Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2641 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, Pollen skrev: Selvfølgelig har det noe å si da hun selv har sagt hun skal legge ut kvitteringer som bevis på at pengene har gått til operasjon. Så lenge du ikke har betalt har ikke HD noe å forsvare ovenfor deg, meg og de andre på tråden som ikke har bidratt med penger.
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2642 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Carma skrev: Dere motsier hverandre, hva stemmer? Det er det bare HD som vet, og som ingen andre her på tråden trenger å blande seg i så lenge de ikke har vært med på spleisen.
Gjest Xtina86 Skrevet 13. april 2020 #2643 Skrevet 13. april 2020 (endret) 51 minutter siden, Carma skrev: Hun sier på IG story at hun har kjøpt mascara for spleispenger? Endret 13. april 2020 av Xtina86
Gjest Licorice Skrevet 13. april 2020 #2644 Skrevet 13. april 2020 3 minutter siden, Xtina86 skrev: Eg har aldri skrevet at hun brukte spleispenger på mascara. Eg skrev at eg synst hun burde gi di pengene hun brukte på maskara til organisasjonen som di resterende pengene fra spleisen skulle gå til! Ja men nå er det ikke dine penger men hennes. Slutt å fyll tråden med vas.....
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2645 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Xtina86 skrev: Eg har aldri skrevet at hun brukte spleispenger på mascara. Eg skrev at eg synst hun burde gi di pengene hun brukte på maskara til organisasjonen som di resterende pengene fra spleisen skulle gå til! Dette er bare spekulasjoner! Så lenge ikke du og vi andre på tråden har bidratt til spleisen har ikke vi noe med hva HD har brukt spleisen til! HD skal ikke forsvare noe for noen som ikke ha bidratt til å gi henne penger! Hvis du ikke har bidratt til å gi henne penger på spleis har du ikke noe med om hun kjøper seg en mascara. Ærlig talt!
SansaS Skrevet 13. april 2020 #2646 Skrevet 13. april 2020 (endret) 2 timer siden, Krølltang89 skrev: Men da glemmer du igjen at flere ting kan være sponset, og at hun da ikke betaler for alt. Er det jeg mener også, det er mange detaljer som blir glemt og kan være avgjørende. Men man kan godt være enig om å være uenig også. Men å påstå at Helene har opprettet en spleis for å kunne kjøpe andre ting, da tar man det litt for langt igjen. Nok en gang, å donere er valgfritt og Helene har lagt ut dokumentasjon på hva pengene har gått til så langt. Ingenting har vært merket med samarbeid og det står ikke spons på noe. Hvorfor antar dere at det er sponset? jeg har ikke sagt at hun opprettet spleis for å kjøpe ting, jeg sier hun ikke hadde behøvd å få spleis hvis hun ikke hadde kjøpt slike ting. Satt på spissen. Mitt poeng er: hun sa hun hadde lært og var ydmyk etter spleisen. Det vises ikke. Det som vises er et overforbruk som ikke likner noe. Ingen jeg vet om ville funnet på å bruke penger i den skalaen på det hun gjør når hun ikke har penger til det. Det er så bak mål at jeg lurer faktisk på om det er med vilje for å provosere..? Jeg vet ikke hva jeg ville følt om jeg hadde donert til hunden hennes fordi hun fremstod som blakk og desperat - for så å få det slengt i feeden dager senere at femgangen beløpet jeg donerte ble brukt på sminke og spraytans? Ingen forventer vel at hun aldri skulle bruke penger igjen på slikt, men ærlig talt, det finnes da grenser.. Endret 13. april 2020 av SansaS 16
Gjest Carma Skrevet 13. april 2020 #2647 Skrevet 13. april 2020 11 minutter siden, Xtina86 skrev: Hun sier ho selv hun har brukt di pengene fra spleisen! Ser du er flink til å kommentere på andre sine innlegg at det er bare spekulasjoner men kanskje ikke har fått meg deg alt Helene legger ut å sier i Instagram storyen sin! Hva har det med mascara å gjøre?
Gjest Licorice Skrevet 13. april 2020 #2648 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Heartgirl skrev: Dette er bare spekulasjoner! Så lenge ikke du og vi andre på tråden har bidratt til spleisen har ikke vi noe med hva HD har brukt spleisen til! HD skal ikke forsvare noe for noen som ikke ha bidratt til å gi henne penger! Hvis du ikke har bidratt til å gi henne penger på spleis har du ikke noe med om hun kjøper seg en mascara. Ærlig talt! Enig! Personlig bidro jeg litt og syns det er kjedelig å se at hun bruker penger på unødvendige ting + skal legge ut mange klær for salg nå plutselig, men sånn er det bare. Jeg kan ikke forvente at andre har 100% peiling på penger og økonomi og hva det nå måtte være...
Gjest Xtina86 Skrevet 13. april 2020 #2649 Skrevet 13. april 2020 (endret) 43 minutter siden, Heartgirl skrev: Dette er bare spekulasjoner! Så lenge ikke du og vi andre på tråden har bidratt til spleisen har ikke vi noe med hva HD har brukt spleisen til! HD skal ikke forsvare noe for noen som ikke ha bidratt til å gi henne penger! Hvis du ikke har bidratt til å gi henne penger på spleis har du ikke noe med om hun kjøper seg en mascara. Ærlig talt! Endret 13. april 2020 av Xtina86
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2650 Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, Licorice skrev: Enig! Personlig bidro jeg litt og syns det er kjedelig å se at hun bruker penger på unødvendige ting + skal legge ut mange klær for salg nå plutselig, men sånn er det bare. Jeg kan ikke forvente at andre har 100% peiling på penger og økonomi og hva det nå måtte være... Ingen av oss på tråden om HD har noe med å hva hun bruker penger til, om hun blir sponset fra forskjellige samarbeidspartnere og hvor mye hun får. Ja, men du bør ikke bruke forumet til å spekulere i dette. Send en pm til henne hvis du bidro. Det er rett måte å gjøre det på.
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2651 Skrevet 13. april 2020 (endret) 2 minutter siden, Xtina86 skrev: Ærlig talt kan eg godt si tilbake! Eg var faktisk en av di som ga Helen penger til operasjon! Årlig talt kan eg si tilbake! Eg var en av si som ga penger på spleisen! Send henne en melding på instagram istedet for å spekulere her på tråden. Hva hun har brukt spleisepengene til er kun mellom dere, og ingen andre! Spekulasjoner er ikke lov, og det blir rapportert. Endret 13. april 2020 av Heartgirl
Gjest Carma Skrevet 13. april 2020 #2652 Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, Xtina86 skrev: Ærlig talt kan eg godt si tilbake! Eg var faktisk en av di som ga Helen penger til operasjon! Årlig talt kan eg si tilbake! Eg var en av si som ga penger på spleisen! Og da kan hun ikke kjøpe seg en mascara?
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2653 Skrevet 13. april 2020 (endret) 3 minutter siden, Carma skrev: Og da kan hun ikke kjøpe seg en mascara? Slutt med spekulasjonene dine! Vær så snill. Kommentaren din er rapportert på grunn spekulasjoner! Endret 13. april 2020 av Heartgirl
Gjest Xtina86 Skrevet 13. april 2020 #2654 Skrevet 13. april 2020 (endret) 33 minutter siden, Heartgirl skrev: Send henne en melding på instagram istedet for å spekulere her på tråden. Spekulasjoner er ikke lov, og det blir rapportert Endret 13. april 2020 av Xtina86
Gjest Carma Skrevet 13. april 2020 #2655 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, Heartgirl skrev: Slutt med spekulasjonene dine! Vær så snill. Kommentaren rapportert for spekulasjoner! Jeg spekulerer ikke, mener du avsporinger?
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2656 Skrevet 13. april 2020 (endret) 7 minutter siden, Carma skrev: Jeg spekulerer ikke, mener du avsporinger? Jo du gjør det. Du spekulerer i om HD har kjøpt mascara for spleisepenger hun fikk. Det er spekulasjoner. Når du ikke vet nøyaktig, men antar noe er det spekulasjoner. Avsporing er hvis du og jeg begynner å diskutere noe helt annet utenom trådens tema for eksempel hvilken TV-serie som er best. Da sporer vi av Dette er kun en sak for dere som hjalp henne med spleis, og ikke oss andre her på tråden. Send henne en privat melding hvor du spør henne om det du lurer på. Vi på forumet som ikke hjalp henne har null interesse om hva HD brukte pengene på spleisen til. Endret 13. april 2020 av Heartgirl
Gjest Licorice Skrevet 13. april 2020 #2657 Skrevet 13. april 2020 14 minutter siden, Heartgirl skrev: Ingen av oss på tråden om HD har noe med å hva hun bruker penger til, om hun blir sponset fra forskjellige samarbeidspartnere og hvor mye hun får. Ja, men du bør ikke bruke forumet til å spekulere i dette. Send en pm til henne hvis du bidro. Det er rett måte å gjøre det på. Hvorfor så aggressiv? Hun deler det hun kjøper og da er det lov å kommentere kjøpene. Hun er en offentlig person. Jeg har ikke spekulert på forumet, jeg har kun kommentert det hun faktisk har brukt penger på, og det hun faktisk velger å gjøre, ergo selge klær. Hvorfor skal jeg sende melding til henne? Jeg har heller ikke skrevet noen steder hvor mye penger hun får og om hun blir sponset eller ikke? Forstår ikke helt hvor du vil hen?
Gjest Licorice Skrevet 13. april 2020 #2658 Skrevet 13. april 2020 (endret) . Endret 13. april 2020 av Licorice
Gjest Carma Skrevet 13. april 2020 #2659 Skrevet 13. april 2020 (endret) 10 minutter siden, Heartgirl skrev: Jo du gjør det. Du spekulerer i om HD har kjøpt mascara for spleisepenger hun fikk. Det er spekulasjoner. Når du ikke vet nøyaktig, men antar noe er det spekulasjoner. Avsporing er hvis du og jeg begynner å diskutere noe helt annet utenom trådens tema for eksempel hvilken TV-serie som er best. Da sporer vi av Dette er kun en sak for dere som hjalp henne med spleis, og ikke oss andre her på tråden. Send henne en privat melding hvor du spør henne om det du lurer på. Vi på forumet som ikke hjalp henne har null interesse om hva HD brukte pengene på spleisen til. Hallo? Jeg lurer ikke på om hun har kjøpt mascara eller noe annet for spleisepenger, hvor har du det fra? Og jeg vet hva forskjellen på avsporing og spekulasjoner er, jeg prøvde å være høflig. Har du lest innleggene egentlig? Endret 13. april 2020 av Carma
Pollen Skrevet 13. april 2020 #2660 Skrevet 13. april 2020 2 timer siden, Heartgirl skrev: Det blir bare synsing og spekulasjoner. Det finnes noe som heter dyrekonto som fungerer som en slags avbetaling gjennom banken, men man må ha fast jobb og inntekt for å få en slik konto. Hun har 3 jobber, så da bør det vel være litt inntekt der også. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå