Sophie1988 Skrevet søndag kl. 17:04 #22961 Skrevet søndag kl. 17:04 Durancell skrev (1 time siden): Hun føler seg veldig kvalifisert til å lage treningsprogram, men alt er kopiert. Det nevner hun ingenting om. Akkurat nå føler jeg vel spørsmålet er: Finnes det i det hele tatt noe hun IKKE har kopiert fra noen andre? 12
Durancell Skrevet søndag kl. 19:18 #22962 Skrevet søndag kl. 19:18 Sophie1988 skrev (2 timer siden): Akkurat nå føler jeg vel spørsmålet er: Finnes det i det hele tatt noe hun IKKE har kopiert fra noen andre? Nei, det tror jeg ikke. Hun tror hun har funnet opp kruttet på nytt hele tiden. 7
Lileep Skrevet søndag kl. 21:24 #22963 Skrevet søndag kl. 21:24 Vært i 100% i en uke og er allerede verdensmester og skal lære dette bort til alle 🫣 prøv å noen år, så kan man begynne å snakke om hvordan mestre hverdagen 12
Beatbox Skrevet søndag kl. 21:48 #22964 Skrevet søndag kl. 21:48 Lileep skrev (23 minutter siden): Vært i 100% i en uke og er allerede verdensmester og skal lære dette bort til alle 🫣 prøv å noen år, så kan man begynne å snakke om hvordan mestre hverdagen Og det er slike reels/innlegg som gjør det vanskelig å ta hennes psyke på alvor... 11 4
Sassya Skrevet mandag kl. 01:42 #22965 Skrevet mandag kl. 01:42 Durancell skrev (12 timer siden): Den løpeøkten var ikke mange sekundene. Den dama der løper ikke. Jeg tror heller ikke hun løper. Igjen er dette noe hun har kopiert fra tiktok. Hvis hun har hatt økter på mølla så har hun brukt løpesko og laget mange rells og innlegg om det. De skoene der egner seg bare til styrketrening. 2 4
MiniMjau Skrevet mandag kl. 08:36 #22966 Skrevet mandag kl. 08:36 I går reklamerte hun for noe utetøy til voksne. og at det var godt å ha når det var så kaldt. (Hårbånd og joggesko holder en ikke varm i 20 minus, forresten) I dag sitter hun i bilen ( i samme hårbånd og det som ser ut som samme jakke) og klager over kulden 😄 . Ikke god reklame, og OOOPS, det skulle jo vært merket med reklame også forsåvidt. 3 8
Sassya Skrevet mandag kl. 10:36 #22967 Skrevet mandag kl. 10:36 MiniMjau skrev (1 time siden): I går reklamerte hun for noe utetøy til voksne. og at det var godt å ha når det var så kaldt. (Hårbånd og joggesko holder en ikke varm i 20 minus, forresten) I dag sitter hun i bilen ( i samme hårbånd og det som ser ut som samme jakke) og klager over kulden 😄 . Ikke god reklame, og OOOPS, det skulle jo vært merket med reklame også forsåvidt. Det tenkte hun ikke på når hun la ut det i dag🤣 2
Sassya Skrevet mandag kl. 10:38 #22968 Skrevet mandag kl. 10:38 Den reklame linken på flotte neglefiler er ikke spesielt gjennomtenkt den heller. Klikket inn av ren nysgjerrighet og ser det er bare 2 igjen 🤷♀️
Fenomen Skrevet mandag kl. 13:11 #22969 Skrevet mandag kl. 13:11 Hvorfor må vi gang på gang vite at hun har diskutert med en 4-åring? Hvilke foreldre gjør ikke det.. 7 5
Durancell Skrevet mandag kl. 13:18 #22970 Skrevet mandag kl. 13:18 Fenomen skrev (7 minutter siden): Hvorfor må vi gang på gang vite at hun har diskutert med en 4-åring? Hvilke foreldre gjør ikke det.. Får så dårlig vibber av den dama der som mamma. 3 10
cerruti Skrevet mandag kl. 15:06 #22971 Skrevet mandag kl. 15:06 Fenomen skrev (1 time siden): Hvorfor må vi gang på gang vite at hun har diskutert med en 4-åring? Hvilke foreldre gjør ikke det.. Ja, den ungen har blitt fremstilt på en måte gjentatte ganger! 8 1
Durancell Skrevet mandag kl. 16:51 #22972 Skrevet mandag kl. 16:51 Mulig jeg er litt sent ute, men for 2 uker siden la Stine Hartmann ut et innlegg på IG om folk som selger treningsprogrammer uten faglig bakgrunn. HD har selvsagt kommentert her: «100% enig. Dessverre er det slik at mange tror at så lenge noen har sixpack så kan de også trene andre😭». Den første jeg tenkte på ang dette innlegget, var faktisk HD. Hun har vel ikke akkurat veldig lang utdanning innen trening og kosthold? Er vel helst et kurs? Og hvor mange har hun egentlig vært pt for utenfor internett? Med tanke på alle øvelsene hun ikke mestrer🤷♀️ 12
Beatbox Skrevet mandag kl. 18:02 #22973 Skrevet mandag kl. 18:02 Durancell skrev (1 time siden): Mulig jeg er litt sent ute, men for 2 uker siden la Stine Hartmann ut et innlegg på IG om folk som selger treningsprogrammer uten faglig bakgrunn. HD har selvsagt kommentert her: «100% enig. Dessverre er det slik at mange tror at så lenge noen har sixpack så kan de også trene andre😭». Den første jeg tenkte på ang dette innlegget, var faktisk HD. Hun har vel ikke akkurat veldig lang utdanning innen trening og kosthold? Er vel helst et kurs? Og hvor mange har hun egentlig vært pt for utenfor internett? Med tanke på alle øvelsene hun ikke mestrer🤷♀️ Iflg seg selv på en reel her om dagen..."hundrevis av kvinner"....🤔 7
Durancell Skrevet mandag kl. 18:09 #22974 Skrevet mandag kl. 18:09 Beatbox skrev (6 minutter siden): Iflg seg selv på en reel her om dagen..."hundrevis av kvinner"....🤔 Ha ha, ja😅 4
Pinnsvine Skrevet mandag kl. 18:42 #22975 Skrevet mandag kl. 18:42 Durancell skrev (1 time siden): Mulig jeg er litt sent ute, men for 2 uker siden la Stine Hartmann ut et innlegg på IG om folk som selger treningsprogrammer uten faglig bakgrunn. HD har selvsagt kommentert her: «100% enig. Dessverre er det slik at mange tror at så lenge noen har sixpack så kan de også trene andre😭». Den første jeg tenkte på ang dette innlegget, var faktisk HD. Hun har vel ikke akkurat veldig lang utdanning innen trening og kosthold? Er vel helst et kurs? Og hvor mange har hun egentlig vært pt for utenfor internett? Med tanke på alle øvelsene hun ikke mestrer🤷♀️ Hun har tatt PT-utdannelsen hos AFPT, som er 30 eller 60 studiepoeng etter hvilke modul man har tatt. Som er den vanligste utdanningen trenere har. I tillegg har hun drevet aktivt med flere typer idrett, og mener også at hun har helsesekretær-bakgrunn. Så for en online coach vil jeg si hun er langt over snittet for hva som er vanlig. går an å være kvalifisert selv om man er tjukk. 1 6
Miranda16 Skrevet mandag kl. 19:02 #22976 Skrevet mandag kl. 19:02 (endret) Pinnsvine skrev (25 minutter siden): Hun har tatt PT-utdannelsen hos AFPT, som er 30 eller 60 studiepoeng etter hvilke modul man har tatt. Som er den vanligste utdanningen trenere har. I tillegg har hun drevet aktivt med flere typer idrett, og mener også at hun har helsesekretær-bakgrunn. Så for en online coach vil jeg si hun er langt over snittet for hva som er vanlig. går an å være kvalifisert selv om man er tjukk. Hun har da ikke helsesekretær. Ei heller ikke vært aktiv i noen spesiell idrett. Alt som kommer ut av denne damas munn, bør tas med en klype salt. Endret mandag kl. 19:08 av Miranda16 9 2
Lileep Skrevet mandag kl. 19:09 #22977 Skrevet mandag kl. 19:09 Pinnsvine skrev (23 minutter siden): Hun har tatt PT-utdannelsen hos AFPT, som er 30 eller 60 studiepoeng etter hvilke modul man har tatt. Som er den vanligste utdanningen trenere har. I tillegg har hun drevet aktivt med flere typer idrett, og mener også at hun har helsesekretær-bakgrunn. Så for en online coach vil jeg si hun er langt over snittet for hva som er vanlig. går an å være kvalifisert selv om man er tjukk. En coach burde i det minste klare å utføre øvelsene som gis til kundene. En coach burde også klare å lage eget opplegg og ikke kopiere alt fra tiltok. En coach burde kanskje også ha drevet med trening osv i en sammenhengende periode, ikke bare noen uker av gangen? Det er mye som gjør at HD kanskje ikke burde komme innunder kategorien coach, men siden det ikke er en beskyttet tittel kan jo dessverre hvem som helst kalle seg det. Hun fullførte aldri helsesekretærutdannelsen. Hvilken idrett har hun drevet med over tid? Hun har snust på litt, men har vel aldri drevet med noe over tid, maks noen måneder. 7 2
Durancell Skrevet mandag kl. 19:18 #22978 Skrevet mandag kl. 19:18 Pinnsvine skrev (35 minutter siden): Hun har tatt PT-utdannelsen hos AFPT, som er 30 eller 60 studiepoeng etter hvilke modul man har tatt. Som er den vanligste utdanningen trenere har. I tillegg har hun drevet aktivt med flere typer idrett, og mener også at hun har helsesekretær-bakgrunn. Så for en online coach vil jeg si hun er langt over snittet for hva som er vanlig. går an å være kvalifisert selv om man er tjukk. Jaha, og hvilke idretter er det? Hun er ikke autorisert helsesekretær, så den utdanningen er ikke verdt mye. 6
Fenomen Skrevet mandag kl. 19:19 #22979 Skrevet mandag kl. 19:19 Hun har PT-utdanning men det er vel også det eneste.
MiniMjau Skrevet mandag kl. 19:26 #22980 Skrevet mandag kl. 19:26 Miranda16 skrev (22 minutter siden): Hun har da ikke helsesekretær. Ei heller ikke vært aktiv i noen spesiell idrett. Alt som kommer ut av denne damas munn, bør tas med en klype salt. Hun gikk ihvertfall på en eller annen kort utdanning, medisinsk sekretær, usikker på om hun egentlig fullførte. Hvor mye skole og kurs bør en pt på et treningssenter /online egenrlig ha? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå