Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Heartgirl skrev:

At hun legger ut selfies skader ingen av oss, og heller ikke HD selv. 

Jag kommer ångra att jag ens svarar dig, men låt gå; Hur i hela fridens namn vet du med säkerhet att hennes kroppsfokus och exponering av det inte skadar nån? 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg, eller er det en veldig merkelig ting å gjøre når Dragen lyver om sofaen sin... se siste video på YouTube. Hun snakker om/viser at hun ommøblerer og byttet ut et par møbler. Hun spesifikt viser sofaen før, og etter, og sier at hun bare har snudd sofaen, men du må jo være blind for ikke å se at dette er en BRAND NEW sofa! Og en helt anderledes sofa! Hallo?

noen som prøver å skjule at de bruker penger? 

• Liker 24
Gjest Beatbox
Skrevet
26 minutter siden, Heartgirl skrev:

Er det feil også nå da. Våre hunder ligger i sofaen de også. Ikke noe å henge seg opp i. Slutt å følge henne hvis slike ting irriterer deg så slipper du å irritere deg over hva hundene hennes gjør. Du velger selv om du vil la det irritere. 

Slutt å følge denne tråden når det irriterer deg at HD kritiseres, så slipper du å bli irritert. Du velger selv om du vil la det irritere.

Skrevet
6 minutter siden, Odalsjinta92 skrev:

Er det bare meg, eller er det en veldig merkelig ting å gjøre når Dragen lyver om sofaen sin... se siste video på YouTube. Hun snakker om/viser at hun ommøblerer og byttet ut et par møbler. Hun spesifikt viser sofaen før, og etter, og sier at hun bare har snudd sofaen, men du må jo være blind for ikke å se at dette er en BRAND NEW sofa! Og en helt anderledes sofa! Hallo?

noen som prøver å skjule at de bruker penger? 

Ja, så den gamle sofaen de hadde ligge ute på Finn. Mannen hennes ville ikke kommentere det, men ser tyyydelig at det er ny sofa....

• Liker 14
Gjest Beatbox
Skrevet
4 minutter siden, Lolali skrev:

@Beatbox sjekk den nye YouTube videoen til HD. Der har vi den nye sofaen!! 

Link? 😊

Skrevet
1 minutt siden, Beatbox skrev:

Link? 😊

Se screenshot jeg la unn over her

Skrevet
2 minutter siden, Beatbox skrev:

Link? 😊

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Lolali skrev:

Ja, så den gamle sofaen de hadde ligge ute på Finn. Mannen hennes ville ikke kommentere det, men ser tyyydelig at det er ny sofa....

Steike! Jeg skal også «snu sofaen» når jeg kommer hjem i kveld og dermed få en splitter ny en, så lettvint og billig da gitt!

Lavmål å lyve om noe sånt!

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, Beatbox skrev:

Link? 😊

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, hufsaaaaa skrev:

Steike! Jeg skal også «snu sofaen» når jeg kommer hjem i kveld og dermed få en splitter ny en, så lettvint og billig da gitt!

Lavmål å lyve om noe sånt!

Se videoen. Hvorfor skulle jeg lyve om at den gamle sofaen lå på Finn og at man tydelig kan se at det er en ny sofa i den nyeste videoen...?

• Liker 1
Gjest Heartgirl
Skrevet
11 minutter siden, Beatbox skrev:

Slutt å følge denne tråden når det irriterer deg at HD kritiseres, så slipper du å bli irritert. Du velger selv om du vil la det irritere.

Jeg har lov til å si min mening på samme måte som du og de andre haterne her inne. 

Skrevet
Akkurat nå, Lolali skrev:

Se videoen. Hvorfor skulle jeg lyve om at den gamle sofaen lå på Finn og at man tydelig kan se at det er en ny sofa i den nyeste videoen...?

Det øverste var ironi, beklager at det ikke kom tydelig fram. Det nederste er til Helene. 😉

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, hufsaaaaa skrev:

Det øverste var ironi, beklager at det ikke kom tydelig fram. Det nederste er til Helene. 😉

Oja, beklager 😂 eg tog ‘an ikkje 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Lolali skrev:

Oja, beklager 😂 eg tog ‘an ikkje 

Går helt fint 😁

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Beatbox skrev:

Seriøst kutte ut å si at andre skal melde seg ut av tråden. Så det er ikke rom å være uenig her mener du? Alle har rett til sin mening her inne og det betyr å  kunne si imot flokk mentaliteten her. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Sofaen ser da helt ny ut.. Det var vel bordet og speilet som hun har fått tak i på FINN. Skal hun få oss til å tro at det er noe hun har fått på FINN. Sofaen de hadde så utrolig slitt ut, og det er vel noe man enten kaster eller gir bort. Men ny sofa like etter at hun fikk noen andre til å betale legeregning til hunden på titallstusen, henger ikke på greip. 

Endret av Levina
  • Liker 24
Skrevet

Jeg tviler at de kjøpte sofaen for de pengene de fikk for den gamle. Den gamle sofaen lå ute på Finn til 1000 kr men ble satt ned til 750kr. Jeg tviler sterkt på at de har kjøpt den «nye» sofaen for 750kr.... har dessverre ikke link til finnannonsen og de vil heller ikke bekrefte det... DÅRLIG

• Liker 19
Skrevet
4 minutter siden, Lolali skrev:

Jeg tviler at de kjøpte sofaen for de pengene de fikk for den gamle. Den gamle sofaen lå ute på Finn til 1000 kr men ble satt ned til 750kr. Jeg tviler sterkt på at de har kjøpt den «nye» sofaen for 750kr.... har dessverre ikke link til finnannonsen og de vil heller ikke bekrefte det... DÅRLIG

Hun sier så på Instagram story. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...