 #3602 Del Skrevet 18. mai 2020 13 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Det har du helt rett i 🙂 Hun kan være så trent/lite trent som hun ønsker, men hun bør uansett klare å fullføre iallefall noen av målene hun setter seg for trening og kosthold. Hun har utdannelse i dette, og har derfor forutsetninger bedre en de fleste for å klare det. 3k er ikke uoverkommelig, selv for utrente. Det er ikke uoverkommelig, men hun må få gjøre som hun vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. mai 2020 #3603 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) 40 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Jeg skrev jo om det nettopp. Det handler ikke bare om de spesifikke løpet. Det handler om at dette løpet er det siste i en lang rekke av mål hun har satt seg som hun ikke fullfører. Hun går høyt ut og skal inspirere sine følgere, men klarer aldri å fullføre selv. Som privatperson=helt uproblematisk. Som influencer og PT=problematisk i den forstand at hun mister fullstendig troverdighet som influencer og PT. Og ja, man blir sett på som viljesvak og uten gjennomføringsevne om man ikke klarer å gjennomføre noen av målene man setter seg. Det er ikke spesielt positivt for merkevaren hennes. Ok, det er dårlig for henne som privatperson, og potensielt skadelig for businessen hennes som influencer som vil inspirere til trening. Hun vil dermed over tid miste følgere/lesere - igjen mest synd for henne selv (i tillegg til det personlige, som også bare går utover henne, og ikke over feks naive kursdeltakere som svindles for store beløp, jf Anne Brith, eller for unge jenter som utsettes for urealistiske og uoppnåelige kroppsidealer). Men hvordan får det negative ringvirkninger utover det? For det ser jeg altså ikke, og det gjør denne tråden høyst problematisk slik jeg oppfatter det. Endret 18. mai 2020 av Aricia 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 18. mai 2020 #3604 Del Skrevet 18. mai 2020 Akkurat nå, Infinity skrev: Det er ikke uoverkommelig, men hun må få gjøre som hun vil. Jeg antar at hun ville løpe, ellers hadde hun vel ikke meldt seg på? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 18. mai 2020 #3605 Del Skrevet 18. mai 2020 2 minutter siden, Aricia skrev: Ok, det er dårlig for henne som privatperson, og potensielt skadelig for businessen hennes som influencer som vil inspirere til trening. Hun vil dermed over tid miste følgere/lesere - igjen mest synd for henne selv (i tillegg til det personlige, som også bare går utover henne personlig). Men hvordan får det negative ringvirkninger utover det? For det ser jeg altså ikke, og det gjør denne tråden høyst problematisk slik jeg oppfatter det. Nettopp. Er ikke det negative virkninger nok at det går ut over både henne selv og businessen hennes? Må det være flere negative virkninger, mener du? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. mai 2020 #3606 Del Skrevet 18. mai 2020 5 minutter siden, Aricia skrev: 6 minutter siden, Aricia skrev: naive kursdeltakere som svindles for store beløp, jf Anne Brith Men det er greit at HD tigger til seg 30 000 for så for så å bruke tusenvis av kroner på hudpleieprodukter, nytt kamera etc,etc? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. mai 2020 #3607 Del Skrevet 18. mai 2020 16 minutter siden, Miranda16 skrev: Men det er greit at HD tigger til seg 30 000 for så for så å bruke tusenvis av kroner på hudpleieprodukter, nytt kamera etc,etc? Er vi ikke ferdig med den spleisen enda?🙃 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. mai 2020 #3608 Del Skrevet 18. mai 2020 28 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Nettopp. Er ikke det negative virkninger nok at det går ut over både henne selv og businessen hennes? Må det være flere negative virkninger, mener du? Ja. Selvsagt, hadde jeg nær sagt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 18. mai 2020 #3609 Del Skrevet 18. mai 2020 3 minutter siden, Aricia skrev: Ja. Selvsagt, hadde jeg nær sagt. Uenig med deg, jeg synes det er mer en nok negative konsekvenser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. mai 2020 #3610 Del Skrevet 18. mai 2020 1 time siden, Miranda16 skrev: Men det er greit at HD tigger til seg 30 000 for så for så å bruke tusenvis av kroner på hudpleieprodukter, nytt kamera etc,etc? Det er ikke saken som diskuteres nå, og den har ingen sammenheng eller relevans til saken som ble raljert over på 17.mai. Det var utelukkende kritikk av henne som person som ingen prøvde å sette i noe som helst perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. mai 2020 #3611 Del Skrevet 18. mai 2020 1 time siden, FotbaIlflua skrev: Uenig med deg, jeg synes det er mer en nok negative konsekvenser. Forklar hvordan disse negative konsekvensene rammer leserne hennes? Spiller liten rolle, for det var ikke det som ble brukt som argumenter for kritikken i går. Det gikk bare på henne som person. Ingen satte det i noen som helst kontekst av negativ påvirkning på leserne. Det er det perspektivet jeg savner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. mai 2020 #3612 Del Skrevet 18. mai 2020 Hun går jo alltid så høyt ut når hun har noen "prosjekter"på gang. - bli med på jogge 5 kvelder i uka - bli med på sukkerstopp, shoppestopp, slankekur, etc -følg min vei til min første pullups... Så etter første annonsering, og avduking av hashtag og målet med prosjektet. Så hører vi sjelden noe mer. Ikke før folk spør, og da er det å finne noe å skylde på. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. mai 2020 #3613 Del Skrevet 18. mai 2020 Akkurat nå, CecilieX skrev: Dette er to isolerte saker, hvor jeg har uttalt meg om den ene. Det er jo totalt rullgardin å tro at du kan slå alt sammen og trekke den typen konklusjon. Jeg responderte til en kommentar, men nå er ikke du som styrer debatten. Nå burde du selv tenke over hva slags konklusjoner du drar ut fra kommentarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. mai 2020 #3614 Del Skrevet 18. mai 2020 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Jeg responderte til en kommentar, men nå er ikke du som styrer debatten. Nå burde du selv tenke over hva slags konklusjoner du drar ut fra kommentarer. Ja, du siterte min kommentar? Resten av innlegget ditt gav ikke mening. Nå burde jeg selv tenke over hva? Du påstod at jeg forsvarte spleis, når jeg overhodet ikke har kommentert den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. mai 2020 #3615 Del Skrevet 18. mai 2020 1 time siden, Birdo skrev: Er vi ikke ferdig med den spleisen enda?🙃 Nei, selvfølgelig ikke. Den saken skal trekkes frem uavhengig av hva som diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. mai 2020 #3616 Del Skrevet 18. mai 2020 23 minutter siden, CecilieX skrev: Ja, du siterte min kommentar? Resten av innlegget ditt gav ikke mening. Nå burde jeg selv tenke over hva? Du påstod at jeg forsvarte spleis, når jeg overhodet ikke har kommentert den? Nei, siterte ikke deg. Hvor mange ganger må jeg si det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 18. mai 2020 #3617 Del Skrevet 18. mai 2020 Hun går høyt ut, og fullfører sjelden. Javel. Og så...? 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superrosa Skrevet 18. mai 2020 #3618 Del Skrevet 18. mai 2020 1 hour ago, CecilieX said: Nei, selvfølgelig ikke. Den saken skal trekkes frem uavhengig av hva som diskuteres. VI venter vel enda på dokumentasjon på overskuddet som skulle til veldedighet? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 18. mai 2020 #3619 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) 1 time siden, Frøken Scott skrev: Hun går høyt ut, og fullfører sjelden. Javel. Og så...? 🤔 Vell, hun har en følgerbase og denne følgerbasen blir påvirket av henne, spesielt om de ser opp til henne. Det hun lærer MEG er at det er helt innafor å sette seg mål, og ikke nå dem. At det er helt ok å komme med dårlige unnskyldninger og skylde på alt annet i verden fremfor sin egen dårlige selvdisiplin. Jeg syns ikke det er positivt. Jeg har samme atferd som Helene og anser det som destruktivt og vondt, jeg setter meg konstant mål og jeg klarer aldri/sjeldent nå dem. Og gjett om dette er vondt for selvtilliten! Det blir en ond sirkel som er jævla vanskelig å bryte. For min del er det på en måte godt å se at andre sliter med det samme, men samtidig liker jeg ikke godte meg på andres ulykke, dermed syns jeg det er trist at Helene har samme type atferdsmønster. Og hva så da, tenker du..... Vell, om du forstår hvor vondt dette kan påvirke ens psyke, selvtillit og selvbilde, så skjønner du nok hvorfor en slik uvane ikke er noe særlig bra. Endret 18. mai 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 19. mai 2020 #3620 Del Skrevet 19. mai 2020 På 18.5.2020 den 1.49, Gull vaffel skrev: Det var lang tid 🙈 tipper hu må ha gått veldig sakte, bra hun gikk, men kan jo umulig ha fått opp pulsen Hun hadde med seg hunden som har gips på det ene beinet og bør IKKE gå 3km når den halter som den gjør, jeg fikk helt vondt av hunden da jeg leste at hun hadde tatt hun med på 3km tur 😩 Også være sååå stolt over å gå en tur med hundene på 3km, det er jo bare barnemat i forhold til det de burde ha fått, spesielt den rasen de er. Hun hadde sett så mye freshere ut hadde hun kommet seg ut på tre gode turer hver dag, som faktisk er normalt i de fleste hundehold. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå