Pinnsvine Skrevet søndag kl 16:56 #21541 Del Skrevet søndag kl 16:56 irevin skrev (2 timer siden): Det er jo snakk om hva HD deler på sin bedriftskanal. Hun er jo en frittalende dame selv, under mantraet hennes fra tid til annen som er «I said what I said». Hun kritiserte SE og hennes post-partum gravid mage og har uttalt seg om både det ene og andre selv. På en arbeidsplass må man jo si i fra om en kollega gjør noe som ikke er i tråd med bedriften. Blir ikke kalt mobbing av den grunn. HD har jo stadig innlegg hvor hun «unnskylder rotet» rundt seg med at det er ingen som angrer på det når man bli eldre osv. Som om noen som prioriterer anderledes enn henne skal føle at HD mobber disse…. Men dere er ikke kolleger? Dere er ikke sjefer, dere er ikke mellomledere eller verneombud dere er er ikke en gang kunder, bare middelaldrende damer på internett som tror at å kritisere folk for å ha skitne sokker eller lage mat med bacon og fløte er systemkritikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet søndag kl 17:17 #21542 Del Skrevet søndag kl 17:17 Pinnsvine skrev (19 minutter siden): Men dere er ikke kolleger? Dere er ikke sjefer, dere er ikke mellomledere eller verneombud dere er er ikke en gang kunder, bare middelaldrende damer på internett som tror at å kritisere folk for å ha skitne sokker eller lage mat med bacon og fløte er systemkritikk Men de er influencere, offentlige personer. Holder på med umerkede reklame, selger produkter som ikke har troverdighet osv. igjen; bedriften 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet søndag kl 17:22 #21543 Del Skrevet søndag kl 17:22 Selvfølgelig leser HD her inne. Garantert flere ganger om dagen. Flere ganger det har kommet innlegg og stories som kan kobles til det som er diskutert her. Husker jo også en gang hun nektet for å ha lest her og så kunne man se på pcen hennes i bakgrunnen at hun var inne på KG tråden om seg selv 🙈 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet søndag kl 17:47 #21544 Del Skrevet søndag kl 17:47 Spent på hvordan hun skal takle fritidsaktiviteter, arrangering av barnebursdager, dugnader, foreldresamtaler, vennegrupper og ALT som følger med tre barn når hun sliter såpass med hverdagen allerede nå. Barnehagealderen er jo den enkleste tiden. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet søndag kl 17:50 #21545 Del Skrevet søndag kl 17:50 Pinnsvine skrev (3 timer siden): «Look at what you made me do» kan ikke la være å mobbe henne, i så fall burde hun oppføre seg annerledes. ikke rart skolen har mobbeproblemer når voksne folk tenker sånn i fullt alvor Apropos; ikke rart skolen har mobbeproblemet når voksne folk osv., da er det bare å lese KONSTRUKTIVE TILBAKEMELDINGENE HD får i some hun ikke er enig i ! Maken til «freidige» tilbakemeldinger skal man lete lenge etter. Ikke rart samfunnet blir som det blir når voksne, offentlige personer blir konfrontert med usannheter de selv kommer med, for så blir sure og gå i krenk for at de ikke kan forsvare løgnen. Fantastisk 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet mandag kl 17:14 #21546 Del Skrevet mandag kl 17:14 KILDE; bildet er hentet fra Helene Drage sin IG-konto. Hun «glemmer» å merke bilde som er redigert også; hennes venstre hånd mangler halve langefingeren, og hun har også «glemt» å redigere venstre legg slankere, for den henger ikke helt sammen med resten av foten ! Det er ikke slemt å kommentere dette, for det mer slemt å ikke merke bilde redigert! HEIA troverdigheten til HD ! Slikt skal hun selge sitt eget produkt på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet mandag kl 18:31 #21547 Del Skrevet mandag kl 18:31 hippyskippy skrev (På 27.4.2025 den 19.47): Spent på hvordan hun skal takle fritidsaktiviteter, arrangering av barnebursdager, dugnader, foreldresamtaler, vennegrupper og ALT som følger med tre barn når hun sliter såpass med hverdagen allerede nå. Barnehagealderen er jo den enkleste tiden. Tipper hun er typen som dropper mye av det. Når det er sagt så er folk forskjellige. Jeg synes under 4 år var myye verre og mer slitsomt enn det er nå med større barn. Alle sier at babytiden er så lett, jeg synes den var beintøff i forhold til nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet mandag kl 21:05 #21548 Del Skrevet mandag kl 21:05 irevin skrev (3 timer siden): KILDE; bildet er hentet fra Helene Drage sin IG-konto. Hun «glemmer» å merke bilde som er redigert også; hennes venstre hånd mangler halve langefingeren, og hun har også «glemt» å redigere venstre legg slankere, for den henger ikke helt sammen med resten av foten ! Det er ikke slemt å kommentere dette, for det mer slemt å ikke merke bilde redigert! HEIA troverdigheten til HD ! Slikt skal hun selge sitt eget produkt på Tror jeg kanskje hadde villet fått undersøkt den lillefingeren også jeg - den ser ikke helt «frisk» ut 🫣 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet mandag kl 21:53 #21549 Del Skrevet mandag kl 21:53 irevin skrev (4 timer siden): KILDE; bildet er hentet fra Helene Drage sin IG-konto. Hun «glemmer» å merke bilde som er redigert også; hennes venstre hånd mangler halve langefingeren, og hun har også «glemt» å redigere venstre legg slankere, for den henger ikke helt sammen med resten av foten ! Det er ikke slemt å kommentere dette, for det mer slemt å ikke merke bilde redigert! HEIA troverdigheten til HD ! Slikt skal hun selge sitt eget produkt på Hvor ligger det bildet? Ser det verken på stories eller profilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet tirsdag kl 01:21 #21550 Del Skrevet tirsdag kl 01:21 hubbabubba00 skrev (3 timer siden): Hvor ligger det bildet? Ser det verken på stories eller profilen Innlegget er hvor hun annonserer for FAMME Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 04:32 #21551 Del Skrevet tirsdag kl 04:32 irevin skrev (11 timer siden): KILDE; bildet er hentet fra Helene Drage sin IG-konto. Hun «glemmer» å merke bilde som er redigert også; hennes venstre hånd mangler halve langefingeren, og hun har også «glemt» å redigere venstre legg slankere, for den henger ikke helt sammen med resten av foten ! Det er ikke slemt å kommentere dette, for det mer slemt å ikke merke bilde redigert! HEIA troverdigheten til HD ! Slikt skal hun selge sitt eget produkt på Ser ikke noe galt jeg. Bare poseringen som gjør henne slankere enn hun er. Skjønner ikke hvem hun prøver å lure🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet tirsdag kl 09:00 #21552 Del Skrevet tirsdag kl 09:00 (endret) Det jeg reagerer mest på i den nyeste posten (og på story) er maset om å melde seg inn i appen med: «Siste sjanse før sommeren», «Fremdeles ikke for sent å gjøre en forskjell, det er ennå flere uker igjen til sommeren» Altså: igjen, hvorfor må det skje før sommeren? Hvor ble det av influenseren som tidligere har gått hardt ut mot aviser og magasiners slankepress og quick fix? Hvor ble det av Helene som raste mot «sommerkroppen»? Dette er jo det motsatte av alt hun har frontet tidligere. Hun er såpass smart at hun ikke nevner ordet vektnedgang, men uansett. For mange så er livsstilsendring og det å komme i gang med trening, noe som PT-er anbefaler som et langvarig prosjekt og ikke et panikkopplegg på noen uker før sommeren. Endret tirsdag kl 09:01 av Laia 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet tirsdag kl 16:57 #21553 Del Skrevet tirsdag kl 16:57 Pinnsvine skrev (På 27.4.2025 den 15.48): «Look at what you made me do» kan ikke la være å mobbe henne, i så fall burde hun oppføre seg annerledes. ikke rart skolen har mobbeproblemer når voksne folk tenker sånn i fullt alvor Mobbing av …bedriften? For det er nettopp det kontoene hennes er. Det er ikke HD privat, det er en bedriftskonto hvor enkeltmannsforetaket hennes tjener penger ved å forsøker å påvirke andre til å kjøpe det hun selger, være seg det er treningsopplegg, mensentruser, kosttilskudd eller hva som helst annet, sauset sammen med private «avsløringer» som hun tror at vil bidra positivt til bedriftskanalen ved å gjøre det hele mer venninneaktig og interessant. Gjennomføringen er i beste fall middelmådig, noe hun antakeligvis også skjønner selv på engasjementet rundt bedriften, hvis jeg skal bedømme ut i fra antall følgere, likes og kommentarer etter en rask scroll i feeden. En del av problemet er at den mangler en tydelig målgruppe. Men det største problemet er at hun ikke er troverdig over tid - Hun forteller halvsannheter, og juger bedre enn delfinene svømmer. Det står mye skit i denne tråden, men noen høyest aktuelle tips for å forbedre bedriften kunne hun faktisk plukket opp: Finn ut hvem målgruppen din er. Spør deg om det du poster er interessant for dem. Hvis svaret er nei, la være. Slutt med den kontinuerlige sytingen og negativiteten, det er ikke alt som trenger å deles med offentligheten. Ikke utlever familien din. Vær ærlig i de sakene som deles, ikke lat som at årsaken til f.eks vektnedgang er noe helt annet enn det egentlig er. Slutt å kopiere kleine reels fra andre og presentere de som eget innhold. Slutt å selge *hva som helst* så lenge det er kroner å tjene på det, du mister bare troverdighet. Satser du på å dele treningsøkter - Sørg for at det er gjennomførbart for målgruppa, og at egen presentasjon at den også holder mål. Svar følgerne som kommenterer på en skikkelig måte. Jeg har avfulgt henne for lenge siden, det ble for mye negativitet og dumheter. Nå følger jeg Maren Erdvik og Desiree Anderson istedenfor. De fremstår som positive og troverdige, og leverer enkle, kjappe og gode treningsøkter og kostholdsråd/oppskrifter som de fleste får til. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl 18:30 #21554 Del Skrevet tirsdag kl 18:30 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet tirsdag kl 19:40 #21555 Del Skrevet tirsdag kl 19:40 Laia skrev (10 timer siden): Det jeg reagerer mest på i den nyeste posten (og på story) er maset om å melde seg inn i appen med: «Siste sjanse før sommeren», «Fremdeles ikke for sent å gjøre en forskjell, det er ennå flere uker igjen til sommeren» Altså: igjen, hvorfor må det skje før sommeren? Hvor ble det av influenseren som tidligere har gått hardt ut mot aviser og magasiners slankepress og quick fix? Hvor ble det av Helene som raste mot «sommerkroppen»? Dette er jo det motsatte av alt hun har frontet tidligere. Hun er såpass smart at hun ikke nevner ordet vektnedgang, men uansett. For mange så er livsstilsendring og det å komme i gang med trening, noe som PT-er anbefaler som et langvarig prosjekt og ikke et panikkopplegg på noen uker før sommeren. Det eneste hun er kjempegod på er selvmotsigelser, så dette burde ikke komme som noen overraskelse 😅 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janmar Skrevet tirsdag kl 20:49 #21556 Del Skrevet tirsdag kl 20:49 irevin skrev (På 28.4.2025 den 19.14): KILDE; bildet er hentet fra Helene Drage sin IG-konto. Hun «glemmer» å merke bilde som er redigert også; hennes venstre hånd mangler halve langefingeren, og hun har også «glemt» å redigere venstre legg slankere, for den henger ikke helt sammen med resten av foten ! Det er ikke slemt å kommentere dette, for det mer slemt å ikke merke bilde redigert! HEIA troverdigheten til HD ! Slikt skal hun selge sitt eget produkt på Hun holder i tightsen. Derfor det ser rart ut. Ikke redigert bort noe. Da må du se igjen. Er måten hu står på som gjør at det blir sånn. Still deg opp i samme stilling selv og se på bilde hvordan du blir! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet tirsdag kl 21:39 #21557 Del Skrevet tirsdag kl 21:39 Pinnsvine skrev (På 27.4.2025 den 18.56): Men dere er ikke kolleger? Dere er ikke sjefer, dere er ikke mellomledere eller verneombud dere er er ikke en gang kunder, bare middelaldrende damer på internett som tror at å kritisere folk for å ha skitne sokker eller lage mat med bacon og fløte er systemkritikk Dette blir for dumt, og enda dummere blir det når du kommer med pinlige stereotypier og personangrep som i avslutningen. Kunder eller andre som blir utsatt for en bedrifts tilstedeværelse eller markedsføring har selvfølgelig all rett til å reagere på hva og hvordan bedriften kommuniserer utad, være seg positivt eller negativt. Smarte bedrifter lytter til og tilpasser seg markedets tilbakemeldinger, mindre smarte bedrifter turer frem i utakt med markedet uten å forstå hvorfor de aldri oppnår særlig suksess. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet tirsdag kl 21:42 #21558 Del Skrevet tirsdag kl 21:42 (endret) Siste post hvor hun sier 1200 kalorier er for lite mat for å overleve!?! Hvor får hun disse ideene fra? 1200 trenger overhode ikke være for lite mat, og er for mange det nivået som er riktig for vektnedgang om man ikke er veldig aktiv. 1200 kalorier kan være masse mat, hvis man velger riktig type mat! Spiser man bacon, fløte og mozzarellasalat, ja da holder ikke 1200kalorier lenge. Men med andre type matvarer kan det være gode måltider 3 ganger om dagen og faktisk plass til mellommåltid eller en is på en varm dag! Jeg ligger selv på 1200 i ukedagene og 1500 i helgene, og kan spise meg mett ved alle måltidene. Men kun fordi jeg er nøye på hva jeg velger mtp innhold. Den siste posten er så vranglære at hun burde bare la være å gi råd videre! Endret tirsdag kl 21:47 av Lileep 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet i går, 07:18 #21559 Del Skrevet i går, 07:18 Janmar skrev (10 timer siden): Hun holder i tightsen. Derfor det ser rart ut. Ikke redigert bort noe. Da må du se igjen. Er måten hu står på som gjør at det blir sånn. Still deg opp i samme stilling selv og se på bilde hvordan du blir! Når jeg holder i tightsen, så mister jeg takk og lov IKKE deler av fingrene mine samtidig som jeg pådrar meg en «deformert» legg ift resten av beinet. Bildet er hentet fra HD sin IG konto 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet i går, 09:22 #21560 Del Skrevet i går, 09:22 Jeg spiser også 1200ish kalorier på de ukedagene jeg ikke trener (mål om å gå ned 0.5-1 kg i uka). De dagene jeg trener spiser jeg mer, for å ha energi til å prestere og restituere. De dagene er målet å gå i null, treningsfrie dager er målet å gå rundt 500-1000 kcal i underskudd. Dette er kontrollert, og kroppen har ikke vondt av det. De dagene tærer jeg på overskuddet jeg har på kroppen. Det er et tiktok overfladisk råd å påstå at 1200 alltid er feil!!! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå