Pinnsvine Skrevet 17. oktober #22421 Skrevet 17. oktober arnoyb skrev (6 timer siden): De er ærlige. Ene dagen er Helene superwoman som trener å går ned i vekt, neste er hun deppa for hun tømte hele godteriskapet, neste starter hun løpe challenge, neste utleverer hun at barna er syke å krever så grusomt mye av henne at hun husker ikke hvorfor hun fikk barn, neste reklamerer hun for sitt livsstilsprogram hvor man enkelt blir sprek og går ned i vekt, neste er på sofaen med en hårføner en sjokolade å skulle ønske jeg hadde tid til å trene, neste smiler hun å vrikker i en flott kjole, så er det kledd i samme klær for tredje dag å lurer på hva barnehagen tenker. Jeg kan fortsette om det er behov. Ser du ikke at hun ikke er ærlig med seg selv eller følgere? Hun kunne lett fronta å være gøy med skitten humor, men kanskje ikke fokusere på utlevering av barn å det negative rundt depresjon. Hadde hun vært ærlig å ikke bare justert dagens humør til å være en sannhet, så hadde det vært mye mer troverdig. Jeg kunne jo gjort et poeng av at det å gå i store bølgedaler med fantastiske oppturer og påfølgende nedturer, stor entusiasme for nye prosjekter som blir like uinteressante og forlatte etterpå, stort behov for å "hente seg inn" og å regulere etter å bli overveldet, å agere umiddelbart på tilbakemelding og ekstremt negativt på kritikk OGSÅ kan være et symptom på noe annet enn å være en løgner, men jeg overlater fjerndiagnostiseringen til de her inne som mener hun lyver om å ha fødselsdepresjon 2 1
Durancell Skrevet 17. oktober #22422 Skrevet 17. oktober Pinnsvine skrev (21 minutter siden): Jeg kunne jo gjort et poeng av at det å gå i store bølgedaler med fantastiske oppturer og påfølgende nedturer, stor entusiasme for nye prosjekter som blir like uinteressante og forlatte etterpå, stort behov for å "hente seg inn" og å regulere etter å bli overveldet, å agere umiddelbart på tilbakemelding og ekstremt negativt på kritikk OGSÅ kan være et symptom på noe annet enn å være en løgner, men jeg overlater fjerndiagnostiseringen til de her inne som mener hun lyver om å ha fødselsdepresjon Ingen som tviler på at dama har fødselsdepresjon, men det er absolutt ingen forskjell på henne nå og hvordan hun var før. 10
Fnug Skrevet 18. oktober #22423 Skrevet 18. oktober Jammf skrev (På 17.10.2025 den 11.01): Flott oppsummert @arnoyb, og slenger på som siste punkt at det nå ser ut til at hun endelig har lagt vekk disse puteflaue på-kanten innleggene. Det var pinlig det! Hun var visst ikke helt ferdig med de puteflaue på-kanten innleggene likevel…. 🤦🏼♀️ 1 4
H3rmann Skrevet 18. oktober #22424 Skrevet 18. oktober (endret) On 10/16/2025 at 9:49 PM, Sarah93 said: Den «pysjbuksa» så ut som en vanlig bukse (kosebukse, treningsbukse). ja, hun sutrer for mye på Instagram. Enig i det. Men hva får dere egentlig ut av å slenge dritt om en deprimert og overvektig kvinne? Dere kan argumentere så mye dere vil om at hun er en «bedrift», men hun er en liten influenser med liten rekkevidde, og mye av det som har stått her tidligere er ren fatshaming. Og ting som går på henne som person, ikke som «bedrift». Dette er kanskje den styggeste tråden på KG. Hun fikser kanskje ikke helt livet. Det har hun til felles med mange. Er det deres problem? Hvis man ikke fikser livet kan man gå og bedrive skittentøyvasken overfor en psykolog fremfor å oute sine egne barn i sosiale medier og slenge dritt om dem. Når hun velger å gjøre dette fortjener hun å shames (og nei fettprosenten gir ikke frikort til outing av barn). Endret 18. oktober av H3rmann 7 6
Pinnsvine Skrevet 18. oktober #22425 Skrevet 18. oktober (endret) Durancell skrev (På 17.10.2025 den 17.37): Ingen som tviler på at dama har fødselsdepresjon, men det er absolutt ingen forskjell på henne nå og hvordan hun var før. Hæ, det har jo vært 80% av denne tråden siden ungene var født Sitat Tror HD bare må innse at hun bare er sånn. Det er ikke fødselsdepresjon, men hennes personlighet. Du har et problem i livet ditt som bare du kan løse men alt dette kan du ikke skjule bak eller kalle fødselsdepresjon for problemet var der før alle 3 barna kom . Skjerpings på den offerholdningen hver gang noen treffer spikeren på hodet … Man blir god på det man øver på. Øver man på negativitet, så blir man god på negatuvitet. Men det er jo mye lettere knagge alt mulig på fødselsdepresjon da Så er det vel gjerne slik at det er penere å kalle det en fødselsdepresjon enn at hun generelt sliter psykisk. Hun har alltid klaget og vært negativ, det er bare at nå kan kan hun henge det på knaggen fødselsdepresjon. Jeg tror helt ærlig ikke hun har det, hun har vært kronisk deprimert så lenge jeg kan huske. Virker litt sånn " fødselsedepresjon etter behov "....slag i trynet til de som virkelig går i kjellern etter fødsel..been there-done that... Det er bare helt utrolig. Og skylder på fødselsdepresjon. Stakkars far til barna som må leve i det der. Kan vel sette litt ❓ til hvor alvorlig den fødselsdepresjon var kanskje? Jeg tror ikke hun har fødselsdepresjon, jeg tror hun bare kronisk har litt lavere sinnsstemning enn gjennomsnittet og litt skjørere psyke. Hun har alltid klaget og vært negativ, det er bare at nå kan kan hun henge det på knaggen fødselsdepresjon. Jeg tror helt ærlig ikke hun har det, hun har vært kronisk deprimert så lenge jeg kan huske. Endret 18. oktober av Pinnsvine 2
Lileep Skrevet 18. oktober #22426 Skrevet 18. oktober Pinnsvine skrev (3 timer siden): Hæ, det har jo vært 80% av denne tråden siden ungene var født Nettopp! Veldig mange mener at hun har slitt med depresjon lenge før barna ble født, og dermed har en langvarig ubehandla depresjon enn kun fødselsdepresjon.. 2 1
RandiO Skrevet 19. oktober #22427 Skrevet 19. oktober Når koffert-reelsa har fått 40 likes etter 18 timer så sier det vel sitt, Helene. 3 7
panzerpølsa Skrevet 19. oktober #22428 Skrevet 19. oktober RandiO skrev (9 minutter siden): Når koffert-reelsa har fått 40 likes etter 18 timer så sier det vel sitt, Helene. "Hvilken type hjerne har du?" Kort og enkel Drage, slik fremstår du i alle fall 3 6
RandiO Skrevet 19. oktober #22429 Skrevet 19. oktober Hun er en av de siste jeg ville tatt helse- og hverdagstips fra. PS: innlegget som omhandler appen din skal merkes med reklame. 4 3
Durancell Skrevet 20. oktober #22430 Skrevet 20. oktober Kan aldri tenke meg at HD glemmer hvorfor hun åpna kjøleskapet. Dårlig reel igjen. 1 4
panzerpølsa Skrevet 20. oktober #22431 Skrevet 20. oktober Durancell skrev (4 timer siden): Kan aldri tenke meg at HD glemmer hvorfor hun åpna kjøleskapet. Dårlig reel igjen. Slike kommentarer er det som gjør tråden useriøs. 3 2
Jammf Skrevet 22. oktober #22432 Skrevet 22. oktober (endret) Tror faktisk ikke lille-jenta er gammel nok til å skjønne ironi... "Ja du ja, du er kaos og nå skal du i barnehagen" Eller kanskje det er meg- at jeg forstår det som ironi når det egentlig er helt alvorlig ment? Usympatisk dame! Endret 22. oktober av Jammf 5 2
panzerpølsa Skrevet 23. oktober #22433 Skrevet 23. oktober Jammf skrev (6 timer siden): Tror faktisk ikke lille-jenta er gammel nok til å skjønne ironi... "Ja du ja, du er kaos og nå skal du i barnehagen" Eller kanskje det er meg- at jeg forstår det som ironi når det egentlig er helt alvorlig ment? Usympatisk dame! Det er i alle fall ikke skjerming av barn det hun driver med. Og som du sier, unger forstår ikke ironi eller spøk som voksne, så hun burde være forsiktig med å si slikt forran barnet. 5 1
Durancell Skrevet 24. oktober #22434 Skrevet 24. oktober Hun er fornøyd nå som hun slipper å være med unga sine. 6 6
cerruti Skrevet 24. oktober #22435 Skrevet 24. oktober Durancell skrev (3 timer siden): Hun er fornøyd nå som hun slipper å være med unga sine. Akkurat for et døgn sånn skjønner jeg henne godt. De er ikke mest på farten, så et hotell-opphold er sikkert en deilig forandring. 4 2
Elinsk Skrevet 25. oktober #22436 Skrevet 25. oktober Det faktum at Helene Drage knapt oppdaterer med story's på insta når hun for en gangs skyld er UTEN ungene sine i ett døgn...å hun samtidig hevder hardnakket at hun IKKE deler fra barnas hverdag.... 🤷♀️må være deilig for de hjemme å slippe alle opptakene så lenge det varer🩷 8 1
Durancell Skrevet 25. oktober #22437 Skrevet 25. oktober Elinsk skrev (1 time siden): Det faktum at Helene Drage knapt oppdaterer med story's på insta når hun for en gangs skyld er UTEN ungene sine i ett døgn...å hun samtidig hevder hardnakket at hun IKKE deler fra barnas hverdag.... 🤷♀️må være deilig for de hjemme å slippe alle opptakene så lenge det varer🩷 Måtte ha med litt pupp i monitor for de mannlige følgerne hennes da. Virker som hun tilbragte mest tid i senga/på rommet. 2 6
MiniMjau Skrevet 27. oktober #22438 Skrevet 27. oktober Jeg skjønner ikke hva hun prøver å formidle. Hun sier noe sånn som dette: "Jeg er i en identitetkrise om dagen". At hun får ikke ting til å funke i huet sitt. Og så sier hun noe sånn som at hun har tanker om hva hun vil være og hva hun vil gjøre, og er så motivert og energisk på kvelden, så kommer en natt med dårlig søvn, og så gir hun opp. Så hopper hun over til at søvn er viktig og at hun snakker om det i "appen sin" (ikke merket reklame heller...) at det ikke er lett å få til, men at LITT er bedre enn ingenting og at det er BRA NOK. Men likevel er HUN, som selger dette produktet hun umerket reklamerer for, i en identiteskrise (helt feil ordvalg forøvrig) pga at hun sover for lite og ikke klarer holde seg til planen og ønskene hun har. Så da er ikke LITT bra nok, likevel da eller? 10 1
Beatbox Skrevet 27. oktober #22439 Skrevet 27. oktober MiniMjau skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hva hun prøver å formidle. Hun sier noe sånn som dette: "Jeg er i en identitetkrise om dagen". At hun får ikke ting til å funke i huet sitt. Og så sier hun noe sånn som at hun har tanker om hva hun vil være og hva hun vil gjøre, og er så motivert og energisk på kvelden, så kommer en natt med dårlig søvn, og så gir hun opp. Så hopper hun over til at søvn er viktig og at hun snakker om det i "appen sin" (ikke merket reklame heller...) at det ikke er lett å få til, men at LITT er bedre enn ingenting og at det er BRA NOK. Men likevel er HUN, som selger dette produktet hun umerket reklamerer for, i en identiteskrise (helt feil ordvalg forøvrig) pga at hun sover for lite og ikke klarer holde seg til planen og ønskene hun har. Så da er ikke LITT bra nok, likevel da eller? Hun babler i vei om alt og ingenting, og null sammenheng og logikk!! 🤔🙄 7
cerruti Skrevet 27. oktober #22440 Skrevet 27. oktober Det er jo helt normalt med to babyer og et barnehagebarn at hun ikke får til så mye annet. Det må være slitsomt å spoile hele permisjonen på å lage seg masse mål som ikke er mulig istedenfor å kose seg med to babyer, sove når hun kan, ha på f.eks. God morgen Norge, nyheter, radio, bake rundstykker, støvsuge, gå tur med tvillingene osv. 8 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå