Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
4 minutter siden, RoNo skrev:

Jeg hadde ikke gjort det. Sa ikke det plaget meg. Det er en tung stol, utemøblene må ut uansett, ubehagelig når det er varmt, du sitter fast i det, og så er det ikke hygienisk. Jeg har ikke gjort det, men hun får gjøre hva hun vil. For alt jeg bryr meg kunne hun dradd ut hele dobbeltsengen. Jeg ville tatt ut utemøblene.

Hvis stolen hadde vært et møbel som hadde stått ute hadde jeg satt meg der. Vi vet ikke om den stolen stod der fra før. 

Synes uansett å diskutere det at hun sitter i en stressless ute ikke er noe å diskutere. Samme for meg hvor hun sitter. 

Jeg forstår det handler om hygiene, men likevel synes jeg det er flisespikeri å hakke på HD på akkurat det. Samme som med tåa som noen syntes var stor. 

Endret av Heartgirl
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 minutt siden, Blåklokka* skrev:

Det er så tydelig at nyeste bildet er tatt med skjønnhetsfilteret på max på selfiekameraet. Hun ser jo ikke ut som seg selv i det hele tatt. Tror hun folk er blinde? 

Jeg synes HD er en nydelig jente. Hun er naturlig pen. 

Skrevet
Akkurat nå, Heartgirl skrev:

Hvis stolen hadde vært et møbel som hadde stått ute hadde jeg satt meg der. Vi vet ikke om den stolen stod der fra før. 

Synes uansett å diskutere det at hun sitter i en stressless ute ikke er noe å diskutere.

Jeg forstår det handler om hygiene. 

Nei, du diskuter. Jeg sa hun hadde en pen bikini, men ikke ville tatt ut stolen. Skal jeg begynne med flisspikkeri så synes jeg faktisk det er latskap å ikke ta ut utemøblene. Men det er ikke min sak heller. Det går jo ikke an å skrive noe hyggelig engang uten at det blir styr.

Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
7 minutter siden, RoNo skrev:

Nei, du diskuter. Jeg sa hun hadde en pen bikini, men ikke ville tatt ut stolen. Skal jeg begynne med flisspikkeri så synes jeg faktisk det er latskap å ikke ta ut utemøblene. Men det er ikke min sak heller. Det går jo ikke an å skrive noe hyggelig engang uten at det blir styr.

Den stolen var ikke hennes stol så jeg på snappen. HD var på besøk til sin mor, og stolen stod der. Nok om stolen, for meg må hun gjøre hva hun vil. Ikke min sak heller :) 

Jeg er en av de som liker HD, for jeg synes at hun er en ærlig og flink blogger. Det er min personlige mening, men det faller ikke i god jord hos noen. Prøver selv å skrive noe hyggelig om HD som ikke blir tatt godt i mot. 

Endret av Heartgirl
Skrevet
2 minutter siden, Heartgirl skrev:

Den stolen var ikke hennes stol så jeg på snappen. HD var på besøk til sin mor, og stolen stod der. Nok om stolen, for meg må hun gjøre hva hun vil. Ikke min sak heller :) 

Jeg er en av de som liker HD, for jeg synes at hun er en ærlig og flink blogger. Det er min personlige mening, men det faller ikke i god jord. 

Skulle vaske terrassen men endte opp med å ta ut stresslessen og sole meg i stedet står det på Instagram. Hva er sannheten? Jeg følger henne ikke på snap, så enten er det hun som lyver eller du. Eller er det kanskje vanlig å ha stresslesser stående på terrasser i deres familie? Uansett, skulle aldri gått inn å kommentere at det var en pen bikini. Min feil!

Skrevet
27 minutter siden, misssssnorway skrev:

Altså. Den nyeste posten på Insta hvor hun påstår at det er #nofilter..... Håper hun har lagt det ut som ironi! Lenge siden jeg har sett et så redigert bilde!

Enig. Kjente henne ikke igjen... 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, RoNo skrev:

Skulle vaske terrassen men endte opp med å ta ut stresslessen og sole meg i stedet står det på Instagram. Hva er sannheten? Jeg følger henne ikke på snap, så enten er det hun som lyver eller du. Eller er det kanskje vanlig å ha stresslesser stående på terrasser i deres familie? Uansett, skulle aldri gått inn å kommentere at det var en pen bikini. Min feil!

Hehe, ja du må passe deg. HD har en liten lifeguard her. 😂😂

• Liker 8
Gjest Heartgirl
Skrevet
2 minutter siden, RoNo skrev:

Bikinien var stilig. Likte den jeg også :) 

Gjest Heartgirl
Skrevet
3 minutter siden, RoNo skrev:

Jeg tolket snappet at hun var til sin mor når hun satt i stresslessen. Samme det. Hun satt der, og det var hennes eget valg. Tror nok hun skulle tulle litt når hun satte seg der, for jeg lo da hun gjorde det :) Morsom snap :) 

Skrevet (endret)

Det blir faktisk for dumt. Og litt trist. Hun lurer jo bare seg selv. 

Endret av lillehammeren
  • Liker 15
Gjest Beatbox
Skrevet
17 minutter siden, lillehammeren skrev:

Og like trist er det at fansen lar seg lure..selv etter x-antall bilder der det blir bevist at hun redigerer og bruker filter. Og den typiske forsvarstalen er: hva er galt i å se best mulig ut? Ikke noe galt i det, men dropp da å påstå at det ikke brukes filter osv..

Skrevet (endret)
1 time siden, Beatbox skrev:

Og like trist er det at fansen lar seg lure..selv etter x-antall bilder der det blir bevist at hun redigerer og bruker filter. Og den typiske forsvarstalen er: hva er galt i å se best mulig ut? Ikke noe galt i det, men dropp da å påstå at det ikke brukes filter osv..

Jeg tror hun anser Beauty Funksjonen på mobilkamera som ikke filter (du kan velge mellom å ta på et filter eller aktivere BEAUTY, hvor beauty fjerner urenheter, rynker, føflekker, porer, kan gjøre deg tynnere, større øyner, og endre hudtone). 

Men det er jo helt bak mål. Fatter ikke hva hun holder på med. Naturlig my ass xD Den enkleste måten å se at hun bruker Beauty funksjonen er at hennes føflekker i ansiktet på magisk vis forsvinner.

Endret av Sahara_
  • Liker 15
Skrevet

#nofilter, men heftig redigert. Spesielt siden hun påpeker kvisa si veldig ofte, men merkelig nok var den borte akkurat når det bildet ble tatt. 

• Liker 13
Skrevet

Influencere for min del kan bruke så my filter og beauty triks de vil, men det er veldig viktig å være ærlig om det. Ellers gir de samme usikkerheter som retusjerte modell bilder i magasiner. Om ikke verre, fordi en influencer skal være mer "hverdagsvenninna" i mediene sine og vi relaterer oss mer til dem andre kjentpersoner. Og ikke minst, Drage sitt hovedbudskap med bloggen er jo "ikke perfekt, helt ærlig og allikevel awesome". Hvis hun ønsker å bli den neste SE med sminke, filter, posering og materialistiske produkter burde hun i det minste endre hovedbudskaper sitt. For dette blir bare fake og er skikkelig uinspirerende. Syntes det er trist at hun prøver mer og mer og bli som de andre overfladiske influencerne, dette var jo hva som tidligere skilte Drage fra alle de andre bloggerne. 

• Liker 11
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 time siden, lillehammeren skrev:

De aller fleste influencerne er alt for ivrige etter å bruke slike filter. Hvis de vil fremstå som naturlige så må de slutte med det. HD er en voksen dame, og da er det naturlig at hun vil få en rynke her og der. 

Gjest Heartgirl
Skrevet
24 minutter siden, Sahara_ skrev:

Influencere for min del kan bruke så my filter og beauty triks de vil, men det er veldig viktig å være ærlig om det. Ellers gir de samme usikkerheter som retusjerte modell bilder i magasiner. Om ikke verre, fordi en influencer skal være mer "hverdagsvenninna" i mediene sine og vi relaterer oss mer til dem andre kjentpersoner. Og ikke minst, Drage sitt hovedbudskap med bloggen er jo "ikke perfekt, helt ærlig og allikevel awesome". Hvis hun ønsker å bli den neste SE med sminke, filter, posering og materialistiske produkter burde hun i det minste endre hovedbudskaper sitt. For dette blir bare fake og er skikkelig uinspirerende. Syntes det er trist at hun prøver mer og mer og bli som de andre overfladiske influencerne, dette var jo hva som tidligere skilte Drage fra alle de andre bloggerne. 

Jeg er enig der. De kan begynne å være ærlige om det. Det gjelder alle influencere. Så står de og sier at de vil fremstå at de har rynker, men putter på et filter. 

Disse filtrene burde blitt bannlyst på snap. De irriterer meg grønn, for noen bruker dem som et skalkesjul for å skjule rynker m.m. 

Skrevet

At hun og de andre som er like manisk selvopptatte, gidder å stå å speile seg x antall ganger om dagen for å gjøre seg til, beundre seg selv og å lete etter smådetaljer som de er misfornøyd med. Bruk heller tiden til noe nyttig for deg selv, de rundt deg og samfunnet. Slike selvdiggende mennesker er vel det samfunnet har minst bruk for akkurat nå. 

• Liker 16
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 minutt siden, tutsi123 skrev:

At hun og de andre som er like manisk selvopptatte, gidder å stå å speile seg x antall ganger om dagen for å gjøre seg til, beundre seg selv og å lete etter smådetaljer som de er misfornøyd med. Bruk heller tiden til noe nyttig for deg selv, de rundt deg og samfunnet. Slike selvdiggende mennesker er vel det samfunnet har minst bruk for akkurat nå. 

Uten at vi vet det kan hun være engasjert i samfunnet :) 

Selvdigging er en bloggreie, for det virker som om om influencerne og særlig på snap chat og instagram når de får et kamera å forholde seg til at de prøver å beundre seg selv via skjermen på kameraet som om de vil si: "Se på meg jeg er pen". Det er en uvane de har, og noe jeg blir lei av å se. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...