Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
friskbris skrev (4 minutter siden):

Må vente på fint vær for å løpe? Det har da vel vært snøfritt i Fredrikstad i maaange uker. Dama er full av unnskyldninger for alt hele tiden.

Og det er vel pent lite med dårlig vær i stua der mølla sto også 😉

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier hun ja...når hun vet at hun hater å løpe...Stop living on a lie HD....🙄

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Men hun skal starte - heier på henne for det! 

Skrevet

Fikk «klemt» inn at hun har gått ned i vekt da🥳

• Nyttig 9
Skrevet
friskbris skrev (1 time siden):

Må vente på fint vær for å løpe? Det har da vel vært snøfritt i Fredrikstad i maaange uker. Dama er full av unnskyldninger for alt hele tiden.

Uker ? Nei det er nok ett par mnd siden snøen lå her over tid 🤪

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ser jo foresten ut som om har gått betydelig ned i vekt også

Lagt til; der kom en egen post på det også. Jeg tror ikke på at hun ikke har hatt medisinsk hjelp, for å være helt ærlig. Veldig rart at det det skulle bli så «enkelt». Men mulig jeg tar feil. Overkant av 3 kg pr uke er jo mye, spesielt slik som hun har strevd med vekta. Men bra hun er blitt lettere, for hun har jo vært tung

Endret av irevin
Lagt til
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
irevin skrev (3 timer siden):

Ser jo foresten ut som om har gått betydelig ned i vekt også

Lagt til; der kom en egen post på det også. Jeg tror ikke på at hun ikke har hatt medisinsk hjelp, for å være helt ærlig. Veldig rart at det det skulle bli så «enkelt». Men mulig jeg tar feil. Overkant av 3 kg pr uke er jo mye, spesielt slik som hun har strevd med vekta. Men bra hun er blitt lettere, for hun har jo vært tung

Det tror ikke jeg heller på. Får håpe hun klarer å fortsette i dette sporet da. 

Endret av Jaddah123
Skrevet

Så klart hun har fått hjelp - hun er dessuten slankeoperert og har gått i terapi nylig. Men selvsagt selges det inn som noe hun kan hjelpe andre med… Ja, men da må kjøperne først ta slankeoperasjon, bruke slankemedisin og gå i terapi. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvem bryr seg, om Helene hadde sagt at himmelen var blå hadde folk her inne insistert på at den var grønn 😅

men det er synlig at hun har fått solid vektnedgang den siste tiden og det blir umulig å avfeie som løgn, så da må vi flytte over fra det at det er krise at hun ikke går ned i vekt til «vektnedgang i seg selv er problematisk» eller «hun er for opptatt av vekten sin» eller hva det nå er man klager over når hun faktisk når målene hun setter seg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Helene!

Jeg vet du leser her inne. Bra du har gått ned i vekt om det er ønske ditt men jeg håper også du forstår at hvis du faktisk går på slankemedisin men ikke forteller dette så er det du driver med på instagram bygget på en stor løgn. Da driver du å villeder kundene dine så til de grader. Går du på slankesprøyter så er det helt greit men det bør du opplyse om. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvorfor mener alle her hun har fått hjelp? Det er  fullt mulig å gå ned 20 kilo på 6 mnd. Jeg har selv gått ned nærmere 35 på 10 mnd. Og jeg er ikke overvektig lengre. Er det noe spesielt dere vet som jeg som følger henne også ikke har fått med meg?

• Liker 3
Skrevet
Blyana skrev (19 minutter siden):

Hvorfor mener alle her hun har fått hjelp? Det er  fullt mulig å gå ned 20 kilo på 6 mnd. Jeg har selv gått ned nærmere 35 på 10 mnd. Og jeg er ikke overvektig lengre. Er det noe spesielt dere vet som jeg som følger henne også ikke har fått med meg?

"Alle" mener heldigvis ikke det, bare et lite ekstremt negativt mindretall av de som følger henne, fordi det er helt umulig å gi henne cred for å bare ha fått det til. Ja det er helt gjennomførbart og absolutt ikke noe voldsomt utfall når man er overvektig fra før. Går unna i starten. Problemet her er at målet er å finne noe å problematisere uansett hva hun poster og uansett hva som skjer i livet hennes. Når hun ikke får resultater er et kjempeproblem, hun burde tenkt mer på det, hun burde gjort ting annerledes og det øyeblikket vinden snur glemmer man alt det, og begynner å omtale vektnedgangen som et stort problem

1) at vektfokuset hennes er problematisk. at hun fører til kroppspress. osv.

2) at hun lyver om hvordan hun kom seg dit (eller lyver om å ha vært slankeoperert, selv om det er ti år siden og står på et pinnet innlegg på profilen

3) dette er ikke permanent. bare vent. neste smell er rett rundt hjørnet og da kommer alt til å bli reversert. 

4) at hun er "hyklersk" fordi hun er opptatt av vekt samtidig som hun ikke ønsker å hate seg selv underveis, at man "avslører" at dette har vært målet hennes hele tiden selv om hun har hatt en blogg / insta som har handlet om vekt og slanking i 15 år 

• Nyttig 1
Skrevet
Pinnsvine skrev (32 minutter siden):

"Alle" mener heldigvis ikke det, bare et lite ekstremt negativt mindretall av de som følger henne, fordi det er helt umulig å gi henne cred for å bare ha fått det til. Ja det er helt gjennomførbart og absolutt ikke noe voldsomt utfall når man er overvektig fra før. Går unna i starten. Problemet her er at målet er å finne noe å problematisere uansett hva hun poster og uansett hva som skjer i livet hennes. Når hun ikke får resultater er et kjempeproblem, hun burde tenkt mer på det, hun burde gjort ting annerledes og det øyeblikket vinden snur glemmer man alt det, og begynner å omtale vektnedgangen som et stort problem

1) at vektfokuset hennes er problematisk. at hun fører til kroppspress. osv.

2) at hun lyver om hvordan hun kom seg dit (eller lyver om å ha vært slankeoperert, selv om det er ti år siden og står på et pinnet innlegg på profilen

3) dette er ikke permanent. bare vent. neste smell er rett rundt hjørnet og da kommer alt til å bli reversert. 

4) at hun er "hyklersk" fordi hun er opptatt av vekt samtidig som hun ikke ønsker å hate seg selv underveis, at man "avslører" at dette har vært målet hennes hele tiden selv om hun har hatt en blogg / insta som har handlet om vekt og slanking i 15 år 

Det du sa! 👏🏼 Hun kan liksom aldri vinne…

• Nyttig 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (Akkurat nå):

Joda, hun kan selvfølgelig vinne! Prisen for å vinne den kampen er å være dønn ærlig i terapi og bearbeide hvorfor hun har et problematisk forhold til mat!

• Nyttig 4
Skrevet
Melkebart1 skrev (38 minutter siden):

Helt riktig , alt må kritiseres uansett 

• Nyttig 1
Skrevet
Blyana skrev (2 timer siden):

Hun ble slankeoperert i 2018, vært åpen om spiseforstyrrelser og medisinsk hjelp. For en stund tilbake ble det oppdaget en slankesprøyte i kjøleskapet hennes på et bilde hun la ut, dette bildet ble slettet kort tid etter og erstattet med et bilde uten sprøyten. Det har vært frisk uten sukker og hyponterapi. At hun plutselig, så «enkelt» har gått ned så mye på kort tid, hun som har hatt så store problemer hele veien, tror jeg personlig ikke på at hennes opplegg hun selger er utslagsgivende på hennes resultater, desverre. Men fint hun har gått ned, det er jo det hun vil, selv om hun hele tiden bedyrer at vekta bryr hun seg ikke om. Hun skulle heller ikke poste før/etter, men det gjør hun så fort hun går ned i vekt

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
irevin skrev (28 minutter siden):

Hun ble slankeoperert i 2018, vært åpen om spiseforstyrrelser og medisinsk hjelp. For en stund tilbake ble det oppdaget en slankesprøyte i kjøleskapet hennes på et bilde hun la ut, dette bildet ble slettet kort tid etter og erstattet med et bilde uten sprøyten. Det har vært frisk uten sukker og hyponterapi. At hun plutselig, så «enkelt» har gått ned så mye på kort tid, hun som har hatt så store problemer hele veien, tror jeg personlig ikke på at hennes opplegg hun selger er utslagsgivende på hennes resultater, desverre. Men fint hun har gått ned, det er jo det hun vil, selv om hun hele tiden bedyrer at vekta bryr hun seg ikke om. Hun skulle heller ikke poste før/etter, men det gjør hun så fort hun går ned i vekt

Det er jo dere som har laget et narrativ om at den sprøyten var hennes. Å om hun har gått på sprøyte så er det fortsatt ikke en quickfix  eller noe som fungerer på alle , jobben må fortsatt gjøres av en selv . 
Synes  hun har vært superflink jeg 

• Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (36 minutter siden):

Kan du dokumentere at det var hennes? Kanskje det var mannen sine? 
Dere som er kritiske til alt denne dame gjør eller ikke gjør, lager jo et narrativ! Hun sier selv at hun ikke har gått på sprøyter for å gå ned, dere har ingen bevis for at det er løgn. 
Hvis du ser siste reelen hun la ut, vs fra i fjor sommer ish, så er det en enorm forskjell på kroppen hennes. Så at hun har gått med 20 kilo med bra mat og trening, det tror jeg på. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Melkebart1 skrev (10 minutter siden):

Kan du dokumentere at det var hennes? Kanskje det var mannen sine? 
Dere som er kritiske til alt denne dame gjør eller ikke gjør, lager jo et narrativ! Hun sier selv at hun ikke har gått på sprøyter for å gå ned, dere har ingen bevis for at det er løgn. 
Hvis du ser siste reelen hun la ut, vs fra i fjor sommer ish, så er det en enorm forskjell på kroppen hennes. Så at hun har gått med 20 kilo med bra mat og trening, det tror jeg på. 

Når ble den dama der ærlig da🤷‍♀️ 

• Nyttig 5
Skrevet
Jaddah123 skrev (22 minutter siden):

Når ble den dama der ærlig da🤷‍♀️ 

Ser du? Uansett hva hun sier, så kan hun ikke vinne. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...