Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

«Ser du på trening som plikt eller egentid?» For henne så er det begge deler. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

irevin skrev (16 timer siden):

HD var en av de jeg kunne tenkt meg å se på 16 ukers helvete….

Ja, absolutt! Det var et godt forslag!  Kanskje det hadde vært en sjans for at hun hadde kunne fått hjelp til å snu tankegangen med at det ikke er en plikt, men lært seg hva faktisk glede med bevegelse betyr! Å få en mer positiv holdning til noe som opptar så mye hodeplass hos henne som mat og trening, det hadde vært bra for henne! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Ja, absolutt! Det var et godt forslag!  Kanskje det hadde vært en sjans for at hun hadde kunne fått hjelp til å snu tankegangen med at det ikke er en plikt, men lært seg hva faktisk glede med bevegelse betyr! Å få en mer positiv holdning til noe som opptar så mye hodeplass hos henne som mat og trening, det hadde vært bra for henne! 

Det som er med Drage, er at hun så gjerne vil være gymgirl/gymrat som de andre online coachene. Men det kommer så tydelig frem at hun ikke liker treningslivsstilen disse har. Alt med trening er en kamp der i gården, å hun kan ikke komme seg fort nok ut fra trening. Mens gymfolket, har det andre veien. Kanskje er det på tide å stikke fingeren i jorda å være ærlig med seg selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (14 minutter siden):

Det som er med Drage, er at hun så gjerne vil være gymgirl/gymrat som de andre online coachene. Men det kommer så tydelig frem at hun ikke liker treningslivsstilen disse har. Alt med trening er en kamp der i gården, å hun kan ikke komme seg fort nok ut fra trening. Mens gymfolket, har det andre veien. Kanskje er det på tide å stikke fingeren i jorda å være ærlig med seg selv. 

Ja. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan prøve gjøre endringer som hun trives med i hverdagen. Det hun driver med nå kan ikke gi henne mestringsfølelse, glede og overskudd.  Kanskje hun seinere i livet vil finne gleden igjen av å faktisk trene styrke, ikke bare følelsen etterpå. Men for nå så bør hun finne en måte å implementere bevegelse og aktivitet som gir henne mer overskudd til å faktisk være en del av en glad 3 barnsfamilie! 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (54 minutter siden):

Ja. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan prøve gjøre endringer som hun trives med i hverdagen. Det hun driver med nå kan ikke gi henne mestringsfølelse, glede og overskudd.  Kanskje hun seinere i livet vil finne gleden igjen av å faktisk trene styrke, ikke bare følelsen etterpå. Men for nå så bør hun finne en måte å implementere bevegelse og aktivitet som gir henne mer overskudd til å faktisk være en del av en glad 3 barnsfamilie! 

Den følelsen hun får etter trening er veldig kortvarig. Det er rett tilbake til klage-reels. Hun burde få hodet ut av egen ræv og slutte å bare tenke på seg selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Den følelsen hun får etter trening er veldig kortvarig. Det er rett tilbake til klage-reels. Hun burde få hodet ut av egen ræv og slutte å bare tenke på seg selv. 

Er vell egentlig det jeg sier, bare på en litt penere måte 🤪 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er brukerene av appen hennes som motivere henne enda det burde være omvendt. Og det betaler man for? Hun som ikke skal fronte vekt., er jo messing om vekt hele tiden. Hun veier seg visstnok heller aldri i følge seg selv. I tillegg til en som hater å trene ! Og hun kommer mest sannsynlig alltid til å hate å trene. Useriøs som grunder, men hadde tatt henne mer seriøst om hun kalte en spade for en spade og heller at hun hadde delt sin reise med å selv bli frisk istedenfor. «HD forsøker å endre livsstil» hadde vært mer interessant å følge😉

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at det skal være vanskelig å se hvilken av de de kjolene som er plus size og ikke? Den i plus size passer og den andre sitter som pølseskinn. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart dama føler seg utbrent ! Hun har jo stressa med å få trent og bli «slank» FØR hun var ute fra barsel. 
De gangene hun viser før/etter bilder og hevder hardnakket at det ikke dreier seg om vekt med «alt det andre», så er det bare «bullshit», for om hun referer til den såkalte mentale helsa, så er det ihvertfall ikke skjedd SYNLIG endring. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (6 minutter siden):

Ikke rart dama føler seg utbrent ! Hun har jo stressa med å få trent og bli «slank» FØR hun var ute fra barsel. 
De gangene hun viser før/etter bilder og hevder hardnakket at det ikke dreier seg om vekt med «alt det andre», så er det bare «bullshit», for om hun referer til den såkalte mentale helsa, så er det ihvertfall ikke skjedd SYNLIG endring. 

Nei om hun har to oppriktig positive dager i måneden så er det på rett tid i syklusen og etter to dager med trening og sikkert lite mat. Så er det samme greia. At hun ikke ser hvordan hun er på lang sikt!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SøtSuppe

Å ha en psykisk lidelse er ikke greit. Siden hun har timer på DPS er det reelt. Så akkurat  « mobbe» den biten er unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SøtSuppe skrev (3 minutter siden):

Å ha en psykisk lidelse er ikke greit. Siden hun har timer på DPS er det reelt. Så akkurat  « mobbe» den biten er unødvendig. 

Mobbes den biten?

Hun deler daglig hvor tungt livet er, men skal være en inspirasjon for andre til å få lyst til å trene og ha en bedre livsstil. Da må det være lov å diskutere hva den viben hun sender ut sier til mottakerne. Jeg har flere ganger skrevet at jeg oppriktig håper hun tar tak i ting å får det bedre, men dette fortsetter år etter år. Er det mobbing å påpeke/snakke om? Her inne velges det også i hovedsak å ikke snakke om barna som hun eksponerer ekstremt mye! Men ting hun deler rundt seg selv må da være innafor! Å jeg vil påstå at det foregår veldig lite mobbing. Er det ufine innlegg så rapporterer du.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SøtSuppe
arnoyb skrev (39 minutter siden):

Mobbes den biten?

Hun deler daglig hvor tungt livet er, men skal være en inspirasjon for andre til å få lyst til å trene og ha en bedre livsstil. Da må det være lov å diskutere hva den viben hun sender ut sier til mottakerne. Jeg har flere ganger skrevet at jeg oppriktig håper hun tar tak i ting å får det bedre, men dette fortsetter år etter år. Er det mobbing å påpeke/snakke om? Her inne velges det også i hovedsak å ikke snakke om barna som hun eksponerer ekstremt mye! Men ting hun deler rundt seg selv må da være innafor! Å jeg vil påstå at det foregår veldig lite mobbing. Er det ufine innlegg så rapporterer du.

Du leste kanskje ikke «mobbes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SøtSuppe skrev (19 timer siden):

Det er vel ingen her som mener at det ikke er reelt. Det er helt åpenbart at hun sliter med psyken og det har hun gjort i alle år. Poenget er: 

- Hvordan skal hun være troverdig som coach/motivator/PT når det eneste hun poster er sutring om hvor tungt alt er og at hun egentlig ikke vil trene selv?

- Hvorfor vet vi alt dette? Jeg er for å være åpen om psykiske helse, men hun har klagd daglig i mange år. Hva slags verdi har det både for henne og for følgerne? 

- Hvorfor får hun flere barn med en så skranten psyke, når hun i tillegg ikke taklet barn nr. 1? 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke like fresh i dag si"  legger Drage ut på story igjen. Hvorfor må du si det? Hvorfor må alt som kunne ha vært hyggelig og positivt alltid ende med ett 'men' eller det noe om hvor sliten, at det ble for mye, at hun er utslitt osv. Jaggu en ufattelig negativ vinkling på absolutt alt der i gården. Slapp helt av Drage, ingen har glemt at du har det kjipt, slapp helt av.  

Endret av panzerpølsa
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
panzerpølsa skrev (1 minutt siden):

"Ikke like fresh i dag si"  legger Drage ut på story igjen. Hvorfor må du si det? Hvorfor må alt som kunne ha vært hyggelig og positivt alltid ende med ett 'men' eller det noe om hvor sliten, at det ble for mye, at hun er utslitt osv. Jaggu en ufattelig negativ vinkling på absolutt alt der i gården. Slapp helt av Drage, ingen har glemt at du har det kjipt, slapp helt av.  

I går var det heavy filter og ikke i dag. Men ellers enig. Alltid negativt uten at det trenger å være det. Og veldig viktig å informere daglig at alt er tungt og kjipt, så ingen glemmer det. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (5 timer siden):

Jeg får nesten litt inntrykk av at hun dyrker depresjon og nedstemthet, ønsker litt å ha det kjipt og få oppmerksomhet for det. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (11 timer siden):

Jeg får nesten litt inntrykk av at hun dyrker depresjon og nedstemthet, ønsker litt å ha det kjipt og få oppmerksomhet for det. 

Ja, det gjør hun. Det er nok ikke bevisst, men det du fokuserer på blir tankene dine. Denne åpenhetskulten er ikke bra, den dyrker det negative, og selvforsterker seg selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 19.5.2025 den 15.24):

HD var en av de jeg kunne tenkt meg å se på 16 ukers helvete….

nei

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...