Sophie1988 Skrevet 10 timer siden #23281 Skrevet 10 timer siden Sydenkupp skrev (48 minutter siden): Tipper hun kommer til å bli syk eller "skadet". Ja. Eller så dukker fødselsdepresjonen opp igjen. 1 1
Taddah Skrevet 10 timer siden #23282 Skrevet 10 timer siden Sophie1988 skrev (11 minutter siden): Ja. Eller så dukker fødselsdepresjonen opp igjen. Eller den vanlige depresjonen er tilbake🤷♀️ 4
Fredrikstad71mod Skrevet 6 timer siden #23283 Skrevet 6 timer siden Blir oppgitt 🥴 Dette er jo noe vi har hørt i mange år tidligere …. Hva er greia hennes nå ? Har hun gitt opp å komme i bunaden til 17 mai eller er det ett salgstriks for å selge sitt treningsprogram tro 😵💫 HD skriver …. Jeg gidder ikke krympe meg selv for å passe inn i feeden til noen 😎 I så mange år så jeg kroppen min som et «bli tynn» prosjekt. Jeg trodde jeg ville bli mer verdt og bra nok bare jeg ble tynn nok. Treningen var kun et mål på å se et mindre tall på vekta. Det tok lang tid å lære meg at helse ikke er lik en tynn kropp, og at trening kan være så utrolig mye mer enn bare et verktøy for å få ned i vekt❤️ Ikke at det er noe galt med å ønske seg vektnedgang, men husk å ta med alle andre fordeler også på veien🥰 Kjenner du deg igjen i «bli tynn» tankegangen? #treningsglede #styrketrening #onlinecoach 4
Taddah Skrevet 6 timer siden #23284 Skrevet 6 timer siden Pilates 7 kvelder i uka. Alt for å slippe unga si. 4 4
Fredrikstad71mod Skrevet 6 timer siden #23285 Skrevet 6 timer siden Taddah skrev (19 minutter siden): Pilates 7 kvelder i uka. Alt for å slippe unga si. Jeg har aldri lest så mye av en med barn som så og si «hyller» sin egentid enn heller å vise lykken , gløden og kjærlighet til opplevelser med unga sine 😖 En trenger ikke legge ut bilde av unga sine i en post med å si « i dag var det helt fantastisk med tur i skogen med ungene mine , se hvor glade de er av å finne en kongle i skogen , gleden av å se der de hoppa i sølepyttene» . Det er nok med ett bilde fra naturen , av vogna , ett par støvler i en sølepytt for å vise at en har det godt med unga sine 😍 All den der tiden på trening handler om kropp å bli tynnere , få midje . Om hu mener det hjelper på det mentale burde hun heller bli veiledet av de på dps for å kunne åpne øynene sine å se lykken i ungene sine . 1 3
platypus Skrevet 4 timer siden #23286 Skrevet 4 timer siden Der var reklamepost for tannlege på plass, ja. Som forventet. 2 2
Taddah Skrevet 3 timer siden #23287 Skrevet 3 timer siden platypus skrev (34 minutter siden): Der var reklamepost for tannlege på plass, ja. Som forventet. Og alltid er det seriøst, utrolig og sykt når HD reklamerer for noe. Når har hun egentlig tid til å jobbe forresten? Alltid ute på noe i arbeidstiden og kvelden brukes på pilates. 2 2
MiniMjau Skrevet 3 timer siden #23288 Skrevet 3 timer siden platypus skrev (38 minutter siden): Der var reklamepost for tannlege på plass, ja. Som forventet. Det var ikke merket her forrige dagen, da hun besøkte tannlegen. Hun la ut på storyen da også.... og omtalte tannlegen og hvor bra hen var. 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå