Sydenkupp Skrevet mandag kl. 15:22 #23021 Skrevet mandag kl. 15:22 melgu skrev (17 timer siden): «Jeg har heller ikke postet alle øktene mine☺️» really 🤡 Hun der trener aldri uten å poste... 11
Finnwife Skrevet mandag kl. 19:05 #23022 Skrevet mandag kl. 19:05 Sydenkupp skrev (3 timer siden): Hun der trener aldri uten å poste... Hun postet til og med da hun dro på gymmen uten å trene, men kun brukte en time i garderoben på hår og sminke 🤭 1 6
Durancell Skrevet mandag kl. 20:08 #23023 Skrevet mandag kl. 20:08 Hvor dårlig form er hun i hvis den øvelsen «virkelig fikk opp pulsen i dag»? 8
Sydenkupp Skrevet mandag kl. 21:16 #23025 Skrevet mandag kl. 21:16 MiniMjau skrev (1 time siden): Mye rare øvelser... Burde bøyd litt mer i beina for bedre effekt også. Og hvis det der er en øvelse som gjør henne utslitt, så er det langt til både løp og hyrox. 1 4
Fnug Skrevet mandag kl. 21:49 #23026 Skrevet mandag kl. 21:49 82timer restitusjon - etter en styrkeøkt? Trodde ikke det var mulig 🤷🏼♀️ Klarer ikke å få til det med en intervalløkt en gang jeg 😅 5
Fenomen Skrevet tirsdag kl. 10:00 #23027 Skrevet tirsdag kl. 10:00 Fnug skrev (12 timer siden): 82timer restitusjon - etter en styrkeøkt? Trodde ikke det var mulig 🤷🏼♀️ Klarer ikke å få til det med en intervalløkt en gang jeg 😅 Jeg trener myye tung styrke og har aldri vært i nærheten. 4 1
Lizard Skrevet tirsdag kl. 10:15 #23028 Skrevet tirsdag kl. 10:15 Jeg har fått anbefalt 3 døgns restitusjon av klokka etter ekstremt tøffe Hyrox-økter som har vært oppe og nikket på 700 kcal forbrent på en time 😅 men noe sånt etter ren styrketrening?! 6 2
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 10:59 #23029 Skrevet tirsdag kl. 10:59 Lizard skrev (42 minutter siden): Jeg har fått anbefalt 3 døgns restitusjon av klokka etter ekstremt tøffe Hyrox-økter som har vært oppe og nikket på 700 kcal forbrent på en time 😅 men noe sånt etter ren styrketrening?! Å løfte den stanga med en 5kg skive på...høy puls?? Tror hun må være i veldig dårlig form? 3 7
Lileep Skrevet tirsdag kl. 11:30 #23030 Skrevet tirsdag kl. 11:30 MiniMjau skrev (28 minutter siden): Å løfte den stanga med en 5kg skive på...høy puls?? Tror hun må være i veldig dårlig form? Enig! Jeg har gjort den øvelsen selv i mitt program, og blir ikke sliten i den grad at jeg trenger 82t pause etterpå.. da må jeg over på tau og pendle de sammenhengende i intervaller.. da går min puls opp. Men nå er jeg ikke en PT eller noen som skryter av øktene mine, bare en alminnelig person som trener litt for å være aktiv. Så hun som visstnok er i god form burde vel klare å gjøre den øvelsen godt uten å få skyhøy puls.. er vel ikke alltid høy puls = knall økt.. i dette tilfelle er det vel mer tegn på dårlig form 3 3
Lileep Skrevet tirsdag kl. 11:54 #23031 Skrevet tirsdag kl. 11:54 Lurer på hvorfor hun skal betale penger for å delta på timer med pilatesbrett, når hun kjøpte seg nytt til å ha hjemme rett før jul. ingenting av de tingene hun kjøper eller får som spons bruker hun.. hvorfor tar hun imot alt når hun vet at det blir stående å støve ned? Ser hun ikke hvor teit det virker? At hver gang hun promoterer noe så vet alle følgerene at dette bare er snakk for Some og blir aldri brukt. Skjems hun ikke? 2 8
Sophie1988 Skrevet tirsdag kl. 12:16 #23032 Skrevet tirsdag kl. 12:16 Lileep skrev (21 minutter siden): Lurer på hvorfor hun skal betale penger for å delta på timer med pilatesbrett, når hun kjøpte seg nytt til å ha hjemme rett før jul. ingenting av de tingene hun kjøper eller får som spons bruker hun.. hvorfor tar hun imot alt når hun vet at det blir stående å støve ned? Ser hun ikke hvor teit det virker? At hver gang hun promoterer noe så vet alle følgerene at dette bare er snakk for Some og blir aldri brukt. Skjems hun ikke? Hun eier ikke skamvett. 6
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 13:10 #23033 Skrevet tirsdag kl. 13:10 Hadde hun gått tre skritt på mølla si så hadde det blitt posta! Helt sikkert. 2 5
Summeer Skrevet tirsdag kl. 14:54 #23034 Skrevet tirsdag kl. 14:54 Hvorfor overkomplisere ting? En vanlig thruster eller ground to overhead med dumbell er jo mer effektivt... 3
Sarah93 Skrevet tirsdag kl. 16:51 #23035 Skrevet tirsdag kl. 16:51 Summeer skrev (1 time siden): Hvorfor overkomplisere ting? En vanlig thruster eller ground to overhead med dumbell er jo mer effektivt... Det spørs vel hva man vil trene. Denne øvelsen er bra for å trene rotasjon, koordinasjon og eksplosivitet, og har en litt annen funksjon enn øvelsene du nevner.
Summeer Skrevet tirsdag kl. 17:32 #23036 Skrevet tirsdag kl. 17:32 Sarah93 skrev (39 minutter siden): Det spørs vel hva man vil trene. Denne øvelsen er bra for å trene rotasjon, koordinasjon og eksplosivitet, og har en litt annen funksjon enn øvelsene du nevner. Ja. Men hun har ikke basis på plass, og (hun og) kundegruppa hennes trenger basis. Og thrusters er rimelig eksplosivt da 😉 1
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl. 17:41 #23037 Skrevet tirsdag kl. 17:41 Summeer skrev (7 minutter siden): Ja. Men hun har ikke basis på plass, og (hun og) kundegruppa hennes trenger basis. Og thrusters er rimelig eksplosivt da 😉 Det jeg ikke forstår er hvorfor hun velger å filme, for så å legge ut en øvelse hun på ingen måte har formen inne på. Hun er PT å tar seg betalt for å hjelpe andre, men mangler altså grunnleggende form på stortsett alt hun legger ut av øvelser. Det syns jeg er rart. Å i tillegg lete opp vanskeligere versjoner av ulike øvelser, bare for å fremstå kul, blir for dumt. 3 6
Fenomen Skrevet tirsdag kl. 19:07 #23038 Skrevet tirsdag kl. 19:07 Hva er dette behovet for å legge ut bilder fra dassen på jobb hver eneste dag? 1 9
Durancell Skrevet tirsdag kl. 19:09 #23039 Skrevet tirsdag kl. 19:09 Fenomen skrev (Akkurat nå): Hva er dette behovet for å legge ut bilder fra dassen på jobb hver eneste dag? Hun må jo gjøre det samme som de andre influencerne. 2 4
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 19:22 #23040 Skrevet tirsdag kl. 19:22 Summeer skrev (1 time siden): Ja. Men hun har ikke basis på plass, og (hun og) kundegruppa hennes trenger basis. Og thrusters er rimelig eksplosivt da 😉 Feks da hun prøvde demonstrere en knebøy...eller air squat... så så en jo godt at hun ikke klarte komme ned i paralellt engang. 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå