Pinnsvine Skrevet fredag kl. 22:36 #22761 Skrevet fredag kl. 22:36 (endret) H3rmann skrev (13 timer siden): Nå har det jo seg dessverre slik at dette ikke bare handler om HD selv lenge. Det er "åpenbart" at hun "kan noe for" å ha dratt inn 3 barn i kaoset sitt, som da inkluderer å enten være suicidal eller bruke suicidalitet som clickbait. Så nei her er det ikke bare å "la være å følge". Hadde du likt å få dine tidligste leveår eksponert med fullt navn og bilde, sammen med en salig blanding av eksplisitt og suicidal content? Siden du er så opptatt av psykiske lidelser og hvor vanskelige de er å behandle, hva for grunnlag tror du slike VALG legger for barnas psykisk helse fremover? Hvis dere synes synd på ungene hennes kunne dere jo for eksempel latt være å lage et arkiv av alle flyktige stories hun noensinne poster med side opp og ned av analyse av dem. Men siden du spurte, så tror jeg hadde blitt ganske forbanna om jeg fant ut at vilt fremmede hadde psykoanalysert familien vår i et tiår, ja. Uansett, så lenge «løsningen» deres å skrive stygge ting om henne på internett som verken stopper eksponeringen eller sykdommen, om noe blir det bare verre. Så ingen vits å sette seg på noen høy hest. Endret fredag kl. 22:36 av Pinnsvine 2 1
Summeer Skrevet fredag kl. 22:59 #22762 Skrevet fredag kl. 22:59 Pinnsvine skrev (22 minutter siden): Hvis dere synes synd på ungene hennes kunne dere jo for eksempel latt være å lage et arkiv av alle flyktige stories hun noensinne poster med side opp og ned av analyse av dem. Men siden du spurte, så tror jeg hadde blitt ganske forbanna om jeg fant ut at vilt fremmede hadde psykoanalysert familien vår i et tiår, ja. Uansett, så lenge «løsningen» deres å skrive stygge ting om henne på internett som verken stopper eksponeringen eller sykdommen, om noe blir det bare verre. Så ingen vits å sette seg på noen høy hest. Nå MÅ du slutte å kun gå inn her for å bedrive brukerdebatt! Rapporter både deg og meg nå igjen. Du er her for å angripe andre brukere. Legg av! 3 5
Sophie1988 Skrevet fredag kl. 23:07 #22763 Skrevet fredag kl. 23:07 Pinnsvine skrev (31 minutter siden): Hvis dere synes synd på ungene hennes kunne dere jo for eksempel latt være å lage et arkiv av alle flyktige stories hun noensinne poster med side opp og ned av analyse av dem. Men siden du spurte, så tror jeg hadde blitt ganske forbanna om jeg fant ut at vilt fremmede hadde psykoanalysert familien vår i et tiår, ja. Uansett, så lenge «løsningen» deres å skrive stygge ting om henne på internett som verken stopper eksponeringen eller sykdommen, om noe blir det bare verre. Så ingen vits å sette seg på noen høy hest. 😂 1
MiniMjau Skrevet 18 timer siden #22764 Skrevet 18 timer siden Pinnsvine skrev (15 timer siden): Hvis dere synes synd på ungene hennes kunne dere jo for eksempel latt være å lage et arkiv av alle flyktige stories hun noensinne poster med side opp og ned av analyse av dem. Men siden du spurte, så tror jeg hadde blitt ganske forbanna om jeg fant ut at vilt fremmede hadde psykoanalysert familien vår i et tiår, ja. Uansett, så lenge «løsningen» deres å skrive stygge ting om henne på internett som verken stopper eksponeringen eller sykdommen, om noe blir det bare verre. Så ingen vits å sette seg på noen høy hest. Eneste måten å stoppe "psykoanalyseringen" på er at hun faktisk slutter å poste om barn, psyke etc. En klarer ikke å få absolutt alle som følger henne (eller andre som eksponerer seg på some) til å kollektivt slutte å følge, kikke, mene og kommentere. 1 4
Sophie1988 Skrevet 18 timer siden #22765 Skrevet 18 timer siden MiniMjau skrev (13 minutter siden): Eneste måten å stoppe "psykoanalyseringen" på er at hun faktisk slutter å poste om barn, psyke etc. En klarer ikke å få absolutt alle som følger henne (eller andre som eksponerer seg på some) til å kollektivt slutte å følge, kikke, mene og kommentere. Ja og nettopp dette er grunnen til at hun blir diskutert her inne, fordi hun ELSKER å eksponere seg selv. Om det så går på bekostning av de rundt henne. Men det bryr hun seg jo ikke om! 2 3
Durancell Skrevet 12 timer siden #22766 Skrevet 12 timer siden Vet hun fortsatt ikke hva mannen liker best på «jenter» etter så mange år sammen🤷♀️ Dårlig reel som vanlig. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå