friskbris Skrevet 26. juli 2025 #21921 Skrevet 26. juli 2025 Som hun elsker det å være mamma. Skikkelig feelgood-konto den instaen hennes. 2 4
Sophie1988 Skrevet 26. juli 2025 #21922 Skrevet 26. juli 2025 friskbris skrev (22 minutter siden): Som hun elsker det å være mamma. Skikkelig feelgood-konto den instaen hennes. Ja hun er som et ordentlig friskt pust. Det er så koselig å titte innom den glade mammaen en gang i blant🙄 4
hubbabubba00 Skrevet 27. juli 2025 #21923 Skrevet 27. juli 2025 Så lenge hun gjemmer all klaging bak noen latterikon er jo alt ok... 5 1
panzerpølsa Skrevet 27. juli 2025 #21924 Skrevet 27. juli 2025 hubbabubba00 skrev (50 minutter siden): Så lenge hun gjemmer all klaging bak noen latterikon er jo alt ok... Gjelder jo hele livet hennes. Eneste som er positivt ladet, er disse fantasibøkene, shopping og reklame. Alt annet er negativt ladet, alt fra trening til familieliv og mammarollen. Stusselig å ville fremstå sånn, men det gjør hun. *hånda i ansiktet og ett øye lukket-bilde* 5 1
irevin Skrevet 27. juli 2025 #21925 Skrevet 27. juli 2025 Spørsmålsrunde på gang; «hvordan klarer du få til å trene så ofte siden du er småbarnsmor»; svar: fordi jeg er dedikert. «Kan du anbefale en god treningsshorts?», svar; elsker denne. Denne er fra Famme. «Hvordan går det med fødselsdepresjon ?» Svar; det går litt opp og ned. Akkurat nå går det litt bedre takket være at jeg får egentiden jeg trenger på treningssenter og ar vektpilen er på vei nedover». «Hvor var de mensentrusene fra?».; svar Lindex men anbefaler disse fra Libresse . «Kommer ikke helt i gang med trening; har du tips og råd?». I appen min hverdagsterk så finner du.:…bla…bla….» Ikke spørsmål men vil bare si at du stråler om dagen» svar; «takk, syns selv at jeg også gjør det da jeg mentalt er på et litt bedre sted nå. Lurer på hvor mange rette jeg får?🙈 5 16
Hirondelle Skrevet 27. juli 2025 #21926 Skrevet 27. juli 2025 irevin skrev (9 minutter siden): Spørsmålsrunde på gang; «hvordan klarer du få til å trene så ofte siden du er småbarnsmor»; svar: fordi jeg er dedikert. «Kan du anbefale en god treningsshorts?», svar; elsker denne. Denne er fra Famme. «Hvordan går det med fødselsdepresjon ?» Svar; det går litt opp og ned. Akkurat nå går det litt bedre takket være at jeg får egentiden jeg trenger på treningssenter og ar vektpilen er på vei nedover». «Hvor var de mensentrusene fra?».; svar Lindex men anbefaler disse fra Libresse . «Kommer ikke helt i gang med trening; har du tips og råd?». I appen min hverdagsterk så finner du.:…bla…bla….» Ikke spørsmål men vil bare si at du stråler om dagen» svar; «takk, syns selv at jeg også gjør det da jeg mentalt er på et litt bedre sted nå. Lurer på hvor mange rette jeg får?🙈 😂 og viiii kjører SPØRSMÅLSRUNDEBINGO! hvem melder seg frivillig til å lage et helt brett? (og med det sagt, så hjelper ikke dette bare Helene, det er flere influencere hvor man på forhånd kan vite hvilke spørsmål som kommer…) 8
irevin Skrevet 27. juli 2025 #21927 Skrevet 27. juli 2025 Rabattkode på Ellos og anbefaling av bøker kommer også hver.gang. det er spørsmålsrunde. 7
RandiO Skrevet 27. juli 2025 #21928 Skrevet 27. juli 2025 irevin skrev (10 timer siden): Spørsmålsrunde på gang; «hvordan klarer du få til å trene så ofte siden du er småbarnsmor»; svar: fordi jeg er dedikert. «Kan du anbefale en god treningsshorts?», svar; elsker denne. Denne er fra Famme. «Hvordan går det med fødselsdepresjon ?» Svar; det går litt opp og ned. Akkurat nå går det litt bedre takket være at jeg får egentiden jeg trenger på treningssenter og ar vektpilen er på vei nedover». «Hvor var de mensentrusene fra?».; svar Lindex men anbefaler disse fra Libresse . «Kommer ikke helt i gang med trening; har du tips og råd?». I appen min hverdagsterk så finner du.:…bla…bla….» Ikke spørsmål men vil bare si at du stråler om dagen» svar; «takk, syns selv at jeg også gjør det da jeg mentalt er på et litt bedre sted nå. Lurer på hvor mange rette jeg får?🙈 🎯 på ganske mange. 😂 3 3
irevin Skrevet 28. juli 2025 #21929 Skrevet 28. juli 2025 Syns siste reelen kunne inneholdt at hun faktisk har gjennomgått en slankeoperasjon. Man får det til å se ut som om at hun «kun» har fått til resultatene med livsstilsendring. De som har fulgt henne en stund vet jo at det er langt fra livsstilsendring som har gitt henne resultater. Det går i tidvis ekstrem keto. Det er ikke hennes eget program hverdagsterk som har knekt koden for henne. Ergo; misvisende reklame for nye følgere etter min mening. Helt riktig derimot at hun har vært rotete og gjort mye feil. 7 9
panzerpølsa Skrevet 28. juli 2025 #21930 Skrevet 28. juli 2025 irevin skrev (19 minutter siden): Syns siste reelen kunne inneholdt at hun faktisk har gjennomgått en slankeoperasjon. Man får det til å se ut som om at hun «kun» har fått til resultatene med livsstilsendring. De som har fulgt henne en stund vet jo at det er langt fra livsstilsendring som har gitt henne resultater. Det går i tidvis ekstrem keto. Det er ikke hennes eget program hverdagsterk som har knekt koden for henne. Ergo; misvisende reklame for nye følgere etter min mening. Helt riktig derimot at hun har vært rotete og gjort mye feil. I tillegg har hun flere runder sagt at hun skal slutte med før og etter bilder/poster. Men som alt annet, klarer hun ikke å holde sine egne ord. Halvsannheter i denne posten som alltid, på alle nivå. 5 8
cerruti Skrevet 28. juli 2025 #21931 Skrevet 28. juli 2025 Utrolig misvisende. Hun har fått masse hjelp av helsevesen deriblant slankeoperasjon, medisiner, hypnoterapi, frisk uten sukker osv. Garantert operasjon og medisiner som har gitt resultater. 6 3
Lileep Skrevet 28. juli 2025 #21932 Skrevet 28. juli 2025 irevin skrev (3 timer siden): Syns siste reelen kunne inneholdt at hun faktisk har gjennomgått en slankeoperasjon. Man får det til å se ut som om at hun «kun» har fått til resultatene med livsstilsendring. De som har fulgt henne en stund vet jo at det er langt fra livsstilsendring som har gitt henne resultater. Det går i tidvis ekstrem keto. Det er ikke hennes eget program hverdagsterk som har knekt koden for henne. Ergo; misvisende reklame for nye følgere etter min mening. Helt riktig derimot at hun har vært rotete og gjort mye feil. Siden hun bruker et bilde som er tatt før operasjonen, og samtidig referer til startvekt som også er før operasjonen, ( som for øvrig har økt fra 140 til 150 nå), så blir det veldig misvisende å ikke nevne operasjon. Den var jo årsaken til den meste av vektnedgangen tross alt. Hvis hun ikke vil nevne den lenger, fordi det er såpass lenge siden og hun har ingen effekt lenger, så bør hun velge et førbilde som er tatt før hun begynte på hverdagsterk.. alt annet blir feilinformasjon 11 4
Stacy__ Skrevet 28. juli 2025 #21933 Skrevet 28. juli 2025 irevin skrev (22 timer siden): Spørsmålsrunde på gang; «hvordan klarer du få til å trene så ofte siden du er småbarnsmor»; svar: fordi jeg er dedikert. «Kan du anbefale en god treningsshorts?», svar; elsker denne. Denne er fra Famme. «Hvordan går det med fødselsdepresjon ?» Svar; det går litt opp og ned. Akkurat nå går det litt bedre takket være at jeg får egentiden jeg trenger på treningssenter og ar vektpilen er på vei nedover». «Hvor var de mensentrusene fra?».; svar Lindex men anbefaler disse fra Libresse . «Kommer ikke helt i gang med trening; har du tips og råd?». I appen min hverdagsterk så finner du.:…bla…bla….» Ikke spørsmål men vil bare si at du stråler om dagen» svar; «takk, syns selv at jeg også gjør det da jeg mentalt er på et litt bedre sted nå. Lurer på hvor mange rette jeg får?🙈 Du har jo rett på nesten alle 😅 Veldig lenge siden jeg har vært på hennes profil, men denne tråden fikk meg til å søke henne opp på insta. Denne tråden er jo gull verdt for Helene Drage! 6
panzerpølsa Skrevet 28. juli 2025 #21934 Skrevet 28. juli 2025 Lileep skrev (1 time siden): Siden hun bruker et bilde som er tatt før operasjonen, og samtidig referer til startvekt som også er før operasjonen, ( som for øvrig har økt fra 140 til 150 nå), så blir det veldig misvisende å ikke nevne operasjon. Den var jo årsaken til den meste av vektnedgangen tross alt. Hvis hun ikke vil nevne den lenger, fordi det er såpass lenge siden og hun har ingen effekt lenger, så bør hun velge et førbilde som er tatt før hun begynte på hverdagsterk.. alt annet blir feilinformasjon Må legge på litt ekstra for å få enda litt mer troverdighet rundt sin egen person og virke. Glemmes det at folk husker hva som er delt tidligere? Helt utrolig. 3 3
RandiO Skrevet 28. juli 2025 #21935 Skrevet 28. juli 2025 Beklager å måtte si det, men jeg tror ikke Helene har den mest møblerte toppetasjen. 7 5
irevin Skrevet 28. juli 2025 #21936 Skrevet 28. juli 2025 RandiO skrev (1 time siden): Beklager å måtte si det, men jeg tror ikke Helene har den mest møblerte toppetasjen. Men hun vil gjerne gi inntrykk av at den er møblert og vel så det…. 3 1
Pinnsvine Skrevet 28. juli 2025 #21937 Skrevet 28. juli 2025 Pinnsvine skrev (På 28.10.2024 den 21.26): For noe tull. Det står bokstavelig talt i hennes «om meg» at hun er slankeoperert. Hun har blogget og hatt masse innlegg om det. Hun har også sagt hun tar medisiner for vektnedgang. Det er flere her inne som har godtet seg over vektoppgang hun har hatt lenge etter operasjonen så det er helt åpenbart at det ikke har vært en quick fix. Det er helt sant at en operasjon for over seks år siden ikke gir all verdens med hjelp lenger. Men en grei måte å røyke ut kjipe nett-troll er det jo. Pinnsvine skrev (På 29.10.2024 den 7.07): En interessant måte å snakke om folk med overspisingslidelse på. På den ene siden er det liksom "juks" og "lett" for henne å gå ned i vekt og på den andre siden så skal man se fullstendig bort fra at hun faktisk har vært ærlig om at hun har slitt veldig med forholdet sitt til mat og hatt psykiske utfordringer. Operasjon og medisin skal telle masse for å devaluere innsatsen hennes, mens åpenheten om psykiske utfordringer skal om noe bare brukes som ammunisjon for å latterliggjøre henne. På tross av dette har hun jo faktisk klart å gå ned i vekt og var vektstabil ganske lenge før hun ble gravid med tvillinger. Det kommer også tydelig frem av bilder at på tross av det mange påsto her inne at hun var mye lettere enn det hun var på sitt aller tyngste. Veldig mye av helseeffekten kommer av den første 10% av vektnedgang. Fortellingen om at hun "mislykkes" hver gang er jo rett og slett ikke sann. Sukk dere er faen ikke sanne 😅
Beatbox Skrevet 28. juli 2025 #21938 Skrevet 28. juli 2025 Tja...fort gjort å glemme startvekten? 2 4
Pinnsvine Skrevet 28. juli 2025 #21940 Skrevet 28. juli 2025 Hun sa hun veide 150 kilo i 2010. Det kan fortsatt være sant hun veide 141 i 2011 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå