Armarillo Skrevet 20. mars #23521 Skrevet 20. mars Laia skrev (1 time siden): Altså denne gjentagende reklameringen for NAD+…er det et tilskudd folk med normal metabolisme egentlig trenger? Hvorfor ta kosttilskudd om man ikke har fått påvist reell stoffmangel eller andre tilstander i kroppen som tilsier at det er nødvendig? Vil tro hun har plukket det opp fra Benedicte Haugaard 😆 3 1
hubbabubba00 Skrevet 21. mars #23522 Skrevet 21. mars Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å se så forskjellig ut på enkelte filmer av seg selv. 9
irevin Skrevet 21. mars #23523 Skrevet 21. mars hubbabubba00 skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å se så forskjellig ut på enkelte filmer av seg selv. Kan det være at filmen i pysjbuksa er tatt opp for lenge siden?
Måne Rampelyset Skrevet 21. mars #23524 Skrevet 21. mars Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Jaddah123 Skrevet 21. mars #23525 Skrevet 21. mars irevin skrev (18 minutter siden): Kan det være at filmen i pysjbuksa er tatt opp for lenge siden? Jeg tror hun bruker de samme filmene sine opp igjen gang på gang. Eller, jeg har jo sett det mange ganger. 1 5
Finnwife Skrevet 22. mars #23526 Skrevet 22. mars Det jukses jo unektelig mye hos den dama, helt latterlig dårlig jobb med photoshoppinga for å se tynnere ut 🤭 nyeste innlegget på Insta er nesten like ille som forrige "glipp" 😆🙈 6 1
Jaddah123 Skrevet 22. mars #23527 Skrevet 22. mars Finnwife skrev (21 minutter siden): Det jukses jo unektelig mye hos den dama, helt latterlig dårlig jobb med photoshoppinga for å se tynnere ut 🤭 nyeste innlegget på Insta er nesten like ille som forrige "glipp" 😆🙈 Hun bruker heavy filter hele tiden nå. 1
Sophie1988 Skrevet 22. mars #23528 Skrevet 22. mars Finnwife skrev (20 minutter siden): Det jukses jo unektelig mye hos den dama, helt latterlig dårlig jobb med photoshoppinga for å se tynnere ut 🤭 nyeste innlegget på Insta er nesten like ille som forrige "glipp" 😆🙈 Posering og photoshopping av en annen verden😂 latterligste jeg har sett på en god stund😂 nekter å tro at noen lar seg lure av det der. 2
RandiO Skrevet 23. mars #23530 Skrevet 23. mars Er det en ny greie å snakke til barna sine mens man ser i kamera for å forsikre om at en får det med på film, for så å poste det på Instastory? 😣 2 4
Jaddah123 Skrevet 23. mars #23531 Skrevet 23. mars Den siste reelen var (som vanlig) dårlig HD. Dårlig oversatt også. Bruk heller mer tid på ungene dine enn å lage dårlig, kopierte reels. 2 3
Måne Rampelyset Skrevet 23. mars #23532 Skrevet 23. mars Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Laia Skrevet 24. mars #23533 Skrevet 24. mars RandiO skrev (11 timer siden): Er det en ny greie å snakke til barna sine mens man ser i kamera for å forsikre om at en får det med på film, for så å poste det på Instastory? 😣 Det er så trist, og også noe desperat over dette. For det er heller ikke med en positiv tone hun snakker med dem. Hun velger altså å eksponere barna, i tillegg på en negativ måte, som om de bare er til bry for hennes mye viktigere gjøremål. Ikke glem hvordan hun bedyret at det skulle bli helt slutt på eksponering av barn, ikke så mye som en tottelott en gang, niks og nada. Fordi de som foreldre ikke var komfortable med dette lenger. For et svik! Ja, jeg er advokat for barna her, som må vokse opp og vite at alt dette, at personlig informasjon om deres helt naturlige væremåte som små barn, er publisert for tusenvis av fremmede mennesker uten noen som heldt mulighet til å beskytte seg mot det. Kun fordi Helene ikke makter å sette dem foran sitt eget ekstreme eksponeringsbehov. Det gjør meg oppriktig opprørt. Er hun virkelig så viktig influenser at det er en absolutt nødvendighet å poste på snap og story, når hun er alene med barna også? Hun sier jo dette rett ut her. I så fall så fremstilles det som at hun har gjort seg helt økonomisk avhengig av denne ekstra inntekten. 5 1 10
MiniMjau Skrevet 24. mars #23534 Skrevet 24. mars Laia skrev (4 minutter siden): Det er så trist, og også noe desperat over dette. For det er heller ikke med en positiv tone hun snakker med dem. Hun velger altså å eksponere barna, i tillegg på en negativ måte, som om de bare er til bry for hennes mye viktigere gjøremål. Ikke glem hvordan hun bedyret at det skulle bli helt slutt på eksponering av barn, ikke så mye som en tottelott en gang, niks og nada. Fordi de som foreldre ikke var komfortable med dette lenger. For et svik! Ja, jeg er advokat for barna her, som må vokse opp og vite at alt dette, at personlig informasjon om deres helt naturlige væremåte som små barn, er publisert for tusenvis av fremmede mennesker uten noen som heldt mulighet til å beskytte seg mot det. Kun fordi Helene ikke makter å sette dem foran sitt eget ekstreme eksponeringsbehov. Det gjør meg oppriktig opprørt. Er hun virkelig så viktig influenser at det er en absolutt nødvendighet å poste på snap og story, når hun er alene med barna også? Hun sier jo dette rett ut her. I så fall så fremstilles det som at hun har gjort seg helt økonomisk avhengig av denne ekstra inntekten. Den snutten fra middagsbordet opprørte meg også. Innlegget mitt ble slettet ser jeg. Det er åpenbart at hun setter SINE behov og ønsker ( feks å kunne være en stor influenser) FØR det å være tilstede i måltidet. 4 3
Laia Skrevet 24. mars #23535 Skrevet 24. mars MiniMjau skrev (3 minutter siden): Den snutten fra middagsbordet opprørte meg også. Innlegget mitt ble slettet ser jeg. Det er åpenbart at hun setter SINE behov og ønsker ( feks å kunne være en stor influenser) FØR det å være tilstede i måltidet. Hun klarte altså ikke å sette av en stund til barnas måltid en gang, uten å måtte hente hente opp telefonen og klage ut til cyberspace. INGEN, influenser eller ikke, har en så busy schedule at de er nødt til å poste negativt innhold om sine barn under deres måltid. 12 1
panzerpølsa Skrevet 24. mars #23536 Skrevet 24. mars MiniMjau skrev (27 minutter siden): Den snutten fra middagsbordet opprørte meg også. Innlegget mitt ble slettet ser jeg. Det er åpenbart at hun setter SINE behov og ønsker ( feks å kunne være en stor influenser) FØR det å være tilstede i måltidet. Samme her, det er grenseoverskridende og helt bak mål å hele tiden omtale ungene sine i en negativ undertone. For dette er det hun legger ut om sine barn, daglig. Alltid negativt, gjerne pakket inn i "humor". 9
irevin Skrevet 24. mars #23537 Skrevet 24. mars Burde være forbudt å eksponere barn. Burde vært bøtelagt. Gjelder alle influencere. Men; money talks! Kvalmt 9 3
MiniMjau Skrevet 24. mars #23538 Skrevet 24. mars irevin skrev (10 minutter siden): Burde være forbudt å eksponere barn. Burde vært bøtelagt. Gjelder alle influencere. Men; money talks! Kvalmt Vet jo ikke om det er så mye MONEY i bildet for HD en gang... 7 2
Sophie1988 Skrevet 24. mars #23539 Skrevet 24. mars MiniMjau skrev (9 minutter siden): Vet jo ikke om det er så mye MONEY i bildet for HD en gang... Nei, det er nok mest for oppmerksomhet. 9 1
Fenomen Skrevet 24. mars #23540 Skrevet 24. mars Lurer på hvilken knagg hun skal henge det på når hun ikke kan kalle det fødselsdepresjon lenger.. 7 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå