Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, cerruti skrev:

Som hva da?

De fleste grønnsaker har mer næring og fiber enn salatbladene hennes. Chiagrøt, eggerøre og omelett er også gode alternativer. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, alix skrev:

Hva er greia med å bruke salatblad som "brødskive"? Ikke for å spare kalorier regner jeg med? det ser nemlig ut som hun har en av de veldig kaloririke påleggsalatene oppå. Salatbladet har jo null næring. En grov brødskive hadde vært et mye bedre valg.. og holdt henne mett lenger! 

Og det er umulig å se noen forskjell på de bildene hun nettopp postet bortsett fra blank hud i panna 

Det er vanlig å bruke salatblad på lavkarbo blant annet

Å så må jeg si det igjen, snakk om smålig kritikk. Galt er det uansett hva hun gjør

• Liker 13
Skrevet

Syns det er rart å poste før og etter bilde for å så skrive i teksten at man reagerer negativt når folk komplimenterer det. 

"Det eneste jeg synes er litt trist er alle kommentarene jeg får om at jeg ser fantastisk ut, for så spørre om jeg har gått ned i vekt... Er det å se bra ut ensbetydende med å gå ned i vekt?" Når man er i fedmegrad overvektig, så er det jo en totalt relevant og fin kommentar å komme med? Det samme gjelder om det var en med anoreksia som hadde lagt på seg 10 kg. Det ser jo SUNNERE ut på generell basis. Og sunt er fint! Hva reaksjon er det egentlig hun vil ha fra før etter bilde da? "Næææh du ser verken bedre eller verre ut." 

• Liker 17
Skrevet

Brød kan gjøre mange fysen på mer karbo, så det er helt innafor å kutte brød - spesielt når Drage har sagt at hun ELSKER brød og kan lett overspise på det. Ergo det er sikkert en form for trigger for henne. 

• Liker 9
Skrevet

Virker som hun sliter med å akseptere at vekten er utenfor normalområdet, og de «begrep» det kan innebære. Det er jo greit, men det harmoniserer så dårlig med budskapet hun prøver å formidle. 

• Liker 19
Skrevet

Skjønner man ikke har tid til å trene når det er fullt opp med filming til YouTube og TikTok 🤓

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, cerruti skrev:

Virker som hun sliter med å akseptere at vekten er utenfor normalområdet, og de «begrep» det kan innebære. Det er jo greit, men det harmoniserer så dårlig med budskapet hun prøver å formidle. 

Well said :)

• Liker 4
Skrevet

Forstår ikke at hun selv ikke ser at budskapet "utseende er ikke viktig" kræsjer med hennes 40 000 selfies som sier "så vakker jeg er idag". Utseende er jo tydeligvis veldig viktig for henne slik jeg oppdatter det. Hele bloggen hennes den siste tiden (spesielt fra corona tider) er jo kun materialistiske ting som går på utseende? 

• Liker 25
Skrevet (endret)

Jeg må bare si at jeg synes ekteparet Drage tidvis er søte og morsomme sammen og av en eller annen grunn har jeg kikket innom. Har ikke lyst til å være et nett-troll på KG liksom... men må være så ærlig å si at jeg synes vekt-og utseendefokus bør tones ned av samtlige bloggere. Også vinkling mot at alle kropper er bra, men samtidig gjøre alt for å være tynnest mulig. Det påvirker i hvert fall meg negativt som er voksen og tør ikke tenke på den yngre garde. 

Endret av cerruti
  • Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Sahara_ skrev:

Forstår ikke at hun selv ikke ser at budskapet "utseende er ikke viktig" kræsjer med hennes 40 000 selfies som sier "så vakker jeg er idag". Utseende er jo tydeligvis veldig viktig for henne slik jeg oppdatter det. Hele bloggen hennes den siste tiden (spesielt fra corona tider) er jo kun materialistiske ting som går på utseende? 

Helt enig.

• Liker 5
Gjest Lirah
Skrevet
8 minutter siden, Sahara_ skrev:

Har hun hevdet at utseende ikke er viktig? 

Helt ærlig, det Helene fronter for tiden er en materialistisk livsstil med full fokus på utseende og kropp. Handlinger foran ord, alltid. Det ser ikke ut som noe er viktigere enn akkurat det. Nå snakker jo hun litt om at hun har kutta ut sukker og pepsi max, men merkelig lite syns jeg. 

Gjest Lirah
Skrevet
6 timer siden, Infinity skrev:

Har ingen giddet å lese linken ? 
Ingen tommel opp på den, men posten under der noen kunne si noe negativt om utseende hennes har mange.

Fordi artikkelen har med avsporing i tråden å gjøre (ja jeg har selv vært med på den avsporingen). Det handler ikke om Helene, så de fleste som er innom tråden her bryr seg jo ikke om en random aritkkel. Jeg har lest artikkelen. 

Skrevet (endret)
1 time siden, miss summers skrev:

Ikke jeg heller. Men ser hun bruker mye filter. Egentlig ikke lagt merke til hvor mye før nå. 

Jeg så også hun fikk spørsmål om pull-ups målet hvorpå hun repliserte at det ikke gikk å øve på de da treningssentrene er stengt (duh...). Har hun sluttet trene generelt? En PT er ofte flink på å tenke ut alternativer.... 

Jag tänkta samma sak som dig ang. det lite passivt aggressiva svaret på pull-up-målet. I samma värv kom det fram att målet om löpningen (som hon hatar ena veckan och ska bli bra på den nästa och har hållit det gåande så där i många år) heller inte gick bra. Ingen motivation och hon visste inte ens vart hennes joggingskor var... Jag älskar att löpa, det är min allra bästa egentid och jag har runners high från börja till slut. Man kan lära sig att gilla löpa, man kan tvinga sig igenom varje pass, man kan hata det och man kan älska det. Det finns SÅ många former för träning. Kan hon inte välja nåt hon gillar? Eller, genomföra det hon sätter sig före. Kanske vill hon börjar gilla det, kanske inte. Både utfall är helt OK! Men det krävs en insats över tid som jag aldrig tycker mig se. Så mycket onödigt energi som måste gå åt til nått hon *egentligen/i slutändan inte vill genomföra? 

Endret av Hei2016-2
Tillaga tre ord
  • Liker 8
Gjest Lirah
Skrevet
8 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

Jag tänkta samma sak som dig ang. det lite passivt aggressiva svaret på pull-up-målet. I samma värv kom det fram att målet om löpningen (som hon hatar ena veckan och ska bli bra på den nästa och har hållit det gåande så där i många år) heller inte gick bra. Ingen motivation och hon visste inte ens vart hennes joggingskor var... Jag älskar att löpa, det är min allra bästa egentid och jag har runners high från börja till slut. Man kan lära sig att gilla löpa, man kan tvinga sig igenom varje pass, man kan hata det och man kan älska det. Det finns SÅ många former för träning. Kan hon inte välja nåt hon gillar? Eller, genomföra det hon sätter sig före. Kanske vill hon börjar gilla det, kanske inte. Både utfall är helt OK! Men det krävs en insats över tid som jag aldrig tycker mig se. Så mycket onödigt energi som måste gå åt til nått hon *egentligen/i slutändan inte vill genomföra? 

Hun gir opp før hun har begynt. Selvdestruktiv atferd, det er litt vondt å se på syns jeg. Er nok mange som kan kjenne seg igjen - men hun snakker ikke om det... 

Skrevet
5 timer siden, skruf skrev:

Alle med bmi over 26 er pliktig til å se forferdelige ut på bilder, gunstige poseringer og vinkler vil gi bøter på minimum 2000kr og stige etter hvor bra man poserer 😆

Hehe! 😂 Selvfølgelig skal man få lov til å posere etc. Bare håper hun ikke bruker filter eller redigerer helkroppsbildene - var vel det jeg egentlig hadde i bakhodet med kommentaren min. 😊 Var litt unødvendig fra min side å spekulere. Den tar jeg på meg!

Uansett. Kjempebra med en uke uten sukker og Pepsi Max! Det har hun all rett til å føle seg fornøyd med! 😃👏

• Liker 3
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 time siden, cerruti skrev:

Hun er en som virkelig aksepterer vekten sin og kroppen sin, og takket være HD har hun fått andre som har litt for mye på kroppen til å våge og vise seg frem som de er, og akseptere kroppen og utseendet sitt ❤️

Gjest Heartgirl
Skrevet
1 time siden, loffen skrev:

Jeg greier ikke se foskjell på 'før-og etter-bildene'. :vetikke: 

Jeg synes hun er nydelig og naturlig :) 

Skrevet
4 minutter siden, Lillypad87 skrev:

Hehe! 😂 Selvfølgelig skal man få lov til å posere etc. Bare håper hun ikke bruker filter eller redigerer helkroppsbildene - var vel det jeg egentlig hadde i bakhodet med kommentaren min. 😊 Var litt unødvendig fra min side å spekulere. Den tar jeg på meg!

Uansett. Kjempebra med en uke uten sukker og Pepsi Max! Det har hun all rett til å føle seg fornøyd med! 😃👏

Se IG 24/4. Hun påstår hun ikke har brukt filter, men det er soleklart at det ikke stemmer

• Liker 7
Gjest Lirah
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Se IG 24/4. Hun påstår hun ikke har brukt filter, men det er soleklart at det ikke stemmer

Det er filter på alle bildene. Jeg har lyst til å konfrontere i kommentarfelt, men blir vell bare blokka. Syns det er rart ingen gjør det. Det såkalte "beautyfilteret" på selfiekameraet på mobilen teller som filter.  

Gjest Lirah
Skrevet (endret)

Og forresten. Hun skrev for 2 dager siden at "i går tok jeg siste boks med pepsi max". Så legger hun ut i dag at hun har gått nesten en uke uten pepsi max, og forventer at vi skal se forskjell på før og etter bilder allerede? Forskjellen er litt hvitere tenner på etterbildet, men det har sannsynligvis med lyset å gjøre. I tillegg har hun et veldig smooth filter på førbildet. Denne troverdigheten, den daler... 

Endret av Lirah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...