Gull vaffel Skrevet 12. mai 2020 #3461 Skrevet 12. mai 2020 Hvis hun har «shamet» flere arbeidsgivere, så begynner jeg å lure på om kanskje problemet ligger hos henne, at ikke hun er noen enkel ansatt heller 19
mumrikk1 Skrevet 12. mai 2020 #3463 Skrevet 12. mai 2020 44 minutter siden, Gull vaffel skrev: Hvis hun har «shamet» flere arbeidsgivere, så begynner jeg å lure på om kanskje problemet ligger hos henne, at ikke hun er noen enkel ansatt heller Sant! 1
Gjest Heartgirl Skrevet 12. mai 2020 #3464 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, Skureguri skrev: Akkurat integritet overfor arbeidsgivere har hun aldri brydd seg om, finnes det en arbeidsplass hun ikke endte med å «shame»? Dette er rene spekulasjoner, og synes det er ufint å spekulere i dette om hvordan HD er som arbeidstaker.
Infinity Skrevet 12. mai 2020 #3465 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, Skureguri skrev: Akkurat integritet overfor arbeidsgivere har hun aldri brydd seg om, finnes det en arbeidsplass hun ikke endte med å «shame»? Spekulerer du eller kan du dokumentere påstanden din ? 2
Gjest Lirah Skrevet 12. mai 2020 #3466 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, Skureguri skrev: Akkurat integritet overfor arbeidsgivere har hun aldri brydd seg om, finnes det en arbeidsplass hun ikke endte med å «shame»? Egentlig sant, har ikke sett henne skrive positivt om tidligere arbeidsplasser akkurat.
Gjest Lirah Skrevet 12. mai 2020 #3467 Skrevet 12. mai 2020 All kudos til Helene om hun faktisk har klart å holde seg unna sukker, pepsi max, brød, ris og poteter, alt på en gang! Jeg er ikke fan av den der eliminere diverse typer mat fra kostholdet mentaliteten (min erfaring er at jo flere regler og flere begrensninger, jo fortere og mer "sprekker" man), men funker det for henne så er det jo ingenting som er bedre enn det! 😄
Gjest22 Skrevet 12. mai 2020 #3468 Skrevet 12. mai 2020 Akkurat nå, Lirah skrev: All kudos til Helene om hun faktisk har klart å holde seg unna sukker, pepsi max, brød, ris og poteter, alt på en gang! Jeg er ikke fan av den der eliminere diverse typer mat fra kostholdet mentaliteten (min erfaring er at jo flere regler og flere begrensninger, jo fortere og mer "sprekker" man), men funker det for henne så er det jo ingenting som er bedre enn det! 😄 Hun går alltid litt hardt ut.. Så redd det kansje skjer denne gangen også. Bør kanskje starte litt i det små.. 9
Surrekål Skrevet 12. mai 2020 #3469 Skrevet 12. mai 2020 Fra Zizzi til XXL. Pest eller kolera? En i nær familie har jobbet på XXL, og det har det foregått mye som ikke bør se dagens lys. 14
Gjest22 Skrevet 12. mai 2020 #3470 Skrevet 12. mai 2020 Insta-post 1.mai - i går drakk jeg min siste Pepsi Max (30.apil) Insta-post 3.mai - før/etter-bilde av den utrolige effekten av sukker- og Pepsi Max-kutt. (da er det altså dag 3 uten hvertfall PM) Insta-post 12.mai - "blitt noen uker uten Pepsi Max og sukker" mao 1 1/2 uke og merker utrolig forskjell. Ja, man merker nok forskjell på 1 1/2 uke det skal jeg ikke si, men overdriver så veldig. Lite sannsynlig at man ser forskjell på dag 3 uten Pepsi Max og sukker. Eller skal jeg si som HD liker: BRÅTT så jeg veldig forskjell.. Eller snakker vi filter på de utrolig før/etterbildene. 21
Miranda16 Skrevet 12. mai 2020 #3471 Skrevet 12. mai 2020 (endret) 11 minutter siden, Surrekål skrev: Fra Zizzi til XXL. Pest eller kolera? En i nær familie har jobbet på XXL, og det har det foregått mye som ikke bør se dagens lys. Det er hårreisende. Ikke noen hemmelighet hvordan XXL driver forretning og behandler sine ansatte. https://e24.no/naeringsliv/i/kJGXBL/nav-fryser-xxl-samarbeidet-krever-arbeidsmiljoe-tiltak https://e24.no/naeringsliv/i/kJzdd9/xxl-maa-rydde-opp-etter-tilsyn-bruddene-er-aa-anse-som-alvorlige Endret 12. mai 2020 av Miranda16 6
Ranunkelen Skrevet 12. mai 2020 #3472 Skrevet 12. mai 2020 Det er på høy tid at det jævla arbeidstilsynet begynner å jobbe!! 4
Klemen10na Skrevet 12. mai 2020 #3473 Skrevet 12. mai 2020 7 minutter siden, Miranda16 said: Ja det er offentlig kjent hvordan XXL driver forretning og behandler sine ansatte. https://e24.no/naeringsliv/i/kJGXBL/nav-fryser-xxl-samarbeidet-krever-arbeidsmiljoe-tiltak https://e24.no/naeringsliv/i/kJzdd9/xxl-maa-rydde-opp-etter-tilsyn-bruddene-er-aa-anse-som-alvorlige Ikke bare hvordan de behandler sine ansatte, men hvor forferdelige holdninger eiere av selskapet har. Selger troféjaktturer, sagt at Greta Thunberg har downs.. Så flere grunner til å ikke støtte den bedriften.. 6
Gjeste Skrevet 12. mai 2020 #3474 Skrevet 12. mai 2020 Virker som hun kun er ute etter «å ta» sin tidligere arbeidsgiver😂Jeg har også tidligere jobbet i en zizzibutikk i Norge og vi hadde et veldig godt arbeidsmiljø.. Mange av butikkene er organisert, men ikke alle i de forskjellige butikkene har ønsket det må jo være mange nok som ønsker det,. Det har skjedd store endringer av ledelsen de siste 5 årene så hva som har skjedd tidligere vet jeg ikke... 3
arnoyb Skrevet 12. mai 2020 #3475 Skrevet 12. mai 2020 28 minutter siden, Klemen10na skrev: Ikke bare hvordan de behandler sine ansatte, men hvor forferdelige holdninger eiere av selskapet har. Selger troféjaktturer, sagt at Greta Thunberg har downs.. Så flere grunner til å ikke støtte den bedriften.. Tenk om ingen hadde sakt fra om forholdene i XXL, men når HD publiserer andres erfaringer og sine egne så er hun en dårlig arbeidstaker! Dere er rare i denne tråden! Jeg har samme erfaring som de som har skrevet til Helene. Vi hadde godt miljø på butikken, men ledelsen i kjeden er helt katastrofe! 14
Porcelain Skrevet 13. mai 2020 #3476 Skrevet 13. mai 2020 7 timer siden, mumrikk1 skrev: Men samtidig, er det så lurt å snakke dritt om tidligere arbeidsgivere? Enig at Zizzi ikke burde behandle sine ansatte på den måten, men å legge ut slikt er vell ikke spesielt heldig å se for ny arbeidsgiver heller😒 Hvorfor ikke? 2
tutsi123 Skrevet 13. mai 2020 #3477 Skrevet 13. mai 2020 9 minutter siden, Porcelain skrev: Hvorfor ikke? Fordi det sier mye om henne, om hun har gjort slik med flere eks.arbeidsgivere.Uansett,er det ikke korrekt fremgangsmåte. 1
Porcelain Skrevet 13. mai 2020 #3478 Skrevet 13. mai 2020 45 minutter siden, tutsi123 skrev: Fordi det sier mye om henne, om hun har gjort slik med flere eks.arbeidsgivere.Uansett,er det ikke korrekt fremgangsmåte. At hun har "gjort slik med flere " er vel en udokumentert påstand uten hold i fra en av brukerene her. Det var kanskje du som fant på det? 10
MiniMjau Skrevet 13. mai 2020 #3479 Skrevet 13. mai 2020 7 timer siden, Gjest22 skrev: Insta-post 1.mai - i går drakk jeg min siste Pepsi Max (30.apil) Insta-post 3.mai - før/etter-bilde av den utrolige effekten av sukker- og Pepsi Max-kutt. (da er det altså dag 3 uten hvertfall PM) Insta-post 12.mai - "blitt noen uker uten Pepsi Max og sukker" mao 1 1/2 uke og merker utrolig forskjell. Ja, man merker nok forskjell på 1 1/2 uke det skal jeg ikke si, men overdriver så veldig. Lite sannsynlig at man ser forskjell på dag 3 uten Pepsi Max og sukker. Eller skal jeg si som HD liker: BRÅTT så jeg veldig forskjell.. Eller snakker vi filter på de utrolig før/etterbildene. Ja, "uker" , er det jo ikke blitt🤣 Utpå høsten kunne hun kanskje skrevet en slik post. 5
Era Vulgaris Skrevet 13. mai 2020 #3480 Skrevet 13. mai 2020 5 timer siden, tutsi123 skrev: Fordi det sier mye om henne, om hun har gjort slik med flere eks.arbeidsgivere.Uansett,er det ikke korrekt fremgangsmåte. Når en ser hvor mange som har samme erfaring som henne med Zizzi som arbeidsgiver, så synes jeg det er helt riktig å sette søkelys på dette. Det er så mange elendige arbeidsgivere der ute, at det er absolutt på sin plass at noen sier i fra. 23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå