Fnug Skrevet 1. juli #21841 Skrevet 1. juli hvaduikkeser skrev (1 time siden): Har HD begynt å fjerne tatoveringene på beina? På den siste reelen er det noe rart med beinet hennes. Som om hun har på strømpebukse eller noe. Har hun ikke stor tatovering bare på den ene leggen? men skal jo uansett ikke se bort fra at det er ett filter som er lagt på, som gjør at det ser litt rart ut.. hun er jo størst i filterbruk…🤷🏼♀️ 3 2
hvaduikkeser Skrevet 1. juli #21842 Skrevet 1. juli Hvor mange reels skal hun lage om shorts og cellulitter? Og hva er greia med filter som gjør henne halvt neger🤷♀️ Du ser ikke sånn ut HD. Skjerp deg! 7 3
RandiO Skrevet 1. juli #21843 Skrevet 1. juli hvaduikkeser skrev (6 minutter siden): Hvor mange reels skal hun lage om shorts og cellulitter? Og hva er greia med filter som gjør henne halvt neger🤷♀️ Du ser ikke sånn ut HD. Skjerp deg! Du tar lavmålet ditt til nye høyder her... Skjerp deg sjøl! 6 1
irevin Skrevet 1. juli #21844 Skrevet 1. juli hvaduikkeser skrev (14 minutter siden): Hvor mange reels skal hun lage om shorts og cellulitter? Og hva er greia med filter som gjør henne halvt neger🤷♀️ Du ser ikke sånn ut HD. Skjerp deg! Hva slags verden lever hun i tenker jeg, som opplever slike kommentarer? «N» ordet blir brukt her foresten er sikkert ubetenksomt. Da jeg vokste opp på 80-tallet var det ordet ensbetydende med noe «sjeldent» og «eksotisk»., og jeg glemmer fort selv at det er et skjellsord. 2
hvaduikkeser Skrevet 1. juli #21845 Skrevet 1. juli irevin skrev (5 minutter siden): Hva slags verden lever hun i tenker jeg, som opplever slike kommentarer? «N» ordet blir brukt her foresten er sikkert ubetenksomt. Da jeg vokste opp på 80-tallet var det ordet ensbetydende med noe «sjeldent» og «eksotisk»., og jeg glemmer fort selv at det er et skjellsord. Hun ser sine egne cellulitter og hater de, så lager hun reels etter reels hvor hun later som noen har sagt at hun ikke kan gå i shorts pga det, når sannheten er at det sitter i hodet hennes. Hvem bryr seg om andres cellulitter? Ingen. 7 2
Beatbox Skrevet 1. juli #21846 Skrevet 1. juli hvaduikkeser skrev (3 minutter siden): Hun ser sine egne cellulitter og hater de, så lager hun reels etter reels hvor hun later som noen har sagt at hun ikke kan gå i shorts pga det, når sannheten er at det sitter i hodet hennes. Hvem bryr seg om andres cellulitter? Ingen. Vi hørte om dette første gang 11.mars i 2015..og så hvert eneste år siden det!🙄 7 2
hvaduikkeser Skrevet 1. juli #21847 Skrevet 1. juli Beatbox skrev (28 minutter siden): Vi hørte om dette første gang 11.mars i 2015..og så hvert eneste år siden det!🙄 Faktisk flere ganger i året. Hun lager så mange problemer av ingen problemer. 3 5
Beatbox Skrevet 1. juli #21848 Skrevet 1. juli hvaduikkeser skrev (33 minutter siden): Faktisk flere ganger i året. Hun lager så mange problemer av ingen problemer. Sier det meste om at det egt er tomt og mørkt på ideloftet! 5 3
hvaduikkeser Skrevet 2. juli #21849 Skrevet 2. juli Nesten rart ikke LKE har kommentert noe om treningsappen og genererer treninga til HD. De er så ulike som det får blitt og han hater jo overvektige. 2 2
Miranda16 Skrevet 2. juli #21850 Skrevet 2. juli (endret) Ref. Siste reel. Som veteran på sosiale medier og faktum at eldstemann er 4 år og HD skjønner først nå at hun har delt for mye av barna på sosiale medier?! "Vi (HD og ektemann) vært bevisst på hva vi deler siden fødsler" ? Ja, det har de, de har tatt et valg om å eksponere, TIL TROSS for advarsler og kritikk mot å gjøre dette. Hvor mange ganger har hun kritisert and influensere eller tatt opp temaet? Dessuten hjelper det ikke å angre nå. Alt ligger på Internett til evig tid. Skam deg Helene! Endret 2. juli av Miranda16 5 8
hvaduikkeser Skrevet 2. juli #21851 Skrevet 2. juli Miranda16 skrev (13 minutter siden): Ref. Siste reel. Som veteran på sosiale medier og faktum at eldstemann er 4 år og HD skjønner først nå at hun har delt for mye av barna på sosiale medier?! Hvor mange ganger har hun kritisert and influensere? og tatt opp temeaet? Du kan faktisk ikke angre nå. Alt ligger på Internett til evig tid. Skam deg Helene! Hun nekter fortsatt for at hun har delt så mye, så null selvinnsikt fortsatt. Og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun tror hun er frontfigur for denne saken her. Hun er en nobody. 6 3
hubbabubba00 Skrevet 2. juli #21852 Skrevet 2. juli Merkelig hvordan Drage aldri leser her inne men likevel kommer det "tilfeldigvis" et innlegg om akkurat det vi prater om pg tar henne på. 2 5
Laia Skrevet 2. juli #21853 Skrevet 2. juli Miranda16 skrev (25 minutter siden): Ref. Siste reel. Som veteran på sosiale medier og faktum at eldstemann er 4 år og HD skjønner først nå at hun har delt for mye av barna på sosiale medier?! "Vi (HD og ektemann) vært bevisst på hva vi deler siden fødsler" ? Ja, det har de, de har tatt et valg om å eksponere, TIL TROSS for advarsler og kritikk mot å gjøre dette. Hvor mange ganger har hun kritisert and influensere eller tatt opp temaet? Dessuten hjelper det ikke å angre nå. Alt ligger på Internett til evig tid. Skam deg Helene! hvaduikkeser skrev (10 minutter siden): Hun nekter fortsatt for at hun har delt så mye, så null selvinnsikt fortsatt. Og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun tror hun er frontfigur for denne saken her. Hun er en nobody. Litt påfallende at denne reel’en kom akkurat i dag? Jeg skrev i går at jeg håper hun klarer å reflektere over sine egne valg. I dag kom posten. Hun har ‘fått tilbakemeldinger og kritikk’ (eller kanskje mer sannsynlig: lest debatten i denne tråden) og tar kritikken til seg. Kanskje hun innså at hun sitter i et gedigent glasshus (eller ble avslørt i sitte i det). Merkelig at dette måtte til for å få en forandring, men skal gi henne kreditt for at det nå ser ut som hun kanskje omsider har latt fornuften sige inn. I motsetning til CBE, som ikke takler kritikk og fortsetter å leve i la-la-land. 6 1
hvaduikkeser Skrevet 2. juli #21854 Skrevet 2. juli Laia skrev (6 minutter siden): Litt påfallende at denne reel’en kom akkurat i dag? Jeg skrev i går at jeg håper hun klarer å reflektere over sine egne valg. I dag kom posten. Hun har ‘fått tilbakemeldinger og kritikk’ (eller kanskje mer sannsynlig: lest debatten i denne tråden) og tar kritikken til seg. Kanskje hun innså at hun sitter i et gedigent glasshus (eller ble avslørt i sitte i det). Merkelig at dette måtte til for å få en forandring, men skal gi henne kreditt for at det nå ser ut som hun kanskje omsider har latt fornuften sige inn. I motsetning til CBE, som ikke takler kritikk og fortsetter å leve i la-la-land. Får se hvor lang tid det tar før hun «glipper» igjen med eksponering da. Blir litt som de før-og etterbildene hun stadig legger ut. 2 4
Lileep Skrevet 2. juli #21855 Skrevet 2. juli Syns det er bra hun tar dett valget, og jeg må jo si at hun har skjermet barna mye mer siste året. Jeg husker f.eks. ikke hva tvillingen heter, og vet absolutt ingenting om det i motsetning til datteren! Og nei, ingen her trenger å minne meg på navna, fordi jeg har overhode ingen behov for å vite det. Poenget er at med guttene har hun klart å holde tilbake mye mer info, som er veldig bra. Og med siste steg nå så håper jeg hun klarer å fjerne de fra SoMe i all tid fremover. 2 1
hvaduikkeser Skrevet 2. juli #21856 Skrevet 2. juli «Noen eksponerer barna sine helt fra fødselen». Ja, du er en av de HD. «Jeg føler selv jeg ikke har trådd over noen grenser når jeg har delt». Null selvinnsikt som vanlig. 5 8
Summeer Skrevet 2. juli #21857 Skrevet 2. juli Lileep skrev (32 minutter siden): Syns det er bra hun tar dett valget, og jeg må jo si at hun har skjermet barna mye mer siste året. Jeg husker f.eks. ikke hva tvillingen heter, og vet absolutt ingenting om det i motsetning til datteren! Og nei, ingen her trenger å minne meg på navna, fordi jeg har overhode ingen behov for å vite det. Poenget er at med guttene har hun klart å holde tilbake mye mer info, som er veldig bra. Og med siste steg nå så håper jeg hun klarer å fjerne de fra SoMe i all tid fremover. Det er Ikke mer enn en uke siden bursdagskaka med navn og bilde på ble delt på datoen til datteren. Hvilke muffins hun ønsket seg. Og et par tre delinger om gutta i samme slengen. Så nei. Ikke enig 4 3
Lileep Skrevet 2. juli #21858 Skrevet 2. juli Summeer skrev (25 minutter siden): Det er Ikke mer enn en uke siden bursdagskaka med navn og bilde på ble delt på datoen til datteren. Hvilke muffins hun ønsket seg. Og et par tre delinger om gutta i samme slengen. Så nei. Ikke enig Jeg sammenligner med første åra med datteren, når hun omtrent postet konstant om henne med bilder og info. Jeg er helt enig at hun fortsatt deler altfor mye. 2
irevin Skrevet 2. juli #21859 Skrevet 2. juli Summeer skrev (1 time siden): Det er Ikke mer enn en uke siden bursdagskaka med navn og bilde på ble delt på datoen til datteren. Hvilke muffins hun ønsket seg. Og et par tre delinger om gutta i samme slengen. Så nei. Ikke enig Hun skal jo bli den STORE HELTEN ved å ta ansvar…🙈Er bra hun tar rev i seila, men det er for sent. Ansvar hadde man tatt om delte NULL rundt ungene! Se til Jenny Skavlan 4 5
panzerpølsa Skrevet 2. juli #21860 Skrevet 2. juli irevin skrev (2 timer siden): Hun skal jo bli den STORE HELTEN ved å ta ansvar…🙈Er bra hun tar rev i seila, men det er for sent. Ansvar hadde man tatt om delte NULL rundt ungene! Se til Jenny Skavlan Når hun har valgt å tagge tv2 nyhetene i reelsen om det store valget, sier det sitt. Tragisk å prøve å fremstille seg selv som flink pike som har vært så flink å bevvist. For det Drage, har du ikke vært, å du har fått kritikk på nettopp dette fra første barn ble født. Men ønsket om å være den viktige å riktige er så stort at hun har helt mistet gangsynet. 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå