Lileep Skrevet fredag kl. 10:00 #22161 Skrevet fredag kl. 10:00 friskbris skrev (29 minutter siden): «Vil ikke dele, men gå forresten på den gule appen for å se» 🤡 nei takk. Det var et utrolig dårlig forsøk på å gjøre narr av influencers som bruker den strofen som clickbaite 🤓 3 3
Laia Skrevet fredag kl. 12:13 #22162 Skrevet fredag kl. 12:13 Fra at «ikke så mye som en lite tottelott engang skal vises» går hun til «det er litt vanskelig, det er jo en del av livet, jeg vet ikke, vi får finne litt ut av det etterhvert som tida går» For et hypokrati. Det er vel ingen som har bedt eller tryglet henne om å få informasjon om barna? (I så fall burde det IALLFALL ringe en varsellampe). Ingenting som en person ikke samtykker til skal utleveres på SoMe, og barn er IKKE samtykkekompetente. Ville hun f.eks. utlevert sårbare opplysninger om sine søsken, foreldre, kolleger og venner osv. uten å spørre om tillatelse? 4 8
panzerpølsa Skrevet fredag kl. 12:19 #22163 Skrevet fredag kl. 12:19 Laia skrev (4 minutter siden): Fra at «ikke så mye som en lite tottelott engang skal vises» går hun til «det er litt vanskelig, det er jo en del av livet, jeg vet ikke, vi får finne litt ut av det etterhvert som tida går» For et hypokrati. Det er vel ingen som har bedt eller tryglet henne om å få informasjon om barna? (I så fall burde det IALLFALL ringe en varsellampe). Ingenting som en person ikke samtykker til skal utleveres på SoMe, og barn er IKKE samtykkekompetente. Ville hun f.eks. utlevert sårbare opplysninger om sine søsken, foreldre, kolleger og venner osv. uten å spørre om tillatelse? Eller hva hadde hun stab om noen utleverte hennes personlige opplysninger, detaljer om helse, lege og medisinsk behandling? 3 5
Laia Skrevet fredag kl. 12:31 #22164 Skrevet fredag kl. 12:31 panzerpølsa skrev (12 minutter siden): Eller hva hadde hun stab om noen utleverte hennes personlige opplysninger, detaljer om helse, lege og medisinsk behandling? Akkurat! 2 2
JojoMoyes Skrevet fredag kl. 13:59 #22165 Skrevet fredag kl. 13:59 Igjen som jeg skrev over her ! Hun er misunnelig på de idiot influenserne som tjener store penger på å selge egne barn på snap . Hun vurderer jo nå både å bli mer aktiv på snap og eksponere ungene ! Det er jo det hun sier og åpner for i dag . Tussakjerring . 5 2
Durancell Skrevet fredag kl. 14:39 #22166 Skrevet fredag kl. 14:39 JojoMoyes skrev (39 minutter siden): Igjen som jeg skrev over her ! Hun er misunnelig på de idiot influenserne som tjener store penger på å selge egne barn på snap . Hun vurderer jo nå både å bli mer aktiv på snap og eksponere ungene ! Det er jo det hun sier og åpner for i dag . Tussakjerring . Noe må hun tjene penger på når ikke neglelakk og treningsprogrammet hennes er noe suksess. 3 4
Perle Skrevet fredag kl. 17:30 #22167 Skrevet fredag kl. 17:30 Finnwife skrev (På 17.8.2025 den 9.46): Men likevel fornøyd med at hun satser på noe som er mer opp hennes gate. Sminke og negler vil jeg påstå hun er flinkere med, heller enn trening og kosthold..
RandiO Skrevet fredag kl. 21:22 #22168 Skrevet fredag kl. 21:22 Da vet vi at et av barna, som ikke skulle utleveres, må tilbringe natten på sykehus … og at responsen på spøken (for å ta andre influensere som gjør alt for klikk og oppmerksomhet) om å få all info via den gule appen gjorde at hun nå faktisk vil begynne å dele mer på den gule appen. Altså. 🤡 8
Jammf Skrevet fredag kl. 22:07 #22169 Skrevet fredag kl. 22:07 Og noen ganger er lyset på, men ingen hjemme. Her er det mørkt og ingen hjemme.... 6
Sophie1988 Skrevet fredag kl. 22:11 #22170 Skrevet fredag kl. 22:11 RandiO skrev (48 minutter siden): Da vet vi at et av barna, som ikke skulle utleveres, må tilbringe natten på sykehus … og at responsen på spøken (for å ta andre influensere som gjør alt for klikk og oppmerksomhet) om å få all info via den gule appen gjorde at hun nå faktisk vil begynne å dele mer på den gule appen. Altså. 🤡 Hun har offisielt nådd et nytt bunnivå. Noe jeg trodde ikke var mulig. 🤡 1 5
RandiO Skrevet lørdag kl. 13:21 #22171 Skrevet lørdag kl. 13:21 Det gjør meg faktisk oppriktig forbanna at hun klager så inn i helvete over det å være mamma. Fy faen; ta deg sammen!!! Du har enda ikke postet ÉN eneste story rundt det positive med å ha barn! Hvorfor du valgte å få tre (selv om det hadde vært enklere om tvillingene bare kom én…dine egne ord btw), er for meg en gigantisk stor gåte. 7 1 8
Beatbox Skrevet lørdag kl. 13:34 #22172 Skrevet lørdag kl. 13:34 RandiO skrev (12 minutter siden): Det gjør meg faktisk oppriktig forbanna at hun klager så inn i helvete over det å være mamma. Fy faen; ta deg sammen!!! Du har enda ikke postet ÉN eneste story rundt det positive med å ha barn! Hvorfor du valgte å få tre (selv om det hadde vært enklere om tvillingene bare kom én…dine egne ord btw), er for meg en gigantisk stor gåte. 👏👏👏 1
Beatbox Skrevet lørdag kl. 19:02 #22173 Skrevet lørdag kl. 19:02 Hun fremstiller seg selv som at hun er den eneste i verden som har fødselsdepresjon🙄...og stakkars de jævlene som prøver å komme noen tips og råd!!! Wtf...sympatifisking på steroider! Og joda, jeg har også hatt fødselsdepresjon, men aldri følt eller gitt uttrykk for at barna mine var til pest og plage slik du gjør HD... 7 1
hubbabubba00 Skrevet lørdag kl. 20:31 #22174 Skrevet lørdag kl. 20:31 Jeg har alltid tenkt at hun bare ikke takler helt å få lite søvn og at hun ikke har samme frihet lengre. At hun syns det er slitsomt med alt maset som følger med barn. Så er hun jo også ganske bedagelig anlagt (aka lat) som hun selv sa. Husarbeid, stress med barn osv virker ikke å være noe for henne. Hun liker seg best i komfortsonen. Så må jeg si jeg vrir meg i stolen hver gang jeg ser disse videoene der influencere sitter og ser lei seg ut. Ser bare for meg hvordan de setter opp kamera, setter seg til rette i sofaen og ser trist ut, før de går bort til tlf og ser på det de filmet. Gjerne flere ganger. Det er noe sykt rart med det. Akkurat som de som filmer at de løper. De setter jo opp kamera, løper forbi det en gang og så plukker de opp kamera igjen 🙈🙈 4 18
Durancell Skrevet søndag kl. 10:23 #22175 Skrevet søndag kl. 10:23 Mye filter på dama om dagen. Og reklamen for programmet hennes blir så dumt når hun ikke klarer å følge det opp selv. Ikke engang «litt er bedre enn ingenting» får hun til. 3 4
Fenomen Skrevet søndag kl. 11:07 #22176 Skrevet søndag kl. 11:07 Durancell skrev (43 minutter siden): Mye filter på dama om dagen. Og reklamen for programmet hennes blir så dumt når hun ikke klarer å følge det opp selv. Ikke engang «litt er bedre enn ingenting» får hun til. Ja, på det siste innlegget er hun jo helt ugjenkjennelig. 2 5
Durancell Skrevet søndag kl. 15:10 #22177 Skrevet søndag kl. 15:10 Fenomen skrev (4 timer siden): Ja, på det siste innlegget er hun jo helt ugjenkjennelig. Veit. Ser man på bildet under, så er det plutselig et helt annet menneske som sitter der. 1 3
Sol Rampelyset Skrevet 5 timer siden #22178 Skrevet 5 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Sol, admin.
panzerpølsa Skrevet 4 timer siden #22179 Skrevet 4 timer siden Så nå skal dronningen av dobbeltmoral også over på den gule appen? Jeg ler altså så høyt over hvor patetisk det hun holder på med har blitt😂 4 3
Durancell Skrevet 1 time siden #22180 Skrevet 1 time siden Når ble hun ekspert på spenstigere rumpe? 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå