Roadrunner Skrevet 2. mai 2020 #3041 Skrevet 2. mai 2020 Har forsøkt Change noen ganger, men har gitt helt opp. Truser er ubrukelige og bh-ene er ikke behagelige på min kropp. Har et par bikinier derfra som er ok, men ellers holder jeg meg til Triumph sine bh-er med støtte og hold (gjerne minimizer-varianten). 6
Orly Skrevet 2. mai 2020 #3042 Skrevet 2. mai 2020 2 timer siden, tutsi123 skrev: Ang Change har jeg lurt på om de selger bare pga utseende, farver, blonder etc. Kjøpte meg to truser som var helt ubrukelig. Jeg kastet dem, og fortsetter å bruke de jeg er fornøyd med fra kappahl. Bhen hun har på i dag er jo lekker å se på, men ser ikke ut til at de løfter en tung byste slik mine fra Triumph gjør. Trusa ser det ut som hun må holde i for at den skal sitte pent for bildes skyld. Er det noen på siden her som er fornøyd med noe fra Change bortsett fra utseende. Ja jeg kjenner mange som kun handler der å er fornøyd 4
Birdo Skrevet 2. mai 2020 #3043 Skrevet 2. mai 2020 2 timer siden, tutsi123 skrev: Ang Change har jeg lurt på om de selger bare pga utseende, farver, blonder etc. Kjøpte meg to truser som var helt ubrukelig. Jeg kastet dem, og fortsetter å bruke de jeg er fornøyd med fra kappahl. Bhen hun har på i dag er jo lekker å se på, men ser ikke ut til at de løfter en tung byste slik mine fra Triumph gjør. Trusa ser det ut som hun må holde i for at den skal sitte pent for bildes skyld. Er det noen på siden her som er fornøyd med noe fra Change bortsett fra utseende. Jeg er veldig fornøyd med både truser og bh derfra🤩 Hatt undertøy som har holdt i flere år! Badetøy derimot har jeg handlet én gang og aldri igjen.. Ble ødelagt etter to mnd. 2
Porcelain Skrevet 2. mai 2020 #3044 Skrevet 2. mai 2020 6 timer siden, Beatbox skrev: Blir like forundret hver gang noen som vil påpeke fatshaming velger å gjøre det ved å omtale de som utsettes for det som feite...For det ordet er jo ikke stygt og fullt av forakt??!! Jo det er akkurat det det er.. Les denne https://www.nrk.no/rogaland/xl/kroppsaktivisme_-nar-kroppen-blir-til-et-vapen-1.14906525 3
Gjest22 Skrevet 2. mai 2020 #3045 Skrevet 2. mai 2020 Syns hun har så ekstremt fokus på om hun er usminket/naturlig vakker/trenger ikke sminke osv osv... føles for meg veldig overdrevent! Syns faktisk hun er mye utseendefokus på instagram. Man kan si mye om mange andre, men hun legger ut dagelig bilder om ting med tekst som direkte går på dette.. 23
cerruti Skrevet 2. mai 2020 #3046 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, Gjest22 skrev: Syns hun har så ekstremt fokus på om hun er usminket/naturlig vakker/trenger ikke sminke osv osv... føles for meg veldig overdrevent! Syns faktisk hun er mye utseendefokus på instagram. Man kan si mye om mange andre, men hun legger ut dagelig bilder om ting med tekst som direkte går på dette.. Ja, det tar helt av og kan ikke være helt normalt. 16
miss summers Skrevet 2. mai 2020 #3047 Skrevet 2. mai 2020 5 timer siden, tutsi123 skrev: Ang Change har jeg lurt på om de selger bare pga utseende, farver, blonder etc. Kjøpte meg to truser som var helt ubrukelig. Jeg kastet dem, og fortsetter å bruke de jeg er fornøyd med fra kappahl. Bhen hun har på i dag er jo lekker å se på, men ser ikke ut til at de løfter en tung byste slik mine fra Triumph gjør. Trusa ser det ut som hun må holde i for at den skal sitte pent for bildes skyld. Er det noen på siden her som er fornøyd med noe fra Change bortsett fra utseende. Handler aldri der. Finner ingenting jeg syns er fint. Jeg trenger dog ikke stor størrelse for byste akkurat 😬 7 minutter siden, Gjest22 skrev: Syns hun har så ekstremt fokus på om hun er usminket/naturlig vakker/trenger ikke sminke osv osv... føles for meg veldig overdrevent! Syns faktisk hun er mye utseendefokus på instagram. Man kan si mye om mange andre, men hun legger ut dagelig bilder om ting med tekst som direkte går på dette.. Hun forsøker å overbevise noen. Om det er lesere eller seg selv er uvisst, mye sannsynlig seg selv. Vil legge til den evinnelige diskusjonen om «shaming» av kropp; jeg får stadig «beskjed» om at jeg må passe meg for å bli for tynn, at ribbena mine syns for godt gjennom klær, og at kragebenet visstnok ikke skal være så synlig. Og jeg har bmi 22... Har tilgode å høre overvektige venner få tilsvarende meldinger om diverse. 7
Kolibrien Skrevet 2. mai 2020 #3048 Skrevet 2. mai 2020 (endret) Er det flere som synes at hun ser mye mindre ut på bilder enn hun gjør på film? Jeg skjønner at vinkel har noe å si, men det er ganske stor forskjell - etter min mening. 😶 Endret 2. mai 2020 av Lillypad87 26
Klemen10na Skrevet 2. mai 2020 #3049 Skrevet 2. mai 2020 7 hours ago, tutsi123 said: Ang Change har jeg lurt på om de selger bare pga utseende, farver, blonder etc. Kjøpte meg to truser som var helt ubrukelig. Jeg kastet dem, og fortsetter å bruke de jeg er fornøyd med fra kappahl. Bhen hun har på i dag er jo lekker å se på, men ser ikke ut til at de løfter en tung byste slik mine fra Triumph gjør. Trusa ser det ut som hun må holde i for at den skal sitte pent for bildes skyld. Er det noen på siden her som er fornøyd med noe fra Change bortsett fra utseende. Jeg synes det er mye fint der, men mye kjerringaktig også. Og det går jo bare an å handle der når det er tilbud, for kvaliteten er ikke så god at den rettferdiggjør prisen. Personlig synes jeg det sitter pent på, men kunne vært litt mer hold i bh-ene. Siden jeg ikke har funnet noe pent i den størrelsen andre steder så handler jeg fortsatt der eller ønsker meg av samboer. 3
lillehammeren Skrevet 3. mai 2020 #3050 Skrevet 3. mai 2020 10 timer siden, Gjest22 skrev: Syns hun har så ekstremt fokus på om hun er usminket/naturlig vakker/trenger ikke sminke osv osv... føles for meg veldig overdrevent! Syns faktisk hun er mye utseendefokus på instagram. Man kan si mye om mange andre, men hun legger ut dagelig bilder om ting med tekst som direkte går på dette.. Hun fikk en kommentar / spørsmål på dette i story, spørsmål om hvorfor hun hadde så stort utseendefokus. Svaret var at hun hadde ikke mer fokus på utseende enn andre... Hmm. Jeg har ikke lest andre bloggere skrive «damn, i dag var jeg pen» eller «like pen uten filter uten sminke uten vipper» blablabla. Til omtrent hvert. eneste. bilde. 25
Gjest22 Skrevet 3. mai 2020 #3051 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, lillehammeren skrev: Hun fikk en kommentar / spørsmål på dette i story, spørsmål om hvorfor hun hadde så stort utseendefokus. Svaret var at hun hadde ikke mer fokus på utseende enn andre... Hmm. Jeg har ikke lest andre bloggere skrive «damn, i dag var jeg pen» eller «like pen uten filter uten sminke uten vipper» blablabla. Til omtrent hvert. eneste. bilde. Veldig enig. Når så mange bilder som blir lagt ut påpeker noe rundt utsende hennes både positivt og negativt, så syns jeg faktisk det har en mer negativ innvirkning på meg som følger henne, enn de som bare legger ut et bilde.. 11
Lopploella Skrevet 3. mai 2020 #3052 Skrevet 3. mai 2020 Jeg har ikke visst om denne bloggeren før nå nylig. Men det hun legger ut er ihvertfall enda et eksempel på hvor usunt det virker å ha sin egen kropp og sitt eget fjes som stadig hovedfokus i livet. 21
skruf Skrevet 3. mai 2020 #3053 Skrevet 3. mai 2020 8 timer siden, Lillypad87 skrev: Er det flere som synes at hun ser mye mindre ut på bilder enn hun gjør på film? Jeg skjønner at vinkel har noe å si, men det er ganske stor forskjell - etter min mening. 😶 De fleste bloggere øver inn poseringer på bilder som gjør at de ser mye annerledes ut enn når man ser de på film. Bloggerfot og hodet på skakke er relativt velkjent. En annen kjent kvinnelig blogger har Kardashian-rumpe på de fleste bilder men på film så har hun ei relativt flat og vanlig kvinnerumpe. Six-pack mage på bilder men helt vanlig flat mage på film. De fleste mennesker, blogger eller ei, prøver etter beste evne å se best mulig ut når de vet de blir tatt bilde av. Man vet f.eks hvilken vinkel av ansiktet som gjør seg best på bilder, heller hodet litt på skakke eller skyter haken litt frem (sier ikke at absolutt alle gjør det, men veldig mange) Ingen ønsker å bli tatt bilder av der de er uheldige og f.eks får dobbelthake pga de ser ned. De fleste som vet de blir tatt bilde av retter seg opp i ryggen og strammer seg litt opp. 10
Infinity Skrevet 3. mai 2020 #3054 Skrevet 3. mai 2020 11 timer siden, Porcelain skrev: Les denne https://www.nrk.no/rogaland/xl/kroppsaktivisme_-nar-kroppen-blir-til-et-vapen-1.14906525 Har ingen giddet å lese linken ? Ingen tommel opp på den, men posten under der noen kunne si noe negativt om utseende hennes har mange. 6
Infinity Skrevet 3. mai 2020 #3055 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, skruf skrev: De fleste bloggere øver inn poseringer på bilder som gjør at de ser mye annerledes ut enn når man ser de på film. Bloggerfot og hodet på skakke er relativt velkjent. En annen kjent kvinnelig blogger har Kardashian-rumpe på de fleste bilder men på film så har hun ei relativt flat og vanlig kvinnerumpe. Six-pack mage på bilder men helt vanlig flat mage på film. De fleste mennesker, blogger eller ei, prøver etter beste evne å se best mulig ut når de vet de blir tatt bilde av. Man vet f.eks hvilken vinkel av ansiktet som gjør seg best på bilder, heller hodet litt på skakke eller skyter haken litt frem (sier ikke at absolutt alle gjør det, men veldig mange) Ingen ønsker å bli tatt bilder av der de er uheldige og f.eks får dobbelthake pga de ser ned. De fleste som vet de blir tatt bilde av retter seg opp i ryggen og strammer seg litt opp. Det er faktisk en kilo/ bmi grense på om man har lov til å posere eller ikke. Utsagnet er ironi fra min side men fakta for veldig mange i denne tråden. 12
skruf Skrevet 3. mai 2020 #3056 Skrevet 3. mai 2020 4 minutter siden, Infinity skrev: Det er faktisk en kilo/ bmi grense på om man har lov til å posere eller ikke. Utsagnet er ironi fra min side men fakta for veldig mange i denne tråden. Alle med bmi over 26 er pliktig til å se forferdelige ut på bilder, gunstige poseringer og vinkler vil gi bøter på minimum 2000kr og stige etter hvor bra man poserer 😆 14
Pollen Skrevet 3. mai 2020 #3058 Skrevet 3. mai 2020 32 minutter siden, Miranda16 skrev: En uke uten sukker. Det er kjempebra! Hvor står det?
Miranda16 Skrevet 3. mai 2020 #3059 Skrevet 3. mai 2020 12 minutter siden, Pollen skrev: Hvor står det? Forteller det på Snap
Porcelain Skrevet 3. mai 2020 #3060 Skrevet 3. mai 2020 2 timer siden, Infinity skrev: Har ingen giddet å lese linken ? Ingen tommel opp på den, men posten under der noen kunne si noe negativt om utseende hennes har mange. Antagelig ikke, det er artigere for de fleste i denne tråden å slenge dritt. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå