Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes alle voksne skal ha den diagnosen nå og «legge mye» på den… 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var barns diagnose ute og gitt.  :)

• Nyttig 9
Skrevet
MiniMjau skrev (2 minutter siden):

Da var barns diagnose ute og gitt.  :)

Ja det skulle jo bli helt slutt på eksponering av barn 🙄 

• Nyttig 6
Skrevet (endret)

Den siste storyen passer jo også godt på en bedriftskonto..

Endret av Fenomen
  • Nyttig 3
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Den siste storyen passer jo også godt på en bedriftskonto..

Særlig i forbindelse med dramatikken rundt barna på sykehus, og mannen som gjør mesteparten av det som skal gjøres med barn, hus og heim. Dama er ikke helt god. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Greit å spøke om familielivet at livet kan være tøft nå og da, men nå er det ikke gøy lengre. Nå har det blitt et tydeligvis mønster nesten daglig at hun misliker å ha barn. ALDRI noe positivt ved å ha barn! Null balanse. Dette har hun valgt helt selv. Helt utrolig at hun ikke ser hvordan livet hennes fremstår og henger ut den.Hun som skulle slutte med eksponering....Jada....

Endret av Miranda16
  • Liker 1
  • Nyttig 16
Skrevet
Miranda16 skrev (1 time siden):

Greit å spøke om familielivet at livet kan være tøft nå og da, men nå er det ikke gøy lengre. Nå har det blitt et tydeligvis mønster nesten daglig at hun misliker å ha barn. ALDRI noe positivt ved å ha barn! Null balanse. Dette har hun valgt helt selv. Helt utrolig at hun ikke ser hvordan livet hennes fremstår og henger ut den.Hun som skulle slutte med eksponering....Jada....

Åpenbart hardt for henne å måtte tilbringe tid hjemme med barna.  

Hun hadde hatt MYE å vinne på å skifte fokus til at "DETTE er jobben min nå, noen år fremover".(dvs være en dedikert og tilstedeværende mamma)  I stedet for å lengte etter alenetid, masse tid til å trene, lese, pendle, være influenser....Det skaper frustrasjon. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Veldig spesielt å legge ut det siste hun har gjort nå om å ikke stole på stemmen i hodet som vil dytte folk ned trapper. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det virker som hun virkelig hater helgene, fordi de må tilbringes med barna (ref. instastory «When you really had a stressful day at work and someone WITHOUT KIDS says ‘don’t worry the weekend will be here soon’)».

Altså, det kan godt hende at dette ikke er virkeligheten, men det er dette inntrykket man sitter igjen med når hun konstant poster veldig lignende ting som dette. Og hun kan ikke styre hvordan innholdet hennes oppfattes av verden utenfor some. 

Om hun ikke ønsker at følgere skal ha dette inntrykket, burde hun virkelig ikke poste slikt som dette.

Tenk så mye bedre inntrykk det hadde gitt å kunne snu på det: nå er endelig helga her, og jeg får mye tid og overskudd til å være sammen og finne på ting med barna mine! 

Endret av Laia
  • Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet

Den siste reelen, om vindu i klasserommet. Hva ER det for noe? Hun har hæsjtagget den med humor, men jeg skjønner ikke humoren? 🤔 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
platypus skrev (30 minutter siden):

Den siste reelen, om vindu i klasserommet. Hva ER det for noe? Hun har hæsjtagget den med humor, men jeg skjønner ikke humoren? 🤔 

En tiktok-kopi, som alt annet hun legger ut.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sophie1988 skrev (15 timer siden):

En tiktok-kopi, som alt annet hun legger ut.

Ja, jeg skjønner at det er noe hun har sett en annen plass. Men hva er humoren her? 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet
platypus skrev (19 timer siden):

Ja, jeg skjønner at det er noe hun har sett en annen plass. Men hva er humoren her? 

Jeg skjønner heller ikke humoren. Men så er det jo svært lite med den dama jeg skjønner, så.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har merket meg at så fort mannen hennes ikke lengre har fri/permisjon så kommer de dårlige dagene med en gang. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
hubbabubba00 skrev (5 minutter siden):

Har merket meg at så fort mannen hennes ikke lengre har fri/permisjon så kommer de dårlige dagene med en gang. 

Er vel fordi hun da må gjøre ting, ikke bare dra på pilates for egentid. Er jo derfor det har gått så fint å være fulltidsmamma som klarer å balansere mat, trening og livet: mannen har vært hjemme 100%, unga i bhg og hun har kunnet styre dagen akkurat som hun vil. Nå når mannnen faktisk må jobbe, da faller hennes fantasiverden i grus, for den er virkelig ikke forenelig med det virkelig liv. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Der kom nedturen ja. Det tok ikke lang tid. Det var akkurat som jeg sa, at så fort mannen er tilbake på jobb så snur det.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

! LItt nedtur, depresjon og klaging, og så reklame!  Kanskje har hun funnet ut hva som funker og trekker "seere"? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes egentlig bare synd på henne. Kan ikke være noe godt å leve med det indre stresset og styret, og kollapse hver gang "hverdagen" banker på.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...