Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Licorice skrev:

Din reaksjon på sukker er dårlig og ikke bra for deg! Det betyr IKKE at sukker er gift! 

Takk. Tenkte komme med et saklig innlegg til @Heartgirl selv men forstår det ikke er så lett å nå inn, så orker ikke prøve engang.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nedlatende noen av dere er! 

• Liker 7
Skrevet
37 minutter siden, Orly skrev:

Jeg forventer et minste minimum av kunnskap om det man diskuterer. Når det så åpenbart ikke er til stede er det lett å miste tålmodigheten. Det er vanskelig å ta på alvor mennesker som har Snapchat som dokumentasjon. Og når motbør attpåtil blir møtt med "nå avslutter vi diskusjonen!"....da trekker jeg mine konklusjoner og rister litt på hodet. 

Ingen er nedlatende, men om man stuper ut i en tråd med ville påstander, må man tåle reaksjoner. Dette er et diskusjonsforum, ikke en barnehage. 

• Liker 22
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Frøken Scott skrev:

Jeg forventer et minste minimum av kunnskap om det man diskuterer. Når det så åpenbart ikke er til stede er det lett å miste tålmodigheten. Det er vanskelig å ta på alvor mennesker som har Snapchat som dokumentasjon. Og når motbør attpåtil blir møtt med "nå avslutter vi diskusjonen!"....da trekker jeg mine konklusjoner og rister litt på hodet. 

Ingen er nedlatende, men om man stuper ut i en tråd med ville påstander, må man tåle reaksjoner. Dette er et diskusjonsforum, ikke en barnehage. 

Jo det er mye nedlatende , men jeg hadde ikke forventet at de som trenger å ta det til seg gjør det, dessverre.

Til tider minner det mer om barnehage med små barn  enn voksne Folk som diskuterer.

Endret av Orly
  • Liker 2
Skrevet
10 hours ago, Heartgirl said:

Håper @Sol Rampelyset kan ta turen for å rydde opp i avsporing og persondebatt igjen! 

Sier frøken «du er rapportert for avsporing» når debatten har andre synsvinkler enn det hun mener selv! 
(jaa bare rapporter meg , kunne ikke dy meg 😅

• Liker 15
Gjest Heartgirl
Skrevet
2 timer siden, Orly skrev:

Det var flere som klikket i vinkel da jeg skrev at jeg støttet HD og det hun sa i videoen. Da kom den ene og den andre beskyldningen, påpeking av skrivefeil hvor vedkommende skrev at det var bare HD og som skrev ordet "fullt" med en "l", spekulasjon om hvem jeg var og om jeg hadde hatt en bruker på KG tidligere noe jeg ikke har hatt.

Min intensjon var å si hva jeg mente om HD sin video, og jeg skrev hvorfor jeg mente det jeg mente. Det var det tydelig noen som ikke likte. 

Tydeligvis var det noen som ble provoserte over å lese det jeg mente, og jeg trodde det var lov på et diskusjonsforum. 

Jeg skrev at jeg støttet HD og det hun sa i videoen sin, og jeg endrer ikke på det synspunktet. 

Ja, jeg står inne for at HD har vært en stor inspirasjon for meg i min vektnedgang, og jeg synes hun en flott influencer som jeg anser som ærlig.

Eneste jeg reagerer på er måten HD poserer på bildene hun tar. Det ser litt billig ut etter min mening. Hun skader ingen andre enn seg selv når hun poserer slik. Det skader ikke meg at du poserer slik. 

At andre har et annet syn på HD respekterer jeg fullt ut. Slik er det for alle mennesker i diskusjoner. 

Jeg tok diskusjonen i kostholds- og ernæringstråden. 

Skrevet
1 time siden, Heartgirl skrev:

Det var flere som klikket i vinkel da jeg skrev at jeg støttet HD og det hun sa i videoen. Da kom den ene og den andre beskyldningen, påpeking av skrivefeil hvor vedkommende skrev at det var bare HD og som skrev ordet "fullt" med en "l", spekulasjon om hvem jeg var og om jeg hadde hatt en bruker på KG tidligere noe jeg ikke har hatt.

Min intensjon var å si hva jeg mente om HD sin video, og jeg skrev hvorfor jeg mente det jeg mente. Det var det tydelig noen som ikke likte. 

Tydeligvis var det noen som ble provoserte over å lese det jeg mente, og jeg trodde det var lov på et diskusjonsforum. 

Jeg skrev at jeg støttet HD og det hun sa i videoen sin, og jeg endrer ikke på det synspunktet. 

Ja, jeg står inne for at HD har vært en stor inspirasjon for meg i min vektnedgang, og jeg synes hun en flott influencer som jeg anser som ærlig.

Eneste jeg reagerer på er måten HD poserer på bildene hun tar. Det ser litt billig ut etter min mening. Hun skader ingen andre enn seg selv når hun poserer slik. Det skader ikke meg at du poserer slik. 

At andre har et annet syn på HD respekterer jeg fullt ut. Slik er det for alle mennesker i diskusjoner. 

Jeg tok diskusjonen i kostholds- og ernæringstråden. 

Hun er da ikke ærlig. 

• Liker 8
Gjest Heartgirl
Skrevet
24 minutter siden, Pollen skrev:

Hun er da ikke ærlig. 

Jeg ser og forstår at du mener det, men som sagt vi har to forskjellige meninger om HD om hun er ærlig eller ikke. Da får vi respektere at vi har forskjellige synspunkt. Jeg respekterer din mening 100%. 

Skrevet
På 21.4.2020 den 17.45, Heartgirl skrev:

At det går an å henge seg opp i så mye om HD. Stygt gjort! 

Virker som om alt det HD gjør er feil! Hadde CBE gjort det samme hadde dere aldri kritisert henne! 

Å klapp igjen brødsaksa. CBE er like ille.

• Liker 17
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 time siden, Bikbokelsker skrev:

Å klapp igjen brødsaksa. CBE er like ille.

Jeg er uenig, og jeg liker både HD og CBE. Synes begge er flotte influencere som er til motivasjon for meg som privatperson :) 

Skrevet
1 time siden, Heartgirl skrev:

Jeg er uenig, og jeg liker både HD og CBE. Synes begge er flotte influencere som er til motivasjon for meg som privatperson :) 

Christ 

• Liker 18
Skrevet (endret)

Forfriskende med et instainnlegg hvor hun ikke skriver negativt om seg selv mens hun slapper av i bikini i sola. Slike innlegg gir mer mening og avslappet forhold til kropp for meg enn de andre tidligere forsøkene hennes :) 

Det der "Her er jeg og jeg har masse drit med meg selv men er allikevel bra nok!" gir meg mer negativitet enn positivitet. For å snu det litt rundt da, det hadde aldri falt meg inn å si til en kollega "ja du har mye grå hår men du er flott uansett!" uten at hun selv har tatt opp dette. Og det er hva jeg føler Drage ikke ser, at ved på påpeke alle disse "negative" tingene med seg selv, peker hun det også ut for leserne sine som gjerne har de samme kompleksene, evt ikke har tenkt over sine cellulitter før hun påpekte det gang på gang. Jeg mener man trenger ikke å ha fokus på de tingene i det hele tatt, for poenget er jo at det skal være irrelevant. Men ved å ta det opp i hver eneste post så blir det jo relevant allikevel. 

Så håper hun fortsetter litt mer i de baner som det siste instainnlegget hennes :)

Endret av Superrosa
  • Liker 24
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 time siden, Superrosa skrev:

Forfriskende med et instainnlegg hvor hun ikke skriver negativt om seg selv mens hun slapper av i bikini i sola. Slike innlegg gir mer mening og avslappet forhold til kropp for meg enn de andre tidligere forsøkene hennes :) 

Det der "Her er jeg og jeg har masse drit med meg selv men er allikevel bra nok!" gir meg mer negativitet enn positivitet. For å snu det litt rundt da, det hadde aldri falt meg inn å si til en kollega "ja du har mye grå hår men du er flott uansett!" uten at hun selv har tatt opp dette. Og det er hva jeg føler Drage ikke ser, at ved på påpeke alle disse "negative" tingene med seg selv, peker hun det også ut for leserne sine som gjerne har de samme kompleksene, evt ikke har tenkt over sine cellulitter før hun påpekte det gang på gang. Jeg mener man trenger ikke å ha fokus på de tingene i det hele tatt, for poenget er jo at det skal være irrelevant. Men ved å ta det opp i hver eneste post så blir det jo relevant allikevel. 

Så håper hun fortsetter litt mer i de baner som det siste instainnlegget hennes :)

Interessant vinkling du har. 

Er vi ikke litt av natur alle sammen? Hvis noen sier til oss at vi har fin kjole, så unnskylder vi oss gjerne med å si: "Nei er gammel". Vi vil helst ikke skryte av oss selv, for da fremstår vi som selvgode. 

Jeg har opplevd en kollega påpekte til en felles kollega av oss at hun var blitt så grå i håret. 

Det er derfor jeg mener at HD er motvekten til alle de bloggerne som fremstår med et falsk kroppspress med kosmetiske behandlinger og plastisk kirurgi. 

Synes det er flott at hun kan påpeke disse tingene ved seg selv, for da viser hun at man trenger ikke ha blondt hår, silikonpupper m.m for å blogge. 

Skrevet
2 timer siden, Heartgirl skrev:

Er vi ikke litt av natur alle sammen? Hvis noen sier til oss at vi har fin kjole, så unnskylder vi oss gjerne med å si: "Nei er gammel". Vi vil helst ikke skryte av oss selv, for da fremstår vi som selvgode. 

Jeg har opplevd en kollega påpekte til en felles kollega av oss at hun var blitt så grå i håret. 

Det er derfor jeg mener at HD er motvekten til alle de bloggerne som fremstår med et falsk kroppspress med kosmetiske behandlinger og plastisk kirurgi. 

Synes det er flott at hun kan påpeke disse tingene ved seg selv, for da viser hun at man trenger ikke ha blondt hår, silikonpupper m.m for å blogge. 

Hun snakker dritt om seg selv og får cred hos underdog’ene. Spesielt.

• Liker 7
Skrevet

Tar ut stresslessen og svetter i den..🤢🤢🤢

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

Men herre fred.. 🙄 

• Liker 7
Skrevet
35 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

Å gid, så fælt..

• Liker 7
Skrevet (endret)
3 hours ago, Heartgirl said:

Hvis noen komplimenterer meg sier jeg "takk skal du ha". De gangene man sier "nei den er gammel" "nei den fargen er ikke fin på meg" er svar som kommer fra usikkerhet - ved å påpeke det man allerede har tenkt som negativt. Det er noe jeg syntes er en dårlig kvalitet. 

Endret av Superrosa
  • Liker 7
Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
45 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

Der kom den kritikken ja. Er da ikke noe å diskutere om hun bruker stresselessen ute 😮 Hjelpes 😮 

Endret av Heartgirl
Gjest Heartgirl
Skrevet
3 minutter siden, Hjarte skrev:

Å gid, så fælt..

Huff så fælt ja 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...