Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fnug skrev (17 minutter siden):

Hun omtalte vel tvillingene som gremlingene - og alle vet jo hva som skjer med gremlinsene om de eksponeres for sterkt lys og vann 😅

Ja😆

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke før sagt at jeg aldri hadde sett henne på trilletur, før hun var på tur.. 

• Nyttig 9
Skrevet
Fenomen skrev (50 minutter siden):

Jeg hadde ikke før sagt at jeg aldri hadde sett henne på trilletur, før hun var på tur.. 

Rare greier siden hun ALDRI leser her inne..🙄

• Nyttig 9
Skrevet
Beatbox skrev (1 time siden):

Rare greier siden hun ALDRI leser her inne..🙄

Hun hadde visst «fått melding» om at hun var så negativ og klagete også. Standardfrasen til influensere som leser om seg selv på nettforumer, men ikke vil innrømme det.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Laia skrev (16 minutter siden):

Hun hadde visst «fått melding» om at hun var så negativ og klagete også. Standardfrasen til influensere som leser om seg selv på nettforumer, men ikke vil innrømme det.

Melding fra mannen som leser her inne🤔

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Beatbox skrev (55 minutter siden):

Melding fra mannen som leser her inne🤔

Stemmer det. Jeg husker at hun faktisk sa det for mange år siden, at hun fikk mannen til å lese her (han skrev vel også noen poster her der han forsvarte henne også?).

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Alle vet at hun leser her inne. Hun må gjerne si noe annet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen har iallefall en aktiv profil her inne og var sist aktiv i slutten av september. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Absolutt alt som postes etterfølges av reklame eller annonselenker.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Uff, de videoene hun legger ut😅 Sitter i sofaen, har det tungt som vanlig og tørker bort en tåre som ikke er der. Så lite ekte som det får blitt.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Durancell skrev (9 minutter siden):

Uff, de videoene hun legger ut😅 Sitter i sofaen, har det tungt som vanlig og tørker bort en tåre som ikke er der. Så lite ekte som det får blitt.

Det jeg tror Drage ikke har tenkt på, er at hun har ropt ulv så mange ganger, at ingen lenger tror eller hører noe særlig på det hun formidler. Det blir bare en i den massive mengden av klageinnlegg, stakars meg og livet er så tungt-offerrollen. Og det er nettopp derfor man burde begrense massiv klaging dag ut og dag inn, for folk blir lei, å ingen er der om/når det virkelig brenner på dass. Psykisk helse er viktig, men hun misbruker begrepet så til de grader. 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
panzerpølsa skrev (8 minutter siden):

Det jeg tror Drage ikke har tenkt på, er at hun har ropt ulv så mange ganger, at ingen lenger tror eller hører noe særlig på det hun formidler. Det blir bare en i den massive mengden av klageinnlegg, stakars meg og livet er så tungt-offerrollen. Og det er nettopp derfor man burde begrense massiv klaging dag ut og dag inn, for folk blir lei, å ingen er der om/når det virkelig brenner på dass. Psykisk helse er viktig, men hun misbruker begrepet så til de grader. 

Det er en grunn til at stort sett ingen legger igjen kommentarer lenger. De er lei. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Durancell skrev (7 minutter siden):

Det er en grunn til at stort sett ingen legger igjen kommentarer lenger. De er lei. 

Selvfølgelig er folk lei, det er da det samme på repeat år etter år. Og i tillegg dette enorme fokuset på litt er bedre enn ingenting, ingen angrer på rot og kaos, og dette anti-helt-opplegget hennes. Finnes da ikke motiverende for noen, bare bekreftende for de som er samme sort. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Tviler ikke på at hun har det tungt, men slike innlegg som siste blir for dumt når det er «resiggsert» og sikkert både hvert både 1 og 2 «takninger» før ; «ok, nå er jeg fornøyd, så denne legger jeg ut»….Og enig; etterfølges gjerne av reklame. Det blir for dumt. 

• Liker 8
Skrevet
irevin skrev (6 minutter siden):

Tviler ikke på at hun har det tungt, men slike innlegg som siste blir for dumt når det er «resiggsert» og sikkert både hvert både 1 og 2 «takninger» før ; «ok, nå er jeg fornøyd, så denne legger jeg ut»….Og enig; etterfølges gjerne av reklame. Det blir for dumt. 

Er det som gjør det så kleint.. at hun på forhånd har manus, rigget opp, sjekka vinkel og lys, og sikkert tatt to tre videoer før hun er fornøyd. Da er det ikke ekte følelser, men et skuespill. 

En video filmet i øyeblikket er ofte preget av kaos, risting i kamera, rødsprengt øye, gråt i stemmen.. da får man sympati og kjenner på følelsene. Men det greiene hun legger ut, det vekker kun flauhet og irritasjon. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Får helt fnatt av dette misbruket av depresjon og tunge dager..mørke tanker osv!! Alt hun formidler er " audition til norsk kortfilm av Vibeke Løkkeberg "...seriøst HD?? Ja det er Dagen for mental helse, men makan til fake performance...Forstår hun ikke at ingen tar henne seriøst lenger?? Når man vet at folk er så deprimerte at de velger å avslutte livet, blir lagt inn på psykiatrisk osv osv, da blir jeg kraftig provosert av hennes " rigge kamera, sjekke lys og presse frem en tåre eller to"...sånn, ser dere hvor deppa jeg er??

Endret av Beatbox
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg klarer enda ikke forstå at man setter seg ned og skal filme at man er lei seg. Det er noe rart over det. 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
Beatbox skrev (1 time siden):

Får helt fnatt av dette misbruket av depresjon og tunge dager..mørke tanker osv!! Alt hun formidler er " audition til norsk kortfilm av Vibeke Løkkeberg "...seriøst HD?? Ja det er Dagen for mental helse, men makan til fake performance...Forstår hun ikke at ingen tar henne seriøst lenger?? Når man vet at folk er så deprimerte at de velger å avslutte livet, blir lagt inn på psykiatrisk osv osv, da blir jeg kraftig provosert av hennes " rigge kamera, sjekke lys og presse frem en tåre eller to"...sånn, ser dere hvor deppa jeg er??

Latterligste jeg har sett. Hun vinner ikke noen Oscar for den forestillinga der🫣

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Er det som gjør det så kleint.. at hun på forhånd har manus, rigget opp, sjekka vinkel og lys, og sikkert tatt to tre videoer før hun er fornøyd. Da er det ikke ekte følelser, men et skuespill. 

En video filmet i øyeblikket er ofte preget av kaos, risting i kamera, rødsprengt øye, gråt i stemmen.. da får man sympati og kjenner på følelsene. Men det greiene hun legger ut, det vekker kun flauhet og irritasjon. 

Ah, neste blir nok litt mer som du beskriver ;) 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...