Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde linsen vært lenger fra, hadde hun nok sett annerledes ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er screenshot fra en film som er lagt ut. Ligger på storyen hennes. 

Skrevet

«Hverdagen er best når man har barn» ?! Skal si det går opp og ned….

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
RandiO skrev (40 minutter siden):

Det er ikke en positivt ladet kommentar, det betyr bare at helg/ferie/fri med barn ikke er så bra. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
RandiO skrev (1 time siden):

Barnehagen er vel åpen igjen…

• Liker 8
Skrevet
Chlypa skrev (På 26.7.2025 den 12.09):

Det er ikke ett dårlig råd fordi du ikke liker det. Det er ett råd du ikke liker - det er en vesentlig forskjell. 

Hva er det du kverulerer etter? Jeg syns at det er et dårlig råd = jeg syns at det er et dårlig råd. Vet ikke hvem du representerer her inne, men jeg representerer altså meg selv og mine egne holdninger og meninger. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (3 timer siden):

Da slipper hun jo å være like mye sammen med dem. Tenk å brette ut hvor mye man misliker å være mor, hver eneste dag 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

…og dumme meg som trodde det endelig kom en positivt ladet kommentar om det å ha barn. Men skjønner jo nå at jeg misforstod poenget. 
Det er sørgelig hvor mye hun tilsynelatende misliker det å være mor. Hun GJØR jo sikkert ikke det. Men det er det inntrykket hun gir via SoMe. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Drage: "Endelig den første løpeøkta, her er forresten reklame for sko" 

En så stor og tung løper som Drage, burde ha bedre sko enn disse billige plastskoene fra Famme. Det er å be om vonde knær. Bare ett vennlig råd. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva skjedde Bara egentlig? Hun reklamerte jo heftig for de og hyllet de i mange år. Plutselig var de helt borte og nå er det Famme som er best.

• Nyttig 5
Skrevet
hubbabubba00 skrev (33 minutter siden):

Hva skjedde Bara egentlig? Hun reklamerte jo heftig for de og hyllet de i mange år. Plutselig var de helt borte og nå er det Famme som er best.

Forstår du ingenting av hvordan arbeidshverdagen til en influensaer er? 

• Nyttig 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (58 minutter siden):

Drage: "Endelig den første løpeøkta, her er forresten reklame for sko" 

En så stor og tung løper som Drage, burde ha bedre sko enn disse billige plastskoene fra Famme. Det er å be om vonde knær. Bare ett vennlig råd. 

Var akkurat det jeg sa kom til å skje 🤣

Og det der er virkelig ikke gode løpesko. Det materialet gir altfor mye etter, og har ikke en stiv hælkappe og stabilisering slik man bør når man overpronerer 🥸

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Summeer skrev (19 minutter siden):

Var akkurat det jeg sa kom til å skje 🤣

Og det der er virkelig ikke gode løpesko. Det materialet gir altfor mye etter, og har ikke en stiv hælkappe og stabilisering slik man bør når man overpronerer 🥸

Det er jo som å kjøpe sko fra Wish eller Temu. Men hun må jo reklamere, så håper for hennes skyld at det er andre sko som faktisk er i bruk. 

• Liker 5
Skrevet

Ja, men det er merkelig å ikke ha mer kvalitet over egen merkevare enn at man velger å reklamere for ræl. Særlig mtp at du prøver å selge deg inn som trenings-kost-veileder. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Her forleden la hun ut en post hvor hun blant annet sa «hun elsker å trene». Også sitter hun (igjen) i bilen 1 time og enda ikke kommet seg inn på trening. Er du DEDIKERT, som hun også poengterer ofte at hun er, så sitter du ikke i bilen 1 time. Da går man rett inn på senteret, trener, ferdig, hjem…Posten hun la ut for noen år siden hvor hun innrømmet at hun ikke liker trening stemmer fortsatt. 
Jeg hadde blitt mere imponert om å følge «veien» til noen som PRØVER og VIL endre livsstil - da hadde jeg syns det var en bragd om vedkommende hadde kommet seg ut av bilen etter en time og gjennomført en økt…

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (9 minutter siden):

Også sitter hun (igjen) i bilen 1 time og enda ikke kommet seg inn på trening.

Det er bare helt utrolig. Og skylder på fødselsdepresjon. Stakkars far til barna som må leve i det der. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Blir visst ikke en god dag hvis hun ikke får sutret og klaget ......det er klaging du er dedikert til HD..🙄

Må være slitsomt å leve på en løgn slik hun gjør! Noe hun beviser gang på gang, ' elsker å trene '..sitter i bilen i 1 time og må kvinne seg opp for å pelle seg inn å trene selv om hun overhodet ikke har lyst til å trene!!

Endret av Beatbox
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (5 minutter siden):

Det er bare helt utrolig. Og skylder på fødselsdepresjon. Stakkars far til barna som må leve i det der. 

Jeg har en venninne som hadde fødselsdepresjon. Det var ganske mørkt og trist en god stund. Helene sin kommer og går visst.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
hubbabubba00 skrev (1 minutt siden):

Jeg har en venninne som hadde fødselsdepresjon. Det var ganske mørkt og trist en god stund. Helene sin kommer og går visst.

Virker litt sånn " fødselsedepresjon etter behov "....slag i trynet til de som virkelig går i kjellern etter fødsel..been there-done that...

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Må uansett bli lite kvalitet over øktene med den motivasjonen hun (ikke) har. Tror de som har kjøpt programmet hennes får mer utbytte av det enn henne selv. Og det er jo bra👍

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...