Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Heartgirl skrev:

Hun er fornøyd med kroppen sin, og derfor tørr hun å posere slik hun gjør. Hadde hun ikke vært fornøyd hadde hun aldri turt å stå slik. 

Hadde hun vært fornøyd, så hadde hun ikke skjult kroppen sånn hun gjør der. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Orly skrev:

Han tjener masse penger på dette og høster en del kritikk, hadde aldri kjøpt noe av han

Kritikk, fra hvem? Helsemyndighetene? De som bastant mener at man på død og liv må få i seg poteter, brød og korn selv om man har diabetes og blir sykere av det? 300 kr for en nøye sammensatt kostholdsplan, inkludert masse nyttig kunnskap, er aldeles ikke dyrt. Hvis man sammenligner det med "frisk uten sukker" til 10 000,- så blir det jo smuler i forhold. Selv om det selvfølgelig er et helt annet opplegg. Han må nesten få tjene penger på dette, da det er dette han lever av.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Pollen skrev:

Tull og tøys. 

• Liker 2
Gjest Heartgirl
Skrevet
18 timer siden, Pollen skrev:

Uenig. HD er en av de som tørr å vise kroppen sin nettopp fordi hun ærlig innrømmer at hun er fornøyd. 

Skrevet
22 minutter siden, Heartgirl skrev:

Uenig. HD er en av de som tørr å vise kroppen sin nettopp fordi hun ærlig innrømmer at hun er fornøyd. 

Hele kroppsspråket viser motsatt. 

• Liker 15
Gjest Heartgirl
Skrevet
3 timer siden, Pollen skrev:

Hele kroppsspråket viser motsatt. 

Jeg synes kroppsspråket til HD viser at hun er stolt over kroppen sin.  Ære være HD for det. 

Gjest Kaffemonster
Skrevet
På 7.5.2020 den 1.40, neiognei skrev:

Jeg er enig i at det å vise frem et forbruk som Helene har gjort etter å ha mottatt spleispenger er taktløst.

Men Helene og mannen er ikke alene om å ikke være rustet til å ta en såpass stor utgift fra en uke til den andre. Det er forskjell på å kjøpe noe til 500 kroner og å betale 30.000..

https://www.nrk.no/osloogviken/unge-har-blitt-flinkere-til-a-spare-1.14887289

I en fersk undersøkelse fra Finans Norge svarer 25 prosent at de ikke makter å betale en uforutsett utgift på 25 000 kroner.

I Statistisk sentralbyrås årlige levekårsundersøkelse i 2018 svarte 19 prosent at de heller ikke klarte en utgift på 15000 kroner. Da måtte de i så fall ta opp lån, få hjelp fra andre, eller selge eiendeler.

Helene ser ut til å leve i en verden hvor hun ikke tar voksenansvar for sin egen økonomi. Bruker måneder på flere utdannelser også gidder hun ikke jobbe med det likevel. Hopper fra jobb til jobb, uant hvorfor, men.. Sliter man med økonomien så må man kanskje jobbe i en jobb som kanskje ikke er drømmen, men som brings home the bacon. Mannen jobber og står på, men hun vil det, nei, nå vil hun det, også ville hun visst det, svins og svans.

Herlighet, jeg kunne tenkt meg å bli psykolog, jeg, men jeg er voksen og har utgifter og da jobber jeg i min trygge faste jobb, for penga må liksom inn. Så får andre drømmer heller leves ut. 

Noen ganger er det vanskelig å finne en jobb, samme om det er drømmejobb eller ikke og det er ikke alltid man vet hva man vil i livet. Ikke alle er like målbevisste hele tiden.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Sol, admin.

Skrevet

Rart hun valgte å ta utdannelse innen helse- når hun nå har tatt jobb som telefonselger...

Det er så mye store ord og planer, som aldri når mål!

• Liker 9
Gjest Lirah
Skrevet
46 minutter siden, Marsa1 skrev:

Rart hun valgte å ta utdannelse innen helse- når hun nå har tatt jobb som telefonselger...

Var det ikke helsesekretær? Hun trenger i så fall praksis og deretter lisens, men hun har vell ikke jobbet som det i det hele tatt? 

Skrevet
43 minutter siden, Lirah skrev:

Var det ikke helsesekretær? Hun trenger i så fall praksis og deretter lisens, men hun har vell ikke jobbet som det i det hele tatt? 

Medisinsk sekretær har hun hatt. Er nok ikke den enkleste tittelen å ta i bruk. 

• Liker 3
Skrevet

Ble hun sponset utdanninga? Ettersom hun har valgt noe hun ikke har bruk for.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Marsa1 skrev:

Man får vel ikke alltid automatisk en jobb selv om man har utdannelsen....flyter vel ikke over av typen jobber. Fint hun jobber som telefonselger - er jo et yrke det og. 

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, MiominMio skrev:

Man får vel ikke alltid automatisk en jobb selv om man har utdannelsen....flyter vel ikke over av typen jobber. Fint hun jobber som telefonselger - er jo et yrke det og. 

Er nok ikke lett med den utdannelsen nei, hun er bare medisinsk sekretær, hun er ikke autorisert som helsesekretærene er. Tror mange sykehus og legekontor vil ha helsesekretær. 

• Liker 6
Skrevet

Tenker drit nå i hva hun har tatt av utdannelse. Hun jobber da nå ved siden av blogging. Betyr det noe hva hun jobber med og som egentlig?

• Liker 13
Skrevet (endret)

Bare for å legge den ballen død, på sykehuser Kalnes så sender vi de som er utdannet medisinsk sekretær på skole så de blir autoriserte helsesekretærer .

Utdannelsen hennes er null verdt i 2020 med mindre man har extremt flaks. 

Endret av Pæddan
  • Liker 19
Skrevet

Jeg synes det er fint at hun har fått ny jobb, om så det ikke er relatert til utdanningen hennes. Sliter selv med å få jobb innen min utdanning. Kan jo ikke bare gå å vente på å finne den rette jobben. Da må man ta det man får, og håpe på at man finner seg noe mer relevant etter hvert.

Hårreisende det som kommer ut om Zizzi, forresten (ref. IG-story). Godt at hun sluttet der! Ellers så synes jeg det ser ut til at hun gjør det bra på matfronten for tiden. 😊

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Lillypad87 skrev:

Jeg synes det er fint at hun har fått ny jobb, om så det ikke er relatert til utdanningen hennes. Sliter selv med å få jobb innen min utdanning. Kan jo ikke bare gå å vente på å finne den rette jobben. Da må man ta det man får, og håpe på at man finner seg noe mer relevant etter hvert.

Hårreisende det som kommer ut om Zizzi, forresten (ref. IG-story). Godt at hun sluttet der! Ellers så synes jeg det ser ut til at hun gjør det bra på matfronten for tiden. 😊

Men samtidig, er det så lurt å snakke dritt om tidligere arbeidsgivere? Enig at Zizzi ikke burde behandle sine ansatte på den måten, men å legge ut slikt er vell ikke spesielt heldig å se for ny arbeidsgiver heller😒

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, mumrikk1 skrev:

Men samtidig, er det så lurt å snakke dritt om tidligere arbeidsgivere? Enig at Zizzi ikke burde behandle sine ansatte på den måten, men å legge ut slikt er vell ikke spesielt heldig å se for ny arbeidsgiver heller😒

Akkurat integritet overfor arbeidsgivere har hun aldri brydd seg om, finnes det en arbeidsplass hun ikke endte med å «shame»?

• Liker 13
Skrevet
26 minutter siden, Skureguri skrev:

Akkurat integritet overfor arbeidsgivere har hun aldri brydd seg om, finnes det en arbeidsplass hun ikke endte med å «shame»?

Skal hun søke ny jobb senere er ikke dette lurt, Dette kan gjøre det vanskelig å få ny jobb. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...