Sophie1988 Skrevet mandag kl. 10:13 #23141 Skrevet mandag kl. 10:13 Og jeg vil ikke ha mammavenner som ikke gjør noe annet enn å klage på ungene sine, HD. 3 11
panzerpølsa Skrevet mandag kl. 10:26 #23142 Skrevet mandag kl. 10:26 Lileep skrev (36 minutter siden): Og der var jammen meg midjen på vei tilbake, og HD er høyt høyt oppe pga ting går rett vei. Godt for henne, men hvorfor dette voldsomme fokuset på utseende og vekt atter en gang? Jeg ler høyt av det her, hvor mange ganger har vi hørt akkurat det samme, men hun har på ingen måte fokus på kropp, vekt og utseende. Neida. Det blir altså så dumt, dama må jo være litt kort. 3 9
Armarillo Skrevet mandag kl. 12:21 #23143 Skrevet mandag kl. 12:21 "Men hey, det er ikke utseende jeg bryr meg om altså! Lover!" Dette er en av de tingene som gjør henne "dum". Misforstå meg rett, jeg tror ikke hun er uintelligent. Men det er fordummende å si noe og vise noe annet. Ikke gjør det. Bare ikke gjør det. Og timeglassfigur har hun aldri hatt heller. Det er her man ser hun er syk. Helt forvridd kroppsbilde, og ser sin egenverdi i antall kilo. Stakkars. 2 15
cerruti Skrevet mandag kl. 14:31 #23144 Skrevet mandag kl. 14:31 Armarillo skrev (2 timer siden): "Men hey, det er ikke utseende jeg bryr meg om altså! Lover!" Dette er en av de tingene som gjør henne "dum". Misforstå meg rett, jeg tror ikke hun er uintelligent. Men det er fordummende å si noe og vise noe annet. Ikke gjør det. Bare ikke gjør det. Og timeglassfigur har hun aldri hatt heller. Det er her man ser hun er syk. Helt forvridd kroppsbilde, og ser sin egenverdi i antall kilo. Stakkars. Så utrolig pinlig😂 Humøret hennes kan leses på vekta. 3 8
Beatbox Skrevet mandag kl. 16:11 #23145 Skrevet mandag kl. 16:11 cerruti skrev (1 time siden): Så utrolig pinlig😂 Humøret hennes kan leses på vekta. Aka ..... 5
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 05:53 #23146 Skrevet tirsdag kl. 05:53 Så kveldstimer med pilates er god trening OG bonus, hun slipper unna barna.... ja, det er vel det hun skriver i reelen 4 1
Fenomen Skrevet tirsdag kl. 06:04 #23147 Skrevet tirsdag kl. 06:04 (endret) Ja, det forklarer jo alt - at Mads er i permisjon. Det er derfor hun lever livets glade dager og er fornøyd om dagen. Det er stor forskjell på når man bare kan stå opp og dra på jobb og ikke måtte tenke på levering, åpningstider i bhg, kø, sykdom osv. og det at begge er i full jobb. Hun kan jo ikke selge inn at hun er trebarnsmor i full jobb da. Vi kan snakkes når hun har vekket og levert tre barn i bhg også kjørt 1,5-2 timer til Oslo osv.. Endret tirsdag kl. 14:36 av Fenomen 3 13
irevin Skrevet tirsdag kl. 11:40 #23148 Skrevet tirsdag kl. 11:40 Hun skulle dele prosessen for å komme i form til 10 km løp i april. Kanskje hun har glemt det….Ihvertfall alt annet som blir prioritert først…. 1 7
Fnug Skrevet tirsdag kl. 12:22 #23149 Skrevet tirsdag kl. 12:22 Kan jo være hun blir sause forkjøla igjen snart, vondt i viljen eller kanskje en strekk eller noe - som blir en fin unnskyldning til å ikke kunne få forberedt seg nok, som igjen kan bli en unnskyldning for hvorfor løpet ikke blir gjennomført slik som planen var… 🤷🏼♀️ 1 7
hubbabubba00 Skrevet tirsdag kl. 13:52 #23150 Skrevet tirsdag kl. 13:52 Mulig jeg tar feil men har ikke Mads hatt fri unormalt ofte?? Hva er greien?? Syns han hadde permisjon ifjor. Er det sånn at når hun ikke fikser å ha 3 barn og for lite egentid så faller verden i grus og han må steppe inn? 3 5
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 14:04 #23151 Skrevet tirsdag kl. 14:04 hubbabubba00 skrev (11 minutter siden): Mulig jeg tar feil men har ikke Mads hatt fri unormalt ofte?? Hva er greien?? Syns han hadde permisjon ifjor. Er det sånn at når hun ikke fikser å ha 3 barn og for lite egentid så faller verden i grus og han må steppe inn? Vi vet vel lite hvordan de har ordnet det med sine arbeidsgivere. 1
cerruti Skrevet tirsdag kl. 14:16 #23152 Skrevet tirsdag kl. 14:16 hubbabubba00 skrev (23 minutter siden): Mulig jeg tar feil men har ikke Mads hatt fri unormalt ofte?? Hva er greien?? Syns han hadde permisjon ifjor. Er det sånn at når hun ikke fikser å ha 3 barn og for lite egentid så faller verden i grus og han må steppe inn? Hun var vel sykmeldt i sin permisjon og da overtok trolig han hennes. Så har han egen nå. 5 1
Fenomen Skrevet tirsdag kl. 14:37 #23153 Skrevet tirsdag kl. 14:37 cerruti skrev (20 minutter siden): Hun var vel sykmeldt i sin permisjon og da overtok trolig han hennes. Så har han egen nå. Tipper det er dette i kombinasjon med at man får en del ekstra uker med tvillinger. Synes dog det er rart å stresse med å få barna i bhg i desember når han fortsatt har perm og det er februar.. 3
Lileep Skrevet tirsdag kl. 15:14 #23154 Skrevet tirsdag kl. 15:14 Viktig å poengtere at bh er av, men bilde av seg selv med niplene veldig synlig 😖 skjerp deg HD 3 7
Laia Skrevet tirsdag kl. 15:16 #23155 Skrevet tirsdag kl. 15:16 irevin skrev (3 timer siden): Hun skulle dele prosessen for å komme i form til 10 km løp i april. Kanskje hun har glemt det….Ihvertfall alt annet som blir prioritert først…. Det var jo denne mye omtalte innemøllen som skulle være hennes verktøy mot dette løpet. Og ja, hun skulle dele prosessen med følgerne. Med det så legges det opp til forventninger om regelmessige innlegg om økter på mølla; tilnærming, programmering, progresjon osv. Men nada er postet så langt (så langt jeg kan se) 3 3
Taddah Skrevet tirsdag kl. 15:53 #23156 Skrevet tirsdag kl. 15:53 Lileep skrev (38 minutter siden): Viktig å poengtere at bh er av, men bilde av seg selv med niplene veldig synlig 😖 skjerp deg HD Hvem har interesse av å se henne i slaskeklær hver dag? 3 4
Fredrikstad71mod Skrevet tirsdag kl. 16:31 #23157 Skrevet tirsdag kl. 16:31 Siste snap ! HD skriver «Rett inn i kosebuksa nå etter jobb» og kamera med fokus rett på pættene 😬Sorry men vi sier det sånn i byen her 🤣 så vidt en ser noe av flanell pysjbuksa hennes som det nevnes 😂 Lileep skrev (1 time siden): Viktig å poengtere at bh er av, men bilde av seg selv med niplene veldig synlig 😖 skjerp deg HD 1 4
Armarillo Skrevet tirsdag kl. 18:47 #23159 Skrevet tirsdag kl. 18:47 Vet du meg hva, jeg er en av de som IKKE har reagert tidligere når det er kløft og rumpe og grov humor om hverandre. Så prippen trenger man ikke være. Men måtte le av den siste storyen hennes altså 😂 Hun er så åpenbar! Pupp er gull det altså, men ærlig talt 😂 "Bh av og kosebukse på. Tihi. Look at my titts 😉😉😉😉😏😏😏😏😏" Ps: det er unødvendig å påpeke at hun ser sånn og sånn ut fra den og den vinkelen (at man syns hun er tjukk). Poenget med å diskutere gårsdagens "timeglassfigur" var å påpeke hennes "Går ned i vekt på grunn av helse altså, men hallo, dere må ikke gå glipp av at jeg blir TYNNERE!". 2 3
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 18:51 #23160 Skrevet tirsdag kl. 18:51 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå