Durancell Skrevet torsdag kl 11:39 #22061 Skrevet torsdag kl 11:39 NyAgurk skrev (36 minutter siden): Hvis man har en fødselsdepresjon er det tøft, og siden HD har timer på DPS er det vel ikke noe å tvile på. Jeg tenker at hun gjør så godt hun kan ut fra de forutsetninger hun har. Det sagt, så burde hun kanskje la være å oppdatere sine kanaler de dagene hun sitter fast i gjørma. Må være tungt med en fødselsdepresjon oppå en helårsdepresjon. 1 8
panzerpølsa Skrevet torsdag kl 12:04 #22062 Skrevet torsdag kl 12:04 Beatbox skrev (26 minutter siden): Men nå virker det som hun sitter fast i gjørma hver eneste dag! Ingen god dag uten et/flere klageinnlegg... I tillegg blir det da altså så tullete når hun insisterer på å kunne hjelpe andre med sin psykiske og fysiske helse. Når hun åpenbart ikke har særlig kontroll på hverken deg ene eller det andre selv. Å denne konstante klaginga må jo være dårlig reklame for både hennes eget opplegg, og disse samarbeidene. 5 5
Durancell Skrevet torsdag kl 12:16 #22063 Skrevet torsdag kl 12:16 panzerpølsa skrev (11 minutter siden): I tillegg blir det da altså så tullete når hun insisterer på å kunne hjelpe andre med sin psykiske og fysiske helse. Når hun åpenbart ikke har særlig kontroll på hverken deg ene eller det andre selv. Å denne konstante klaginga må jo være dårlig reklame for både hennes eget opplegg, og disse samarbeidene. Likevel er det noen som kjøper disse tjenestene og som hyller henne for det ene og det andre. 1
Beatbox Skrevet torsdag kl 12:27 #22064 Skrevet torsdag kl 12:27 Durancell skrev (45 minutter siden): Må være tungt med en fødselsdepresjon oppå en helårsdepresjon. Og når man vet at man sliter med depresjoner slik HD har gjort i mange år, hvorfor velger man da å få flere barn? 5
Durancell Skrevet torsdag kl 12:32 #22065 Skrevet torsdag kl 12:32 Beatbox skrev (4 minutter siden): Og når man vet at man sliter med depresjoner slik HD har gjort i mange år, hvorfor velger man da å få flere barn? Hun har vel snakket noe om samfunnets forventninger en eller gang, så sikkert derfor. Hun burde aldri fått barn. 6
cerruti Skrevet torsdag kl 13:31 #22066 Skrevet torsdag kl 13:31 Så er det vel gjerne slik at det er penere å kalle det en fødselsdepresjon enn at hun generelt sliter psykisk. Rart hun ikke tar sånn hypnoterapi eller hva det heter som hun skrøt sånn av for et par år siden. 3 6
Beatbox Skrevet torsdag kl 13:39 #22067 Skrevet torsdag kl 13:39 cerruti skrev (2 minutter siden): Så er det vel gjerne slik at det er penere å kalle det en fødselsdepresjon enn at hun generelt sliter psykisk. Rart hun ikke tar sånn hypnoterapi eller hva det heter som hun skrøt sånn av for et par år siden. Tydelig at den hypnoterapien ikke funket..å tro at man blir frisk etter 2-3 behandlinger er naivt! Man må til bunnen av problematikken og jobbe seg oppover. Det tar ..og skal ta lang tid hvis man er en seriøs psykolog/psykoterapeut.....aka Rom ble ikke bygget på en dag.. 1
Gjest NyAgurk Skrevet torsdag kl 14:44 #22068 Skrevet torsdag kl 14:44 Beatbox skrev (2 timer siden): Men nå virker det som hun sitter fast i gjørma hver eneste dag! Ingen god dag uten et/flere klageinnlegg... panzerpølsa skrev (2 timer siden): Det er jo ingen som tviler på at Drage sliter psykisk, det er vel det som kommer aller best frem på hennes kanaler. Det som derimot blir feil, er alt det e hun slenger rundt seg med av begreper, lovnader, reklamer og eksponering av barn. Det er ett salig kaos av reklamer for seg selv, samarbeid og klaging på hvor tungt det er med barn i livet. Iblandet grisete reels med fokus på seksuell undertone, er vi fortsatt venner og oppskrifter på mat og trening. Durancell skrev (2 timer siden): Må være tungt med en fødselsdepresjon oppå en helårsdepresjon. Jeg forsvarer ikke verken væremåten eller det hun deler, og ser negativiteten, men jeg skjønner at det skal mye til å endre atferd som psykisk syk. Noe er nok også tillært væremåte i tillegg til depresjonen. Og så tenker jeg at man i enkelte tilfeller må være raus - overse. . Samtidig tenker jeg at man ikke trenger å følge influensere som irriterer. Tro meg, det kjennes så befriende å ha blokkert Nyhusgjengen ,Kristen G, Anna Rasmussen, Sofie Elise, Sara Emilie og mange flere. Jeg slipper at de popper opp over alt. .
cerruti Skrevet torsdag kl 14:55 #22069 Skrevet torsdag kl 14:55 Beatbox skrev (1 time siden): Tydelig at den hypnoterapien ikke funket..å tro at man blir frisk etter 2-3 behandlinger er naivt! Man må til bunnen av problematikken og jobbe seg oppover. Det tar ..og skal ta lang tid hvis man er en seriøs psykolog/psykoterapeut.....aka Rom ble ikke bygget på en dag.. Åpenbart ikke. Jeg er bare lei griske influensere som reklamerer for alt mulig. 1 2
arnoyb Skrevet fredag kl 07:21 #22070 Skrevet fredag kl 07:21 cerruti skrev (16 timer siden): Åpenbart ikke. Jeg er bare lei griske influensere som reklamerer for alt mulig. Enig! Men i Helenes tilfelle virker det som vell så mye bekreftelsen av å bli valgt som veier tungt. Eksponeringsmulighet for en som er litt lat. hun får bekreftelse ved å "bli valgt" samtidig som hun høster gode ord hos følgere og med litt kløft, også fra en del mannlige intresserte. Samtidig som hun slipper å forlate sofaen å være sosial å i større grad følge sosiale normer. 3 2
Tessa12 Skrevet fredag kl 08:19 #22071 Skrevet fredag kl 08:19 Noe helt annet som blir så hull i hodet som det går an er hennes redigering av kropp, ser på «feminfluence» reelsen, hun ser ikke ut som på sine innlegg. 4 6
irevin Skrevet fredag kl 09:47 #22072 Skrevet fredag kl 09:47 (endret) Bytt ut treningssenter med gåtur i frisk luft ! Legg inn en trilletur med gutta hver dag; uansett vær. Anbefaler også å forsøke være litt sosial. Hun har det nok ikke bra, men en skal ikke undervurdere en GÅTUR ! Det hadde gjort underverker for henne. Hun fremstår ikke i veldig god form, beklager å si det, men trilletur med vogn med tempo tror jeg for henne i tillegg til bedre form, også hadde gjort noe mentalt. En får litt andre impulser UTE istedenfor inne på et klamt senter. Føler spiseforstyrrelsen hennes snakker mer enn fødselsdepresjonen. Hun opplever å gå opp i vekt; ergo blir deppa (hvem gjør ikke det). Hun har aldri stått frem som et rivjern akkurat, så at rutiner for henne er vanskelig; GARANTERT Endret fredag kl 09:47 av irevin Skriveleif 4 1 7
Lileep Skrevet fredag kl 10:23 #22073 Skrevet fredag kl 10:23 Tessa12 skrev (2 timer siden): Noe helt annet som blir så hull i hodet som det går an er hennes redigering av kropp, ser på «feminfluence» reelsen, hun ser ikke ut som på sine innlegg. De som fortsatt benekter at HD ikke poserer seg slankere, og redigere bilder, kan bare se på den siste videoen... Hvorfor ikke bare være som du er HD.. er jo det du fronter hele tiden. 6 1 7
arnoyb Skrevet fredag kl 10:41 #22074 Skrevet fredag kl 10:41 Lileep skrev (17 minutter siden): De som fortsatt benekter at HD ikke poserer seg slankere, og redigere bilder, kan bare se på den siste videoen... Hvorfor ikke bare være som du er HD.. er jo det du fronter hele tiden. Kan dette virkelig bare være posering? 2
Miranda16 Skrevet fredag kl 10:53 #22075 Skrevet fredag kl 10:53 Lileep skrev (27 minutter siden): De som fortsatt benekter at HD ikke poserer seg slankere, og redigere bilder, kan bare se på den siste videoen... Hvorfor ikke bare være som du er HD.. er jo det du fronter hele tiden. Hun redigerer treningsinnhold enda mer 4 2
Beatbox Skrevet fredag kl 11:34 #22076 Skrevet fredag kl 11:34 Hva er det hun driver med??? Oppfordrer andre til å være seg selv, men lever selv på en løgn. Ikke rart hun sliter mentalt...Gjør hun dette for å få applaus fra andre fordi hun ikke klarer å bekrefte seg selv? 6 2
panzerpølsa Skrevet fredag kl 11:49 #22077 Skrevet fredag kl 11:49 Beatbox skrev (13 minutter siden): Hva er det hun driver med??? Oppfordrer andre til å være seg selv, men lever selv på en løgn. Ikke rart hun sliter mentalt...Gjør hun dette for å få applaus fra andre fordi hun ikke klarer å bekrefte seg selv? Nei, det er jo dette enorme behovet for bekreftelser fra ukjente mennesker på nettet Drage har da. Hun burde slutte å klage hver enste dag, men får nok litt ros og støtte som bare får henne til å fortsette i samme tralten, i stedet for å faktisk ta tak i seg selv. 5 3
Fenomen Skrevet fredag kl 12:57 #22078 Skrevet fredag kl 12:57 irevin skrev (3 timer siden): Bytt ut treningssenter med gåtur i frisk luft ! Legg inn en trilletur med gutta hver dag; uansett vær. Anbefaler også å forsøke være litt sosial. Hun har det nok ikke bra, men en skal ikke undervurdere en GÅTUR ! Det hadde gjort underverker for henne. Hun fremstår ikke i veldig god form, beklager å si det, men trilletur med vogn med tempo tror jeg for henne i tillegg til bedre form, også hadde gjort noe mentalt. En får litt andre impulser UTE istedenfor inne på et klamt senter. Føler spiseforstyrrelsen hennes snakker mer enn fødselsdepresjonen. Hun opplever å gå opp i vekt; ergo blir deppa (hvem gjør ikke det). Hun har aldri stått frem som et rivjern akkurat, så at rutiner for henne er vanskelig; GARANTERT Det er jo individuelt hva som fungerer. Jeg har aldri vært så deprimert som da jeg var i permisjon og gikk uendelig mye turer. Nå trener jeg styrke på senter mange ganger i uken og har det kjempebra. Det er ikke dette som er Helene sitt problem - det stikker mye dypere enn som så. Jeg var innom profilen hennes første gang i 2012, om ikke tidligere, og det er i er ingenting som er forandret siden da. Hun har vært like deprimert og slitt med vekt og spiseforstyrrelser i alle år. Fødselsdepresjon er bare en knagg å henge det på. Det er mulig hun har det enda litt verre nå, men hun hadde det ikke bra før barn heller. 4 2
Beatbox Skrevet fredag kl 13:38 #22079 Skrevet fredag kl 13:38 Og så var det tid for fiske etter komplimenter og trøst....atter en gang🙄 2 2
Gjest NyAgurk Skrevet fredag kl 13:46 #22080 Skrevet fredag kl 13:46 Jeg synes bare synd. på henne, jeg.. Fordi hun er deprimert og ikke klarer å snu det, fordi hun ikke « tør» å stå frem som seg selv, og vil være en annen enn den hun er. Jeg tror hun strever noe enormt uten å oppnå sørlig med resultater. Da blir alt tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå