Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke alt som omhandler Hverdagssterk merkes med reklame?

• Nyttig 3
Skrevet

Takket være DEDIKASJONEN som HD har så kom hun seg gjennom en treningsøkt i dag. Om HD hadde vært så dedikert som hun er flink til å selv påpeke, så tror jeg seriøst resultatene hennes hadde vært mer «synlige». Mulig jeg er slem når jeg sier dette, men hun er dedikert for egentid om ikke annet. Egentid i bilen og egentid på å surre på et treningssenter. Alene uten barn.

Hun skal ha kred for at hun PRØVER, og litt er bedre enn ingenting for henne. Det er bra for hennes helse; fysisk og mentalt; men «dedikasjon» - det forbinder jeg med litt andre «resultater» om man kan si det på den måten.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
irevin skrev (1 minutt siden):

Takket være DEDIKASJONEN som HD har så kom hun seg gjennom en treningsøkt i dag. Om HD hadde vært så dedikert som hun er flink til å selv påpeke, så tror jeg seriøst resultatene hennes hadde vært mer «synlige». Mulig jeg er slem når jeg sier dette, men hun er dedikert for egentid om ikke annet. Egentid i bilen og egentid på å surre på et treningssenter. Alene uten barn.

Hun skal ha kred for at hun PRØVER, og litt er bedre enn ingenting for henne. Det er bra for hennes helse; fysisk og mentalt; men «dedikasjon» - det forbinder jeg med litt andre «resultater» om man kan si det på den måten.

Tror ikke hun helt forstår begrepet dedikasjon rett og slett.  

"

Dedikasjon som engasjement: 
  • Dette refererer til en sterk følelse av forpliktelse, entusiasme og interesse for noe. Det kan være en jobb, en hobby, en sport eller en sak. 
  • Å være "dedikert" betyr at man er villig til å legge ned mye tid og innsats i noe man er opptatt av. 

•  
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (2 minutter siden):

Tror problemet hennes er at dedikasjonen hennes er periodisk/syklusrelatert, og mer til å dra på trening heller enn et program som gir fremgang, samt dedikasjonen til mat er ikke eksisterende.(Spiseproblemer)  Det hun er mest dedikert til er deling på some.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (5 minutter siden):

Tror problemet hennes er at dedikasjonen hennes er periodisk/syklusrelatert, og mer til å dra på trening heller enn et program som gir fremgang, samt dedikasjonen til mat er ikke eksisterende.(Spiseproblemer)  Det hun er mest dedikert til er deling på some.

Skulle likt å ha sett henne på 16 ukers helvete jeg. Ikke for at jeg er for konseptet sånn i utgpkt., men det har jo gitt flere av deltakerene en kick start. Men siden hun er spiseforstyrret, så er antakelig ikke det beste løsningen. Men der hadde hun blitt fulgt opp av helsepersonell og tenker det kunne ha vært bedre en keto hun tidvis kjører mm. 

• Liker 6
Skrevet
irevin skrev (1 minutt siden):

Skulle likt å ha sett henne på 16 ukers helvete jeg. Ikke for at jeg er for konseptet sånn i utgpkt., men det har jo gitt flere av deltakerene en kick start. Men siden hun er spiseforstyrret, så er antakelig ikke det beste løsningen. Men der hadde hun blitt fulgt opp av helsepersonell og tenker det kunne ha vært bedre en keto hun tidvis kjører mm. 

Hadde hun fått oppfølging mtp utfordringene til mat på lang sikt så kunne jo det vært supert!  Hun sa jo at første gang(?) hun gikk ned i vekt så levde hun på typ 500 kcal i lange tider å gikk derfor ned i vekt. Så kan jo være lett å gå inn i den tralten igjen sikkert. Hun er bare ikke villig til forandring der det trengs eller ser bare ikke at det er det som må forandres(hodet). Hverdagsaktiviteten er jo lik null. Periodisk trening. Høyt fettinnhold i mat. Prøve slanke operasjon uten videre oppfølgning. Prøve slanke medisin uten å holde seg til det. Her vet jeg jo ikke grunn, men man må jo jobbe her også ikke bare boom så er man tynn og veltrent liksom.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes ikke hun bør få kritikk for der hun er nå. Hun har gått ned masse og trener regelmessig. Alle bør ikke passe small og være definerte selv om man trener. Det som er synd er at det ikke virker som hun er fornøyd selv. Har man veid 150 kg, så er det enorm helsegevinst å komme under tresifret, og det er således en vellykket operasjon. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (30 minutter siden):

Jeg synes ikke hun bør få kritikk for der hun er nå. Hun har gått ned masse og trener regelmessig. Alle bør ikke passe small og være definerte selv om man trener. Det som er synd er at det ikke virker som hun er fornøyd selv. Har man veid 150 kg, så er det enorm helsegevinst å komme under tresifret, og det er således en vellykket operasjon. 

Men hun er så opp og ned. To økter så er hun hæppy. En uke der noe stopper dedikasjonen å livet er dritt. Hun har heller ikke noe imponerende fremgang på treninga, jeg har aldri nevnt str S, men jeg får inntrykk av at det er der hun ønsker være å da blir det noe rart å fronte ting slik hun gjør.  Jeg håper for hennes del at hun om ett år er på en bedre plass mentalt.

• Liker 2
Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri ment å kritisere henne for der hun er nå, og hun prøver å fremstå at hun er fornøyd, men det skinner så igjennom at hun IKKE er det og syns at hun fronter mye vekt til tross for at det egentlig ikke skal være fokuset….dårlig forklart, men….

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
arnoyb skrev (2 timer siden):

jeg får inntrykk av at det er der hun ønsker være å da blir det noe rart å fronte ting slik hun gjør. 

Helt enig i det! 
Jeg forstår heller ikke hvorfor en person med alvorlige problemer i årevis skal hjelpe andre innen samme «felt.»

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (16 minutter siden):

Jeg har aldri ment å kritisere henne for der hun er nå, og hun prøver å fremstå at hun er fornøyd, men det skinner så igjennom at hun IKKE er det og syns at hun fronter mye vekt til tross for at det egentlig ikke skal være fokuset….dårlig forklart, men….

Skjønner hva du mener og er enig i det.

Jeg tenkte bare at å foreslå henne for 16 ukers helvete indikerer at hun enten er for tykk eller må komme i gang med trening. Hadde hun stilt opp på det, så hadde det virket rart overfor kunder når hun selv selger program med både motivasjon, kosthold og trening. Selv om jeg personlig ikke skjønner hvem som kjøper disse programmene når avsender selv sliter sånn…

• Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (2 minutter siden):

Skjønner hva du mener og er enig i det.

Jeg tenkte bare at å foreslå henne for 16 ukers helvete indikerer at hun enten er for tykk eller må komme i gang med trening. Hadde hun stilt opp på det, så hadde det virket rart overfor kunder når hun selv selger program med både motivasjon, kosthold og trening. Selv om jeg personlig ikke skjønner hvem som kjøper disse programmene når avsender selv sliter sånn…

16 uker helvete var nesten mer myntet på å tilegne struktur for henne, for det er den som uteblir

• Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (3 minutter siden):

16 uker helvete var nesten mer myntet på å tilegne struktur for henne, for det er den som uteblir

Jeg synes det programmet nesten er too much hvor det bikker andre veien. De trener voldsomt og spiser ekstremt sunt. De bør i hvert fall ikke tilby en med spise/depresjons-problematikk en plass. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder uten kilde.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Nå skal hun begynne å jogge. Det varer sikkert kjempe lenge. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
hubbabubba00 skrev (2 minutter siden):

Nå skal hun begynne å jogge. Det varer sikkert kjempe lenge. 

Selvfølgelig skal hun det. Er jo løping som trender på sosiale medier nå, alle løper. Men kanskje hun heller burde fokusere på å gå seg en tur på fast basis, opprettholde det hun har på planen allerede, å forsøke å unngå all syting om lite energi, trøtt, sliten, fælt. For å legge til noe mer tror jeg faktisk ikke er løsningen Drage. Du mestrer ikke det du har på tallerken i livet som det er nå. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Dagens hånda opp i ansikt, ett øye lukket, noe negativt om barn pakket inn i humor. Det er altså hakk i plata, og man kan jo undres hvorfor noen vil fremstå sånn. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
panzerpølsa skrev (17 minutter siden):

Dagens hånda opp i ansikt, ett øye lukket, noe negativt om barn pakket inn i humor. Det er altså hakk i plata, og man kan jo undres hvorfor noen vil fremstå sånn. 

Hun kunne tatt seg den joggeturen hun snakket om så kanskje den krangelen med ett av barna kunne vært unngått? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Og noe sexhumor som bare er kleint 🙈😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

"Skal løpe en tur så snart jeg får kjøpt sko fordi jeg overprononserer" (det heter ikke det...) vedder på at det kommer en rabattkode om 3-2-1...... for hun har jo bare x antall freshe løpesko fra famme og søstras skobutikk fra før🫠🫠

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...