hvaduikkeser Skrevet 10. mai #21621 Skrevet 10. mai Tripptrapp1 skrev (41 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg syns det er kjempebra at hun gir en konkret tilbakemelding istedenfor å bare avfølge i det stille eller fade ut. Ved å gi en tydelig tilbakemelding til bedriften om at forretningsstrategien ikke fungerer og at man derfor hopper av, så gir man bedriften muligheten til å endre seg. Ikke at jeg tror at HD vil endre seg, men hun får i allefall saklig feedback hun kan ta med seg videre vs ingen feedback. Hun tar det som kritikk og ikke noe hun tar til seg, ellers hadde hun ikke blokkert folk for ingenting. Dama tåler ingenting, som influencere generelt. 6
Tripptrapp1 Skrevet 10. mai #21622 Skrevet 10. mai hvaduikkeser skrev (6 minutter siden): Hun tar det som kritikk og ikke noe hun tar til seg, ellers hadde hun ikke blokkert folk for ingenting. Dama tåler ingenting, som influencere generelt. Det tviler jeg ikke på, men jeg syns likevel at det er veldig bra hvis folk gidder å gi en begrunnelse til bedriftseieren før de forlater skipet. Ved å gi en saklig tilbakemelding så har man i alle fall forsøkt å bidra til positiv endring, og kommer det mange nok med samme innhold så bør det på et eller annet tidspunkt gå opp et lys. Leve i trua, si! Men har blitt blokkert av lettkrenka influensere fordi jeg stilte spørsmål ved umerket reklame i kommentarfeltet jeg også, så (ikke HD). Alt er bare fantastisk stemning og hjerter i kommentarfeltet helt til noen våger å stille kritiske spørsmål. Da viser de hvem de egentlige er. Det eneste de oppnådde med det er midlertidig at jeg nå dokumenterer og rapporterer direkte til forbrukertilsynet istedenfor å gi influenseren mulighet til å rette opp i egne (overlagte) feil og mangler 😁🎉 6 1
arnoyb Skrevet 11. mai #21623 Skrevet 11. mai hvaduikkeser skrev (16 timer siden): Hvorfor må du si at ifra at du har avfulgt? Tror du noen influencere bryr seg om det? For det var en diskusjon. Hun sendte stygge dm, hennes disippel sendte stygge pm. Jeg sa nok er nok, dette er ikke greit nå avfølger jeg deg. Helene slengte tilbake at en følger som meg trengte hun ikke. (Jeg fulgt i hva 10-15 år?) Kjøpte en gang i tiden beast mode osv, men en sånn følger trenger ikke Helene, hun trenger de som klapper eller sender hjerteøyne til utringninga. Ikke noen som sier at det er nok barn i fokus. Jeg gikk ikke inn på profilen hennes etter det. Men sånn to uker etter reagerte jeg på at det ikke kom oppdateringer på innlegget mitt lengre å sjekka, da var jeg blokka. Altså to uker etter, jeg har ikke tenkt mere på hennes, greit å slippe hennes negativitet å klaging, men da irriterte d hvist henne så mye at folk fortsatt var enig med meg. Hun har på noen innlegg svært få tommelen opp, så at 400(?) stykker ikke ville ha barne eksponering plaga henne, det synes jeg er okey. 5 8
RandiO Skrevet 12. mai #21624 Skrevet 12. mai At tampongen din sklir ut under trening, Helene, det trenger helt alvorlig ingen å vite. 15 8
Vegglampe Skrevet 12. mai #21625 Skrevet 12. mai RandiO skrev (3 minutter siden): At tampongen din sklir ut under trening, Helene, det trenger helt alvorlig ingen å vite. Hvor er de fantastiske menstrusene hun har reklamert hardt for? 9 5
cerruti Skrevet 12. mai #21626 Skrevet 12. mai RandiO skrev (1 time siden): At tampongen din sklir ut under trening, Helene, det trenger helt alvorlig ingen å vite. Blir så udelikat. Bare for å reklamere etterpå… Kan det virkelig være verdt det? Helt uforståelig. 8 2
Sugar&Spice Skrevet 12. mai #21627 Skrevet 12. mai (endret) Nok en reel hun har kopiert fra internetten. Det har aldri skjedd henne. Men det kan stemme at hun har mensen igjen nå. Nøyaktig 28 dager siden hun reklamerte for mensentruser sist. Bør kanskje komme en ny en snart da… edit: så resten av storyen hennes nå og jaggu lå det ikke en reklame der for mensentruser! Takk for meg. Endret 12. mai av Sugar&Spice 8 3
Pinnsvine Skrevet 13. mai #21628 Skrevet 13. mai arnoyb skrev (På 11.5.2025 den 8.31): For det var en diskusjon. Hun sendte stygge dm, hennes disippel sendte stygge pm. Jeg sa nok er nok, dette er ikke greit nå avfølger jeg deg. Helene slengte tilbake at en følger som meg trengte hun ikke. (Jeg fulgt i hva 10-15 år?) Kjøpte en gang i tiden beast mode osv, men en sånn følger trenger ikke Helene, hun trenger de som klapper eller sender hjerteøyne til utringninga. Ikke noen som sier at det er nok barn i fokus. Jeg gikk ikke inn på profilen hennes etter det. Men sånn to uker etter reagerte jeg på at det ikke kom oppdateringer på innlegget mitt lengre å sjekka, da var jeg blokka. Altså to uker etter, jeg har ikke tenkt mere på hennes, greit å slippe hennes negativitet å klaging, men da irriterte d hvist henne så mye at folk fortsatt var enig med meg. Hun har på noen innlegg svært få tommelen opp, så at 400(?) stykker ikke ville ha barne eksponering plaga henne, det synes jeg er okey. Men du beskriver jo et parasosialt forhold der du forventer at hun «skylder» deg noe fordi du har fulgt henne lenge og der du teller likes på de kritiske kommentarene du legger på profilen hennes om det var sånn du kommuniserte mot henne også skjønner godt det der endte i en blokk.
arnoyb Skrevet 13. mai #21629 Skrevet 13. mai Pinnsvine skrev (2 timer siden): Men du beskriver jo et parasosialt forhold der du forventer at hun «skylder» deg noe fordi du har fulgt henne lenge og der du teller likes på de kritiske kommentarene du legger på profilen hennes om det var sånn du kommuniserte mot henne også skjønner godt det der endte i en blokk. 😂😂 Ja du om d! Hun skylder meg ingenting mer enn en normalt høflig tone, noe de begge var laaangt i fra! Men alle influensere bør være glad de har følgere når de ønsker å få eksponert seg. Hun skylder ikke meg noe mer enn alle andre som følger henne. Det er jo ganske vanlig stil fra HD at hun ikke takler noen form for tilbakemelding som ikke er 100% positiv. Jeg talte ikke likes men det er vanskelig å ikke få det med seg når man får oppdateringer hver eneste dag. Jeg var ikke inne en eneste dag å sjekka det etter jeg av fulgte henne. At hun har fått likes som regel vet jeg fra tiden jeg har fulgt henne. Måten jeg kommuniserte med henne kan du se i kommentarfeltet om hun ikke har sletta. Jeg svarte ikke på ei eneste av deres frekke meldinger på pm. 1 4
Tripptrapp1 Skrevet 13. mai #21630 Skrevet 13. mai Pinnsvine skrev (3 timer siden): Men du beskriver jo et parasosialt forhold der du forventer at hun «skylder» deg noe fordi du har fulgt henne lenge og der du teller likes på de kritiske kommentarene du legger på profilen hennes om det var sånn du kommuniserte mot henne også skjønner godt det der endte i en blokk. Dette syns jeg at var en noe merkelig måte å tolke denne situasjonen på. Neida, HD/bedriften «skylder» ikke følger/kunden noe, men som næringsdrivende så har hun heller ingenting å vinne på å være frekk og ufin i måten man svarer på kritiske henvendelser på, og deretter blokkere følgeren/kunden. Det er bare useriøst. Alle som har drevet næring vet også at det er mye mer effektivt og økonomisk å ta vare på de kundene man har, enn å måtte rekruttere nye hele tiden. Det er også useriøst å fjerne kritiske, men ellers ryddige kommentarer. Om kommentaren vedr barneeksponering fikk 400 likes, så er dette heller noe HD sterkt burde vurdert å innrette seg eller heller enn å slette og late som det aldri har skjedd. 5 1
arnoyb Skrevet 13. mai #21631 Skrevet 13. mai Tripptrapp1 skrev (40 minutter siden): Dette syns jeg at var en noe merkelig måte å tolke denne situasjonen på. Neida, HD/bedriften «skylder» ikke følger/kunden noe, men som næringsdrivende så har hun heller ingenting å vinne på å være frekk og ufin i måten man svarer på kritiske henvendelser på, og deretter blokkere følgeren/kunden. Det er bare useriøst. Alle som har drevet næring vet også at det er mye mer effektivt og økonomisk å ta vare på de kundene man har, enn å måtte rekruttere nye hele tiden. Det er også useriøst å fjerne kritiske, men ellers ryddige kommentarer. Om kommentaren vedr barneeksponering fikk 400 likes, så er dette heller noe HD sterkt burde vurdert å innrette seg eller heller enn å slette og late som det aldri har skjedd. Skal ikke gå god for antallet. Men husker at jeg tenkte at det er mye i forhold til den sløve interessen hun ofte har på sine innlegg... 🤷🏼♀️ 1
Lileep Skrevet 13. mai #21632 Skrevet 13. mai Tipper bunaden ikke passet i år, ref post hvor hun gjentar 100 ganger at det ikke er naturlig å passe en bunad man fikk som 15 åring.. I tradisjon tro pleier det å være en video der hun triumferende viser at hun såvidt får igjen bunaden.. men i år ble det en evig tale som forsvarer det å ikke passe bunad og det er helt ok. (Noe det selvsagt er, men hun er så innmari lett å avsløre) 7 10
Fenomen Skrevet 13. mai #21633 Skrevet 13. mai Lileep skrev (19 minutter siden): Tipper bunaden ikke passet i år, ref post hvor hun gjentar 100 ganger at det ikke er naturlig å passe en bunad man fikk som 15 åring.. I tradisjon tro pleier det å være en video der hun triumferende viser at hun såvidt får igjen bunaden.. men i år ble det en evig tale som forsvarer det å ikke passe bunad og det er helt ok. (Noe det selvsagt er, men hun er så innmari lett å avsløre) Ja, dette er hvert eneste år.. Én av variantene 7
cerruti Skrevet 13. mai #21634 Skrevet 13. mai Tipper hun får den på. Hun er tross alt så dedikert med treningen(som påvirker vektnedgang lite) Utrolig kjedelig monolog om bunaden forresten… 1 5
hvaduikkeser Skrevet 13. mai #21635 Skrevet 13. mai cerruti skrev (14 minutter siden): Tipper hun får den på. Hun er tross alt så dedikert med treningen(som påvirker vektnedgang lite) Utrolig kjedelig monolog om bunaden forresten… Synes alle monologene hennes er kjedelige. Skjønner ikke greia med å hvert eneste år snakke om den bunaden. Alt handler om det samme hele tiden, år etter år. 6 5
Finnwife Skrevet 13. mai #21636 Skrevet 13. mai Og så kommer det samme om å savne (eller ikke savne) en vennegjeng å ha frokost sammen med. Hun har skapt en nydelig familie, men ser fortsatt bare etter det hun ikke har.. 9 2
Sugar&Spice Skrevet 13. mai #21637 Skrevet 13. mai Finnwife skrev (1 minutt siden): Og så kommer det samme om å savne (eller ikke savne) en vennegjeng å ha frokost sammen med. Hun har skapt en nydelig familie, men ser fortsatt bare etter det hun ikke har.. nå er vi snart gjennom hele bingobrettet her! 10 1
Fenomen Skrevet 14. mai #21638 Skrevet 14. mai Sugar&Spice skrev (10 timer siden): nå er vi snart gjennom hele bingobrettet her! Ja 😅 Det er det samme som går på repeat år etter år.. 5
Sydenkupp Skrevet 14. mai #21639 Skrevet 14. mai Fenomen skrev (1 time siden): Ja 😅 Det er det samme som går på repeat år etter år.. Kommer snart ett innlegg om at hun ikke skal på champagne-frokost heller. Hun kan egentlig bare re-poste tidligere års innlegg.. 7 3
Laia Skrevet 14. mai #21640 Skrevet 14. mai (endret) Sydenkupp skrev (18 minutter siden): Kommer snart ett innlegg om at hun ikke skal på champagne-frokost heller. Hun kan egentlig bare re-poste tidligere års innlegg.. Hvor vanlig er det egentlig å være på champagnefrokost? Har aldri vært på det selv, og er heller ikke så vanlig i min omgangskrets. Men ser jo at det feires på en del verandaer i området jeg bor i. Det gjør meg bare glad å se at folk feirer, uten at det affekterer meg et fnugg. Synes det er litt søkt og «syn-synd-på-meg» selvmedlidende takter over postene til Helene, der dette bringes opp (har sett det iallfall to-tre ganger). Endret 14. mai av Laia 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå