Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fnug skrev (3 timer siden):

Seriøst? 😱 

prøvde hjertesterk for ikke så lenge siden, og opplevde ikke fokus på noe sånt, verken kropp eller vekt. Men ting kan jo endre seg og den der ble skivebom for min del..

Alle coacher selger slanking, for det er der de ekte pengene er. Men varierer hvor mye de pakker det inn. Og ganske mange selger slankingen hardest på egne kanaler som e-post og mindre på sosiale medier. Hver januar og mai renner det inn med oppfordringer om å ta grep for å få en mer akseptabel kropp fra de samme coachene som «tar avstand» fra slanking og enkle løsninger på nett 😁

• Liker 1
Skrevet

På tide at hun har fått plass på dps👏 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
hvaduikkeser skrev (4 minutter siden):

Utrolig at hun ikke har det tidligere, med 12 år + med mas om dårlig psyke.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (3 minutter siden):

Hun vet og kan alt, så hun har vel prøvd å fikse seg selv i alle år. Nå som hun har 3 små å ta ansvar for, så er det på tide å slutte å bare tenke på seg selv. Selv om hun er i overkant opptatt av sitt eget behov først.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Fenomen skrev (1 time siden):

Det er faktisk utrolig vanskelig å få time hos dps i dag.. det er veldig veldig mange som får avslag.. så for alt vi vet så har hun prøvd flere ganger før og ikke fått innvilget hjelp. 

Endret av Lileep
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hører aldri om noen som skal livnære seg som trener og motivator ha så lite lyst til å trene som H D. Hvorfor niholde på det narrativet om at hun egentlig elsker det? Kanskje hodet hadde hatt bedre av å kjøre ut til sjøen eller skogen og gå en tur uten speil, telefon og måling av resultater i utseende og vektbelastning? 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
cerruti skrev (18 minutter siden):

Jeg hører aldri om noen som skal livnære seg som trener og motivator ha så lite lyst til å trene som H D. Hvorfor niholde på det narrativet om at hun egentlig elsker det? Kanskje hodet hadde hatt bedre av å kjøre ut til sjøen eller skogen og gå en tur uten speil, telefon og måling av resultater i utseende og vektbelastning? 

Veldig spesielt å sitte 30 min(+-) i bilen før en orker å gå inn å trene. Og «litt er bedre enn ingenting», sier vel litt om hvor mye innsats hun legger ned i treningen. Det er pt’en sin det. 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
cerruti skrev (19 minutter siden):

Det her. Hvem blir motivert av en PT som aldri har det bra? Som alltid klager og poengterer hvor lite trening og aktivitet frister. Som hver eneste dag legger ut ett eller annet om hvor tungt og vanskelig alt er, og at livet aldri er greit. Men å slwgw program som også innebærer å hjelpe andre med sin mentale helse, det er ikke noe stress. Forstå det den som kan. 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Nå delte hun også at hun hadde vært ustoppelig om hun var tynn med hodet på plass. (Hva var målet hennes igjen… og det hun selger ut til potensielle kunder….)

Jeg synes oppriktig synd på mannen som lever i det kaoset. Hun har 3 små, så kanskje begynne å være takknemlig for det og la den gleden gi mindre fokus på kropp. Hvis hun tror at det hun selv driver med ikke kommer til å påvirke neste generasjon, da tror jeg hun tar fryktelig feil. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Hun elsker ikke trene, det er noe hun misliker sterkt. Det la hun selv ut i egen post på IG for få år tilbake…..

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest SøtSuppe
Skrevet
cerruti skrev (3 timer siden):

Nå delte hun også at hun hadde vært ustoppelig om hun var tynn med hodet på plass. (Hva var målet hennes igjen… og det hun selger ut til potensielle kunder….)

Jeg synes oppriktig synd på mannen som lever i det kaoset. Hun har 3 små, så kanskje begynne å være takknemlig for det og la den gleden gi mindre fokus på kropp. Hvis hun tror at det hun selv driver med ikke kommer til å påvirke neste generasjon, da tror jeg hun tar fryktelig feil. 

Om man er psykisk syk er det bel kanskje ikke så lett å være takknemlig. Tror nok hun sliter masse, og håper hun får den hjelpen hun trenger. . 

Skrevet (endret)
cerruti skrev (3 timer siden):

Snakk om å sparke inn vidåpne dører. Hadde vi ikke alle vært ustoppelige og fremst i feltet «hvis bare»? 😅 Men så er de fleste av oss helt vanlige.

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (På 2.5.2025 den 15.45):

Enig ! Håper hun tar i mot hjelp over tid. Åpenbart at hun trenger det. Det gjelspeiler story i dag. Langt nede, høyt oppe, og nå «gjemme seg på badet» for «mini». Jeg vet faktisk ikke hva hun snakker om. Jeg har selv hatt to barn med 3 års mellomrom. Intenst til tider; JA !  Men jeg hadde ikke dem luksusen til å kunne «sitte i bilen alene ekstra.,», «eller låse meg inn på badet», for jeg hadde ingen hjelp rundt meg. Ikke for at ingen ville hjelpe, men med ene paret besteforeldre døde og andre paret på andre siden av landet, så var jo ikke det mulig. Det er sikkert vondt for henne å ha det slik, men innbiller meg at egentid for henne er «scrolling på some» og febrilsk pushe reklame og «eget opplegg». Med den mentale tilstanden hennes burde «eget opplegg» legges litt bort for hennes egen del. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva er «sjanpingjong»?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (11 minutter siden):

Hva er «sjanpingjong»?

Sjanpingjong er mest sannsynlig en liten skrivefeil av ordet Sjampinjong / champignon, og det er en sopp som for eksempel kan brukes i mat.
Bare hyggelig. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet
hvaduikkeser skrev (3 timer siden):

Hva er «sjanpingjong»?

Så dum er du ikke.

• Liker 2
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (3 minutter siden):

Så dum er du ikke.

Nei, men HD er. 

• Nyttig 4
Skrevet
hvaduikkeser skrev (2 minutter siden):

Nei, men HD er. 

Nå er det du som forsøker å lage en sak utav en skrivefeil, ikke HD. 

• Nyttig 5
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Nå er det du som forsøker å lage en sak utav en skrivefeil, ikke HD. 

Hun har ikke noe annet enn skrivefeil. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Hun har ikke noe annet enn skrivefeil. 

Det har hun, og det vet du. Det er ingen problem å forstå hva hun skriver selv om det blir litt ordkrøll innimellom. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...