RandiO Skrevet 8. august #22001 Skrevet 8. august Lip sync er (fremdeles) ikke din greie, Helene. 😃😂 Viss du først skal mime til lyd er det jo greit om du treffer. Det ser bare dumt ut…. 😂 4 5
Sophie1988 Skrevet 8. august #22002 Skrevet 8. august RandiO skrev (1 time siden): Lip sync er (fremdeles) ikke din greie, Helene. 😃😂 Viss du først skal mime til lyd er det jo greit om du treffer. Det ser bare dumt ut…. 😂 Jeg får så vondt i sjela av å se på henne! 😆 de hun driver å kopierer klarer ihvertfall å treffe rett😅 4 6
Laia Skrevet 8. august #22003 Skrevet 8. august (endret) Sophie1988 skrev (2 timer siden): Jeg får så vondt i sjela av å se på henne! 😆 de hun driver å kopierer klarer ihvertfall å treffe rett😅 Får litt vondt også av de forsøkene på dårlig oversettelse til Norsk (ikke bare i denne reelen). Tekstene blir ofte noe underlige og ikke alltid like «treffende» på Norsk for å si det slik. Der blir liksom altfor tydelig at det er kopiert og forsøkt direkte oversatt. Endret 8. august av Laia 4 1
Sophie1988 Skrevet 8. august #22004 Skrevet 8. august Laia skrev (2 timer siden): Får litt vondt også av de forsøkene på dårlig oversettelse til Norsk (ikke bare i denne reelen). Tekstene blir ofte noe underlige og ikke alltid like «treffende» på Norsk for å si det slik. Der blir liksom altfor tydelig at det er kopiert og forsøkt direkte oversatt. Det har du helt rett i. Blir bare kleint. 😂 3 1
hubbabubba00 Skrevet 10. august #22005 Skrevet 10. august Mistenkelig lik måte å skrive og uttrykke seg på disse to som har skrevet til henne om hverdagssterk. 9
irevin Skrevet 12. august #22007 Skrevet 12. august Men var det ikke hun som gjorde et nr ut av at hun var «endelig» ferdig på DPS her i vinter/våres? At hun ikke skjønte «poenget» med siste samtalen? 6 1
Beatbox Skrevet 12. august #22008 Skrevet 12. august irevin skrev (1 time siden): Men var det ikke hun som gjorde et nr ut av at hun var «endelig» ferdig på DPS her i vinter/våres? At hun ikke skjønte «poenget» med siste samtalen? Arroganse på steroider...typisk HD stil! 5
Fenomen Skrevet 13. august #22009 Skrevet 13. august Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at hun aldri kan si et positivt ord om å være mamma. 4 2 2
Beatbox Skrevet 13. august #22010 Skrevet 13. august Fenomen skrev (58 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at hun aldri kan si et positivt ord om å være mamma. Kanskje fordi hun egentlig ikke ønsket seg barn? Når favorittordet er " egentid " og sutring over barn, livet og mangel på egentid står øverst på agendaen...da er det helt innafor å stille spørsmålet om hvorfor hun har fått barn... 4 6
Fenomen Skrevet 13. august #22011 Skrevet 13. august Beatbox skrev (1 time siden): Kanskje fordi hun egentlig ikke ønsket seg barn? Når favorittordet er " egentid " og sutring over barn, livet og mangel på egentid står øverst på agendaen...da er det helt innafor å stille spørsmålet om hvorfor hun har fått barn... Ja, det kan du si. I hvert fall uforståelig at hun fikk flere, for hun mistrivdes åpenbart med den første og.. 5 3
hvaduikkeser Skrevet 15. august #22012 Skrevet 15. august Hvordan er det mulig å være sause «forskjøla» uten å verken se eller høres «forskjøla» ut? 8 1
Lileep Skrevet 15. august #22013 Skrevet 15. august hvaduikkeser skrev (1 time siden): Hvordan er det mulig å være sause «forskjøla» uten å verken se eller høres «forskjøla» ut? Alt blir så stort for HD.. hun har nok en lett sommerforkjølelse, og for henne blir det sause forskjøla 🫣 når jeg hører at noen er sause forkjøla så antar jeg de er febersjuke, sengeliggende, helt vanvittig tett i øvre luftveier.. ikke ei som er litt nasal, oppe å jobber med app og ser egentlig ikke noe mer sliten ut de andre dagene. Men får jo ikke høstet sympati og brukt forkjølelse som unnskyldning hvis det ikke overdrives noe voldsomt. 8 3
Fnug Skrevet 15. august #22014 Skrevet 15. august (endret) hvaduikkeser skrev (1 time siden): Hvordan er det mulig å være sause «forskjøla» uten å verken se eller høres «forskjøla» ut? Det der er ikke min definisjon av «sause forkjøla» i hvert fall, for jeg (ingen andre jeg kjenner heller for den saks skyld) verken høres eller ser så «fresh» ut når jeg(vi) er forkjølet i hvert fall.. dårlige gener her sikkert 😅🤷🏼♀️ Endret 15. august av Fnug 1
Fnug Skrevet 15. august #22015 Skrevet 15. august Lileep skrev (1 minutt siden): Alt blir så stort for HD.. hun har nok en lett sommerforkjølelse, og for henne blir det sause forskjøla 🫣 når jeg hører at noen er sause forkjøla så antar jeg de er febersjuke, sengeliggende, helt vanvittig tett i øvre luftveier.. ikke ei som er litt nasal, oppe å jobber med app og ser egentlig ikke noe mer sliten ut de andre dagene. Men får jo ikke høstet sympati og brukt forkjølelse som unnskyldning hvis det ikke overdrives noe voldsomt. Hadde heller ikke løpt intervaller, som hun visstnok gjorde i går.. 😅 3 4
Sugar&Spice Skrevet 15. august #22017 Skrevet 15. august Den mengden "sneak peak" for en neglelakkfarge??? Hjulet er ikke akkurat oppfunnet på nytt… 1 8
tyggis Skrevet 16. august #22018 Skrevet 16. august Lileep skrev (På 15.8.2025 den 12.07): Alt blir så stort for HD.. hun har nok en lett sommerforkjølelse, og for henne blir det sause forskjøla 🫣 når jeg hører at noen er sause forkjøla så antar jeg de er febersjuke, sengeliggende, helt vanvittig tett i øvre luftveier.. ikke ei som er litt nasal, oppe å jobber med app og ser egentlig ikke noe mer sliten ut de andre dagene. Men får jo ikke høstet sympati og brukt forkjølelse som unnskyldning hvis det ikke overdrives noe voldsomt. Spot on! en kollega av meg er helt lik. Hun har ikke hodepine - alltid migrene. Ungene hennes sover mindre enn alle andres, er søtere og mer spesielle enn andre unger OG får full influensa, aldri snørrete nese liksom. 9
Finnwife Skrevet 17. august #22019 Skrevet 17. august Men likevel fornøyd med at hun satser på noe som er mer opp hennes gate. Sminke og negler vil jeg påstå hun er flinkere med, heller enn trening og kosthold.. 3
Finnwife Skrevet 17. august #22020 Skrevet 17. august Finnwife skrev (Akkurat nå): Men likevel fornøyd med at hun satser på noe som er mer opp hennes gate. Sminke og negler vil jeg påstå hun er flinkere med, heller enn trening og kosthold.. Sugar&Spice skrev (På 15.8.2025 den 19.25): Den mengden "sneak peak" for en neglelakkfarge??? Hjulet er ikke akkurat oppfunnet på nytt…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå