Summeer Skrevet fredag kl 08:22 #22101 Skrevet fredag kl 08:22 Aldri vært i så god form som da jeg var i permisjon med tvillingene mine. Gikk over alt og måtte bære to babyer opp trapper og trille omveier fordi vogna var for brei for flere steder. Jogget aldri, men motbakketrilling når du skal steder gjør underverker for formen og kondisen! 4 1
cerruti Skrevet fredag kl 08:29 #22102 Skrevet fredag kl 08:29 Jeg tipper årsaken til at hun ikke vil dele fra legebesøk er medisiner som kanskje bidrar til det hun tilsynelatende ønsker mest. Ergo blir budskapet hennes helt feil. Jeg ville snudd fokus - vært ærlig på hva jeg egentlig ønsker og kanskje oppfordret kundene mine til det samme. Litt hjemmetrening osv vil aldri kunne gi et resultat som «synes» veldig mye. «Hverdagssterk» blir misvisende all den tid selgeren langt fra er sterk i hverdagen. Hvordan dette skal la seg kombinere m vanlig jobb og familieliv fremstår for meg umulig. 1 6
irevin Skrevet fredag kl 10:03 #22103 Skrevet fredag kl 10:03 cerruti skrev (1 time siden): Jeg tipper årsaken til at hun ikke vil dele fra legebesøk er medisiner som kanskje bidrar til det hun tilsynelatende ønsker mest. Ergo blir budskapet hennes helt feil. Jeg ville snudd fokus - vært ærlig på hva jeg egentlig ønsker og kanskje oppfordret kundene mine til det samme. Litt hjemmetrening osv vil aldri kunne gi et resultat som «synes» veldig mye. «Hverdagssterk» blir misvisende all den tid selgeren langt fra er sterk i hverdagen. Hvordan dette skal la seg kombinere m vanlig jobb og familieliv fremstår for meg umulig. Hvorfor måtte hun i det hele tatt dele at hun hadde vært hos legen i det hele tatt undrer jeg på. Eneste hun har sagt i some som stemmer er at hun ikke er glad i å trene! Det skinner igjennom lett. Derfor er det så komisk de gangene hun prater om «dedikasjon». Hun er jo alt annet en dedikert spør du meg. 5 6
Fenomen Skrevet fredag kl 10:04 #22104 Skrevet fredag kl 10:04 irevin skrev (3 timer siden): Når jeg så innlegget hvor hun jogger så tenkte jeg at det var bra. Hun trenger ikke dra på senter for gevinsten hennes og antagelig følelsen av å ha bedre tid vil jo bli enorm. Men jeg ble overrasket i hvor dårlig form hun virker til å være i…kondisjonsmessig…Tvillinger i vogn noen drag i oppoverbakke hadde gjort monn på formen. Da kan hun bruke egentid på å lese som hun er glad i. Tror hun har postet at hun har vært på trilletur type 2 ganger som mor.. 1 5
Laia Skrevet fredag kl 12:15 #22105 Skrevet fredag kl 12:15 MiniMjau skrev (4 timer siden): Enig! Skal ikke kimse av å dytte tvillingvogn i motbakker! Det er tungt og får opp pulsen! Det er intervaller nok, og lett å "skalere" ved å finne brattere eller slakkere bakker, antall runder og lengde... men de skal være løpecaps, løpesko, løpetights, løpevest, løpeditt og datt... og det skal filmes og publiseres.... da blir det litt mye. Bare gjør det.... og det trenger ikke havne på SoMe. Det går ann å bare gjøre det... Det hadde jo vært brilliant content, men da blir det jo ikke «me-time» for henne (som er knaggen hun alltid henger treningen på). Og ja, alt det utstyret som alltid må være en del av trening, og ofte helt nye klær for «motivasjon». Det virker som hun har et oppheng i alt dette. 2 1
Durancell Skrevet fredag kl 12:17 #22106 Skrevet fredag kl 12:17 Laia skrev (1 minutt siden): Det hadde jo vært brilliant content, men da blir det jo ikke «me-time» for henne (som er knaggen hun alltid henger treningen på). Og ja, alt det utstyret som alltid må være en del av trening, og ofte helt nye klær for «motivasjon». Det virker som hun har et oppheng i alt dette. Hun tror nok nye klær og sko skal gi henne en voldsom motivasjon for å trene/komme seg ut, men ikke sett noe til det enda. 2 1
panzerpølsa Skrevet fredag kl 13:16 #22107 Skrevet fredag kl 13:16 Durancell skrev (56 minutter siden): Hun tror nok nye klær og sko skal gi henne en voldsom motivasjon for å trene/komme seg ut, men ikke sett noe til det enda. Men det burde hun da vite, etter årevis i samme tralt. Det er som denne løpingen hun skulle starte med nå for noen uker siden, blir aldri oppfulgt. Blir med noen få ganger, så er det over. Som alt annet hun starter. Hun har ikke evne til å gjennomføre noe over tid, inkludert trening, skjerme barn eller hva det nå enn er hun legger frem at hun skal gjennomføre. Reklame derimot, det greier hun fint å fylle opp kontoen sin med dag ut og dag inn. 2 5
JojoMoyes Skrevet fredag kl 16:41 #22108 Skrevet fredag kl 16:41 Jeg forstår ikke noe med dette menneske , eller jo jeg har forstått at hun er et skippertaksmenneske som starter mye greier men kommer aldri i mål og /eller klarer å stå i ting eller jobbe opp gode rutiner eller endringer som er varig . Hva har hun ikke prøvd nå av måter å slanke seg på ? Måter å bevege seg /trene på ? Klarer ikke heller å unnskylde dette med den fødselsdepresjonen for dette har jo vart fra før hun fikk nr 1 til og med 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 4 2
irevin Skrevet i går, 05:47 #22109 Skrevet i går, 05:47 (endret) Kettlebell er hennes «store favoritt» når hun trener hjemme sier hun. Vel, hun trener jo aldri hjemme….. Tillegg; med den lille kettlebellen på max 2 kg., så er hun enten i så dårlig form at hun ikke orker tyngre eller så er det dårlig skuespill hvor hun «tar i» på feks knebøy… Presiserer at det ikke er for å gjøre narr av henne på noe som helst måte, men belyser TROVERDIGHETEN til en person som forsøker å fronte noe helt annet. Nesten litt komisk.. Endret i går, 05:53 av irevin 1 7
Durancell Skrevet i går, 07:38 #22110 Skrevet i går, 07:38 irevin skrev (1 time siden): Kettlebell er hennes «store favoritt» når hun trener hjemme sier hun. Vel, hun trener jo aldri hjemme….. Tillegg; med den lille kettlebellen på max 2 kg., så er hun enten i så dårlig form at hun ikke orker tyngre eller så er det dårlig skuespill hvor hun «tar i» på feks knebøy… Presiserer at det ikke er for å gjøre narr av henne på noe som helst måte, men belyser TROVERDIGHETEN til en person som forsøker å fronte noe helt annet. Nesten litt komisk.. Hun burde investere i en litt tyngre kettlebell, men samtidig så er hun i så dårlig form, at litt er bedre enn ingenting. Er vel det som er livsmottoet hennes uansett. 1 5
platypus Skrevet i går, 10:44 #22111 Skrevet i går, 10:44 Litt spesielt at en som trener mye ikke greier å komme under 90 grader i squaten eller? 🤔 1 4
Durancell Skrevet i går, 11:18 #22112 Skrevet i går, 11:18 platypus skrev (33 minutter siden): Litt spesielt at en som trener mye ikke greier å komme under 90 grader i squaten eller? 🤔 Er ikke i nærheten heller. Og det det ser ut som hun løfter veldig tungt, men kan ikke være snakk om mer enn 2-3 kg🤷♀️ 1 2
panzerpølsa Skrevet i går, 11:19 #22113 Skrevet i går, 11:19 platypus skrev (34 minutter siden): Litt spesielt at en som trener mye ikke greier å komme under 90 grader i squaten eller? 🤔 Dårlig form og utførelse på alt det hun viser her. Elendig bevegelsesbane, svak kjerne og fryktelig dårlig motorikk. Så nei, dette burde hun i alle fall ikke ta seg betalt for. 1 3
Lileep Skrevet i går, 11:28 #22114 Skrevet i går, 11:28 Hun må jo snart ha 100 par sko.. hun er jo helt avhengig av å kjøpe masse greier hele tiden. 1 5
Beatbox Skrevet i går, 13:50 #22115 Skrevet i går, 13:50 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Dårlig form og utførelse på alt det hun viser her. Elendig bevegelsesbane, svak kjerne og fryktelig dårlig motorikk. Så nei, dette burde hun i alle fall ikke ta seg betalt for. Helt utrolig at hun er PT🙄 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå