Lileep Skrevet 17 timer siden #23661 Skrevet 17 timer siden Å spise 7700 ekstra kalorier på en uke i påska er overhode ikke vanskelig, mange bikker nok over det også. Men gjør det noe? Nei 🙂 Hvorfor må alt måles i kalorier og kilo om dagen? Går det virkelig ikke an å reklamere for en normal hverdag og ferie, hvor det å kose seg litt ekstra er helt innafor uten å dra inn antall kalorier og kilo? Etter hun gikk ned i vekt er det et sykelig oppheng i kilo og skal nevnes daglig 😫 2 9
Melkebart1 Skrevet 8 timer siden #23662 Skrevet 8 timer siden Lileep skrev (9 timer siden): Å spise 7700 ekstra kalorier på en uke i påska er overhode ikke vanskelig, mange bikker nok over det også. Men gjør det noe? Nei 🙂 Hvorfor må alt måles i kalorier og kilo om dagen? Går det virkelig ikke an å reklamere for en normal hverdag og ferie, hvor det å kose seg litt ekstra er helt innafor uten å dra inn antall kalorier og kilo? Etter hun gikk ned i vekt er det et sykelig oppheng i kilo og skal nevnes daglig 😫 Men hun sier jo at det ikke har noe betydning! Er det galt og?😅 Alt hun sier er jo riktig! Man må faktisk telle kcal hvis man skal ned i vekt, hun har også rett i at karbohydrater binder vann, så man skal ikke være redd om man går på vekta og veier mer etter påsken. Hun driver en kostholds-og treningsapp, så hvorfor kan hun ikke nevne dette? 2
panzerpølsa Skrevet 8 timer siden #23663 Skrevet 8 timer siden Lileep skrev (9 timer siden): Å spise 7700 ekstra kalorier på en uke i påska er overhode ikke vanskelig, mange bikker nok over det også. Men gjør det noe? Nei 🙂 Hvorfor må alt måles i kalorier og kilo om dagen? Går det virkelig ikke an å reklamere for en normal hverdag og ferie, hvor det å kose seg litt ekstra er helt innafor uten å dra inn antall kalorier og kilo? Etter hun gikk ned i vekt er det et sykelig oppheng i kilo og skal nevnes daglig 😫 Dette trender på Tik tok nå, "alle" har lagt ut en med tilsvarende innhold i forbindelse med påska. Å dette bidrar igjen til økt fokus på akkuat det med vekt. 4 2
Melkebart1 Skrevet 7 timer siden #23664 Skrevet 7 timer siden panzerpølsa skrev (32 minutter siden): Dette trender på Tik tok nå, "alle" har lagt ut en med tilsvarende innhold i forbindelse med påska. Å dette bidrar igjen til økt fokus på akkuat det med vekt. Ja hvorfor er ikke det greit? Hvis man er overvektig og jobber med å få ned vekta for å få bedre helse. Alt det budskapet inneholder er; Ja du har spist mer, kroppen holder på vann, men det er greit at vekta har økt litt. Det går bra. Har den dama ikke fokus på vekt, og er fornøyd med seg selv, så er det galt. Har hun fokus på å gå ned i vekt, og gjør det, så er det også galt. Hva konkret er det dere ønsker at Helene skal gjøre og kommunisere på some? Enlighten me!
Lileep Skrevet 6 timer siden #23665 Skrevet 6 timer siden Melkebart1 skrev (1 time siden): Men hun sier jo at det ikke har noe betydning! Er det galt og?😅 Alt hun sier er jo riktig! Man må faktisk telle kcal hvis man skal ned i vekt, hun har også rett i at karbohydrater binder vann, så man skal ikke være redd om man går på vekta og veier mer etter påsken. Hun driver en kostholds-og treningsapp, så hvorfor kan hun ikke nevne dette? Fordi hun har gått ut å sakt at vekt ikke betyr noe, at hun hun fronter et kosthold hvor det ikke skal være fokus på rett og galt. Da er det veldig merkelig å plutselig dra inn kalorier og hva det tilsvarer i vekt. Jeg har aldri sagt det ikke er riktig, men jeg reagerer på fokuset hun nå har på vekt og kalorier. Det kan være utrolig triggende for mange, og som sagt før; hun ønsker selv ikke å ha fokus på vekt i sitt program. Alt må ikke vris til alt hun gjør er galt! Infoen hun kommer med er helt rett, det er måten hun formidler på som jeg reagerer på, basert på hennes egne uttalelse før. 1 2
Lileep Skrevet 6 timer siden #23666 Skrevet 6 timer siden (endret) Melkebart1 skrev (49 minutter siden): Ja hvorfor er ikke det greit? Hvis man er overvektig og jobber med å få ned vekta for å få bedre helse. Alt det budskapet inneholder er; Ja du har spist mer, kroppen holder på vann, men det er greit at vekta har økt litt. Det går bra. Har den dama ikke fokus på vekt, og er fornøyd med seg selv, så er det galt. Har hun fokus på å gå ned i vekt, og gjør det, så er det også galt. Hva konkret er det dere ønsker at Helene skal gjøre og kommunisere på some? Enlighten me! Hun kunne skrevet akkurat det du skrev nå og fått fram samme budskap. Det er at hun nevner kalorier og vekt i samme slengen som er totalt unødvendig. Hun veier seg jo selv ikke engang i følge henne selv, for vekt er ikke viktig. Da er det veldig merkelig å ikke kunne gi tips uten å oppgi BÅDE kalorier og vekt i samme greie.. Det er ikke budskapet jeg reagerer på som sagt, for det er jo sannheten og helt riktig at man skal kunne kose seg i påska uten å få helt noia for å legge på seg. Hun kan kommuniser alt hun gjør per i dag, men unngå å nevne antall kilo og kalorier i samme slengene. Flere andre coacher og influencere lar være å nevne akkurat dette i sine opplegg fordi de ikke vil ha fokus på det og/eller trigge følgerene sine. Skulle ønske HD fulgte det samme. Hun er i en god greie nå, og lykkes tydelig med det hun ønsker, så klart hun skal få formidle det.. men dropp å nevn kalorier og kilo. Endret 6 timer siden av Lileep 1
panzerpølsa Skrevet 6 timer siden #23667 Skrevet 6 timer siden Lileep skrev (3 minutter siden): Fordi hun har gått ut å sakt at vekt ikke betyr noe, at hun hun fronter et kosthold hvor det ikke skal være fokus på rett og galt. Da er det veldig merkelig å plutselig dra inn kalorier og hva det tilsvarer i vekt. Jeg har aldri sagt det ikke er riktig, men jeg reagerer på fokuset hun nå har på vekt og kalorier. Det kan være utrolig triggende for mange, og som sagt før; hun ønsker selv ikke å ha fokus på vekt i sitt program. Alt må ikke vris til alt hun gjør er galt! Infoen hun kommer med er helt rett, det er måten hun formidler på som jeg reagerer på, basert på hennes egne uttalelse før. Dette☝️ Det er ikke budskapet, men dobbeltkommunikasjonen som Drage selv leverer. Hun hadde kommet bedre utav det om hun faktisk var ærlig, i stedet for å kaste seg på alt som trender, som på ingen måte matcher henne. 1 2
Melkebart1 Skrevet 6 timer siden #23668 Skrevet 6 timer siden Lileep skrev (3 minutter siden): Fordi hun har gått ut å sakt at vekt ikke betyr noe, at hun hun fronter et kosthold hvor det ikke skal være fokus på rett og galt. Da er det veldig merkelig å plutselig dra inn kalorier og hva det tilsvarer i vekt. Jeg har aldri sagt det ikke er riktig, men jeg reagerer på fokuset hun nå har på vekt og kalorier. Det kan være utrolig triggende for mange, og som sagt før; hun ønsker selv ikke å ha fokus på vekt i sitt program. Alt må ikke vris til alt hun gjør er galt! Infoen hun kommer med er helt rett, det er måten hun formidler på som jeg reagerer på, basert på hennes egne uttalelse før. Men hun har jo også sagt at det er gunstig for helsa å veie mindre. Så jeg tror ikke dere må henge dere opp i alt hun har sagt tidligere. Man kan jo være fornøyd med å klare å gå ned 20, syns man ser bra ut, uten at utseende er det viktigste. Det er mange ting man kan stille spørsmål ved, når det gjelder denne dama, men det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Hun trenger ikke kritiseres for alt. Hele tida!
Jaddah123 Skrevet 6 timer siden #23669 Skrevet 6 timer siden Vi kan heller snakke om filterbruken hennes, for den har tatt helt av. 2 2
Melkebart1 Skrevet 6 timer siden #23670 Skrevet 6 timer siden Lileep skrev (6 minutter siden): Hun kunne skrevet akkurat det du skrev nå og fått fram samme budskap. Det er at hun nevner kalorier og vekt i samme slengen som er totalt unødvendig. Hun veier seg jo selv ikke engang i følge henne selv, for vekt er ikke viktig. Da er det veldig merkelig å ikke kunne gi tips uten å oppgi BÅDE kalorier og vekt i samme greie.. Det er ikke budskapet jeg reagerer på som sagt, for det er jo sannheten og helt riktig at man skal kunne kose seg i påska uten å få helt noia for å legge på seg. Hun kan kommuniser alt hun gjør per i dag, men unngå å nevne antall kilo og kalorier i samme slengene. Flere andre coacher og influencere lar være å nevne akkurat dette i sine opplegg fordi de ikke vil ha fokus på det og/eller trigge følgerene sine. Skulle ønske HD fulgte det samme. Hun er i en god greie nå, og lykkes tydelig med det hun ønsker, så klart hun skal få formidle det.. men dropp å nevn kalorier og kilo. Men gjør det noe? Det er vel for å visualisere hvor mye man må spise ekstra for å faktisk gå opp. Og det er MANGE coacher som gjør det samme! Hun viser jo kun realiteten når det kommer til dette, kcal ut/inn/vannvekt. Når man faktisk har klart å gå ned 20 kg så er det vel lov å skryte av det, uten at andre skal bli støtt. Nå har dere klaget på at hun ikke klarer å følge opp sitt eget opplegg, og når hun viser til resultater, så er jo selvsagt det galt og, for det kan være triggende for andre at hun har gått ned og snakker om vekt. Dere er jammen vanskelige å tilfredsstille 🙄
Laia Skrevet 6 timer siden #23671 Skrevet 6 timer siden Jaddah123 skrev (16 minutter siden): Vi kan heller snakke om filterbruken hennes, for den har tatt helt av. Enig med det. Men også; denne gjentagende reklameringen for dette pilatessenteret over en lang periode nå (uten reklamemerking) synes jeg virker suspekt. Nå også med promotering av prøvetimer. Det er noe med måten hun fremstiller det som får, iallfall meg, til å mistenke at dette er skjult reklamering, ikke bare framsnakking uten noen som helst form for gjenytelser. Hvorfor legge denne promoteringen av pilates rett etter egenreklame og siste frist for Hverdagssterk denne måneden? Her lokker hun jo potensielle kunder over til pilates fremfor opplegget hun selv tjener penger på. Jeg forstår ikke helt tanken med dette. 1 2
Jaddah123 Skrevet 6 timer siden #23672 Skrevet 6 timer siden Laia skrev (7 minutter siden): Enig med det. Men også; denne gjentagende reklameringen for dette pilatessenteret over en lang periode nå (uten reklamemerking) synes jeg virker suspekt. Nå også med promotering av prøvetimer. Det er noe med måten hun fremstiller det som får, iallfall meg, til å mistenke at dette er skjult reklamering, ikke bare framsnakking uten noen som helst form for gjenytelser. Hvorfor legge denne promoteringen av pilates rett etter egenreklame og siste frist for Hverdagssterk denne måneden? Her lokker hun jo potensielle kunder over til pilates fremfor opplegget hun selv tjener penger på. Jeg forstår ikke helt tanken med dette. Jeg tror også dette er reklame. 3 1
Lileep Skrevet 5 timer siden #23673 Skrevet 5 timer siden (endret) Melkebart1 skrev (2 timer siden): Men gjør det noe? Det er vel for å visualisere hvor mye man må spise ekstra for å faktisk gå opp. Og det er MANGE coacher som gjør det samme! Hun viser jo kun realiteten når det kommer til dette, kcal ut/inn/vannvekt. Når man faktisk har klart å gå ned 20 kg så er det vel lov å skryte av det, uten at andre skal bli støtt. Nå har dere klaget på at hun ikke klarer å følge opp sitt eget opplegg, og når hun viser til resultater, så er jo selvsagt det galt og, for det kan være triggende for andre at hun har gått ned og snakker om vekt. Dere er jammen vanskelige å tilfredsstille 🙄 Selvfølgelig skal hun få skryte av jobben hun har gjort, det er jo ikke bare bare å gå ned så mye. Men må det nevnes opptil flere dagene daglig? Hadde det ikke holdt med en oppdatering som kunne vært pinna? Det blir så mye, og så stort fokus hele tiden når det gå rett vei. Skjønner jo at hun er stolt og fornøyd, men hun bør lære seg å moderere seg litt. Endret 3 timer siden av Lileep 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå