Durancell Skrevet i går, 19:18 #22861 Skrevet i går, 19:18 Hva slags øvelse er det hun prøver på på den siste reelen? 2
irevin Skrevet i går, 20:03 #22862 Skrevet i går, 20:03 Durancell skrev (43 minutter siden): Hva slags øvelse er det hun prøver på på den siste reelen? Aner ikke, men virker for henne at det er hard øvelse når hun virker helt «utkjørt» etter øvelsen. Håper uansett hun får et bra år i 2026 - at kontoen blir flere oppturer enn nedturer.
MiniMjau Skrevet i går, 20:47 #22863 Skrevet i går, 20:47 (endret) Lileep skrev (5 timer siden): Igjen så får hun det til å kun handle om vekta.. at hun har fått fra 150 kg til der hun er i dag og derfor er god pt! Når hadde antall kilo vektnedgang noe som helst med hvor god pt man er? Hun viser jo gjennom alle videoer at hun sliter med å utføre samtlige øvelser, puster og peser og er ikke på topp i sin fysiske form. Er jo det som blir kommentert også, at hennes fysiske form er såpass dårlig til å selge seg selv som PT og selge programmer. Skal man jobbe som PT og selge program man selv følger, så burde formen være hakke bedre hvis det skal være troverdig. . Men i kjent HD stil er det kun utseende og antall kilo som er viktig og kun det alt handler om. Hun klarer jo ikke demonstrere en knebøy /airsquat engang. Hun kommer jo ikke ned til 90grader engsng En pt burde vel klare vise en så enkel øvelse. Tror det er noe sånn hun prøver på i siste reel Endret i går, 20:48 av MiniMjau 4 3
JojoMoyes Skrevet i går, 21:05 #22864 Skrevet i går, 21:05 MiniMjau skrev (16 minutter siden): Hun klarer jo ikke demonstrere en knebøy /airsquat engang. Hun kommer jo ikke ned til 90grader engsng En pt burde vel klare vise en så enkel øvelse. Tror det er noe sånn hun prøver på i siste reel Hun fremstår rett og slett som en utrent amatør! Det alene hadde ikke fått meg til å ville betale for trening med henne. Det andre hun snakker om blir så dumt at jeg gidder ikke kommentere det engang. 5 1
Chlypa Skrevet i går, 21:43 #22865 Skrevet i går, 21:43 Fenomen skrev (På 27.12.2025 den 21.43): Det er dessuten altfor raskt nedgang. Tull og vas. En som veier mye vil nødvendigvis tape vekt raskere uten konsekvenser på ssmne underskudd som en normalvektig. 1 kg i uka er helt ok 3
Vegglampe Skrevet 22 timer siden #22866 Skrevet 22 timer siden Melkebart1 skrev (4 timer siden): Ja man må ha en BMI på 28 for å få hjelp i det offentlige. Enten om det er hudfjerning eller brystreduksjon. Og man må ha vært vektstabil ganske lenge Bmi på under 30 ved slankeoperasjon og under 27 i bmi ved vanlig slanking. Men de kan sette strengere grenser også. Jeg fikk beskjed om å gå ned til bmi på 23.. dette var offentlig. Så bmi er også veiledende. 3
Melkebart1 Skrevet 16 timer siden #22867 Skrevet 16 timer siden Vegglampe skrev (5 timer siden): Bmi på under 30 ved slankeoperasjon og under 27 i bmi ved vanlig slanking. Men de kan sette strengere grenser også. Jeg fikk beskjed om å gå ned til bmi på 23.. dette var offentlig. Så bmi er også veiledende. Under 30 på slankeoperasjon? Det høres veldig rart ut😅 Det er da folk som er større enn det som slankeopereres! Ja ok, alle jeg kjenner har fått en max grense på 28 på sine inngrep. Men det er sikkert individuelle variabler ja. 1
Pinnsvine Skrevet 13 timer siden #22868 Skrevet 13 timer siden Melkebart1 skrev (3 timer siden): Under 30 på slankeoperasjon? Det høres veldig rart ut😅 Det er da folk som er større enn det som slankeopereres! Ja ok, alle jeg kjenner har fått en max grense på 28 på sine inngrep. Men det er sikkert individuelle variabler ja. Under 30 for fjerning av løshud, ikke for operasjonen i seg selv 2
arnoyb Skrevet 13 timer siden #22869 Skrevet 13 timer siden Melkebart1 skrev (2 timer siden): Under 30 på slankeoperasjon? Det høres veldig rart ut😅 Det er da folk som er større enn det som slankeopereres! Ja ok, alle jeg kjenner har fått en max grense på 28 på sine inngrep. Men det er sikkert individuelle variabler ja. Er under 30 for hudfjerning etter slankeoperasjon ja. Men det er nok en regel som er der for å hjelpe de med stort vekttap. Har du gått ned 100 kg men fortsatt har bmi på 30 så er sannsynligheten at du har mye hud som hindrer videre vektnedgang og lager problemer ved bevegelse. Men tenker regelen er der for å hjelpe de som får helsemessige problemer pga hud, ikke for at de som har gått ned 35 kg skal få flat mage. Men Helene er jo et langt stykke unna dette. Kan tankene hennes rundt dette komme fra at hun har gått ned feks 5 kg(med eller uten medisinsk hjelp), å så har magen blitt litt mindre oppblåst så hun ser forandringer. Da ser hun at oj her blir det problemer med hud. Men greia er at den to års regelen er ganske lur. Ja det er jo viktig at man ikke går masse opp eller ned for et bra resultat, men huden tar seg også en del sammen når man er vektstabil etter stor nedgang. Tror også hun vil få seg noen aha opplevelser om hun faktisk går mye ned i vekt, at det skal mere til enn noen kilo før hun kan fjerne hud. 3
Melkebart1 Skrevet 12 timer siden #22870 Skrevet 12 timer siden Pinnsvine skrev (1 time siden): Under 30 for fjerning av løshud, ikke for operasjonen i seg selv Ah trenger teskje! Da er vi nok mer enig😅 1
Kalkula Skrevet 9 timer siden #22871 Skrevet 9 timer siden Håper hun har nyttårsforsett med å kutte ute SOME i hele 2026 4 5
irevin Skrevet 7 timer siden #22872 Skrevet 7 timer siden Bilde hentet fra hennes story på snap nå. Var det ikke slik at hun skulle slutte med før/etter engang for alltid? At FOR HENNE kunne endringer også sitte i «hodet» og ikke nødvendigvis et tall på vekta? Hadde HD vært en privatperson så kan hun dele hva hun vil, men hun TJENER PENGER PÅ some og SELGER et program. Da blir det så useriøst for meg at hun deler det hun gjør. Jeg tror hun lyver så mye jeg at hun snart ikke husker hva som EGENTLIG er hennes mantra…Og dette er ikke unikt for bare HD men for MANGE influensere… 4
Sophie1988 Skrevet 7 timer siden #22873 Skrevet 7 timer siden irevin skrev (7 minutter siden): Bilde hentet fra hennes story på snap nå. Var det ikke slik at hun skulle slutte med før/etter engang for alltid? At FOR HENNE kunne endringer også sitte i «hodet» og ikke nødvendigvis et tall på vekta? Hadde HD vært en privatperson så kan hun dele hva hun vil, men hun TJENER PENGER PÅ some og SELGER et program. Da blir det så useriøst for meg at hun deler det hun gjør. Jeg tror hun lyver så mye jeg at hun snart ikke husker hva som EGENTLIG er hennes mantra…Og dette er ikke unikt for bare HD men for MANGE influensere… Hun skulle også slutte å utlevere barna. Vi ser jo hvordan det gikk… 1
Durancell Skrevet 7 timer siden #22874 Skrevet 7 timer siden irevin skrev (22 minutter siden): Bilde hentet fra hennes story på snap nå. Var det ikke slik at hun skulle slutte med før/etter engang for alltid? At FOR HENNE kunne endringer også sitte i «hodet» og ikke nødvendigvis et tall på vekta? Hadde HD vært en privatperson så kan hun dele hva hun vil, men hun TJENER PENGER PÅ some og SELGER et program. Da blir det så useriøst for meg at hun deler det hun gjør. Jeg tror hun lyver så mye jeg at hun snart ikke husker hva som EGENTLIG er hennes mantra…Og dette er ikke unikt for bare HD men for MANGE influensere… Hvilke synlige bevis mener hun?
Lillemor1982 Skrevet 7 timer siden #22875 Skrevet 7 timer siden irevin skrev (23 minutter siden): Bilde hentet fra hennes story på snap nå. Var det ikke slik at hun skulle slutte med før/etter engang for alltid? At FOR HENNE kunne endringer også sitte i «hodet» og ikke nødvendigvis et tall på vekta? Hadde HD vært en privatperson så kan hun dele hva hun vil, men hun TJENER PENGER PÅ some og SELGER et program. Da blir det så useriøst for meg at hun deler det hun gjør. Jeg tror hun lyver så mye jeg at hun snart ikke husker hva som EGENTLIG er hennes mantra…Og dette er ikke unikt for bare HD men for MANGE influensere… Hva er snapper hennes? Jeg lurer på om jeg er blokka jeg 😆
cerruti Skrevet 4 timer siden #22876 Skrevet 4 timer siden Hun skal altså sjonglere sin faste jobb med dette treningsgreiene sine i tillegg til egen trening og nå skal hun begynne med aerial hoop også! Når skal hun ha tid til 3 små barn, mann og hjem? 3
Sol Rampelyset Skrevet 4 timer siden #22877 Skrevet 4 timer siden Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin.
Sugar&Spice Skrevet 4 timer siden #22878 Skrevet 4 timer siden cerruti skrev (7 minutter siden): Hun skal altså sjonglere sin faste jobb med dette treningsgreiene sine i tillegg til egen trening og nå skal hun begynne med aerial hoop også! Når skal hun ha tid til 3 små barn, mann og hjem? De er vel på samme prioriteringslisteplass som vanlig… i BUNN. 1 2
Durancell Skrevet 3 timer siden #22879 Skrevet 3 timer siden cerruti skrev (20 minutter siden): Hun skal altså sjonglere sin faste jobb med dette treningsgreiene sine i tillegg til egen trening og nå skal hun begynne med aerial hoop også! Når skal hun ha tid til 3 små barn, mann og hjem? Det er akkurat dette hun ikke fikser da, så livet går i svart annen hver dag. 1 1
Beatbox Skrevet 2 timer siden #22880 Skrevet 2 timer siden Durancell skrev (1 time siden): Det er akkurat dette hun ikke fikser da, så livet går i svart annen hver dag. ..men da har hun legitim grunn for klagereelsene hun pøser ut🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå