Summeer Skrevet torsdag kl. 14:17 #23181 Skrevet torsdag kl. 14:17 Jeg tror det er en utfordring for henne å gå 10 k sammenhengende ute. Det burde være første økta hun deler på reisen mot 10k løp.... 3 1
Fenomen Skrevet torsdag kl. 14:22 #23182 Skrevet torsdag kl. 14:22 Denne mølleøkta skjønner jeg ingenting av. 3-3,5 km/t er veldig sakte. 4,5-5 er ikke rask gange?? Hvis hun blir svett av den økta der sier det mye om formen hennes. Særlig effektiv er den heller ikke. 2 1 5
irevin Skrevet torsdag kl. 18:23 #23183 Skrevet torsdag kl. 18:23 Fenomen skrev (4 timer siden): Denne mølleøkta skjønner jeg ingenting av. 3-3,5 km/t er veldig sakte. 4,5-5 er ikke rask gange?? Hvis hun blir svett av den økta der sier det mye om formen hennes. Særlig effektiv er den heller ikke. Det er jo farten man har inne på et kjøpesenter typ; rusle fra butikk til butikk 2 2
Fenomen Skrevet 16 timer siden #23184 Skrevet 16 timer siden Det er så komisk hvor sinnsykt positiv hun skal være så fort vekten går nedover og hun slipper å ha permisjon. 1 3
Beatbox Skrevet 19 minutter siden #23185 Skrevet 19 minutter siden Hvorfor må hun gjøre ALT ....?? Snakk om å kjøre seg selv i grøfta bare fordi hun ønsker å være superwoman🙄 Tydelig hva som er viktigst for henne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå