Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Straks kommer vel innlegget hvor hun sitter med blank bok og kulepenn i munnviken for å legge planer for 2026. Det er for henne nytt år, ny start. Deretter kommer det reklame for treningstøy, som hun skal klikke hjem for motivasjon til å komme seg på trening. Ingenting galt i det, intensjonen er den samme år etter år…

• Liker 9
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hjelper lite at du gikk ned 60 kg for mange år siden HD, for de gikk du opp igjen. Bra for deg at du har gått ned 13 kg de 3 siste månedene da. Viktig å nevne det på some, du som ikke bryr deg om utseende og vekt. 

Endret av Durancell
  • Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Durancell skrev (20 minutter siden):

Hjelper lite at du gikk ned 60 kg for mange år siden HD, for de gikk du opp igjen. Bra for deg at du har gått ned 13 kg de 3 siste månedene da. Viktig å nevne det på some, du som ikke bryr deg om utseende og vekt. 

Den som skriver kommentaren hun screenshoter og legger ut, skriver «form». Hun tolker det som «utseende». I tillegg skriver hun at hun har gått ned 13 kg ved å følge eget program, noe sier meg at det er en sannhet med modifikasjoner… 💉

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
platypus skrev (35 minutter siden):

Den som skriver kommentaren hun screenshoter og legger ut, skriver «form». Hun tolker det som «utseende». I tillegg skriver hun at hun har gått ned 13 kg ved å følge eget program, noe sier meg at det er en sannhet med modifikasjoner… 💉

Jeg tror heller ikke på det…. Og kan man kalle seg pt egentlig, når alt foregår over nettet? Hun kopierer jo bare andre.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tror heller ikke hun har gått ned 13 kg ved å følge sitt eget program. Jeg tror egentlig ikke hun følger det programmet i heletatt. Jeg tror det handler utelukkende om å ha en inntekt. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

13 kg de 3 (!!) siste månedene? Sorry ass, men den kjøper jeg faktisk ikke. Hun som sier hun ALDRI går på vekta…Det tilsvarer typ 4 kg pr måned, da har hun garantert hjelpemidler utover eget program,

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
irevin skrev (43 minutter siden):

13 kg de 3 (!!) siste månedene? Sorry ass, men den kjøper jeg faktisk ikke. Hun som sier hun ALDRI går på vekta…Det tilsvarer typ 4 kg pr måned, da har hun garantert hjelpemidler utover eget program,

Kjempeflott om hun faktisk har gått ned 13kg på tre mnd, men er svært vanskelig å tro på det mtp det hun legger ut i Some.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
platypus skrev (2 timer siden):

Hun tror alt handler om utseende når hun får tilbakemelding. Men er helt enig med personen som kommenterer, at det hadde kanskje vært en fordel å være i god fysisk form selv hvis man skal selge PT tjenester. Klart hun kan sitte på mye kunnskap osv uansett hvilken form hun er i, men det vil gi et bedre inntrykk om hun selv praktiserer det hun selger og er i god fysisk form..  

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
platypus skrev (13 timer siden):

det er en sannhet med modifikasjoner… 💉

Ikke sant! Garantert hjelp, i tillegg til operasjon. Litt av en prioritering økonomisk i så fall. 

• Liker 2
Skrevet
Lileep skrev (13 timer siden):

Kjempeflott om hun faktisk har gått ned 13kg på tre mnd, men er svært vanskelig å tro på det mtp det hun legger ut i Some.. 

Helt enig ! Supert om hun har fått til det. Syns bare det hørtes så «voldsomt ut» på så kort tid av alt det hun legger ut på some

• Liker 3
Skrevet

Hun har jo garantert ikke gått ned 13 kg, det hadde syntes veldig godt. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Lizard skrev (53 minutter siden):

Hun har jo garantert ikke gått ned 13 kg, det hadde syntes veldig godt. 

Bare jug som alt annet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bare lurer, hva er det hun ønsker å formidle med alle disse humoristiske negativt ladede innleggene om sine barn? Har hun aldri noe positivt å komme med, eller er det bare prakk, slitsomt og forstyrrende med barn? Håper hun sletter disse postene før barna er gamle nok til å lese om hvor lite mor liker morsrollen. For det virker gjennomført negativt alt som omhandler barn/morsrollen. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

...og der var det nye klesstativet på plass..🙄  Sikkert gøy i 3 dager elns...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Beatbox skrev (7 minutter siden):

Kommer ALDRI til å bli brukt. Er kun treningssenter som er bra nok. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (23 minutter siden):

Jeg bare lurer, hva er det hun ønsker å formidle med alle disse humoristiske negativt ladede innleggene om sine barn? Har hun aldri noe positivt å komme med, eller er det bare prakk, slitsomt og forstyrrende med barn? Håper hun sletter disse postene før barna er gamle nok til å lese om hvor lite mor liker morsrollen. For det virker gjennomført negativt alt som omhandler barn/morsrollen. 

Altså mener hun at vi skal kjenne oss igjen i dette ? Jeg har faktisk aldri gjemt meg hverken på gangen eller i andre rom for ungene mine. Egentlig burde hun skamme seg!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Beatbox skrev (13 minutter siden):

Måtte inn å se, trodde faktisk hun hadde kjøpt seg et nytt klesstativ 🤣🤣🤣 Hun hadde en lignende sånn for noen år siden husker jeg. 

Hun trener mest styrketrening ifølge hun selv og veldig lite cardio. Så denne er nok mest for reklame. Men å ha en tredemølle hjemme er kjempe bra trening hvis den brukes til noe annet enn klesstativ da🙄

• Liker 2
Skrevet

Hadde hun brukt noen av disse tredemøllene sine, så kanskje hun faktisk hadde gått med i vekt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Durancell skrev (Akkurat nå):

Hadde hun brukt noen av disse tredemøllene sine, så kanskje hun faktisk hadde gått med i vekt. 

Det er et godt poeng! Men er mest overrasket over at hun får reklamere for noe som har med trening å gjøre, da må jo hennes kode generere klikk ???og salg 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hun kan umulig ha gått ned 13 kg på 3 måneder. Ser ingen forskjell på det hun har lagt ut på de månedene. Ser ut som hun bruker de samme klærne også. Tror ikke det er mulig å gå ned ca 1 kg i uka med hennes opplegg uten 💉

Endret av Sassya
  • Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...