Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Laia skrev (1 time siden):

Altså denne gjentagende reklameringen for NAD+…er det et tilskudd folk med normal metabolisme egentlig trenger? Hvorfor ta kosttilskudd om man ikke har fått påvist reell stoffmangel eller andre tilstander i kroppen som tilsier at det er nødvendig?

Vil tro hun har plukket det opp fra Benedicte Haugaard 😆

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å se så forskjellig ut på enkelte filmer av seg selv. 

• Nyttig 9
Skrevet
hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å se så forskjellig ut på enkelte filmer av seg selv. 

Kan det være at filmen i pysjbuksa er tatt opp for lenge siden? 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet
irevin skrev (18 minutter siden):

Kan det være at filmen i pysjbuksa er tatt opp for lenge siden? 

Jeg tror hun bruker de samme filmene sine opp igjen gang på gang. Eller, jeg har jo sett det mange ganger. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det jukses jo unektelig mye hos den dama, helt latterlig dårlig jobb med photoshoppinga for å se tynnere ut 🤭 nyeste innlegget på Insta er nesten like ille som forrige "glipp" 😆🙈

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Finnwife skrev (21 minutter siden):

Det jukses jo unektelig mye hos den dama, helt latterlig dårlig jobb med photoshoppinga for å se tynnere ut 🤭 nyeste innlegget på Insta er nesten like ille som forrige "glipp" 😆🙈

Hun bruker heavy filter hele tiden nå. 

• Liker 1
Skrevet
Finnwife skrev (20 minutter siden):

Posering og photoshopping av en annen verden😂 latterligste jeg har sett på en god stund😂 nekter å tro at noen lar seg lure av det der.

• Liker 2
Skrevet

Så utrolig teit å legge ut ”Endelig mandag <3” 

• Liker 2
Skrevet

Er det en ny greie å snakke til barna sine mens man ser i kamera for å forsikre om at en får det med på film, for så å poste det på Instastory? 😣 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Den siste reelen var (som vanlig) dårlig HD. Dårlig oversatt også. Bruk heller mer tid på ungene dine enn å lage dårlig, kopierte reels. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet
RandiO skrev (11 timer siden):

Er det en ny greie å snakke til barna sine mens man ser i kamera for å forsikre om at en får det med på film, for så å poste det på Instastory? 😣 

Det er så trist, og også noe desperat over dette. For det er heller ikke med en positiv tone hun snakker med dem. Hun velger altså å eksponere barna, i tillegg på en negativ måte, som om de bare er til bry for hennes mye viktigere gjøremål. Ikke glem hvordan hun bedyret at det skulle bli helt slutt på eksponering av barn, ikke så mye som en tottelott en gang, niks og nada. Fordi de som foreldre ikke var komfortable med dette lenger. For et svik! Ja, jeg er advokat for barna her, som må vokse opp og vite at alt dette, at personlig informasjon om deres helt naturlige væremåte som små barn, er publisert for tusenvis av fremmede mennesker uten noen som heldt mulighet til å beskytte seg mot det. Kun fordi Helene ikke makter å sette dem foran sitt eget ekstreme eksponeringsbehov. Det gjør meg oppriktig opprørt.

Er hun virkelig så viktig influenser at det er en absolutt nødvendighet å poste på snap og story, når hun er alene med barna også?  Hun sier jo dette rett ut her. I så fall så fremstilles det som at hun har gjort seg helt økonomisk avhengig av denne ekstra inntekten. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Laia skrev (4 minutter siden):

Det er så trist, og også noe desperat over dette. For det er heller ikke med en positiv tone hun snakker med dem. Hun velger altså å eksponere barna, i tillegg på en negativ måte, som om de bare er til bry for hennes mye viktigere gjøremål. Ikke glem hvordan hun bedyret at det skulle bli helt slutt på eksponering av barn, ikke så mye som en tottelott en gang, niks og nada. Fordi de som foreldre ikke var komfortable med dette lenger. For et svik! Ja, jeg er advokat for barna her, som må vokse opp og vite at alt dette, at personlig informasjon om deres helt naturlige væremåte som små barn, er publisert for tusenvis av fremmede mennesker uten noen som heldt mulighet til å beskytte seg mot det. Kun fordi Helene ikke makter å sette dem foran sitt eget ekstreme eksponeringsbehov. Det gjør meg oppriktig opprørt.

Er hun virkelig så viktig influenser at det er en absolutt nødvendighet å poste på snap og story, når hun er alene med barna også?  Hun sier jo dette rett ut her. I så fall så fremstilles det som at hun har gjort seg helt økonomisk avhengig av denne ekstra inntekten. 

Den snutten fra middagsbordet opprørte meg også. Innlegget mitt ble slettet ser jeg. Det er åpenbart at hun setter SINE behov og ønsker ( feks å kunne være en stor influenser)  FØR det å være tilstede i måltidet.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
MiniMjau skrev (3 minutter siden):

Den snutten fra middagsbordet opprørte meg også. Innlegget mitt ble slettet ser jeg. Det er åpenbart at hun setter SINE behov og ønsker ( feks å kunne være en stor influenser)  FØR det å være tilstede i måltidet.

Hun klarte altså ikke å sette av en stund til barnas måltid en gang, uten å måtte hente hente opp telefonen og klage ut til cyberspace. INGEN, influenser eller ikke, har en så busy schedule at de er nødt til å poste negativt innhold om sine barn under deres måltid.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
MiniMjau skrev (27 minutter siden):

Samme her, det er grenseoverskridende og helt bak mål å hele tiden omtale ungene sine i en negativ undertone. For dette er det hun legger ut om sine barn, daglig. Alltid negativt, gjerne pakket inn i "humor". 

• Liker 9
Skrevet

Burde være forbudt å eksponere barn. Burde vært bøtelagt. Gjelder alle influencere. Men; money talks! Kvalmt 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (10 minutter siden):

Burde være forbudt å eksponere barn. Burde vært bøtelagt. Gjelder alle influencere. Men; money talks! Kvalmt 

Vet jo ikke om det er så mye MONEY i bildet for HD en gang...

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
MiniMjau skrev (9 minutter siden):

Vet jo ikke om det er så mye MONEY i bildet for HD en gang...

Nei, det er nok mest for oppmerksomhet. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hvilken knagg hun skal henge det på når hun ikke kan kalle det fødselsdepresjon lenger.. 

• Liker 7
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...