Melkebart1 Skrevet 16 timer siden #23621 Skrevet 16 timer siden skeiv-ostepop skrev (4 timer siden): La oss ikke glemme at Helene er en influenser og hun tjener penger på markedsføringen sin og innholdet sitt. Det stiller faktisk noen krav. Jeg driter i om hun bruker sprøyter. Men dersom hun først viser et bilde med slankesprøyte på, får spørsmål, og så fjerner bildet og legger ut et nytt uten noe mer kommentar så forstår de fleste at det er noe fishy på gang. Det betyr IKKE at hun bruker disse sprøytene, men noe skjedde og hun er ikke åpen om det. Hadde for eks et malingsfirma skrytt kostbart produkt A i skyene og anbefalt det til alle, men med et uhell legger ut bilde av at de bruker billig produkt B, og så sletter og legger ut på nytt så hadde de fleste reagert og stemplet det som ugler i mosen. Det normale man forventer i en slik sammenheng er at den ansvarlige forklarer seg. "Ja vi tester produkt B for å sammenligne kvalitet og vurdere om dette egner seg for kundene våres". Eller "nei det er ikke min sprøyte og jeg la den ut med et uhell". Men ingenting. Det er faktisk ikke godt nok. Og det er ikke naboen Trude som her deler små øyeblikk av livet sitt til nære og kjente. Det er en influenser som faktisk selger kosthold og treningsopplegg. Og dette med kunnskapen er et godt poeng. Et viktig poeng. For dette går igjen hos MANGE influensere - inkludert Helene. Det er forskjell på å ha selvopplevd erfaring - og det å ha kunnskap om emnet og/eller formidlingsevne. Det er åpenbart at Helene har slitt med mye rart - men det går under erfaring. Det er ikke automatisk KUNNSKAP som kan brukes for å hjelpe andre. Om du var depresiv med økt selvmordsrisiko - ville du ha gått til en psykiater som kom ut fra akuttavdeling for noen dager siden? Eller tatt i mot råd om oppdragelse fra en forelder som har unger som mobber og utagerer? Jeg hadde ikke. De har absolutt erfaring. Men er det nok? Men du mener da at de fornøyde kundene ikke eksisterer? De som har sendt inn vurdering, og som Helene viser frem? For det er jo en av de tingene hun beskyldes for å juge om, i tillegg til sprøytene. Skjønner at det virker suspekt å bare late som ingenting, i stedet for å gi en forklaring ang sprøytene , men det gjør det ikke mer sant at hun har jugd seg ned i vekt. Vi kan tro hva vi vil, både du og jeg, og vi kan mene mye om dama. Men, hver gang dette kommer opp og ingen kan dokumentere noe av dette som løgn, så blir det så useriøst. Gi meg bevis, så kan det hende jeg endrer mening ✌🏼 inntil det skjer, så får dere bare holde på 😉 1
hubbabubba00 Skrevet 13 timer siden #23622 Skrevet 13 timer siden Det jeg savner fra henne (og en del andre influensere) det er at ikke alt må ende i reklame for et eller annet når de poster noe på story. Da føles det uekte. Når de liksom "åpner seg opp" om noe og plutselig kommer det "Men det er derfor hverdagssterk #reklame er så bra for meg..... 😴 2 3
Jaddah123 Skrevet 12 timer siden #23623 Skrevet 12 timer siden hubbabubba00 skrev (50 minutter siden): Det jeg savner fra henne (og en del andre influensere) det er at ikke alt må ende i reklame for et eller annet når de poster noe på story. Da føles det uekte. Når de liksom "åpner seg opp" om noe og plutselig kommer det "Men det er derfor hverdagssterk #reklame er så bra for meg..... 😴 Hverdagsterk😉 Nå har hun sett lyset igjen. Fra null trening til trening 2 ganger på en dag. Lyser fra øynene hennes når hun forteller at hun har gått ned i vekt. Om et par uker er alt dritt igjen. 5
silverdoe Skrevet 12 timer siden #23624 Skrevet 12 timer siden hubbabubba00 skrev (1 time siden): Det jeg savner fra henne (og en del andre influensere) det er at ikke alt må ende i reklame for et eller annet når de poster noe på story. Da føles det uekte. Når de liksom "åpner seg opp" om noe og plutselig kommer det "Men det er derfor hverdagssterk #reklame er så bra for meg..... 😴 Jeg er også sååå lei av det..! Det føles null ekte ut, bare konstruert. Og i mitt hode burde da hele den historien vært merka med "reklame", i og med den bunner ut i en reklame. Syns det blir feil å bare merke det siste bildet i storyen. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå