Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Beatbox
Skrevet
29 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Bare meg som synes at det er tmi å få vite hver jævla gang hun skal ta brazilian? Kan ikke se at resten av influensernorge har samme behovet for å legge ut om det.. 

Helt enig! Begynner det å bli tomt på menyen av * dette er viktige saker å skrive om * mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, Beatbox skrev:

Helt enig! Begynner det å bli tomt på menyen av * dette er viktige saker å skrive om * mon tro?

Hu har jo fortalt  det ganske mange ganger tidligere men siden alt har vært stengt har vi sluppet å høre om  det 🙏🏻

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Heartgirl skrev:

Kanskje M er en størrelse hun liker å ha på seg, og synes den er fin på seg selv. Du ville kanskje syntes at L var bedre 

Når det gjelder tightser vil jeg prøve dem fysisk før jeg kjøper dem. Det er ikke sikkert at den typen tights som f.eks. HD bruker ville passet meg og det jeg liker. 

Klær sitter penest på i riktig størrelse, spesielt når man skal promotere dem. Tights strammer opp. Om de er for små, strammer de sånn at det buler ut andre steder, selv om man er normalt slank.  

• Liker 6
Skrevet

Pengene sitter løst om brasiliansk er en prioritet første dag ting åpner... Sorry, men nå har hun brukt nok mtp spleisen. Jeg bryr meg lite om hva hun gjør/ikke gjør, men overforbruket kjenner ingen grenser. Hun begynner å bli som Villa Paprika nå. På bekostning av andre, lever de fett. 

• Liker 31
Gjest Heartgirl
Skrevet
2 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Klær sitter penest på i riktig størrelse, spesielt når man skal promotere dem. Tights strammer opp. Om de er for små, strammer de sånn at det buler ut andre steder, selv om man er normalt slank.  

Så absolutt. Jeg vil ikke ha for små tighs. 

Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
2 timer siden, miss summers skrev:

Pengene sitter løst om brasiliansk er en prioritet første dag ting åpner... Sorry, men nå har hun brukt nok mtp spleisen. Jeg bryr meg lite om hva hun gjør/ikke gjør, men overforbruket kjenner ingen grenser. Hun begynner å bli som Villa Paprika nå. På bekostning av andre, lever de fett. 

Det blir bare spekulasjon hva om betaler brasiliansk med, og om hun har brukt penger fra spleisen.

Det jeg synes det er stygt gjort å beskylde at hun lever på bekostning av andre. 

Jeg blir fysisk uvel av å lese hvor ufine noen av kommentarene her på tråden. 

Endret av Heartgirl
Gjest Beatbox
Skrevet
3 minutter siden, Heartgirl skrev:

Det blir bare spekulasjon hva om betaler brasiliansk med, og om hun har brukt penger fra spleisen.

Det jeg synes det er stygt gjort å beskylde at hun lever på bekostning av andre. 

Hvis du blir så uvel, hvorfor leser du i tråden?? 

Skrevet
16 minutter siden, Heartgirl said:

Det er ingen som sier hun bruker penger fra spleisen, folk reagerer bare fordi hun da mest sannsynlig ikke har så dårlig økonomi som man kanskje trodde da hun opprettet spleisen. 
Bare fordi man reagerer betyr ikke det at man tror hun bruker spleispengene. De pengene er mest sannsynlig brukt opp på dyrlegebesøk. 
Men hun hadde kanskje ikke trengt å samle inn så mye penger hvis hun har penger til å bruke på så unødvendige ting. 

• Liker 33
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Heartgirl said:

Det er ikke spekulasjon på at hun bruker fra Spleisen, men at hun bruker så mye generelt (gjerne fra egen lomme) ihht å ikke ha en buffer og situasjonen hun og mannen klarte å sette seg selv inn i, så kort tid etter at lesere har spandert 30K på dem mens de enda er delvis permittert. Hvis det de sier stemmer, så har de en tom bufferkonto nå - så om ett nytt uhell skulle skje har de atter igjen ikke en backup å falle på. Hadde hun ikke brukt så mye penger på negler, vipper, brasiliansk, hudpleie, sminke osv hadde de kanskje ikke vært i den situasjonen, i det minste kunne lagt ut NOE selv. 

Generelt sett er det opp til folk selv hva de vil bruke penger på og hva de ønsker å spare til, men jeg fatter og begriper ikke hvorfor de viser til så stort forbruk rett etter å ha mottatt så mye penger fra ukjente mennesker. Jeg syntes det er litt smakløst og ikke minst respektløst for dem som er involvert. 

Endret av Superrosa
  • Liker 22
Skrevet (endret)

Hvis man har råd til vipper, negler og brasiliansk bare for å nevne noen få ting mens man er permittert så har man IKKE DÅRLIG RÅD Dette er luksusvarer / tjenester. Å påstå noe annet mener jeg er idioti og elendig forståelse for personlig økonomi og bruk. Bare de tre tingene er minst 1500 NOK pr mnd, enkelt og greit. 

Endret av Superrosa
  • Liker 24
Gjest Heartgirl
Skrevet
9 minutter siden, Superrosa skrev:

Det er ikke spekulasjon på at hun bruker fra Spleisen, men at hun bruker så mye generelt (gjerne fra egen lomme) ihht å ikke ha en buffer og situasjonen hun og mannen klarte å sette seg selv inn i, så kort tid etter at lesere har spandert 30K på dem mens de enda er delvis permittert. Hvis det de sier stemmer, så har de en tom bufferkonto nå - så om ett nytt uhell skulle skje har de atter igjen ikke en backup å falle på. Hadde hun ikke brukt så mye penger på negler, vipper, brasiliansk, hudpleie, sminke osv hadde de kanskje ikke vært i den situasjonen, i det minste kunne lagt ut NOE selv. 

Generelt sett er det opp til folk selv hva de vil bruke penger på og hva de ønsker å spare til, men jeg fatter og begriper ikke hvorfor de viser til så stort forbruk rett etter å ha mottatt så mye penger fra ukjente mennesker. Jeg syntes det er litt smakløst og ikke minst respektløst for dem som er involvert. 

Jo det er spekulasjoner!

I prinsippet er det skjulte beskyldninger HD bruker av andres penger. Når man ikke vet noe sikker er det spekulasjon!

Hva om hun har fått et gavekort i bursdag? Hun står ikke til ansvar for noen på tråden om hun har fått et gavekort på brasiliansk bursdagsgave. 

Gjest Stupebrett
Skrevet
7 minutter siden, Superrosa skrev:

Hvis man har råd til vipper, negler og brasiliansk bare for å nevne noen få ting mens man er permittert så har man IKKE DÅRLIG RÅD Dette er luksusvarer / tjenester. Å påstå noe annet mener jeg er idioti og elendig forståelse for personlig økonomi og bruk. Bare de tre tingene er minst 1500 NOK pr mnd, enkelt og greit. 

Får du det for 500 kroner er alle tre tjenester antageligvis kølsvarte i tillegg. 

Jeg blir litt rar av den merkelige økonomiske diskusjonen så her er det i klartekst.

Hvis man får 30 000 kroner av fremmede mennesker til en Spleis, så får man i praksis frigjort 30 000 kroner til sitt eget personlige forbruk. Når man da bruker pengene på en måte som for folk oppfattes det som luksus, kan de føle seg lurt av spleisen SELV OM pengene i spleisen gikk 100% til hundene. 

Jeg mener personlig at gir man penger til en spleis så får det være no questions asked, og det er litt av denne grunnen her.

Gjest Heartgirl
Skrevet
14 minutter siden, Klemen10na skrev:

Det er ingen som sier hun bruker penger fra spleisen, folk reagerer bare fordi hun da mest sannsynlig ikke har så dårlig økonomi som man kanskje trodde da hun opprettet spleisen. 
Bare fordi man reagerer betyr ikke det at man tror hun bruker spleispengene. De pengene er mest sannsynlig brukt opp på dyrlegebesøk. 
Men hun hadde kanskje ikke trengt å samle inn så mye penger hvis hun har penger til å bruke på så unødvendige ting. 

Når man sier i en setning: "Hun begynner å bli som Villa Paprika nå. På bekostning av andre, lever de fett." er det indirekte beskyldninger at hun bruker av andres penger.

Hva om hun har fått et gavekort i bursdagsgave? Har det slått dere? 

Gjest Heartgirl
Skrevet
12 minutter siden, Superrosa skrev:

Hva om hun har fått gavekort i bursdag? Hva da? Det har ingen tenkt på :)

Gjest Stupebrett
Skrevet
3 minutter siden, Heartgirl skrev:

Jo det er spekulasjoner!

I prinsippet er det skjulte beskyldninger HD bruker av andres penger. Når man ikke vet noe sikker er det spekulasjon!

Hva om hun har fått et gavekort i bursdag? Hun står ikke til ansvar for noen på tråden om hun har fått et gavekort på brasiliansk bursdagsgave. 

Om hun får ting som spons for eksempel, er det inntekt og skal skattes av. Det er ikke gratis. 

Og det er ingen her som insinuerer at pengene ikke har gått til hundene slik jeg ser det. Folk reagerer på overforbruket før og etter spleisen, så ingen vits å komme med helt merkelige anklager mot folk.

Gjest Beatbox
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Heartgirl skrev:

Jo det er spekulasjoner!

Makan til overtolking og reaksjon på kritikk og meninger på det personlige plan!! Les det folk skriver.!

Endret av Beatbox
Skrevet
4 minutter siden, Heartgirl said:

Hva om hun har fått gavekort i bursdag? Hva da? Det har ingen tenkt på :)

Da burde hun med respekt til de som har bidratt til spleisen understreke det når hun legger det ut på some, så kort tid etter hun var i krise :) 

Hun poengterte selv, at hun er klar over at hun har brukt penger på «tull» men folk trengte ikke å «ta henne» på det pga hun hadde lært, og ville prioritere riktig fremover .

Det er ikke akkurat det hun viser pr idag, da er det lov å diskutere innholdet hun selv legger ut når Kartet ikke stemmer med terreng nok en gang! 
:) :) :) 

• Liker 26
Gjest Heartgirl
Skrevet
30 minutter siden, Stupebrett skrev:

Om hun får ting som spons for eksempel, er det inntekt og skal skattes av. Det er ikke gratis. 

Og det er ingen her som insinuerer at pengene ikke har gått til hundene slik jeg ser det. Folk reagerer på overforbruket før og etter spleisen, så ingen vits å komme med helt merkelige anklager mot folk.

Hva om det et gavekort som man får i bursdagsgave? Det skal ikke skattes av. Jeg har fått mange gavekort på over 1000,-kr i bursdagsgave fra familie. Det har jeg aldri skattet av. 

Skrevet
32 minutter siden, Heartgirl skrev:

Hva om det et gavekort som man får i bursdagsgave? Det skal ikke skattes av. Jeg har fått mange gavekort på over 1000,-kr i bursdagsgave fra familie. Det har jeg aldri skattet av. 

Det er ikke det som er poenget. Hun har et overforbruk som gjør at hun ikke får spart opp buffer. Hunden blir skadet, leserne hennes betaler regningen via spleis. Etter spleisen, viser hun nok en gang overforbruk, som 3 mascaraer, voksing av høna osv. Rene luksusting som på ingen måte er nødvendig om man ikke har penger. Da oppfattes det på følgende måte; 

a) Du HAR penger, men legger likevel ut en spleis til hunden (det er fullt mulig å få dette på avbetaling om man ønsker det, forresten)

b) Du har IKKE lært noe som helst når du ikke endrer forbruksmønster

Det spiller ingen rolle om hun har fått alt gratis, så lenge det framstår at hun bruker penger på disse tingene. Folk reagerer på det inntrykket hun gir til leserne, ikke hva som muligens er fakta. Hun har allerede fått kritikk for overforbruk i etterkant, om hun hadde gavekort kunne hun skrevet det da; yay, endelig kan jeg bruke gavekortet jeg fikk til bursdagen til å ribbe høna! 

• Liker 29
Skrevet

Ga hun noen forklaring på at hun ikke har forsikret hundene sine? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...