Fnug Skrevet 1. august #21961 Skrevet 1. august Summeer skrev (1 time siden): "Skal løpe en tur så snart jeg får kjøpt sko fordi jeg overprononserer" (det heter ikke det...) vedder på at det kommer en rabattkode om 3-2-1...... for hun har jo bare x antall freshe løpesko fra famme og søstras skobutikk fra før🫠🫠 Kjekt å ha noe å skylde på - så hun kan utsette det enda lengre.. 😅 Men vil tro den løpekondisen hennes er såpass dårlig, at hun trenger ikke fancy sko for å løpe/gå noen meter.. og klarer hun å gå i joggeskoene hun allerede har, klarer hun også å jogge de metrene hun klarer.. om hun overpronerer så gjør hun også det når hun går - man pronerer ikke bare mens man jogger liksom….. 6 2
Lileep Skrevet 1. august #21962 Skrevet 1. august Fnug skrev (12 minutter siden): Kjekt å ha noe å skylde på - så hun kan utsette det enda lengre.. 😅 Men vil tro den løpekondisen hennes er såpass dårlig, at hun trenger ikke fancy sko for å løpe/gå noen meter.. og klarer hun å gå i joggeskoene hun allerede har, klarer hun også å jogge de metrene hun klarer.. om hun overpronerer så gjør hun også det når hun går - man pronerer ikke bare mens man jogger liksom….. Stusset også på det, hvorfor hun ikke allerede har sko tilpasset hennes fot. Er jo veldig viktig å ha riktig sko når man overpronerer for å unngå feilbelastning, uavhengig av om man går eller løper 5 1
Fnug Skrevet 1. august #21963 Skrevet 1. august Lileep skrev (57 minutter siden): Stusset også på det, hvorfor hun ikke allerede har sko tilpasset hennes fot. Er jo veldig viktig å ha riktig sko når man overpronerer for å unngå feilbelastning, uavhengig av om man går eller løper Har nok litt med mengde gå/løping tenker jeg.. og jeg har i hvert fall den oppfattelsen av at hun ikke går mer enn d som strengt tatt er nødvendig.. Jeg kan også bruke nøytrale sko som til/fra sko. Men jeg går/løper minimum 6-7mil til sammen i uka, og bruker nøytrale løpesko med spesialtilpassede såler, for å tåle belastningen.. så sko som passer foten er kjempeviktig, ingen tvil.. men har hun vært inne å lest på KG nå - siden hun tenker å starte sånn smått med skoene hun har? 🫢 4
friskbris Skrevet 1. august #21964 Skrevet 1. august Fnug skrev (34 minutter siden): Har nok litt med mengde gå/løping tenker jeg.. og jeg har i hvert fall den oppfattelsen av at hun ikke går mer enn d som strengt tatt er nødvendig.. Jeg kan også bruke nøytrale sko som til/fra sko. Men jeg går/løper minimum 6-7mil til sammen i uka, og bruker nøytrale løpesko med spesialtilpassede såler, for å tåle belastningen.. så sko som passer foten er kjempeviktig, ingen tvil.. men har hun vært inne å lest på KG nå - siden hun tenker å starte sånn smått med skoene hun har? 🫢 Skikkelig photoshoppa de leggene der. Hun har IKKE sånne bein… 7 6
Lileep Skrevet 1. august #21965 Skrevet 1. august friskbris skrev (1 time siden): Skikkelig photoshoppa de leggene der. Hun har IKKE sånne bein… Bildet er ikke fra nå.. hun så annerledes ut på den tiden bildet ble tatt så tror nok ikke det er photoshoppa 2
friskbris Skrevet 2. august #21966 Skrevet 2. august Ikke vanskelig å se. Det er bare å se på alle andre bildene hennes også, mye blur på og rundt beina. 3 1
Laia Skrevet 3. august #21967 Skrevet 3. august Helene innrømmer at hun er bedagelig anlagt etter å ha «lest en kommentar». Ikke noe galt med det. Men dette er et innlegg med promotering av treningsappen sin. Hun er tilsynelatende også så lat at hun ikke gidder å merke innlegget med reklame. 6 1
JojoMoyes Skrevet 3. august #21968 Skrevet 3. august Jeg ble så nysgjerrig at jeg gikk inn på appen hennes nå , eller trykket på linken i siste story på insta så bilde her er tatt derfra . Ang redigering av bilder .. 6
panzerpølsa Skrevet 3. august #21969 Skrevet 3. august Når kart og terreng ikke stemmer. Hun sier i siste post at hun elsker å gå tur, å elsker å trene. Men hver gang hun skal på trening, er det manglende lyst, ett ork og dårlig stemning. Hvorfor er det da sånn at hun må poengtere at hun eeeelsker det? For la oss være ærlige som de sier, hun utstråler og formidler på ingen måte at hun er en person som elsker trening, og frisk luft, men hun vil nok gjerne elske det. 11 4
irevin Skrevet 3. august #21970 Skrevet 3. august panzerpølsa skrev (9 minutter siden): Når kart og terreng ikke stemmer. Hun sier i siste post at hun elsker å gå tur, å elsker å trene. Men hver gang hun skal på trening, er det manglende lyst, ett ork og dårlig stemning. Hvorfor er det da sånn at hun må poengtere at hun eeeelsker det? For la oss være ærlige som de sier, hun utstråler og formidler på ingen måte at hun er en person som elsker trening, og frisk luft, men hun vil nok gjerne elske det. Hun har tidligere sagt at hun egentlig IKKE liker trening på SoMe. Hun hadde til og med et eget innlegg på det! Hun elsker jo ikke å gå tur, da hadde hun gjort det mye oftere (det hadde hun dokumentert). Som du sier; hun utstråler mer at hun er lat enn en som elsker trening og frisk luft selv om hun antakelig skulle ønske at hun likte det 5 4
Fnug Skrevet 3. august #21971 Skrevet 3. august Poppet opp i feeden min på inst… Litt forskjell på selvtatte bilder/filmer vs de andre tar.. 2 6
hubbabubba00 Skrevet 3. august #21972 Skrevet 3. august Fnug skrev (22 minutter siden): Poppet opp i feeden min på inst… Litt forskjell på selvtatte bilder/filmer vs de andre tar.. Har ikke alle opplevd at bilder og filmer andre tar av oss ser mye verre ut enn de man tar selv? Jeg føler alltid jeg ser 20 kg større ut på bilder andre tar og jeg er en slank dame. Likevel klarer andre alltid å fange meg fra de verste vinklene. 1 4
friskbris Skrevet 3. august #21973 Skrevet 3. august Det er jo som oftest bilder tatt av andre man ser hvordan man egentlig ser ut da. 9 1
Fnug Skrevet 3. august #21974 Skrevet 3. august Man ser nok bedre hvordan folk ser ut når andre tar bilde, og man ikke får styrt vinkel, lys og posering selv ut fra hvilken vinkel man ser best ut i.. så synes forsåvidt det er et godt eksempel på hvor lite man kan stole på bilder som blir lagt ut på diverse plattformer. og vil si at folk sjelden ser ut som de er mye større enn man er på andre sine bilder - har nok mer med hvordan man ser seg selv og hvor kritisk man er tenker jeg… 😉 7
Vegglampe Skrevet 4. august #21975 Skrevet 4. august Fnug skrev (6 timer siden): Poppet opp i feeden min på inst… Litt forskjell på selvtatte bilder/filmer vs de andre tar.. Er dette tatt nå? Om det er tatt nå, så er det veldig stor forskjell fra det og hva hun legger ut selv. 5 4
Andrea59 Skrevet 4. august #21976 Skrevet 4. august (endret) Hehe, jeg tar så å si aldri bilder av meg selv (kun evt for å dokumentere en frisyre etc) - men det snap viser meg når jeg går inn der før jeg får skrudd av kamera, det er i alle fall ikke penere enn når andre tar bilder 🤣 Ref Fnug’s innlegg, jeg glemte å sitere…. Endret 4. august av Andrea59 Tillegg 3
Sugar&Spice Skrevet 4. august #21977 Skrevet 4. august Fnug skrev (10 timer siden): Poppet opp i feeden min på inst… Litt forskjell på selvtatte bilder/filmer vs de andre tar.. Syns det var et fint bilde av henne, hun ser glad og vital ut! … men hun likner virkelig ikke på den hun fremstiller seg som i egne kanaler 3 8
Fnug Skrevet 4. august #21978 Skrevet 4. august Vegglampe skrev (5 timer siden): Er dette tatt nå? Om det er tatt nå, så er det veldig stor forskjell fra det og hva hun legger ut selv. Er tatt i forbindelse med det prosjektet hun ikke kan si så mye om enda, så rimelig ferskt 😉 3
Fnug Skrevet 4. august #21979 Skrevet 4. august Sugar&Spice skrev (27 minutter siden): Syns det var et fint bilde av henne, hun ser glad og vital ut! … men hun likner virkelig ikke på den hun fremstiller seg som i egne kanaler Så enig med deg - hun ser ikke påtatt ut, og det er positivt 😊 Men hun ser heller ikke ut som den hun fremstiller seg selv som da.. så setter jo litt spmtegn ved hvor mye som er gjort med filmer og bilder hun legger ut av seg selv? 2 5
irevin Skrevet 4. august #21980 Skrevet 4. august Sugar&Spice skrev (1 time siden): Syns det var et fint bilde av henne, hun ser glad og vital ut! … men hun likner virkelig ikke på den hun fremstiller seg som i egne kanaler Enig. Syns også bilde er kjempefint jeg. Hun ser avslappet og harmonisk ut. Mye finere enn bildene med bloggerfot hvor hun er så anspent at det ser ut som om er skikkelig d..atrengt🙈Eller armene som er presset inn midt på magen for å illustrere smalere midje….. 11 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå