Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Heartgirl skrev:

Uten at vi vet det kan hun være engasjert i samfunnet :) 

Selvdigging er en bloggreie, for det virker som om om influencerne og særlig på snap chat og instagram når de får et kamera å forholde seg til at de prøver å beundre seg selv via skjermen på kameraet som om de vil si: "Se på meg jeg er pen". Det er en uvane de har, og noe jeg blir lei av å se. 

Jeg tviler om hun er særlig engasjert i samfunnet. Hun, som i egne øyne er mer intelligent enn gjennomsnittet, burde da dermed forstå at det var smartere å promotere sitt samfunnsengasjement med jevnlige oppdateringer enn å poste bilder av seg selv, som er helt uinteressant. Det holder på ingen måte med 5 for hvalen innimellom alle selvportrettene. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartgirl
Skrevet
55 minutter siden, tutsi123 skrev:

At hun og de andre som er like manisk selvopptatte, gidder å stå å speile seg x antall ganger om dagen for å gjøre seg til, beundre seg selv og å lete etter smådetaljer som de er misfornøyd med. Bruk heller tiden til noe nyttig for deg selv, de rundt deg og samfunnet. Slike selvdiggende mennesker er vel det samfunnet har minst bruk for akkurat nå. 

Virker også som at hun kanskje la ut bildet for å få reaksjoner, og kanskje fokusere på filter og filterbruk. Uansett mener jeg at filtre burde være bannlyst på instagram og snap nettopp fordi det gir et falskt bilde av hvordan man ser ut i virkeligheten. 

Skrevet

Rask opptelling instaposter så langt i år 120 poster med bilder av henne og i noen få tilfelle er mann eller hund med. Tatt i betraktning av at vi er på dag 116 av 2020 må det være lov å si at dette er en uinteressant konto, men ikke minst litt skremmende. For å være ærlig, så må jeg si jeg blir litt bekymret. Og håper for hennes del at hun finner en annen måte å få det bedre på. Slik har det vært i årevis, og det funker ikke. Det jeg ser er ei voksen, umoden dame som sliter. Trist. 

• Liker 17
Gjest Heartgirl
Skrevet

Jeg har sett på instaen til HD, og for meg ser det ut som om hun leker seg med filtrene.

Det betyr ikke nødvendigvis at hun står inne for bruk av filtrene. 

Jeg tror nok de fleste av oss noen ganger skulle ønske oss et filter :) 

Uansett mener jeg bloggere og influencere skulle holde seg for gode til å jukse med slike filtre. 

Skrevet

En ting jeg stusset over etter å ha sett en youtube-video hun la ut for noen uker siden, der hun prøver nye, sponsede treningsklær fra Bara Sportswear;

Hun sier der at hun bruker en str M/L i tights. Kanskje en liten ting å "henge seg opp i", men hun kan umulig passe klær ned mot M? Selv er jeg 10-15 kilo overvektig, og bruker L i tights (42 i bukser), som sitter komfortabelt på. Hun skrev nylig i et kommentarfelt på FB at hun bruker 46 i jeans. Hun nevner at tightsene deres ikke er gjennomsiktige, og det er de nok ikke heller om man har på seg rett str, men man kan tydelig se stringen hennes gjennom tighsten i videoen.😶 Det er ikke slemt ment mot HD, men den virker veldig strekt. Det kan man også se på enkelte av bildene hennes med andre tightser også - mønsteret blir litt "fadet" over rumpa og magen. Man blir jo ikke mindre ved å presse seg inn i for små klær. Og det er jo ingen skam å bruke XL, f.eks - man har jo den kroppen man har.

Det som blir misvisende her er hvis personer ønsker å kjøpe denne tightsen, og baserer kjøpet på hennes omtale og da kanskje ender opp med å kjøpe en som blir for liten. Det blir jo veldig dumt for kundene.

• Liker 42
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.  Det er ikke nødvendig å skrive i tråden at dere har rapportert. Dette skaper kun merarbeid. 

Sol, admin.

• Liker 11
Skrevet (endret)
4 hours ago, Lillypad87 said:

En ting jeg stusset over etter å ha sett en youtube-video hun la ut for noen uker siden, der hun prøver nye, sponsede treningsklær fra Bara Sportswear;

Hun sier der at hun bruker en str M/L i tights. Kanskje en liten ting å "henge seg opp i", men hun kan umulig passe klær ned mot M? Selv er jeg 10-15 kilo overvektig, og bruker L i tights (42 i bukser), som sitter komfortabelt på. Hun skrev nylig i et kommentarfelt på FB at hun bruker 46 i jeans. Hun nevner at tightsene deres ikke er gjennomsiktige, og det er de nok ikke heller om man har på seg rett str, men man kan tydelig se stringen hennes gjennom tighsten i videoen.😶 Det er ikke slemt ment mot HD, men den virker veldig strekt. Det kan man også se på enkelte av bildene hennes med andre tightser også - mønsteret blir litt "fadet" over rumpa og magen. Man blir jo ikke mindre ved å presse seg inn i for små klær. Og det er jo ingen skam å bruke XL, f.eks - man har jo den kroppen man har.

Det som blir misvisende her er hvis personer ønsker å kjøpe denne tightsen, og baserer kjøpet på hennes omtale og da kanskje ender opp med å kjøpe en som blir for liten. Det blir jo veldig dumt for kundene.

Jeg er litt mindre vektmessig HD men bruker merkant større strl i klær enn henne og reagerer på det samme. Så veldig enig. Jeg bruker 48-50 i klær. Om jeg kommer unna med strl M eller lignende så er det fordi merket fører store størrelser (eksempelvis Zizzi) i annen drakt enn den normale merkingen. Jeg hadde aldri komt meg oppi en normal strl 42 som man finner på normal avd. H&M f.eks. Jeg er 110% sikker på at hun pynter på sannheten, eller sammenligner med merker som ikke egentlig er sammenlignbare (som Zizzi).  (noe som har komt frem i lys noen ganger tidligere når folk har reagert på dette)

Endret av Superrosa
  • Liker 21
Skrevet

Ny hudpleie serie har hun kjøpt nå. Hvor mange hudpleie produkter har hun egentlig? Denne dama har tydeligvis ikke dårlig råd 🤔

• Liker 11
Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Superrosa skrev:

Ny hudpleie serie har hun kjøpt nå. Hvor mange hudpleie produkter har hun egentlig? Denne dama har tydeligvis ikke dårlig råd 🤔

Hva om hun har fått dem i gave? Det vet vi ingenting om, og at hun har ny hudpleie har ikke noe med økonomi å gjøre. 

Slik kritikk virker kun for å finne noe å sette fingeren på. 

Endret av Heartgirl
Skrevet
På 25.4.2020 den 15.42, Lillypad87 skrev:

Dette lurer jeg også, vurderte å kjøpe en slik thights men er virkelig i villrede om hvilken størrelse jeg skal kjøpe. Er det lov å si at jeg blir litt forvirret når hun sier at hun bruker str M samtidig som det står på nettsiden at de er normal i størrelsen? 

• Liker 17
Gjest Heartgirl
Skrevet
5 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Dette lurer jeg også, vurderte å kjøpe en slik thights men er virkelig i villrede om hvilken størrelse jeg skal kjøpe. Er det lov å si at jeg blir litt forvirret når hun sier at hun bruker str M samtidig som det står på nettsiden at de er normal i størrelsen? 

Kanskje M er en størrelse hun liker å ha på seg, og synes den er fin på seg selv. Du ville kanskje syntes at L var bedre 

Når det gjelder tightser vil jeg prøve dem fysisk før jeg kjøper dem. Det er ikke sikkert at den typen tights som f.eks. HD bruker ville passet meg og det jeg liker. 

Skrevet

Er det sånn at HD skal slutte helt med sukker? Jeg har fått inntrykk av at det er det Frisk uten sukker handler om. Det er vel å gå veldig hardt ut isåfall..?

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, Superrosa skrev:

Jeg er litt mindre vektmessig HD men bruker merkant større strl i klær enn henne og reagerer på det samme. Så veldig enig. Jeg bruker 48-50 i klær. Om jeg kommer unna med strl M eller lignende så er det fordi merket fører store størrelser (eksempelvis Zizzi) i annen drakt enn den normale merkingen. Jeg hadde aldri komt meg oppi en normal strl 42 som man finner på normal avd. H&M f.eks. Jeg er 110% sikker på at hun pynter på sannheten, eller sammenligner med merker som ikke egentlig er sammenlignbare (som Zizzi).  (noe som har komt frem i lys noen ganger tidligere når folk har reagert på dette)

Ikke sant! Skjønner ikke hvorfor man pynter på slikt. Hva hun oppnår med det, det aner jeg ikke. Man blir ikke mindre av å lyve om størrelsen. Og hun er jo så for å være den man er, uansett størrelse osv., så det blir enda mer forvirrende av den grunn. Klart, det kan jo se ut til at hun har gått opp en del i vekt igjen - noe jeg virkelig ikke dømmer henne for, det er sånt som kan skje med oss alle. Så nettopp en annen video fra tidligere i april, med klær fra Bubbleroom. Her sier hun at hun pleier å ligge på str 42-44, men gikk opp til 44-46 fordi de ikke hadde 42-44. Jeg er forresten på samme høyde som henne, også, og bruker tydeligvis ca. samme størrelser i div klær, men er en god del mindre, jeg og. 🤷‍♀️

Igjen, dette er ikke slemt ment mot HD, og ikke noe jeg vanligvis henger meg opp i, men må innrømme at det er noe jeg finner irriterende på vegne av potensielle kunder.

1 time siden, ¤flicka¤ skrev:

Dette er nettopp det jeg så for meg at kunne skje. Du blir i tvil, noe de fleste ville. 😕 Greit nok at noen liker de veldig stramme, men det blir litt feil uansett, synes jeg. Man vil jo derfor tro at de er noe store i størrelsen, noe nettsidene selv ikke sier. Hun bruker forresten L i de tightsene hun har fra Bara - ihvertfall de andre hun har fått sponset (man kunne se størrelsen i en annen video), men det var lett å tro at det var en M hun prøvde i den nyeste videoen. 

Det er lov å bli forvirret, ja. Tror uansett det lureste er å følge nettsidens anbefalinger om du skal kjøpe deg tights. 😊

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Medium faktisk. Har vel lyst til at alle skal se alt når hun tar knebøy da. Hun er jo en godt kjent ekshibisjonist.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Har hun meldt seg på maraton? Ref IG stories

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Har hun meldt seg på maraton? Ref IG stories

Tror det var et 3 km løp? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, alix skrev:

👍

Gjest Heartgirl
Skrevet
3 timer siden, alix skrev:

Det kommer hun til å klare :) 

Skrevet

Bare meg som synes at det er tmi å få vite hver jævla gang hun skal ta brazilian? Kan ikke se at resten av influensernorge har samme behovet for å legge ut om det.. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...