Fenomen Skrevet 24. september #22221 Skrevet 24. september "Elsker å bevege meg”. Det er jo direkte løgn. Det er hun elsker er egentid og oppmerksomhet. 4 8
hubbabubba00 Skrevet 24. september #22222 Skrevet 24. september Fenomen skrev (1 minutt siden): "Elsker å bevege meg”. Det er jo direkte løgn. Det er hun elsker er egentid og oppmerksomhet. Jeg har heller ikke sett noe som tyder på at hun elsker å bevege seg. 5 5
Mozzarellastick Skrevet 24. september #22223 Skrevet 24. september irevin skrev (På 29.7.2025 den 12.21): Takket være DEDIKASJONEN som HD har så kom hun seg gjennom en treningsøkt i dag. Om HD hadde vært så dedikert som hun er flink til å selv påpeke, så tror jeg seriøst resultatene hennes hadde vært mer «synlige». Mulig jeg er slem når jeg sier dette, men hun er dedikert for egentid om ikke annet. Egentid i bilen og egentid på å surre på et treningssenter. Alene uten barn. Hun skal ha kred for at hun PRØVER, og litt er bedre enn ingenting for henne. Det er bra for hennes helse; fysisk og mentalt; men «dedikasjon» - det forbinder jeg med litt andre «resultater» om man kan si det på den måten. Nei, resultater rr ikke alltid synlige. Håpløst av deg å tro det. cerruti skrev (På 29.7.2025 den 13.58): Jeg synes ikke hun bør få kritikk for der hun er nå. Hun har gått ned masse og trener regelmessig. Alle bør ikke passe small og være definerte selv om man trener. Det som er synd er at det ikke virker som hun er fornøyd selv. Har man veid 150 kg, så er det enorm helsegevinst å komme under tresifret, og det er således en vellykket operasjon. Spot on! Fenomen skrev (14 minutter siden): "Elsker å bevege meg”. Det er jo direkte løgn. Det er hun elsker er egentid og oppmerksomhet. Det vet vel ikke du? Du tror at du kjenner noen bedre enn de selv gjør, og så kjenner du ikke vedkommende engang 😂 Man kan faktisk elske å gjøre noe, men ha utfordringer som gjør det vanskelig å få utført de tingene. Depresjon, fysiske plager, økonomiske hindringer, etc etc. 1 1 1
Lileep Skrevet 24. september #22224 Skrevet 24. september (endret) Det som er litt merkelig her, er jo at hun overhode ikke klarer å følge sitt eget program og sine egne råd. Hun selger det som noe som passer i en hektisk hverdag, ikke skal være komplisert mtp mat osv osv.. men selv klarer hun ikke å følge noe av det ( er inntrykket hun gir i SoMe). Hvordan kan hun sitte der å reklamere for noe alle skal kunne klare, men hun selv ikke klarer det. Jeg forstår ikke hvordan folk kan bruke 600kr i mnd på å kjøpe et tilbud som ikke engang forfatteren av det klarer å følge. Ser veldig fin ut den introduksjonen HD, bare synd at du fremstiller deg som noe helt annet på SoMe enn det du tydeligvis tror. Endret 24. september av Lileep 7 11
Lileep Skrevet 24. september #22225 Skrevet 24. september Fenomen skrev (25 minutter siden): "Elsker å bevege meg”. Det er jo direkte løgn. Det er hun elsker er egentid og oppmerksomhet. Forskjell på hva man liker å gjøre kontra det man faktisk gjør. Vi vet jo ikke hva hun liker best å gjøre osv.. men vi ser jo hva hun gjør. Hun kan gjerne skrive opp og ned om hva hun elsker å gjøre for det ser jo så fint ut, men som du også sikkert skal frem til: hun gjør det ikke selv om det er noe hun gjerne vil og liker å gjøre. Så blir litt falskt 4 2
Durancell Skrevet 24. september #22226 Skrevet 24. september Fenomen skrev (31 minutter siden): "Elsker å bevege meg”. Det er jo direkte løgn. Det er hun elsker er egentid og oppmerksomhet. Skulle akkurat til å skrive det samme😆 Hadde hun elsker å bevege seg, så hadde hun trillet tur med tvillingene hver dag. Og orka å trene. 9 5
panzerpølsa Skrevet 24. september #22227 Skrevet 24. september Jeg tror nok Drage veldig gjerne vil elske trening og bevegelse, men alt hun utstråler rundt dette, er det motsatte. Og det fordi hun i årevis har lagt ut historier om hvor lite lyst hun har til å trene, å må sitte i bilen en time før hun kommer i gang. Hun har startet utallige prosjekter, siste var løping, som det blir ett par runder av, så bom stille. Her også pole, hoop og disse utfordringene hun skulle gjennomføre. Ingenting blir fulgt opp. Det er derfor fryktelig merkelig å skulle hjelpe andre, når du ikke har styring på noe som helst i eget liv. Å så var det denne merkingen av reklame da. Innimellom alle links til diverse røl og samarbeid pusher hun jo sitt eget opplegg så og si hver dga Hvorfor merker hun ikke disse reelsene og historiene? Hun skulle også slutte å eksponere barn, men det går jo heller ikke særlig bra. Da det daglig beskrives personlighet, rutiner og hva som skjer i barnas hverdag. Så det som faller igjennom er både troverdighet og gjennomføringsevne, på alle nivå i livet hennes. Dette er ut i fra det hun daglig deler på en åpen Instagramkonto. 5 7
arnoyb Skrevet 24. september #22228 Skrevet 24. september I stedet for å legge ut at nå skal hun på helsestasjonen med tvillingene, alene, kunne hun valgt å ta med vogn å droppa å legge ut nok en negativ snap. 1 5
Laia Skrevet 24. september #22229 Skrevet 24. september Lileep skrev (2 timer siden): Forskjell på hva man liker å gjøre kontra det man faktisk gjør. Vi vet jo ikke hva hun liker best å gjøre osv.. men vi ser jo hva hun gjør. Hun kan gjerne skrive opp og ned om hva hun elsker å gjøre for det ser jo så fint ut, men som du også sikkert skal frem til: hun gjør det ikke selv om det er noe hun gjerne vil og liker å gjøre. Så blir litt falskt Hun har vel faktisk også sagt at hun er makelig anlagt. Jeg kan dessverre ikke dokumentere når og hvor hun sa dette (tror det var på insta story). Og det er absolutt ingenting galt med det, ærlig sak. Men hvis man fremstiller seg selv på feil måte, for å selge en app til betalende kunder blir det straks noe uetisk rundt det. 2 2
Sol Rampelyset Skrevet 24. september #22230 Skrevet 24. september Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin.
JojoMoyes Skrevet 24. september #22231 Skrevet 24. september Durancell skrev (10 timer siden): Skulle akkurat til å skrive det samme😆 Hadde hun elsker å bevege seg, så hadde hun trillet tur med tvillingene hver dag. Og orka å trene. Tenk den gratis treningen hun hadde fått med å gå tur når de skal ha formiddagslur ? Masse skritt og frisk luft , luftet «nepen /psyken) og vekten kunne til og med ha rikket seg nedover( noe jeg mistenker at hun hadde likt ) bare vinn 🥳🤩 4 3
MiniMjau Skrevet 25. september #22232 Skrevet 25. september JojoMoyes skrev (8 timer siden): Tenk den gratis treningen hun hadde fått med å gå tur når de skal ha formiddagslur ? Masse skritt og frisk luft , luftet «nepen /psyken) og vekten kunne til og med ha rikket seg nedover( noe jeg mistenker at hun hadde likt ) bare vinn 🥳🤩 Hun hadde snakket mer om hverdagsaktivitet pg 10 000 skritt og vært utenfor døra i det minste ☺️ det hadde vært mål nok tror jeg, i denne fasen. Eller tatt en kjapp økt i stedet for å gjenne seg i døråpningen og legge ut på some når ungene er lagt i vogna. 4
Durancell Skrevet 25. september #22233 Skrevet 25. september Mye filter på dama om dagen. Snakker mye om trening, aktivitet og at hun må gjøre ting annerledes. Synes det virker som hun ikke gjør en dritt jeg da. 3 3
Beatbox Skrevet 25. september #22234 Skrevet 25. september Durancell skrev (6 minutter siden): Mye filter på dama om dagen. Snakker mye om trening, aktivitet og at hun må gjøre ting annerledes. Synes det virker som hun ikke gjør en dritt jeg da. Helt enig! Mye ord men lite action.... 2
Lileep Skrevet 25. september #22235 Skrevet 25. september For HD har det å bevege seg og trene blitt enda viktigere etter hun fikk barn.. men hun har aldri trent og bevegd seg så lite (tenker da tur osv ute) som etter hun fikk barn. Hun var virkelig mye mer aktiv før.. så igjen skriver hun noe som ser flott ut på papiret, men som overhode ikke stemmer med virkeligheten. Kan hende ønsker et større nå om å være aktiv og i bevegelse, men helt ærlig HD så er du omtrent aldri å trener eller er i bevegelse. Start med å være ærlig ovenfor deg selv, så kanskje du kommer deg videre? 6 2
panzerpølsa Skrevet 25. september #22236 Skrevet 25. september Durancell skrev (2 timer siden): Mye filter på dama om dagen. Snakker mye om trening, aktivitet og at hun må gjøre ting annerledes. Synes det virker som hun ikke gjør en dritt jeg da. Kan ikke være noen som tar noen som bruker den type filter seriøst? Ser jo helt idiotisk ut, i tillegg til at det lyser usikker og utilpass på lang vei. Ikke noe en seriøs bedrift ville ha gjort tenker jeg. 1 1
Miranda16 Skrevet 26. september #22237 Skrevet 26. september (endret) Hun snakket i går om at hun ikke har et anstrengt forhold til mat lengre og at overspisingslidelsen er tilbakelagt kapitel. Det er jo ren løgn. Det er også utrolig at en uten noen som helt faglig kompetanse tar seg godt betalt for å gi kostholdsråd Endret 26. september av Miranda16 7 3
Laia Skrevet 26. september #22238 Skrevet 26. september Først en dårlig reels om tilbakemeldinger på at «Håret ditt ser så fint ut om dagen», med fremvisning av tørrsjampo og forsøk på humor om at hun bruker så mye tørrsjampo at det «snør» fra håret. ….etterfulgt av: ja hva tror dere? Joda, 4-5 annonselinker på stories med tips om tørrsjampoer som ikke gir hvitt pulver. Det er så forutsigbart at jeg nesten må le. Og, har hun virkelig testet alle disse? Er det ikke hun som drar seg i håret annenhver dag omtrent og klager på «hva skjer med håret», horna, grå hår osv. Det henger liksom ikke helt sammen med de meldingene hun visstnok får om sitt flotte hår. Og for å legge til: jeg har aldri vært ute for noen som bruker så enormt antall produkter som Helene. Det er jo helt hinsides. Om det faktisk er tilfelle. 7 6
Durancell Skrevet 26. september #22239 Skrevet 26. september Laia skrev (35 minutter siden): Først en dårlig reels om tilbakemeldinger på at «Håret ditt ser så fint ut om dagen», med fremvisning av tørrsjampo og forsøk på humor om at hun bruker så mye tørrsjampo at det «snør» fra håret. ….etterfulgt av: ja hva tror dere? Joda, 4-5 annonselinker på stories med tips om tørrsjampoer som ikke gir hvitt pulver. Det er så forutsigbart at jeg nesten må le. Og, har hun virkelig testet alle disse? Er det ikke hun som drar seg i håret annenhver dag omtrent og klager på «hva skjer med håret», horna, grå hår osv. Det henger liksom ikke helt sammen med de meldingene hun visstnok får om sitt flotte hår. Og for å legge til: jeg har aldri vært ute for noen som bruker så enormt antall produkter som Helene. Det er jo helt hinsides. Om det faktisk er tilfelle. Tror ikke noe på at hun har testet disse. 5 3
Laia Skrevet 26. september #22240 Skrevet 26. september (endret) Durancell skrev (27 minutter siden): Tror ikke noe på at hun har testet disse. Ikke jeg heller. Med andre ord, jeg tror hun lyver. Jeg hater løgn og bedrageri, selv om det er ned til så lite som om en sjampo er testet eller ikke. Det sier noe om karakter, og hvilken respekt du behandler andre mennesker med. Jeg kan selvsagt ikke bevise om hun lyver eller ikke. Men jeg ser for meg at det i en «hektisk hverdag» må være vanskelig å teste alle de alskens produktene hun linker til, iallfall over tid for å sjekke effekter. Og det er ikke bare sjampo dette gjelder når det gjelder Helene. Ser mer for meg et scenario med lettvint scrolling gjennom produktenes hjemmeside, med dertil deling av link med annonse, som trolig gir noen penger i kassen om noen trykker på de (med lokkemiddel ala «du vil ikke tro prisen på denne» osv). Endret 26. september av Laia 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå