Miranda16 Skrevet 4. mai 2020 #3181 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, Maydis8 skrev: Jeg har vel 15 tightser. Trener mye. Liker å variere. Mange av mine bekjente har også mange tightser. Så unormalt er det ikke Hvis du gidder å lese hva jeg har skrevet. Nei, jeg kjøper ikke noe masse jeg ikke trenger. Noen er faktisk opptatt av miljøvern og økonomi. Har en stor buffer så trenger ikke å tigge til meg tusenvis av kroner 3
Porcelain Skrevet 4. mai 2020 #3182 Skrevet 4. mai 2020 (endret) Jaja, det er jo en avveksling fra det vanlige kroppsfokuset, at dere nå har brukt 2-3 sider på å diskutere hvor mange tights dere og andre har. Skal vi fortsette diskusjonen til truser? Gensere? Endret 4. mai 2020 av Porcelain 8
Miranda16 Skrevet 4. mai 2020 #3183 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, Maydis8 skrev: Ganske mange som stemte MDG uten at de er mer enn helt gjennomsnittlig opptatt av miljø. Sikker på at du har masse ting du også om du begynner å telle opp... Hvis du gidder å lese hva jeg har skrevet. Nei, jeg kjøper ikke noe masse jeg ikke trenger. Noen er faktisk opptatt av miljøvern og økonomi. Har en stor buffer så trenger ikke å tigge til meg tusenvis av kroner 3
keiserenernaken Skrevet 4. mai 2020 #3185 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, Maydis8 skrev: For de som ikke er heterofile har veldig behov for å se nakenbilder av andre damer? Spesielle fordommer... ... generalisering, ikke fordom 1
Rubella Skrevet 4. mai 2020 #3186 Skrevet 4. mai 2020 15 timer siden, Clara80 skrev: Altså, er det SÅ ille å ha 17 tights? Hun har ikke barn, og kun seg selv å tenke på. De som reagerer på det burde telle sine egne plagg og sko. Hun har faktisk økonomisk ansvar for to hunder. Hun tigga nettopp til seg 30.000 kroner på spleis fordi hun ikke hadde forsikringa i orden eller hadde mulighet til å få avbetaling/dyrekonto hos veterinæren da den ene hunden måtte opereres. Er det så rart det settes spørsmålstegn ved hennes økonomiske prioriteringer? 29
tutsi123 Skrevet 4. mai 2020 #3187 Skrevet 4. mai 2020 16 timer siden, Clara80 skrev: Folk reagerer på at hun bruker penger på treningstøy...hvorfor i all verden? Kan ikke folk bruke penger på det de vil? Hvis jeg ikke hadde hatt barn så hadde jeg hatt ganske mye penger å bruke på meg selv. De som kan bruke penger som de vil uten kritikk fra omverdenen , betaler gjerne regningene sine selv. 21
irevin Skrevet 4. mai 2020 #3188 Skrevet 4. mai 2020 Jeg har fulgt HD noen år og for meg VAR hun inspirerende. Syns det var tøft at en PT kroppslig sett ikke var den man kanskje forbandt med en PT, likte at hun turte være seg selv osv. Siste årene syns jeg hun har tapt seg veldig og syns bare at det er blitt så trist, rett og slett. Syns hun er blitt «fjollete» foran kamera og svarer dårlig på selv konstruktiv kritikk. Svarer på en måte som jeg syns kan være litt hoverende. Så kom slankeoperasjonen og etterhvert VM i bortforklaringer. Prosjekter som blir satt igang, men gjennomføres aldri. Dessverre så syns jeg at jeg ser ei jente som sliter «big time» og nesten så hun burde skjerme seg selv fra sosiale medier. Håper nesten at hun gjør det og kommer tilbake der hun engang var med positivisme og trening/kost tips. Det er så voldsomt fokus på kropp og utseende blitt og det gir meg ingenting lenger. «Awesome» og alt det der er jeg blitt lei for syns det skinner så igjennom at hun slettes ikke føler seg sånn. Trist syns jeg, for hun var jo en fin blogger å følge for noen år tilbake. 31
JennyL Skrevet 4. mai 2020 #3189 Skrevet 4. mai 2020 Fått jobb ved Maskineriet i Moss. (Lurt å ha på seg nøkkelbånd rundt halsen hvis du vil holde det hemmelig) 9
yamask Skrevet 4. mai 2020 #3190 Skrevet 4. mai 2020 6 minutter siden, JennyL skrev: Fått jobb ved Maskineriet i Moss. (Lurt å ha på seg nøkkelbånd rundt halsen hvis du vil holde det hemmelig) Telefonselger på godt norsk. 7
Gull vaffel Skrevet 4. mai 2020 #3191 Skrevet 4. mai 2020 10 minutter siden, JennyL skrev: Fått jobb ved Maskineriet i Moss. (Lurt å ha på seg nøkkelbånd rundt halsen hvis du vil holde det hemmelig) Jobber ikke hun på xxl ? Eller har hu to jobber ?
JennyL Skrevet 4. mai 2020 #3192 Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, Gull vaffel skrev: Jobber ikke hun på xxl ? Eller har hu to jobber ? Hun sa på insta at hun startet i ny jobb i dag, og sa opp den gamle før helga. Hun sa også at hun ikke ønsker å si hvor hun har begynt, men hun filmet mens hun hadde på seg nøkkelbåndet med logoen til ny arbeidsgiver. Liten glipp der😂 10
Kartoffel Skrevet 4. mai 2020 #3193 Skrevet 4. mai 2020 Hun bytter jo jobb utrolig ofte...? Trivdes hun ikke på XXL? Og hva med den helseutdanninga hun tok? Pt jobben? 15
JennyL Skrevet 4. mai 2020 #3194 Skrevet 4. mai 2020 30 minutter siden, Kartoffel skrev: Hun bytter jo jobb utrolig ofte...? Trivdes hun ikke på XXL? Og hva med den helseutdanninga hun tok? Pt jobben? Hun har hatt sånne salgsjobber før; varer aldri lenge. 7
hufsaaaaa Skrevet 4. mai 2020 #3195 Skrevet 4. mai 2020 4 minutter siden, JennyL skrev: Hun har hatt sånne salgsjobber før; varer aldri lenge. Joda, den første hadde hun i flere år. 3
Kartoffel Skrevet 4. mai 2020 #3196 Skrevet 4. mai 2020 4 minutter siden, JennyL skrev: Hun har hatt sånne salgsjobber før; varer aldri lenge. Men hvem kan si opp jobben sin på torsdag og starte i ny jobb mandag? Er jo vanligvis oppsigelsestid. Eller har XXL måttet si opp ansatte pga corona? 5
Superrosa Skrevet 4. mai 2020 #3197 Skrevet 4. mai 2020 1 hour ago, Kartoffel said: Men hvem kan si opp jobben sin på torsdag og starte i ny jobb mandag? Er jo vanligvis oppsigelsestid. Eller har XXL måttet si opp ansatte pga corona? Hun ble permittert, og ihht youtube fikk hun jobbe noen få dager her og der i ettertid. Usikker hva som skjedde videre etter dette. 1
Hollie Skrevet 4. mai 2020 #3198 Skrevet 4. mai 2020 Etter at Helene flyttet fra Oslo og sluttet å kjøre t-bane har hun jobbet som PT, telefonselger, butikksjef på Zizzi, butikkmedarbeider på XXL, tatt utdanning som medisinsk sekretær, og nå jobber hun som telefonselger igjen, husker jeg riktig? 8
Orly Skrevet 5. mai 2020 #3199 Skrevet 5. mai 2020 8 timer siden, Kartoffel skrev: Men hvem kan si opp jobben sin på torsdag og starte i ny jobb mandag? Er jo vanligvis oppsigelsestid. Eller har XXL måttet si opp ansatte pga corona? Hun var permitert , skjønner godt hun så seg om etter ny jobb 8
skruf Skrevet 5. mai 2020 #3200 Skrevet 5. mai 2020 Blir man permittert fra jobb så kan man etter to uker starte i ny jobb uten å ta hensyn til oppsigelsestid i den gamle jobben. Det er jo bare bra at HD så kjapt etter permittering begynner i ny jobb og får normal inntekt igjen kontra å leve på 60+% av den tidligere lønna (husker ikke nøyaktig hvor mange prosenter av tidligere inntekt man får utbetalt når man er permittert), så har hun penger nok til både tightser, mascara og bufferkonto til hundene. Hun bør i allefall ikke få kritikk for å få være snarrådig og søke ny jobb når hun (pluss tusenvis av andre i landet) ble permittert pga coronakrisen, og få jobben, i stedet for å ikke gjøre noe, bare daffe rundt hjemme og heller leve på lav utbetaling fra nav. Og; gi beng i å spekulere rundt diagnoser. Det er bare gammeldags kjerringslarv og blir rapportert. 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå