Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
MiniMjau skrev (57 minutter siden):

Men nå når hun faktisk har satt tre barn til verden så skjønner jeg ikke at hun ikke GJØR noe med dette.  Altså prøver å finne glede i det å være mor, og å ha barn.    Eller k det minste slutte å smøre sin misnøye utover sosiale medier. Det er fælt, langt fra morsomt, og ganske trist.

Hun prioritere å jobbe med dette istedenfor treningen som skal få følgerene til å tro at hun ikke gårned i vekt med medisinsk hjelp. 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det ingen av dere som følger henne fast som kommenterer direkte til henne på det dere reagerer på? Spør da vel, om hun misliker å være mor siden hun alltid fokuserer på det kjipe ved morsrollen. Kommenter at det ser ut som hun trener altfor lite til å skulle gjennomføre et løp.

Jeg synes det er noe merkelig at en del av dere sitter og følger med på alt en influencer gjør for deretter å kritisere absolutt alt hun gjør.

Mulig dere blir i litt bedre humør også av å gå over til å følge med på folk dere faktisk liker. 😉

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Babyface skrev (21 minutter siden):

Hvorfor er det ingen av dere som følger henne fast som kommenterer direkte til henne på det dere reagerer på? Spør da vel, om hun misliker å være mor siden hun alltid fokuserer på det kjipe ved morsrollen. Kommenter at det ser ut som hun trener altfor lite til å skulle gjennomføre et løp.

Jeg synes det er noe merkelig at en del av dere sitter og følger med på alt en influencer gjør for deretter å kritisere absolutt alt hun gjør.

Mulig dere blir i litt bedre humør også av å gå over til å følge med på folk dere faktisk liker. 😉

Kanskje fordi alle som kommer med konstruktiv kritikk til henne bare blir blokkert? Til og med de som liker en kommentar til noen som kommer med konstruktiv kritikk blir blokkert!

Dette handler ikke om å «følge med på folk vi faktisk liker». Det handler om å være vitne til en mor som fortsetter å utlevere barna sine på en negativ måte stort sett hver dag, mens hun sitter og offer seg stakkarslig med hånda over ansiktet. Og denne klagingen blir bare verre. Hvordan ville du reagert hvis du fikk vite at DIN mor hadde en slik holdning til deg?

• Liker 12
  • Nyttig 10
Skrevet
Sophie1988 skrev (3 minutter siden):

Kanskje fordi alle som kommer med konstruktiv kritikk til henne bare blir blokkert? Til og med de som liker en kommentar til noen som kommer med konstruktiv kritikk blir blokkert!

Dette handler ikke om å «følge med på folk vi faktisk liker». Det handler om å være vitne til en mor som fortsetter å utlevere barna sine på en negativ måte stort sett hver dag, mens hun sitter og offer seg stakkarslig med hånda over ansiktet. Og denne klagingen blir bare verre. Hvordan ville du reagert hvis du fikk vite at DIN mor hadde en slik holdning til deg?

La være å følge med på henne da vel! 

• Liker 1
Skrevet
Babyface skrev (4 minutter siden):

La være å følge med på henne da vel! 

Du svarte ikke på spørsmålet mitt?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sophie1988 skrev (1 minutt siden):

Du svarte ikke på spørsmålet mitt?

Det er ikke noe allright oppførsel på henne, virkelig ikke, men du og dine likesinnede sitter jo bare og baksnakker anonymt, du foretar deg jo ingenting. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Babyface skrev (1 time siden):

Jeg fulgte henne fast i flere år, jeg. Før hun fikk barn, da hun hadde Gaia hunden og trente og la ut ting på Fitnessbloggen, og kledde seg kult og hadde rosa hår. Hun ble bare mer og mer negativ, og det ble liksom bare et ork å trene. For, tja... kanskje halvannet år tilbake eller mer, så la hun ut et skikkelig teit innlegg om å starte på nytt igjen fordi det var mandag...

Og da skrev jeg en kommentar om at det behøver ikke spille noen rolle hvilken dag det er i uka, man kan like godt trene på lørdag, tirsdag, eller eller en søndag i sommerferien. Kroppen vet ikke hvilken dag det er.  Just do it, liksom. Trene jevnt og trutt året gjennom, og ikke måtte 'starte' før sommeren, etter jul, på mandag osv. 
Hun ble altså SÅ RÆVVA POTTESUR så jeg har ikke fulgt henne siden. Bare lest her i tråden, og skjønner at det går bare baklengs for henne fremdeles. 

Hvis noen hadde spurt henne om hun liker å være mor? :rulle: Ja det hadde vært noe.

Jeg var jo høflig, og prøvde å pense tankegangen over i noe positivt. Aldri forstått det greiene med at man skal begynne på 'nytt' osv bare fordi det er en mandag. :huh: Noen spurte meg en gang; 'Trener du i helgene også?' Og; 'Trener du i sommerferien?' Eh, ja! :ler:  

Altså, hun liker jo ikke å trene, og hun liker tydeligvis ikke å være mor heller.

Hvorfor er dette de to temaene hun velger å dele på sosiale medier og prøve å tjene penger på? Skjønner ikke ass. 

Driver hun med den hårføneren ennå forresten? 

• Liker 3
  • Nyttig 15
Skrevet

Jeg tror ikke hun hater å være mor. Hun prøver å provosere. Hun er sikkert inne her og leser? 
Jo mer det nevnes, jo mer får folk her inne å snakke om. 
Jeg tror også hun prøver å motsi disse glansbildemødrene, fasadeliv, som mange ikke kjenner seg igjen i. «Normalisere» at det er slitsomt å være småbarnsforeldre. 
Så kommer det kanskje litt feil ut, når ingen ser noen innlegg om at det har vært en koselig dag. 
Så hva hun vinner på det, er nok lite, men det er nok laget med ironi og glimt i øyet for lage litt storm også. Tror jeg😉

• Liker 3
Skrevet
Melkebart1 skrev (23 minutter siden):

Jeg tror ikke hun hater å være mor. Hun prøver å provosere. Hun er sikkert inne her og leser? 
Jeg tror også hun prøver å motsi disse glansbildemødrene, fasadeliv, som mange ikke kjenner seg igjen i. «Normalisere» at det er slitsomt å være småbarnsforeldre. 
Så kommer det kanskje litt feil ut, når ingen ser noen innlegg om at det har vært en koselig dag. 
Så hva hun vinner på det, er nok lite, men det er nok laget med ironi og glimt i øyet for lage litt storm også. Tror jeg😉

Oppfatter det på ingen måte med glimt i øyet. For samtidig med disse humoristiske reelsene, er det massiv klaging og negativt på story. Med hentydninger til at hun hater livet, og nesten ikke holder ut. Det er det hun kommuniserer. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Melkebart1 skrev (28 minutter siden):

Både hun og mannen leser her inne. Mannen har egen bruker. At hun bare prøver å provosere, er bare tull. Det er ingen grunn til å tro noe annet enn at hun hater å være mamma og ikke bare kunne tenke på seg selv. Hun er som et umodent barn i en forvokst kropp. 

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
Melkebart1 skrev (2 timer siden):

Virker mer som hun ønsker å være en av de perfekte men kommer til kort å fleiper heller. Når hun så legger ut så mye negativ om livet og barn, så skinner det jo igjennom hvor mye hun misliker livet hun har valgt. Det hun leser hær virker hun å ta rett til hjertet som bekreftelse å må derfor forsvare seg i sine medier. Hennes behov for creepy bekreftelse på pupp å fokus på vekt blanda med barn gjør at hun egentlig bare burde hatt en privat låst profil for familie og venner men kretsen hennes er liten og oppbrukt av negativitet så hun må leke influenser. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Håper den siste storyen hun har lagt ut er et resultat av at hun har lest her inne hvor negativt hun fremstiller seg selv, og at hun begynner å vise positive stories fremover...

• Liker 2
Skrevet

Skulle ikke hun dele status på løpingen denne uka her?

• Liker 1
Skrevet
irevin skrev (25 minutter siden):

Var vel det hun sa tidligere i uka - men det er kanskje ikke så mye nytt å melde? 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
irevin skrev (7 timer siden):

Tipper mensen er over og ting er litt lettere igjen, så i dag kommer det nok en reel med løping og at hun driver å trener til løpet. 

• Nyttig 1
Skrevet

Kan hun ikke stå vanlig? Det ser så teit ut, og det er ikke sånn hun ser ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Jaddah123 skrev (3 minutter siden):

Jammen hadde jeg rett gitt🤣

Hun er ekstremt forutsigbar. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

tommel opp for at hun ikke har avlyst allerede 🙂  håper det blir en fin inspirasjon og gogge-tur for henne 🙂 

Skrevet

Må vente på fint vær for å løpe? Det har da vel vært snøfritt i Fredrikstad i maaange uker. Dama er full av unnskyldninger for alt hele tiden.

• Liker 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...