Lileep Skrevet onsdag kl. 22:15 #23041 Skrevet onsdag kl. 22:15 "Syns dere jeg har endra meg på 9 år?" Nei egentlig ikke.. 5 11
Durancell Skrevet torsdag kl. 08:15 #23042 Skrevet torsdag kl. 08:15 Lileep skrev (9 timer siden): "Syns dere jeg har endra meg på 9 år?" Nei egentlig ikke.. Er ikke store forskjellen. 5 2
Laia Skrevet torsdag kl. 08:22 #23043 Skrevet torsdag kl. 08:22 Lileep skrev (10 timer siden): "Syns dere jeg har endra meg på 9 år?" Nei egentlig ikke.. Durancell skrev (1 minutt siden): Er ikke store forskjellen. Spørsmålet er hva/hvor hun vil med å stille følgerne dette spørsmålet. Mener hun endring i forhold til personlig utvikling, modning, vekst? At contentet hennes har endret seg? Frisyre/klesstil? Eller endring i kroppslig utseende? (men sistnevnte, altså å vise før/etter bilder bedyrer hun at hun har gått bort fra. Eller vent….hun har vel åpnet litt igjen for det, da hun for en tid tilbake spurte følgerne hva de tenker om akkurat dette) 7 1
MiniMjau Skrevet torsdag kl. 08:36 #23044 Skrevet torsdag kl. 08:36 (endret) klart hun mener fysisk endring. hadde hun ment noe annet, så hadde det ikke vært nødvendig å poste et gammelt bilde av seg selv. Bla tilbake til starten i denne tråden, 7 år. Samme tema som diskuteres da som nå. Endret torsdag kl. 08:39 av MiniMjau 5
Durancell Skrevet torsdag kl. 09:31 #23045 Skrevet torsdag kl. 09:31 Endelig skal hun få vaska føttene👍 6
Laia Skrevet torsdag kl. 10:18 #23046 Skrevet torsdag kl. 10:18 Durancell skrev (47 minutter siden): Endelig skal hun få vaska føttene👍 Umerket reklame igjen? 🤔 1 2
Lileep Skrevet torsdag kl. 12:11 #23047 Skrevet torsdag kl. 12:11 Siste bildet på insta.. hva skal egentlig det vise annet en rompa i speilet? Skal det virkelig fronte pilates? Ingenting på det bildet gir meg lyst til å prøve det hun reklamerer for, alt jeg ser er ei som digger å vise seg frem, da spesielt rompa. 3 5
Durancell Skrevet torsdag kl. 12:16 #23048 Skrevet torsdag kl. 12:16 Lileep skrev (3 minutter siden): Siste bildet på insta.. hva skal egentlig det vise annet en rompa i speilet? Skal det virkelig fronte pilates? Ingenting på det bildet gir meg lyst til å prøve det hun reklamerer for, alt jeg ser er ei som digger å vise seg frem, da spesielt rompa. Synes hun ser høygravid ut og den rompa er virkelig ingenting å vise frem. 2 5
Summeer Skrevet torsdag kl. 12:32 #23049 Skrevet torsdag kl. 12:32 (endret) Hun har redigert seg tynnere også. Man ser at hudfargen er "smittet av" på veggen... Kilde: HD instagram, screenshot Endret torsdag kl. 12:33 av Summeer 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå