skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 09:19 #23641 Skrevet lørdag kl. 09:19 Så nå er det brukere her inne og følgere som skal bære ansvaret for alle lettkledde bilder hun legger ut, med planlagt vinkel og bakgrunn, eller gir henne ideer om å snakke om kropp, vekt og trening? Kom igjen da. Hun har tatt et valg om å eksponere, kropp, vekt og trening. Da bør en ikke bli særlig overrasket når disse tingene blir diskutert. 4 6
RandiO Skrevet lørdag kl. 10:18 #23642 Skrevet lørdag kl. 10:18 Til å ikke være opptatt av vekt er det i hvert fall veldig viktig å informere så ofte som mulig at hun har gått ned 20 kg det siste halvåret. 3 11
Jaddah123 Skrevet lørdag kl. 10:46 #23643 Skrevet lørdag kl. 10:46 RandiO skrev (27 minutter siden): Til å ikke være opptatt av vekt er det i hvert fall veldig viktig å informere så ofte som mulig at hun har gått ned 20 kg det siste halvåret. Og når det stadig må nevnes, så er det kanskje ikke så veldig synlig heller. 7 1
MiniMjau Skrevet lørdag kl. 11:16 #23644 Skrevet lørdag kl. 11:16 Kommer vel et før/etter innlegg 4 3
Fenomen Skrevet lørdag kl. 14:26 #23645 Skrevet lørdag kl. 14:26 Sarah93 skrev (18 timer siden): Når folk på KG har skrevet opp og ned og i mente om hvor tjukk hun er, og at dette er det allmenne budskapet i samfunnet, er det kanskje ikke så rart at hun har hatt en oppfatning av at vekta må ned for å få det bra. Og nå er den nede. Så da er ikke problemet at hun er feit lenger. Da må det være - hmm 🤔 - mye fokus på vekt. Som om ikke hele denne tråden har hatt enormt fokus på vekta hennes. Det er ingen her som har sagt at hun er tjukk. 4
Pinnsvine Skrevet i går, 06:24 #23646 Skrevet i går, 06:24 Sarah93 skrev (På 3.4.2026 den 21.36): Når folk på KG har skrevet opp og ned og i mente om hvor tjukk hun er, og at dette er det allmenne budskapet i samfunnet, er det kanskje ikke så rart at hun har hatt en oppfatning av at vekta må ned for å få det bra. Og nå er den nede. Så da er ikke problemet at hun er feit lenger. Da må det være - hmm 🤔 - mye fokus på vekt. Som om ikke hele denne tråden har hatt enormt fokus på vekta hennes. Jepp. Hun blir kritisert i perioder der hun forsøker å ha mindre fokus på vekt og utseende for å være hyklersk, og når hun har vektfokus kritiseres hun for det også. Hun blir forsøkt "avslørt" som tjukkere enn hun fremstiller seg av folk som skal vise at hun egentlig er mye større enn det hun fremstår på bilder / poserer seg mindre osv. Når det er sagt blir stort sett den styggeste fatshamingen slettet inne i tråden her, så det blir heldigvis ikke stående Og når det er sagt så synes jeg faktisk at en del av det hun gjør i et vakuum er problematisk adferd, fokus på synlige krageben, ekstremt fokus på kroppens utseende. Samtidig tror jeg at de aller fleste ville blitt sånn om de hadde hatt en gjeng etter seg på internett i femten år som bare mente du hadde verdi som menneske dersom du ble tynn. 3 3
skeiv-ostepop Skrevet i går, 06:54 #23647 Skrevet i går, 06:54 Pinnsvine skrev (29 minutter siden): Samtidig tror jeg at de aller fleste ville blitt sånn om de hadde hatt en gjeng etter seg på internett i femten år som bare mente du hadde verdi som menneske dersom du ble tynn. Så du mener faktisk at dette er noe følgere har presset frem hos henne? 4 6
cerruti Skrevet i går, 08:52 #23648 Skrevet i går, 08:52 Pinnsvine skrev (2 timer siden): Jepp. Hun blir kritisert i perioder der hun forsøker å ha mindre fokus på vekt og utseende for å være hyklersk, og når hun har vektfokus kritiseres hun for det også. Hun blir forsøkt "avslørt" som tjukkere enn hun fremstiller seg av folk som skal vise at hun egentlig er mye større enn det hun fremstår på bilder / poserer seg mindre osv. Når det er sagt blir stort sett den styggeste fatshamingen slettet inne i tråden her, så det blir heldigvis ikke stående Og når det er sagt så synes jeg faktisk at en del av det hun gjør i et vakuum er problematisk adferd, fokus på synlige krageben, ekstremt fokus på kroppens utseende. Samtidig tror jeg at de aller fleste ville blitt sånn om de hadde hatt en gjeng etter seg på internett i femten år som bare mente du hadde verdi som menneske dersom du ble tynn. Dette er jo bare tull og igjen du kan ikke slå sammen alle deltakerne i denne tråden til en mening…. 3 2
Orly Skrevet i går, 09:27 #23649 Skrevet i går, 09:27 Fenomen skrev (19 timer siden): Det er ingen her som har sagt at hun er tjukk. Jo det er virkelig sagt flere ganger 1 1
Babyface Skrevet i går, 09:34 #23650 Skrevet i går, 09:34 Orly skrev (6 minutter siden): Jo det er virkelig sagt flere ganger Jeg har sagt hun er svær. Det er fakta og ikke fatshaming. 3 5
Fenomen Skrevet i går, 11:21 #23651 Skrevet i går, 11:21 Orly skrev (1 time siden): Jo det er virkelig sagt flere ganger At hun er overvektig er jo en faktaopplysning som hun også påpeker selv. 9
Jaddah123 Skrevet i går, 14:23 #23652 Skrevet i går, 14:23 Noen som skjønte spørsmålet på den siste reelen? Den dama lager egne spørsmål til seg selv, det er helt sikkert. 1 5
Fnug Skrevet i går, 16:35 #23653 Skrevet i går, 16:35 Vil vel kanskje tørre å påstå at om man skal bli i bedre form - så må man trene litt mer, eller i hvert fall få inn litt mer aktivitet enn pr i dag.. men den biten «spise mindre» - den har vel lite med å bli i bedre form å gjøre og mer med vektnedgang å gjøre.. Gjerne rett meg om jeg er bærtur altså. (Skjermbilde fra HD’s insta..) 1 7
Sol Rampelyset Skrevet i går, 17:58 #23654 Skrevet i går, 17:58 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
irevin Skrevet i går, 18:37 #23655 Skrevet i går, 18:37 Jada, HD - vi har fått med oss at du har gått ned 20 kg nå👍Tredje posten på kort tid bekrefter det😆Hun som ikke bryr seg om tallet på vekta siden hun påstår ar hun aldri veier seg… 2 14
Jaddah123 Skrevet 23 timer siden #23656 Skrevet 23 timer siden irevin skrev (1 time siden): Jada, HD - vi har fått med oss at du har gått ned 20 kg nå👍Tredje posten på kort tid bekrefter det😆Hun som ikke bryr seg om tallet på vekta siden hun påstår ar hun aldri veier seg… Fant en joggevideo fra 6 mnd tilbake i tid og det er absolutt forskjell på vekta. Ikke at hun bryr seg om det selvfølge…. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå