xxkristin Skrevet 11. april 2020 #2441 Skrevet 11. april 2020 Er det noen som har sett kvitteringer på operasjonen til hunden? Jeg mistenker at beløpet muligens ble mindre enn det hun fikk inn. Det er selvsagt spekulasjoner, men merkelig at hun ikke har lagt det ut. 14
Gjest Beatbox Skrevet 11. april 2020 #2442 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, xxkristin skrev: Er det noen som har sett kvitteringer på operasjonen til hunden? Jeg mistenker at beløpet muligens ble mindre enn det hun fikk inn. Det er selvsagt spekulasjoner, men merkelig at hun ikke har lagt det ut. Be om å få se kvitteringer!
Gjest Carma Skrevet 11. april 2020 #2443 Skrevet 11. april 2020 13 minutter siden, xxkristin skrev: Er det noen som har sett kvitteringer på operasjonen til hunden? Jeg mistenker at beløpet muligens ble mindre enn det hun fikk inn. Det er selvsagt spekulasjoner, men merkelig at hun ikke har lagt det ut. Er spekulasjoner lov på dette forumet?
Skureguri Skrevet 11. april 2020 #2444 Skrevet 11. april 2020 Står at det skal legges ut på hennes IG-konto, ganske shady måte å få følgere spør du meg... 3
Gjest Carma Skrevet 11. april 2020 #2445 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, Skureguri skrev: Til å ha så mange følgere har hun ganske lavt engasjement. Typisk 200-500 likes per bilde. Det er vel høyt engasjement prosentvis? Når en blogger med 250.000 følgere får 1000 likes, da er det lite engasjement?
alix Skrevet 11. april 2020 #2446 Skrevet 11. april 2020 "Alt ser feil ut uten vipper" på instastory nå..🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 5
mumrikk1 Skrevet 11. april 2020 #2447 Skrevet 11. april 2020 Jeg reagerer på at hun også legger til at «man trenger ikke vipper for å være fin, jeg sier ikke dette for å få kommentarer på at jeg er fin». Altså, HVORFOR ha så fokus på det om man ikke ønsker kommentarer på det?? HVORFOR sette slike ting i lys og kanskje få andre til å ikke føle seg fin uten vipper???? Jeg blir matt......... 21
Orly Skrevet 11. april 2020 #2448 Skrevet 11. april 2020 41 minutter siden, xxkristin skrev: Er det noen som har sett kvitteringer på operasjonen til hunden? Jeg mistenker at beløpet muligens ble mindre enn det hun fikk inn. Det er selvsagt spekulasjoner, men merkelig at hun ikke har lagt det ut. Rapportert 4
Skureguri Skrevet 11. april 2020 #2449 Skrevet 11. april 2020 6 minutter siden, Orly skrev: Rapportert Hun har ikke lagt ut noe om kvitteringer, vi vet at hun kommenterer og leser denne tråden så det er enkelt å avkrefte. 11
Rosasko Skrevet 11. april 2020 #2450 Skrevet 11. april 2020 Hun har hvertfall bevist at selvtillit har hun IKKE! Hun er så usikker på seg selv. Men prøver å overbevise seg selv om at hun er så «awesome» alle bildene hennes er redigert. Huden er glattet ut, tennene er gjort hvitere, øynene, osv.. lite troverdig dame som ikke finner sin plass.. 16
Superrosa Skrevet 11. april 2020 #2451 Skrevet 11. april 2020 Kan ikke beskrive hvor mye finere det var på siste instastoryen hennes uten de lange og rotete vippene. Hvis hun skal ha vipper igjen kunne hun ha dempa looken mer og stelt dem bedre (vasket dem oftere!), så hadde det vært en annen sak 9
Superrosa Skrevet 11. april 2020 #2452 Skrevet 11. april 2020 Nå nekter hun for at det er filter også på insta posten sin.. Det blir litt for dumt, det er jo til og med dokumentert her i tråden hvor stor forskjell det er på bildene hennes med og uten. Med mindre hun har fått det for seg at det der beauty greiene på mobilen hennes ikke teller! 11
Gjest Licorice Skrevet 11. april 2020 #2453 Skrevet 11. april 2020 Hvor har hun lagt ut dokumentasjon og kvitteringer? Burde hun ikke gjort det nå!?
Gjest Licorice Skrevet 11. april 2020 #2454 Skrevet 11. april 2020 30 minutter siden, Superrosa skrev: Nå nekter hun for at det er filter også på insta posten sin.. Det blir litt for dumt, det er jo til og med dokumentert her i tråden hvor stor forskjell det er på bildene hennes med og uten. Med mindre hun har fått det for seg at det der beauty greiene på mobilen hennes ikke teller! Hvor nekter hun for det?
xxkristin Skrevet 11. april 2020 #2455 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, Licorice skrev: Hvor har hun lagt ut dokumentasjon og kvitteringer? Burde hun ikke gjort det nå!? Hun skriver faktisk på Bara- videoen på YouTube at det kommer etterhvert. Hun sier at det skal opprettes en egen side på bloggen og at det gis beskjed når det er klart. Hvor sant det er vil jo tiden vise - og jeg tror dessverre at hun håper på at folk glemmer det. 9
Gjest Licorice Skrevet 11. april 2020 #2456 Skrevet 11. april 2020 (endret) 1 minutt siden, xxkristin skrev: Hun skriver faktisk på Bara- videoen på YouTube at det kommer etterhvert. Hun sier at det skal opprettes en egen side på bloggen og at det gis beskjed når det er klart. Hvor sant det er vil jo tiden vise - og jeg tror dessverre at hun håper på at folk glemmer det. Hvor ikke oppdatere på Spleis siden??????? Nå er det lenge siden operasjonen og hun har det ikke så travelt at hun ikke kan legge ut kvitteringer osv. Nesten som jeg har lyst å rapportere spleisen som useriøst. Helene om du leser her, få opp dokumentasjon og kvitteringer nå... Jeg har iallefall ikke tenkt å glemme det. Endret 11. april 2020 av Licorice
xxkristin Skrevet 11. april 2020 #2457 Skrevet 11. april 2020 6 minutter siden, Licorice skrev: Hvor ikke oppdatere på Spleis siden??????? Nå er det lenge siden operasjonen og hun har det ikke så travelt at hun ikke kan legge ut kvitteringer osv. Nesten som jeg har lyst å rapportere spleisen som useriøst. Helene om du leser her, få opp dokumentasjon og kvitteringer nå... Jeg har iallefall ikke tenkt å glemme det. Samme her! 4
Gjest Beatbox Skrevet 11. april 2020 #2458 Skrevet 11. april 2020 (endret) Takke for kompliment?? Nei slikt driver vi da ikke med??!! Altså; er ikke det vanlig folkeskikk å si * takk for komplimentet, så hyggelig å høre*..? Jeg trodde faktisk det jeg men neida, funker sikkert mye bedre med HD sin versjon når noen sier at de syns hun ser mye nydeligere ut uten de overdrevne vippene..* jeg har aldri sagt at jeg ikke ser bra ut, bare at jeg føler meg mer fresh med *...ehhh...ok...😣 Endret 11. april 2020 av Beatbox
Gjest Licorice Skrevet 11. april 2020 #2459 Skrevet 11. april 2020 Har hun kjøpt følgere på insta? Tenker siden innleggene hennes får maks 50 kommentarer, til og med når det er "spesielle" innlegg (f.eks når hunden trengte operasjon, når hun er åpen og sårbar osv). Jeg er egentlig overrasket over at hun fikk inn nok penger under innsamlingsaksjonen
Gjest Beatbox Skrevet 11. april 2020 #2460 Skrevet 11. april 2020 6 minutter siden, Licorice skrev: Har hun kjøpt følgere på insta? Tenker siden innleggene hennes får maks 50 kommentarer, til og med når det er "spesielle" innlegg (f.eks når hunden trengte operasjon, når hun er åpen og sårbar osv). Jeg er egentlig overrasket over at hun fikk inn nok penger under innsamlingsaksjonen Kan være at en del ikke vil kommentere fordi hun er kjent for å svare på en lite hyggelig måte ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå