Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den strekken i låret asså.. er visst seig den, og ble verre av bæring. Så treningsfri nå da. Og en super unnskyldning til å ikke delta i løpet i april, hun klarer nok å holde liv i den strekken til dagen etter løpet tenker jeg 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Den strekken i låret asså.. er visst seig den, og ble verre av bæring. Så treningsfri nå da. Og en super unnskyldning til å ikke delta i løpet i april, hun klarer nok å holde liv i den strekken til dagen etter løpet tenker jeg 

hjelper sikkert med pilates 😅

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Strekk eller ikke; det ble ikke mye ut av den prosessen frem mot løpet som følgerne var så heldige å skulle få følge (på den sponsede mølla som skulle være hennes verktøy til å klare det). Blir imponert om hun klarer å gjennomføre løpet med (tilsynelatende) så lite forberedelser. 

Det jeg synes er betraktelig verre er dette «kurset» hun promoterer. Det ser ut til å være rettet inn mot en målgruppe som har et anstrengt forhold til mat. Dette har blitt annonsert flere ganger nå på IG. Jeg finner det høyst kritikkverdig at hun gjør det. Spesielt da hun selv har oppsøkt profesjonell hjelp for sine spiseforstyrrelser. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Jobber hun noen gang🤷‍♀️

• Nyttig 8
Skrevet
Laia skrev (4 timer siden):

Det jeg synes er betraktelig verre er dette «kurset» hun promoterer. Det ser ut til å være rettet inn mot en målgruppe som har et anstrengt forhold til mat. Dette har blitt annonsert flere ganger nå på IG. Jeg finner det høyst kritikkverdig at hun gjør det. Spesielt da hun selv har oppsøkt profesjonell hjelp for sine spiseforstyrrelser. 

Enig. Dette kurset promoterer noe hun ikke klarer selv som hun skulle ØNSKE å klare selv. Hun har brukt slankeoperasjon, hypnoterapi, frisk uten sukker,  og slankesprøyter for dette. På en story for en uke siden hvor hun hadde planlagt uken sto det «spise frokost». Har du et normalt forhold til mat, slik hun fremstiller HUN har/hatt fått kontroll på via HENNES program, som HUN skal selge videre, så trenger man ikke skrive ned at man må huske å spise frokost ville jeg ha trodd 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

Skrevet

Assa, hjælpes meg. Når barn (åpenbart) er på sykehus, så drar du ikke fra dem hvis du ikke må. Jeg har ikke giddet å reagere på ting hun legger ut, nettopp fordi vi ser en brøkdel av hverdagen hennes. Men det der..... dårlig følelse.

• Liker 3
  • Nyttig 18
Skrevet
Armarillo skrev (1 time siden):

Assa, hjælpes meg. Når barn (åpenbart) er på sykehus, så drar du ikke fra dem hvis du ikke må. Jeg har ikke giddet å reagere på ting hun legger ut, nettopp fordi vi ser en brøkdel av hverdagen hennes. Men det der..... dårlig følelse.

HUN orker ikke å være der. Meg, meg, meg som vanlig. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Fenomen skrev (59 minutter siden):

HUN orker ikke å være der. Meg, meg, meg som vanlig. 

Ja, det virker som bare en unnskyldning for å slippe. Aldri i livet om jeg frivillig hadde reist fra barnet mitt på sykehuset, hvis jeg absolutt ikke måtte gjøre det. Nå ble jeg altså så paff.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Armarillo skrev (2 timer siden):

😱 Barnet er vel ikke på sykehuset alene uten en av foreldrene??

Skrevet

Hadde aldri dratt fra mine barn på sykehus uansett. Aldri!  

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Ved lange sykehusopphold anbefales man faktisk å ta pauser. Se noe annet enn sykehusveggene, lade batterier. 

Men, og det er et stort men, det gjelder for de som har barn som er innlagt LENGE! Flere uker! Et RS-virus eller dagkirurgi er -ikke- en av de situasjonene hvor man anbefales av helsepersonell å ta seg pauser. 

Helene lever som vanlig; sier én ting og gjør det stikk motsatte ;) 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Armarillo skrev (2 timer siden):

Egentid 💅🏻

• Nyttig 10
Skrevet
Babyface skrev (37 minutter siden):

😱 Barnet er vel ikke på sykehuset alene uten en av foreldrene??

Mannen er nok der. Er han som må trå til 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Hirondelle skrev (21 minutter siden):

Ved lange sykehusopphold anbefales man faktisk å ta pauser. Se noe annet enn sykehusveggene, lade batterier. 

Men, og det er et stort men, det gjelder for de som har barn som er innlagt LENGE! Flere uker! Et RS-virus eller dagkirurgi er -ikke- en av de situasjonene hvor man anbefales av helsepersonell å ta seg pauser. 

Helene lever som vanlig; sier én ting og gjør det stikk motsatte ;) 

Nemlig. Her er vi jo på dag 2 typ. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan være mannen er der, og i så fall er det vel ikke noe stort problem. Om denne type sensitiv info om et barn bør kringkastes i en sårbar fase, er et annet spørsmål. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Informasjon om at barnet er på sykehuset (til og med hvilket sykehus) har ingenting på en bedriftskonto å gjøre. Innimellom reklame. Det er bare trist.

• Liker 8
  • Nyttig 14
Skrevet
Summeer skrev (8 timer siden):

Informasjon om at barnet er på sykehuset (til og med hvilket sykehus) har ingenting på en bedriftskonto å gjøre. Innimellom reklame. Det er bare trist.

*Ingenting av og om barn skal vises i mine sosiale medier, ikke så mye som en totelott* Neida, det går skikkelig bra det. Og hvilket voksent menneske skryter av at mamma har vasket kjøkkenet for henne? Hun forteller jo stadig om at hun ikke prioriterer husarbeid, eller noe huslige oppgaver. Men at mamma tar det, hadde jeg skammet meg over å si høyt. Viktigere med egen tid si. Ingen har dødd av skittent og rotete hus. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg er forresten overrasket over at hun ikke har fått ADHD-diagnosen enda? Jeg ser tegn… 🤣 (og ja - jeg har det selv). 

• Nyttig 4
Skrevet
Hirondelle skrev (10 minutter siden):

Jeg er forresten overrasket over at hun ikke har fått ADHD-diagnosen enda? Jeg ser tegn… 🤣 (og ja - jeg har det selv). 

Hun har sjekket d tror jeg hun har nevnt før. Men jeg er enig med deg, det er tegn og trekk der som peker i den retning. Men ikke sikkert d var nok til å sette diagnose. ( En kan jo ha ganske mye "funksjonssvikt" uten at det kvalifiserer til diagnose. Jeg har adhd selv. Det kan være gsnske kaos til tider.😅)

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...